
Rozpiski *8ED
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski *8ED
hahah dokladnie takie uwagi dostalem na pm od Luca tzn. MR i plonace 

Sorry za drugiego posta ...
Ostatnio kombinowalem w taka strone
Spellweaver :High Magic ,lvl.4 ,Power Stone ,Moonstone of the Hidden Ways .
Spellsinger :Beast ,lvl.1, Dispel Scroll .
BSB:hoda
20 GG : brak kar.
20 GG : multiple shot.
7 wildow
7 wildow
6 Treekinow
6 Treekinow
2 Orly
10 Waywatchers
Ostatnio kombinowalem w taka strone

Spellweaver :High Magic ,lvl.4 ,Power Stone ,Moonstone of the Hidden Ways .
Spellsinger :Beast ,lvl.1, Dispel Scroll .
BSB:hoda
20 GG : brak kar.
20 GG : multiple shot.
7 wildow
7 wildow
6 Treekinow
6 Treekinow
2 Orly
10 Waywatchers
Ostatnio cisza tutaj więc wrzucę i opiszę rozpiskę, którą mam zamiar cisnąć przez najbliższe miesiące
(ewentualne korekty będą się pojawiać ale zarys raczej się nie zmieni
)
Ok
Szczyrk w weekend - rozpa wysłana - jaram się jak szczerbaty na suchary
- ale to pewnie dlatego, że jedziemy zacną i dużą ekipą - ISTNA BOJÓWKA KOLEJORZA
Nic już nie wykombinuję więcej, najbliższy tydzień zagram ze 3-4 gry testowo aby jeszcze się z tym ograć.
Fajerwerków nie ma, więc zaskoczenia nie będzie....chociaż nie ukrywam, że wciąż mnie korci jedna zmiana
Hero na Stagu (Armor of Destiny + Spear - 3+/4++) i 10 wildów z banerem MR1 lub +1Mv ale nie wiem czy to nie jest zbyt duża ilość pkt w jednym unicie
- kosztem 1 orzełka i 1 oddziału wildów...ale to pewnie w przyszłości pobawię się takim czymś 
Bo obecnie wygląda to tak:
Spellweaver @ 300.0 Pts
General; Lore of High Magic; Magic Level 4
Obsidian Lodestone [45.0]
Power Scroll [35.0]
Spellweaver @ 285.0 Pts
Lore of Heaven; Magic Level 4
Moonstone of the Hidden Ways [40.0]
Dispel Scroll [25.0]
BSB @ 130.0 Pts Hail of Doom Arrow
Waystalker @ 90.0 Pts
Waystalker @ 90.0 Pts
20 Glade Guard @ 310.0 Pts Musician; Arrows: Trueflight Arrows
19 Glade Guard @ 333.0 Pts Musician; Arrows: Arcane Bodkins
10 Deepwood Scouts @ 170.0 Pts Arrows: Starfire Shafts
10 Waywatchers @ 200.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
7 Wild Riders @ 196.0 Pts Shields
7 Wild Riders @ 196.0 Pts Shields
Models in Army: 73
Total Army Cost: 2400.0
Po zabraniu mi poisonów (bo Trueflight być muszą - najlepsze strzałki jakie dostaliśmy) miałem wczoraj naprawdę duży ból głowy na co zamienić.
Próbowałem ostatnio Multishot ale te strzałki są tragiczne.
Myślałem, czy nie dać 20x Starfire i 10xmoonfire, ale patrząc jak bardzo te nasze strzałki są drogie stwierdziłem, że strata każdego oddziału boli więc strata Arcane Bodkins niewiele się różni a przynajmniej będę miał 2 oddziały do anihilowania pancernych puszek jakimi są WOC, EMP, Bretka, HE i parę innych upierdliwych gówien
Świata tym nie zawojuję ale najważniejsze to aby przeciwnicy się bali, wkurzali, nie wiedzieli jak to ugryźć, chowali się, uciekali, poddawali bitwę, chowali się pod stół, wołali "Mamooooo on mnie bije!!!!" itd itd
Tak w skrócie gdyby ktoś był zainteresowany jak to działa:
4lv High Magic:
- podwyższanie BS/WS (w zależności od paringu ale albo na Waye albo na Arcane Bodkins - ewentualnie podwyższam WS wildom w CC z czymś mocnym (HE, WOC itp)
- pocisk (nie trzeba tłumaczyć)
- eteryczny ruch (czasami ratuję dupę kiedy przeciwnik za mocno się schował a potrzebujemy mieć bo bez coverów)
- niszczenie przedmiotów (tłumaczyć nie trzeba, banner odporności, prezerwatywa na BSB na demonicu i wiele wiele innych)
- klątwa nr.6 ("Palenie") - 19+ boli przeciwnika strasznie więc sam w sobie czar jest b. dobry to wymaszanie dispellowania w turze przeciwnika robi z tego czar genialny
(do tego mam power scroll aby w kluczowej turze puścić to nawet z 2-3 kości
)
- dispellowanie ripów, buffó, hexów. Może być przydatne kiedy będziemy chcieli wbić się Wildami w coś na czym nam zależy i "odhexować/odbuffować" oddział aby lepiej trafiali/ranili
4lv Heaven
- reroll "1" - (obszarowo w 12" !!!!) - nie trzeba tłumaczyć
- najlepszy czar dla naszych łuczników!
- kometa - machiny, wyciąganie kamperów zza obelisków itd itd...zastosowań sporo
- chain - wiadomo
- uranos - wiadomo
- odepchnięcie - sytuacyjne ale czasami się przyda
- reroll 6 - wiadomo
- -1hit, -1LD no aby Wildzi mi nie zgineli
, w większości sytuacji trafiać ich będą na 5+ więc jest szansa, że Ci szklani wojownicy nie spadną od byle ZOMBIE lub głupiego High/Dark Elfa
Stalkerzy jako straszaki i ewentualnie będą polować na przeciwnika, który popełni błąd i źle wystawi kluczowego herosa
Łuków(gg, scouts, waywatchers) opór bo drzewa słabiutkie, strzałki niestety poisony "nielegalne" w takiej rozpie więc dałem -3AS - zobaczymy czy się przydadzą
Wildzi - 2x7+ Shields, 21A z S5 AP na WS5 z ASF naprawdę potrafi działać cuda. Ostatnio rozkręcili mi calutki klocek Savagy od przodu tracąc ledwo 3 (zerówka Heaven ftw!) - tylko kadra przeżyła, tak więc oddział za 196pkt potrafiący uderzyć ?


