Nasze Rozpiski

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Re: Nasze Rozpiski

Post autor: Glegut »

Kurde napewno to na 2400 jest?:P Wyglada jak na 2k max:P

I to co powiedział kolega powyzej : pograj dłuzej jedna koncepcją i wprowadzaj do niej zmiany małymi kroczkami.
Jak będziesz zmieniał rozpy srednio raz na tydzien to wyników nie będzie:(

Awatar użytkownika
Talladil
Falubaz
Posty: 1490
Lokalizacja: Czarne Wrony - Białystok/Warszawa

Post autor: Talladil »

Domin pisze:Spoko rozpiska, nie do końca rozumiem tę magiczkę, jeśli masz duży (twój może trochę zbyt mały) oddział DR, to daj jej Ring of Hotek zamiast COTa i tak sama nie polata, a tak przynajmniej magicznie chronisz oddział.
aj tam... aj tam... ;) nie kumasz ? ;) Dwóch niemrawych characterów ? Lore of Shadow ? Steed of Shadows ? Smoke and Mirrors ? ;) Na wszelkie "W" chce mieć potencjalną możliwość wyjścia magicą z oddziału lub wrzucenia jej w ten, który będzie miał najlepszą pozycję po deployu. Więc COT bardziej mi się przyda.
Domin pisze:Ja po FAQu z bohaterami, nie rezygnuję z dwóch Dread Lordów, tutaj walczących bohaterów wstawiasz do jednego unitu i to trochę ogranicza.
Nie mam już punktów... drugi dredzio wchodzi za zbyt ważne unity... nie mówiąc już o punktach compa... jak mają być warlocki (które momentami lepiej mi się sprawdzały niż drugi lordunio), bolce i mobilna magica, to nie mam innego wyjścia jak wsadzić lorda i bsb na coki. Gdybym miał dwa smoki to bym się nawet nie bawił w inne rozkminy, a tak musiem kombinować z tym co mam ;)

Domin pisze:Proponuję Ci poćwiczyć jedną rozpiskę dłużej, bo zmieniasz je jak rękawiczki. :D
True, true... Biję się w pierś, ale tego wymagało przetestowanie wszystkich rozkmin jakie miałem. Wolałem najpierw się pobawić i nie mieć ciągle z tyłu głowy, że inne rozwiązania mogą się sprawdzać lepiej...
Glegut pisze:Kurde napewno to na 2400 jest?:P Wyglada jak na 2k max:P
Też miałem takie wrażenie jak patrzyłem na to na papierze, ale jak się rozstawi na stole to nawet nawet :)
Obrazek

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15

Awatar użytkownika
Tapio
Mudżahedin
Posty: 298
Lokalizacja: Triclinium Bielawy

Post autor: Tapio »

Niewiele masz tych bolców jak na jeden slot, 3 lub 4 lepszy efekt dadzą. I pytanie ta 15 wiedźm jakie ma przeznaczenie? Samobójczy oddział na wypadek dużej bestii z małym współczynnikiem pancerza?
Triclinium Thoruniensis

Awatar użytkownika
Talladil
Falubaz
Posty: 1490
Lokalizacja: Czarne Wrony - Białystok/Warszawa

Post autor: Talladil »

Tapio pisze:Niewiele masz tych bolców jak na jeden slot, 3 lub 4 lepszy efekt dadzą.
Zgadzam się, ale... Nowe mapki średnio sprzyjają bolcom. Chciałem mieć więcej mobilnych pestek. Scout i vanguard pozwalają na lepszą skuteczność w trafianiu od pierwszej tury. Pozatym, nie mam gdzie urwać punktów i pestek :(
Tapio pisze:I pytanie ta 15 wiedźm jakie ma przeznaczenie? Samobójczy oddział na wypadek dużej bestii z małym współczynnikiem pancerza?
Tak, świetnie mi się sprawdzają dokładnie w tej roli :) i rewelacyjnie kroją ogry :D albo ochraniają bolce :) Shadow i Soulblight też z nimi świetnie działa :) ale ogólnie rzecz biorąc, to taki unit kamikaze :) chętnie wstawiłbym 2x10 ale brak miejsca ;/
Obrazek

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15

Awatar użytkownika
Tapio
Mudżahedin
Posty: 298
Lokalizacja: Triclinium Bielawy

Post autor: Tapio »

