Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach cz. 2

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
Ratzing
Kretozord
Posty: 1549

Post autor: Ratzing »

Może zapytam jak sądzicie jak będą się nowe VC spisywać z twardzielami typu smoki czy ST? Mówię o turniejowych rozpiskach (uniwersalnych) bo na pewno na konkretną armię jeżeli układamy rozpiskę to problemów nie będzie.
Pewnie tak jak i teraz, w VC zmieni się głównie to, że zamiast być dobrą armią, będzie cholernie dobrą armią ;) A do roznoszenie ST i innych grubasów to KotBK są chyba perfekcyjni. Tylko diabeł drodzy.
Ostatecznie można utopić falą zombiaków ;)
Uerph.

Awatar użytkownika
bigees
Mudżahedin
Posty: 301
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: bigees »

dobra, a co powiecie o nowej zdolnosci black knightow, tzn. poruszaniu sie po trudnym terenie bez spowolnienia?

jak dla mnie, to wydaje sie to otwierac wiele nowych mozliwosci i taka kawaleria wypadajaca z szarza z lasu moze naprawde niezle nabroic :twisted:
"Nigdy nie oszukuję i nie kradnę. Nie noszę także cylindra do płaszcza i nie wcinam bananów idąc ulicą, bo dżentelmen nie robi żadnej z tych rzeczy. Zrobiłbym jedno tak samo niechętnie jak drugie – bo jedno i drugie jest sprawą harmonii i dobrego smaku".

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Jakby rzeczywiście mieli takie coś to byli by jedną z lepszych kawalerii za takie punkty . :-) Już to widze szarża od flanki z lasu . :P

Tea Time
Warzywo
Posty: 13
Lokalizacja: wawa

Post autor: Tea Time »

e tam moim zdaniem to przegiecie jest i tak bk to bardzo dobra kawa poza tym zawsze ich sobie wyobrazalem jak taki poteznych rycerzy z ktorych kazdy po kilka razy dostał smiertelną rane itp plamy zaschnietej krwi taka ciezka konnica a terazz tą eterycznoscią wydają sie tacy "deliktani" przynajmniej dla mnie heh poza tym nie wiem jak to sobie wyobrazac ze oni sie nagle robia eteryczni jadą na konikach i potem znowu normalni?

Awatar użytkownika
bigees
Mudżahedin
Posty: 301
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: bigees »

taki cytacik ze strony GW z opisu black knightow:
Borne by their sorcerous steeds, the Black Knights exist neither fully in the hereafter, nor wholly in the material world. They can pass through walls without hindrance, and gallop at full speed across fen and moor.
"Nigdy nie oszukuję i nie kradnę. Nie noszę także cylindra do płaszcza i nie wcinam bananów idąc ulicą, bo dżentelmen nie robi żadnej z tych rzeczy. Zrobiłbym jedno tak samo niechętnie jak drugie – bo jedno i drugie jest sprawą harmonii i dobrego smaku".

Tea Time
Warzywo
Posty: 13
Lokalizacja: wawa

Post autor: Tea Time »

czyli to jest cos takiego jak w Matrixie mieli ci biali z dredami i brzytwami? bk mogli juz dostac pełną eterycznosć ale i tak są przegięci;]

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Szczurza Jucha pisze:
Może zapytam jak sądzicie jak będą się nowe VC spisywać z twardzielami typu smoki czy ST? Mówię o turniejowych rozpiskach (uniwersalnych) bo na pewno na konkretną armię jeżeli układamy rozpiskę to problemów nie będzie.
Pewnie tak jak i teraz, w VC zmieni się głównie to, że zamiast być dobrą armią, będzie cholernie dobrą armią ;) A do roznoszenie ST i innych grubasów to KotBK są chyba perfekcyjni. Tylko diabeł drodzy.
Ostatecznie można utopić falą zombiaków ;)
bajki.

narazie - bardziej mi sie stare vc podobaja.mimo, ze na imperium, to masakry nie zrobia.

KotBK sobie mozna do kieszeni schowac - z frenzy i z takim kosztem, to oni sa nic nie warci. 10 handgunnersow ich sciagnie...

fala zombiakow z t2 to tez bez rewelaji.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Nie znasz się.

Na ST jest teraz prosta recepta - oddział ghuli albo kościstych z wampirem magiem uzbrojonym w dwuraka. Powoli go rozkroi.