Ok
Szczyrk w weekend - rozpa wysłana - jaram się jak szczerbaty na suchary


Nic już nie wykombinuję więcej, najbliższy tydzień zagram ze 3-4 gry testowo aby jeszcze się z tym ograć.
Fajerwerków nie ma, więc zaskoczenia nie będzie....chociaż nie ukrywam, że wciąż mnie korci jedna zmiana
Hero na Stagu (Armor of Destiny + Spear - 3+/4++) i 10 wildów z banerem MR1 lub +1Mv ale nie wiem czy to nie jest zbyt duża ilość pkt w jednym unicie


Bo obecnie wygląda to tak:
Spellweaver @ 300.0 Pts
General; Lore of High Magic; Magic Level 4
Obsidian Lodestone [45.0]
Power Scroll [35.0]
Spellweaver @ 285.0 Pts
Lore of Heaven; Magic Level 4
Moonstone of the Hidden Ways [40.0]
Dispel Scroll [25.0]
BSB @ 130.0 Pts Hail of Doom Arrow
Waystalker @ 90.0 Pts
Waystalker @ 90.0 Pts
20 Glade Guard @ 310.0 Pts Musician; Arrows: Trueflight Arrows
19 Glade Guard @ 333.0 Pts Musician; Arrows: Arcane Bodkins
10 Deepwood Scouts @ 170.0 Pts Arrows: Starfire Shafts
10 Waywatchers @ 200.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
7 Wild Riders @ 196.0 Pts Shields
7 Wild Riders @ 196.0 Pts Shields
Models in Army: 73
Total Army Cost: 2400.0
Po zabraniu mi poisonów (bo Trueflight być muszą - najlepsze strzałki jakie dostaliśmy) miałem wczoraj naprawdę duży ból głowy na co zamienić.
Próbowałem ostatnio Multishot ale te strzałki są tragiczne.
Myślałem, czy nie dać 20x Starfire i 10xmoonfire, ale patrząc jak bardzo te nasze strzałki są drogie stwierdziłem, że strata każdego oddziału boli więc strata Arcane Bodkins niewiele się różni a przynajmniej będę miał 2 oddziały do anihilowania pancernych puszek jakimi są WOC, EMP, Bretka, HE i parę innych upierdliwych gówien