A jakby tak 2x wiedźmy dać i odsunąć na bok core kusze??? jeszcze 82 punkty możesz wysupłać
Triclinium Thoruniensis

Awatar użytkownika
Talladil
Falubaz
Posty: 1490
Lokalizacja: Czarne Wrony - Białystok/Warszawa

Post autor: Talladil »

Tapio pisze:A jakby tak 2x wiedźmy dać i odsunąć na bok core kusze??? jeszcze 82 punkty możesz wysupłać
Ewentualnie widziałbym to tak, że skracam kusze o 4, dodaje 5 witchek i muszę gdzieś urwać 1pkt... ALE... jestem wtedy krótszy o 8 pestek... rozpiska jest defensywna i nie ma w niej argumentów na hordy w cc, więc 8 pestek robi ogromną różnicę podczas dwóch tur zmiękczania... w sumie, można wtedy podsunąć pod nos taki unit witchek, który może by zrekompensował słabsze strzelanie... Do przemyślenia w każdym razie :) Dzięki :)
Obrazek

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

Talladil pisze:Po zmianach wyszło mi coś takiego. Na papierze wygląda chyba nawet nie najgorzej. Testy zaczynam dzisiaj wieczorem. Pomysły/uwagi mile widziane ;)

2400 Pts - Dark Elves Roster - Talladil

Dreadlord (1#, 276 pts)
1 Dreadlord, 151 pts = (base cost 140 + Sea Dragon Cloak 8 + Shield 3)
1 Ogre Blade, 40 pts
1 The Black Amulet, 60 pts
1 Cold One, 25 pts

Supreme Sorceress (1#, 330 pts)
1 Supreme Sorceress, 220 pts = (base cost 185 + Level 4 Wizard 35)
1 Dispel Scroll, 25 pts
1 Obsidian Trinket, 15 pts
1 Cloak of Twilight, 50 pts
1 The Lore of Shadow, 0 pts
1 Dark Steed, 20 pts

Master (1#, 165 pts)
1 Master, 103 pts = (base cost 70 + Battle Standard Bearer 25 + Halberd 2 + Sea Dragon Cloak 6)
1 Dragonhelm, 10 pts
1 Dawnstone, 25 pts
1 The Other Trickster's Shard, 15 pts
1 Cold One, 12 pts

Dark Riders (5#, 85 pts)
5 Dark Riders, 85 pts = 5 * 17 (base cost 16 + Shield 1)

Dark Riders (10#, 230 pts)
9 Dark Riders, 200 pts = 9 * 20 (base cost 16 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Herald, 30 pts = (base cost 26 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1)

Witch Elves (15#, 165 pts)
15 Witch Elves, 165 pts = 15 * 11

Darkshards (14#, 202 pts)
14 Darkshards, 192 pts = 14 * 13 (base cost 12 + Shield 1) + Standard Bearer Std 10
1 Banner of Eternal Flame, 10 pts

Cold One Knights (10#, 375 pts)
9 Cold One Knights, 290 pts = 9 * 30 (base cost 30) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Dread Knight, 40 pts
1 Razor Standard, 45 pts

Shades (5#, 90 pts)
5 Shades, 90 pts = 5 * 18 (base cost 16 + Great Weapon 2)

Shades (5#, 90 pts)
5 Shades, 90 pts = 5 * 18 (base cost 16 + Great Weapon 2)

Reaper Bolt Thrower (3#, 70 pts)
1 Reaper Bolt Thrower, 70 pts

Reaper Bolt Thrower (3#, 70 pts)
1 Reaper Bolt Thrower, 70 pts

Doomfire Warlocks (5#, 125 pts)
5 Doomfire Warlocks, 125 pts = 5 * 25
1 Spells of the Cursed Coven, 0 pts

Doomfire Warlocks (5#, 125 pts)
5 Doomfire Warlocks, 125 pts = 5 * 25
1 Spells of the Cursed Coven, 0 pts