A smoki jest dużo łatwiej upolować dzięki popychaczce - żadna armia ze smokiem nie ma dość dispela, żeby w okolicach 3 rundy masy popchnięć nie zaczęły wchodzić. Smok oddziałowi BK z regenką robi niewiele w porywach do bardzo niewiele, śmiem twierdzić, że poza ekstremalnymi przypadkami (smok chaosu + koksiarz z black maulem) można je bokami odbijać. Zombie tez są smokobójcze, bo co za różnica, czy masz T3 czy 2... Liczy się WS 7 :D

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8708
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

cóz, sama armia VC pewnie wpłynie na gre HE, teraz to raczej piechotka będzie częstsza przez wampiry, za dużo popchnięć, aby kawaleria hajelficka była skuteczna, a elitarna piehcotka z asf sobie i tak poradzi, przynajmniej powinna, fajnie to zaczyna wyglądać :D
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Barbarossa pisze:Zombie tez są smokobójcze, bo co za różnica, czy masz T3 czy 2... Liczy się WS 7 :D
Moment, moment a "ząbi" nie ma mieć czasem s2? Przy celu z T6 i sile własnej 2 to już jest "N" w tabelce. Co najwyżej zombiaki jako smokowstrzymywacz.

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Już się pogubiłem .Jak w VII edycji będą wyglądały BK ? Jakie zasady ?

Awatar użytkownika
Fedek
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Zielona Góra/Gorzów Wlkp.

Post autor: Fedek »

okurdemol pisze:
Barbarossa pisze:Zombie tez są smokobójcze, bo co za różnica, czy masz T3 czy 2... Liczy się WS 7 :D
Moment, moment a "ząbi" nie ma mieć czasem s2? Przy celu z T6 i sile własnej 2 to już jest "N" w tabelce. Co najwyżej zombiaki jako smokowstrzymywacz.
Ten WS to statystyka obronna, nikt chyba nie robi sobie nadziei, że smoka zombim pogryzie :roll:

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Chodzi o to, żeby smok i jeździec trafiali zombie na 4+. To już samo w sobie oznacza, że nawet gość z 11 atakami musi rzucać lekko powyżej statystyki, żeby nie przegrać i nie uciec... wtedy wystarczy mieć jeszcze oddział "łapiący" w stylu 7 wilków rozciągnięte za smokiem i już. Nikt niekomu woundów nie musi zadawać.

Piotrax
Kradziej
Posty: 987
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Piotrax »

_SkaVen_ pisze:Już się pogubiłem .Jak w VII edycji będą wyglądały BK ? Jakie zasady ?
Modele takie jak teraz. Co do zasad to mają eteryczny ruch i kosztuja 24pk. Za 4pk można dokupić barding. Tyle.


BTW. Czy ja dobrze rozumiem że będę mógł rzucić więcej niż jedną popychaczkę na ten sam oddział? :shock:

lorgoth
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 42

Post autor: lorgoth »

Jasne ale tylko jedna skuteczną :) Podobnie jak w TK

Zyraf
Chosen of Slaanesh
Posty: 666
Lokalizacja: Pomiechówek Terror Boyz

Post autor: Zyraf »

lorgoth pisze:Jasne ale tylko jedna skuteczną :) Podobnie jak w TK

A gdzie jest tak napisane?? :?

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

Zyraf pisze:
lorgoth pisze:Jasne ale tylko jedna skuteczną :) Podobnie jak w TK
A gdzie jest tak napisane?? :?
to wie tylko Szaman
Obrazek

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Barbarossa pisze:Nie znasz się.
ale dostalem wychowawczego w potylice.

masz racje - pewnie sie nie znam na wampirach.

oddzial z regeneracja tez az taki rozowy nie jest - jezeli taki oddzial, to on kosztuje jakies 450, sztandar 300, lord 450, 3 oddzialy corow 240. daj to razem... 1440, z czego 1200 w jednym oddziale.

"masa przyspieszen" sprowadza sie w rzeczywistosci do 1 tury. inaczej co poczarujesz?? wampirem 3*2 albo 2*3.

nie mowiac o tym, ze jak 5 psow warte 40 punktow stanie przed nosem, to mozna sie przyspieszac do woli.

oczywiscie wymienilem tylko negatywne strony posiadania klocka za pierdylion punktow.

prosze zauwazyc, ze ja sie nie znam i wszystko powyzsze prawdopodobnie nie jest prawda.
Furion

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

Ja się zastanawiam co będzie jak w ten kloc co turę będą lecieć po 3-4 jedynki z lighta :)

Choć muszę przyznać że poza ta wersja nie widzę innych perspektyw na walce moją armią z czymś takim.

eNJac
Pseudoklimaciarz
Posty: 34

Post autor: eNJac »

Czy wampir z Skullstaffem i zdolnoscią ingerującą w inwokację dostaje +2 do leczenia, tj czar wychodzi na 2+? :/

Widzi ktoś jakikolwiek sens wystawiania nekrosów?

Czy Vargul ma 5 ataków?

pozdrawiam...

Zablokowany