Świata tym nie zawojuję ale najważniejsze to aby przeciwnicy się bali, wkurzali, nie wiedzieli jak to ugryźć, chowali się, uciekali, poddawali bitwę, chowali się pod stół, wołali "Mamooooo on mnie bije!!!!" itd itd


Tak w skrócie gdyby ktoś był zainteresowany jak to działa:
4lv High Magic:
- podwyższanie BS/WS (w zależności od paringu ale albo na Waye albo na Arcane Bodkins - ewentualnie podwyższam WS wildom w CC z czymś mocnym (HE, WOC itp)
- pocisk (nie trzeba tłumaczyć)
- eteryczny ruch (czasami ratuję dupę kiedy przeciwnik za mocno się schował a potrzebujemy mieć bo bez coverów)
- niszczenie przedmiotów (tłumaczyć nie trzeba, banner odporności, prezerwatywa na BSB na demonicu i wiele wiele innych)
- klątwa nr.6 ("Palenie") - 19+ boli przeciwnika strasznie więc sam w sobie czar jest b. dobry to wymaszanie dispellowania w turze przeciwnika robi z tego czar genialny


- dispellowanie ripów, buffó, hexów. Może być przydatne kiedy będziemy chcieli wbić się Wildami w coś na czym nam zależy i "odhexować/odbuffować" oddział aby lepiej trafiali/ranili

4lv Heaven
- reroll "1" - (obszarowo w 12" !!!!) - nie trzeba tłumaczyć

- kometa - machiny, wyciąganie kamperów zza obelisków itd itd...zastosowań sporo

- chain - wiadomo
- uranos - wiadomo
- odepchnięcie - sytuacyjne ale czasami się przyda
- reroll 6 - wiadomo
- -1hit, -1LD no aby Wildzi mi nie zgineli


Stalkerzy jako straszaki i ewentualnie będą polować na przeciwnika, który popełni błąd i źle wystawi kluczowego herosa

Łuków(gg, scouts, waywatchers) opór bo drzewa słabiutkie, strzałki niestety poisony "nielegalne" w takiej rozpie więc dałem -3AS - zobaczymy czy się przydadzą

Wildzi - 2x7+ Shields, 21A z S5 AP na WS5 z ASF naprawdę potrafi działać cuda. Ostatnio rozkręcili mi calutki klocek Savagy od przodu tracąc ledwo 3 (zerówka Heaven ftw!) - tylko kadra przeżyła, tak więc oddział za 196pkt potrafiący uderzyć ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Ja bardzo poważnie się zastanawiam nad shadowem na dużym magu oraz entem w rozpie.
I czy nie uważacie że klocek z GG jest nieco za duży i armia trochę mało mobilna ?:x
I czy nie uważacie że klocek z GG jest nieco za duży i armia trochę mało mobilna ?:x
Ostatnio zmieniony 20 maja 2014, o 12:08 przez PDKonrad, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie wchodź do lasu, on gryzie 

Czytałeś co napisałeś ?Shino pisze:fajna. Pomyslalbym tylko nad mziana bodkinsow na swiftshivery.
no i scoutow na wayowale rozumiem, ze chcesz miec gdziesz plonac strzalki
poszukalbym tez 3 punktow na bsbka, zbey mu dac swiftshiver albo 20 na bol

Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Ktoś mu się na konto włamał, Shino nie potrafi być miłyGrolshek pisze:Czytałeś co napisałeś ?Shino pisze:fajna. Pomyslalbym tylko nad mziana bodkinsow na swiftshivery.
no i scoutow na wayowale rozumiem, ze chcesz miec gdziesz plonac strzalki
poszukalbym tez 3 punktow na bsbka, zbey mu dac swiftshiver albo 20 na bol

Testowałem swiftshivery na małych punktach i nie przypadły mi do gustuShino pisze:fajna. Pomyslalbym tylko nad mziana bodkinsow na swiftshivery.
no i scoutow na wayowale rozumiem, ze chcesz miec gdziesz plonac strzalki
poszukalbym tez 3 punktow na bsbka, zbey mu dac swiftshiver albo 20 na bol
Niby 20 chłopa odpala 20 lub 40 strzałek (na dalekim bez ruchu bez coverów mamy 5+) więc muszę ich ratować podwyższaniem BS lub rerollem 1 aby jakoś to działało.
Bodkinsy trafiają na 4+ (przy tych samych założeniach co wyżej wychodzi lepiej)
Wciąż bolą mnie wysokie pancerze jak WOC, BRETKA, EMP multishoty brzmią syto jeśli podwyższę BS lub dam reroll 1 - nie wiem. Wczoraj miałem tak naprawdę dylemat na zasadzie "multishot lub -3AS" - wybór padł na bodkinsy