Total Roster Cost: 2398
Przyznam szczerze, że nie przekonuje mnie koncepcja 2x5 shades z GW (a tak w ogóle 4 bolce są lepsze :P). Lepiej zrobić duży, konkrety oddział. Co więcej shadow do rozpiski nie pasuje. On jest dobry na piechotę. Do wspierania kawalerii i bohaterów lepszy jest beast, szczególnie ze masz mobilną magiczkę i w chwili obecnej 5 oddziałów kawalerii.
Odnośnie przedmiotow... CoT na niej wybitnie nie pasuje :P Jest po prostu nie praktyczny. W moim odczuciu mógłbyś złączyć DW w jeden oddział i dać do niego np. magiczkę z book of ashur i MR 2(opcjonalnie hotek, scroll, ruby ring of ruhin) masz wtedy +5 do casta, a na potworki de facto 6. Zważ, że hotek o którym pisano to dobra opcja z jeszcze jednego względu. Jako, że masz FCG i 2 bohaterów w coldach, to magiczka będzie w drugim szeregu. A wtedy oddział dostanie MR3. Zabłąkana kuźna karci te 9 modeli :P Poza tym... wiesz, że OTS działa przeciwko Black Amuletowi? Także nie możesz ustawić tych bohaterów obok siebie? Ten combos powinien raczej być u jednego bohatera. Zatem, lepiej aby dreadlord miał BA i OTS, a master np. talisman of prevention i potion of fullihardiness + GW.
Na koniec dodam, że masz ponad 600 punktow w corach. Dodatkowy oddział DR raczej nie jest tyle warty, co 5 shades, czy bolec.

Edit: ważna sprawa. Jak dasz besta i 4 bolce, to wtedy będziesz mógł zrobić duży oddział wiczek z AP(wywalasz kusze). Coldy dostaną +1M. Beast będzie mobilny zarówno z wiczkami - s4 z ap oraz kawalerią - s7. Horda wiczek z dużą siłą to jest konkret. A łątwiej rzucić zerówkę z beasta, aniżeli brzytwę :P Przy czym, shadow ma sens z hordą wiczek i 4 bolcami (brzytwa i obniżanie T). Magia musi współgrać z całą armią, u Ciebie mam wrażenie, że tak nie jest.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

magica z CoTem to dobry wybor, generalnie syta rozpiska
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Torian
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 120

Post autor: Torian »

silna, niezależna mroczna magiczka obowiązkowo z kotem :D
Okoń pisze:Może Teclis ma miecz mały,
za to odbyt wytrzymały.

Awatar użytkownika
Talladil
Falubaz
Posty: 1490
Lokalizacja: Czarne Wrony - Białystok/Warszawa

Post autor: Talladil »

@Jarlaxle
Dwa słowa tytułem wstępu. Zgadzam się z Tobą co do większości tego co napisałeś ale tylko i wyłącznie w zakresie ogólnego zastosowania, a nie w przypadku tej rozpiski. W rozpisce są unity, które spełniają konkretne zadania, a nie unity, które chciałbym mieć na stole. Gdyby wprowadzić wszystkie Twoje zmiany wyszła by z tego ofensywna rozpiska naporowa ;) a teraz jest defens z kontrą :P Po prostu ustawiłeś ją pod Swój styl grania, a nie starałeś się dopracować pierwotny pomysł. Mogę się mylić, po prostu takie odniosłem wrażenie. Konkrety:
Jarlaxle pisze:Przyznam szczerze, że nie przekonuje mnie koncepcja 2x5 shades z GW (a tak w ogóle 4 bolce są lepsze :P) Lepiej zrobić duży, konkrety oddział.
Bolce są lepsze, ale nie w tym przypadku. Co do Shades jeden duży oddział trudniej schować i strzela do jednego celu. Dwa oddziały łatwiej się chowają, ogarniają dwa cele, blokują dwa vanguardy, ogarniają w cc dwie maszyny, odginają, robią double flee. Uważam, że akurat te dwa unity shades'ów potrafią więcej niż dwa dodatkowe bolce, których głównym zadaniem jest snipowanie samotnych bohaterów/maszyn/potworów.
Co więcej shadow do rozpiski nie pasuje.
Z tego co się orientuję to są cztery czary promujące strzelanie: Withering, Enchanted Blades of Albion, Flaming Sword of Rhuin oraz Soulblight i może jeszcze Harmonic Convergence. Więc wydaje mi się, że jednak Shadow lepiej mi tutaj pasuje niż Metal, Fire czy Heaven. Chociaż ten ostatni nie byłby takim złym wyborem. Obniżanie T jest tutaj kluczowe do tego by rozpiska działała. Soulblight mam x2 więc brakowało mi tylko Withering. Lepsze trafianie zapewniam skracaniem dystansu dzięki scout i vanguard, a pozostałe czary pomagają w cc i zmiękczaniu wszystkiego co nie jest do ogarnięcia w bezpośrednim starciu.
On jest dobry na piechotę. Do wspierania kawalerii i bohaterów lepszy jest beast, szczególnie ze masz mobilną magiczkę i w chwili obecnej 5 oddziałów kawalerii.
Kawaleria generalnie ma unikać walki. Ma wykorzystać mobilność do kontroli sytuacji na stole tak by nic nie doszło do mojego deploya, gdzie stoją papierowe witchki, bolce i kusze. Druga kwestia, mam zbyt mało bohaterów by inwestować w duży beast, który dodatkowo ma mało argumentów do walki na dystans (oprócz dzidy).
Odnośnie przedmiotow... CoT na niej wybitnie nie pasuje :P Jest po prostu nie praktyczny. W moim odczuciu mógłbyś złączyć DW w jeden oddział i dać do niego np. magiczkę z book of ashur i MR 2(opcjonalnie hotek, scroll, ruby ring of ruhin) masz wtedy +5 do casta, a na potworki de facto 6. Zważ, że hotek o którym pisano to dobra opcja z jeszcze jednego względu. Jako, że masz FCG i 2 bohaterów w coldach, to magiczka będzie w drugim szeregu. A wtedy oddział dostanie MR3. Zabłąkana kuźna karci te 9 modeli :P
Magica jest zbyt ważna by wsadzać ją do coków tylko dla ochrony tego unitu. COT jest mi potrzebny na wypadek konieczności wrzucenia jej do 5 locków. Ponadto hotek nie uchroni mnie przed sniperkami strzeleckimi gdybym chciał się ustawić na dogodną pozycję do wrzucenia pendulum albo gdyby coś mi nie wyszło w fazie magii i nie będę w stanie zamienić jej miejscami z bohaterami na cokach. Fakt, tracę wszystkie plusy combatowe COTa, ale daje maksymalną ochronę magiczce. Co do generalnego założenia się zgadzam, jednakże nie w tym przypadku.
Poza tym... wiesz, że OTS działa przeciwko Black Amuletowi? Także nie możesz ustawić tych bohaterów obok siebie? Ten combos powinien raczej być u jednego bohatera. Zatem, lepiej aby dreadlord miał BA i OTS, a master np. talisman of prevention i potion of fullihardiness + GW.
I nie ustawiam obok siebie, ale mimo wszystko jestem w stanie skorzystać z OTSa przy odpowiednim dostawieniu się do modelu przeciwnika. Jak dodam OTS na lorda to tracę magiczną broń, a BSB staje się bardziej miękki i nie mogę nim polować np. na demonicznego skull cannona bo również tracę 2++ na flamingi.
Na koniec dodam, że masz ponad 600 punktow w corach. Dodatkowy oddział DR raczej nie jest tyle warty, co 5 shades, czy bolec.
Dodatkowy oddział DR uratował mi COKi we wczorajszej bitwie z WoChem ;) Ta głupia 5 stoi obok/za cokami i czeka na moment zaszczytnego poświęcenia się ku uciesze Khaine'a ;) Podstawiłem ich pod nos Skullcrusherom, odgiąłem, po overrunie wbiłem się COKami we flankę i było pozamiatane :) Chętnie zamieniłbym je na harpie, ale nie mam modeli ;/ Więc niestety ale się nie zgodzę.
Edit: ważna sprawa. Jak dasz besta i 4 bolce, to wtedy będziesz mógł zrobić duży oddział wiczek z AP(wywalasz kusze).
Jak dam best i dwa bolce to rozpiskę można wywalić do kosza, bo nie będzie miała wtedy sensu. Siła nie jest tutaj najistotniejsza tylko osłabienie przeciwnika tak aby nie mógł mnie tak łatwo zabić. Duży oddział witchek jest zbyt sytym kąskiem i łatwo go pozamiatać. "Witchbombami" nikt sobie głowy nie zawraca, i to jest ich siła. To jest siła całej rozpiski i MSU bo nie ma gdzie stracić dużo punktów. Mam jeden kloc COKów ale nie mam innego wyjścia.
Coldy dostaną +1M. Beast będzie mobilny zarówno z wiczkami - s4 z ap oraz kawalerią - s7. Horda wiczek z dużą siłą to jest konkret.
Po pierwsze, Coldy mają siedzieć na dupie i nigdzie się nie ruszać :P a jak zaatakują to mają zamiatać, więc ap jest tutaj ważniejsze niż +1M. Horda witchek zwraca na siebie zbyt dużą uwagę, a 10 z brzytwą zamiata równie dobrze. Jak zginie 10 to nie boli tak bardzo jak przepchany albo odginany klocek za 400 pkt. Ogarnięty przeciwnik nie pozwoli Ci dojść tym klocem, o czym bardzo boleśnie się przekonywałem na ostatnich turniejach, grając witchami z kotłem... Ponadto z mojego doświadczenia wynika, że obniżenie S i T jest bardziej opłacalne niż boostowanie własnych unitów. Zachowanie sava jest ważniejsze niż uderzanie przeciwnika z większą siłą.
A łątwiej rzucić zerówkę z beasta, aniżeli brzytwę :P
Rzucenie brzytwy nie stanowi problemu, trudniej dojść unitem do cc. Jak przeciwnik ma do wyboru brzytwe na witchach lub pitke, pendulum, doombolta i innego soulblighta przy 80 pestkach, to nie wiem czy tak chętnie będzie chciał dispelować mindrazora zamiast innych czarów.
Przy czym, shadow ma sens z hordą wiczek i 4 bolcami (brzytwa i obniżanie T). Magia musi współgrać z całą armią, u Ciebie mam wrażenie, że tak nie jest.
Wydaje mi się właśnie, że magia shadow bardzo pasuje do rozpiski, która chce jak najdłużej unikać zwarcia i załatwia sprawy na dystans.