Scouty są super, ściągają regeny, mają +1 do ranienia na Destruction - sprawdzają mi się w każdej grzez vs Destruction.
Vs Order to po prostu zwykły odział scoutów, który pruje 10 strzałkami S3 AP - bez szału ale stabilnie ten 1-2W wkleją co turę.
BOL miałem pierwotnie na Waystalkerze, ale punktów nie mam jak zaoszczędzić.... wolę już mieć golasa, który ma dawać rerolle i odpalić hodę.
2x Wayów mi wejdzie w ograniczenia ?
Nie wiem czy to nie przeinwestowanie kosztem płonących ataków ?
BTW. Shino ja jak i cała reszta forum BORDER PRINCES apelujemy!
ZACZNIJ CZYTAĆ WŁASNE POSTY PRZED WYSŁANIEM!!!!!
Czerwone podkreślenie oznacza, że dane słowo posiada błąd ortograficzny - wiedziałeś o tym ?
Tak samo jak piszesz formy osobowe to korzystaj z dużej litery, mała litera oznacza brak szacunku dla odbiorcy - chyba, że robisz to celowo to ok

Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
hmm zawsze byłem i nadal jestem fanem 10tek łuków.
Jaka jest idea brania 20tek ?
Szansa na +1 do zaczynania ?
Jaka jest idea brania 20tek ?
Szansa na +1 do zaczynania ?
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
+1 do zaczynania przy nowych Wood Elves wydaje się dość kluczowe.
W turę zanim przeciwnik zacznie możesz zastrzelić mu naprawdę dużą ilość rzeczy
Druga sprawa, że trzymam tam kadrę w tych łukach aby mi nie spali od pierwszej lepszej klopy czy pocisku.
Trzymasz w 10 łuczników-dostanies pocisk lub dwa i nagle nie masz look outa i nie raz tak straciłem herosów.
Poza tym łatwiej coś utrzymać steadfastem i potem kontra wildów - 10 już może nie ustać
(2-3 z pocisku, kolejny 3-4 z CC i nagle brakuje modeli do Steadfasta od byle frajera
)
W turę zanim przeciwnik zacznie możesz zastrzelić mu naprawdę dużą ilość rzeczy

Druga sprawa, że trzymam tam kadrę w tych łukach aby mi nie spali od pierwszej lepszej klopy czy pocisku.
Trzymasz w 10 łuczników-dostanies pocisk lub dwa i nagle nie masz look outa i nie raz tak straciłem herosów.
Poza tym łatwiej coś utrzymać steadfastem i potem kontra wildów - 10 już może nie ustać


Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
ok w takim złożeniu masz rację.
Ja na razie preferuję kadrę mobilną w siostrach ale jak mi się znudzi to przejdę na wersję pieszą.
No i jeżdżę na 3x Dzikim Gonie, mina przeciwnika jak mu 2 oddziały w coś wjadą i zobaczy tego efekt = bezcenna
Ja na razie preferuję kadrę mobilną w siostrach ale jak mi się znudzi to przejdę na wersję pieszą.
No i jeżdżę na 3x Dzikim Gonie, mina przeciwnika jak mu 2 oddziały w coś wjadą i zobaczy tego efekt = bezcenna

Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Ciężko mi wymyślić jednostkę uderzeniową która nie rozjedzie nam nawet większej ilości łuczników, a oddział jest duży i mało zwrotny.
Gdzie i tak moim zdaniem jak już dojdzie do starcia mag i tak pada w takim oddziale, oczywiście można spekulować na temat odginaczek ale wszystko w mojej opinii wydaje się ryzykowne.
Gdzie i tak moim zdaniem jak już dojdzie do starcia mag i tak pada w takim oddziale, oczywiście można spekulować na temat odginaczek ale wszystko w mojej opinii wydaje się ryzykowne.