BTW nie chce Cię przekonywać do moich racji, staram się tylko tłumaczyć moje wybory i założenia, które całkiem fajnie się sprawdziły we wczorajszej bitwie z WoCHem. Jednakże prawdziwy chrzest bojowy rozpiska przejdzie na jakimś lokalu, gdzie meta jest trochę bardziej wymagająca niż mój wczorajszy przeciwnik :)
Obrazek

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

Masz w pełni prawo przekonywać mnie do swoich racji. Jeżeli przedstawisz sensowne argumenty, to nie będę polemizował. Skoro Tobie ta rozpiska działa, to oki. Jak grałeś z Wochem, to jak zabiłeś klepacza z wardem na 3+ i przerzutem jedynek? :P Ciekaw jestem, jak poszłoby Tobie z WE, czy HE.

Awatar użytkownika
Talladil
Falubaz
Posty: 1490
Lokalizacja: Czarne Wrony - Białystok/Warszawa

Post autor: Talladil »

Jarlaxle pisze:Jak grałeś z Wochem, to jak zabiłeś klepacza z wardem na 3+ i przerzutem jedynek? :P
Przypadkiem :P W pierwszej turze :P Dostał scatterującą dużą pitką wycelowaną w trole, a wcześniej miał założoną dużą miasmę. Uwalił test i tyle :P Fakt, że ja przy okazji straciłem dwa poziomy na magicy, ale było warto ;)
Jarlaxle pisze:Ciekaw jestem, jak poszłoby Tobie z WE, czy HE.
Też jestem tego ciekaw :)
Obrazek

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Napisałeś świetny tekst o rozpisce, a potem... rzuciłeś dużą pitkę :P Why why why... :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Glegut pisze:QC - ile gier nim zagrałeś czy to tylko teoryhammer? (pytam z ciekawosci - no ofens :P )
Na malku cztery, na dark magic kilka wiecej - we wszystkich przypadkach z zalozeniem że souleater na nim/albo na suce z black amuletem. Gralem na hordy - nie pomoglo :P czar scatteruje, a jak nie to przebija niewiele (tylko sila 2) są najczesciej MRy, i nic z tego nie wychodzi
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Talladil
Falubaz
Posty: 1490
Lokalizacja: Czarne Wrony - Białystok/Warszawa

Post autor: Talladil »

-Qc- pisze:Napisałeś świetny tekst o rozpisce, a potem... rzuciłeś dużą pitkę :P Why why why... :)
Jedno z drugim się nie wyklucza ;) Pitka nie zawsze wchodzi, a nawet jak w tym przypadku była to pierwsza i ostatnia w tej grze ;) Jeden lord WoChowy sam gry nie wygrywa, cała obstawa nadal została do ogarnięcia ;) która w dodatku do najmiększych nie należy ;)
Obrazek

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15

Awatar użytkownika
krzychoss
Falubaz
Posty: 1299
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: krzychoss »

W defensywnej rozpisce duży shadow +2 warlocki to jest genialna magia, może brakuje bolców do zabijania twardych celów z którymi DE w takiej wersji mają problemy.
Co do shadów to jedynie z czym się nie zgodzę to z wyposażeniem przy 5 modelach zrobiłbym z nich eko odginaczki zamiast ładować dwuraki, 7-8+ z dwurakami nadają się do jakiejś multi szarży już naprawdę. 5 głównie strzela. Mobilność i śmietnik w defensywnych armiach zdecydowanie na plus jedyne pytanie kosztem czego;]

Awatar użytkownika
Talladil
Falubaz
Posty: 1490
Lokalizacja: Czarne Wrony - Białystok/Warszawa

Post autor: Talladil »

@krzychoss

Jedyne czego mi w tej rozpisce brakuje to lorda i bsb na pegazach (chociaż z uwagi na footprint nie wiem czy to dobry deal). Pozostałe to by były zmiany czysto kosmetyczne, których i ta rozpiska wymaga. Choćby pomysł dot. 2x10 witchek. Nie wiem jeszcze jak ale wydaje mi się, że warto jakoś tę koncepcję do rozpiski zaadaptować.
Obrazek

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

Talladil pisze:
-Qc- pisze:Napisałeś świetny tekst o rozpisce, a potem... rzuciłeś dużą pitkę :P Why why why... :)
Jedno z drugim się nie wyklucza ;) Pitka nie zawsze wchodzi, a nawet jak w tym przypadku była to pierwsza i ostatnia w tej grze ;) Jeden lord WoChowy sam gry nie wygrywa, cała obstawa nadal została do ogarnięcia ;) która w dodatku do najmiększych nie należy ;)
Duża pita jest dobra :D chociaż ja zawsze rzucam małą :D nie umniejszającej Twojej wygranej, to jeszcze Wochu nie przetestowałeś. Lorda poza oddziałem cok nie miałbyś czym zatrzymać :P ale czekam na dalsze raporty :D Tego skubańca nie mogłem ubić Crown Hellborn :P a babka wypłaciła mu z 17 ataków :P
Ostatnio zmieniony 19 lut 2015, o 18:35 przez Jarlaxle, łącznie zmieniany 1 raz.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

ja smoka bym grał w złożeniu:

dawnstone
CoT
dragonhelm
halabarda/lanca/GW wedle uznania

A co myslicie o fullshootingu? Skoro jest ograniczony na 2 punkty to chyba cos musi w tym być...

lord na koniu jak u krolika (7 sily reroll ots braces)
4 levl shadow DS Hotek

BSB 1+ save 4+ ward kusza (nie mam pomyslu na tego piechocinca)

2x7 DR std champ tarcze kusze
20 kusz fcg flaming

13 +13 +7 shades
4 bolce
5 warlocków

i cos za 125 punktów co nie jest w limitach (np czarodziejka z dark magic 2 poziom, wtedy do rozpiski wchodzi sceptra. Albo 2 levl dark magic z tom of furion zeby miec word of pain i doombolta)

grałoby się tym jak bardzo dawnych czasach, dużo pew pew (praktycznie maksymalna ilosc pestek), do tego ala feniks czyli klepacz jako kontra. Gra oparta raczej na obnizeniach T
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

Klasyczna rozpiska :D Właściwie wszystko w niej jest, co być powinno :D tak sobie myślę... jak masz wolne punkty, to może shadowblade'a dałoby radę upchnąć? On ma całkiem ciekawego skilla. A w tej rozpisce w sumie dawałby radę.

ODPOWIEDZ