Nie wchodź do lasu, on gryzie 

White Lion pisze:ok w takim złożeniu masz rację.
Ja na razie preferuję kadrę mobilną w siostrach ale jak mi się znudzi to przejdę na wersję pieszą.
Bez dwóch zdań, ja również.
I w ogóle czy tylko ja jestem taki szalony że mam zamiar grać na GR'ach ?o_O
Nie wchodź do lasu, on gryzie 

- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
nie no Luc ma w tym co mówi rację bo 20 łuków, ustawiona w lesie z ASF, biciem z 3 szeregów i przerzutem 1 na zranienie potrafi wklepać sporo ran przeciwnikowi 
GR są fajni. 2x na nich grałem i ambush co prawda ich opóźnia ale pozwala wystawić tam gdzie się chce.
Teraz zamieniłem je na warhawki i zobaczymy jak się kości potoczą.
W naszym nowym booku jest dużo fajnych rzeczy i trzeba wszystkie potestować.
p.s. kończę modelować 3 i 4 lasek i jak będę miał komplet to zacznę się bawić w acornsy.
Tylko nie do końca rozumiem w którym momencie z tego przedmiotu wystawia się laski.
W tym samym co nasz podstawowy lasek ?
Napisane jest "before deployment".
W RB na str. 142 faza Deployment zaczyna się od "..roll-off to see who sets up the first unit..."
Jednak czytałem opinie że te laski wystawia się przed rzutem na wybór strony co trochę by zmieniało ich użyteczność.

GR są fajni. 2x na nich grałem i ambush co prawda ich opóźnia ale pozwala wystawić tam gdzie się chce.
Teraz zamieniłem je na warhawki i zobaczymy jak się kości potoczą.
W naszym nowym booku jest dużo fajnych rzeczy i trzeba wszystkie potestować.
p.s. kończę modelować 3 i 4 lasek i jak będę miał komplet to zacznę się bawić w acornsy.
Tylko nie do końca rozumiem w którym momencie z tego przedmiotu wystawia się laski.
W tym samym co nasz podstawowy lasek ?
Napisane jest "before deployment".
W RB na str. 142 faza Deployment zaczyna się od "..roll-off to see who sets up the first unit..."
Jednak czytałem opinie że te laski wystawia się przed rzutem na wybór strony co trochę by zmieniało ich użyteczność.
Ostatnio zmieniony 20 maja 2014, o 14:03 przez White Lion, łącznie zmieniany 1 raz.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Ogólnie warhawki mi się bardzo sprawdzają dużo ataków oraz stompy , KB, 4T , wszędzie ap, 9 ran, 20 cali ruchu i tylko 135 ptk są naprawdę świetni. GR są też super raz jako odginaczki mogą wymordować maszyny i w dobrej chwili wjechać komuś w 4 litery do tego szybciej się wystawiamy i naprawdę wkur... 
Lepiej się podzielcie waszymi opiniami na temat ENTA.

Lepiej się podzielcie waszymi opiniami na temat ENTA.

Nie wchodź do lasu, on gryzie 

Lasy wystawiasz jak już wylosujesz stronę. Zarówno te z Acorna jak i swój bazowy.White Lion pisze:nie no Luc ma w tym co mówi rację bo 20 łuków, ustawiona w lesie z ASF, biciem z 3 szeregów i przerzutem 1 na zranienie potrafi wklepać sporo ran przeciwnikowi
GR są fajni. 2x na nich grałem i ambush co prawda ich opóźnia ale pozwala wystawić tam gdzie się chce.
Teraz zamieniłem je na warhawki i zobaczymy jak się kości potoczą.
W naszym nowym booku jest dużo fajnych rzeczy i trzeba wszystkie potestować.
p.s. kończę modelować 3 i 4 lasek i jak będę miał komplet to zacznę się bawić w acornsy.
Tylko nie do końca rozumiem w którym momencie z tego przedmiotu wystawia się laski.
W tym samym co nasz podstawowy lasek ?
Napisane jest "before deployment".
W RB na str. 142 faza Deployment zaczyna się od "..roll-off to see who sets up the first unit..."
Jednak czytałem opinie że te laski wystawia się przed rzutem na wybór strony co trochę by zmieniało ich użyteczność.
A 20 łuków jest ok. Jak dasz las z poisonami jako ten bazowy i tam ich wsadzisz to jest miło

GR sprawdzałem, bo mam akurat 2 5ki, ale jakoś średnio się przekonałem. Upierdliwe może i tak. Pewnie kwestia przeciwko czemu, bo na demony czy WoCh przydały się średnio.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild