Nasze Rozpiski
Moderator: Yudokuno
Re: Nasze Rozpiski
Moj peirwszy turniej ever DE to było własnie 13 13 i 9 shades, 4 bolce, shadow + shadow ...
ja mysle ze zamaist czarki dalbym jeszcze 6 dr z kuszami (w sumie byloby 2x10)
cala armia robi pew pew a pestek jest w sumie... (20 + 20 + 34)x2 + 24 + 2 (bsb) = 174 na ture. Bite that WE
ja mysle ze zamaist czarki dalbym jeszcze 6 dr z kuszami (w sumie byloby 2x10)
cala armia robi pew pew a pestek jest w sumie... (20 + 20 + 34)x2 + 24 + 2 (bsb) = 174 na ture. Bite that WE
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Z tym skubańcem to tylko Malekith ma lekkoJarlaxle pisze:Tego skubańca nie mogłem ubić Crown Hellborna babka wypłaciła mu z 17 ataków


Dobrecala armia robi pew pew a pestek jest w sumie... (20 + 20 + 34)x2 + 24 + 2 (bsb) = 174 na ture. Bite that WE


Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15
Albo, takie troche bardziej porno z lepsza kontrą:
smok, dragonhelm, CoT, dawnstone, halabarda
4 levl ds
BSB, flaming, tarcza,
2x7 dr std champ kusze
20 kusz fcg
11+11+9 shades
4 bolce
5 warlocków
nie wiem jeszcze jakie lore - najpewniej shadow
oczywiscie jestem za smokiem...
smok, dragonhelm, CoT, dawnstone, halabarda
4 levl ds
BSB, flaming, tarcza,
2x7 dr std champ kusze
20 kusz fcg
11+11+9 shades
4 bolce
5 warlocków
nie wiem jeszcze jakie lore - najpewniej shadow
oczywiscie jestem za smokiem...

"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
QC dziś rozegrałem bitwe nr 25 na dwóch smokach i powiem Ci że też wydawało mi się ok 5 -15 bitwy że to złożenie jest spoko.ja smoka bym grał w złożeniu:
dawnstone
CoT
dragonhelm
halabarda/lanca/GW wedle uznania
Niestety praktyka pokazuje że wszechobecna s8 i s7 niweluje nam ochronę do 5+/5+ lub 6+/6+ więc lepiej sprawdza się stabilny ward 4+.
CoT też jest spoko niestety d3W tylko w pierwszej rundzie nie robi z naszego lorda masakratora. Czasem przychodzi mu utknąć w chelendzu i póżniej nie czerpie już profitów z 50pkt przedmiotu:(
Według mnie CoT lepiej sprawdza się na pegazie kamikadze niż na gostku za 550pktów.
Glegut pisze:QC dziś rozegrałem bitwe nr 25 na dwóch smokach i powiem Ci że też wydawało mi się ok 5 -15 bitwy że to złożenie jest spoko.ja smoka bym grał w złożeniu:
dawnstone
CoT
dragonhelm
halabarda/lanca/GW wedle uznania
Niestety praktyka pokazuje że wszechobecna s8 i s7 niweluje nam ochronę do 5+/5+ lub 6+/6+ więc lepiej sprawdza się stabilny ward 4+.
CoT też jest spoko niestety d3W tylko w pierwszej rundzie nie robi z naszego lorda masakratora tymbardziej z s5 lub ( o zgrozo bez ASFa). Czasem przychodzi mu utknąć w chelendzu i póżniej nie czerpie już profitów z 50pkt przedmiotu:(
Według mnie CoT lepiej sprawdza się na pegazie kamikadze niż na gostku za 550pktów.
QC dziś rozegrałem bitwe nr 25 na dwóch smokach i powiem Ci że też wydawało mi się ok 5 -15 bitwy że to złożenie jest spoko.ja smoka bym grał w złożeniu:
dawnstone
CoT
dragonhelm
halabarda/lanca/GW wedle uznania
Niestety praktyka pokazuje że wszechobecna s8 i s7 niweluje nam ochronę do 5+/5+ lub 6+/6+ więc lepiej sprawdza się stabilny ward 4+.
CoT też jest spoko niestety d3W tylko w pierwszej rundzie nie robi z naszego lorda masakratora tymbardziej z s5 lub ( o zgrozo bez ASFa). Czasem przychodzi mu utknąć w chelendzu i póżniej nie czerpie już profitów z 50pkt przedmiotu:(
Według mnie CoT lepiej sprawdza się na pegazie kamikadze niż na gostku za 550pktów.
mnie chodzi bardziej o save na strzelanie i magie
smok ma trzymac punkty imo
Zobaczymy w parktyce, ja na smoku zagralem tylko kilka bitew i nie mial okazji stykac sie z sila 8 czy wieksza (7ka jest dosc bezpieczna)

Zobaczymy w parktyce, ja na smoku zagralem tylko kilka bitew i nie mial okazji stykac sie z sila 8 czy wieksza (7ka jest dosc bezpieczna)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Co sądzicie o takim rozwiązaniu, że skracam następujące rzeczy:
-5 Witch Elves
-2 Darkshards
-1 COK
- GW na jednych Shades
a dodaje Cold One Chariot ?
Wyglądało by to tak:
2400 Pts - Dark Elves Roster - Talladil
Dreadlord (1#, 276 pts)
1 Dreadlord, 151 pts = (base cost 140 + Sea Dragon Cloak 8 + Shield 3)
1 Ogre Blade, 40 pts
1 The Black Amulet, 60 pts
1 Cold One, 25 pts
Supreme Sorceress (1#, 330 pts)
1 Supreme Sorceress, 220 pts = (base cost 185 + Level 4 Wizard 35)
1 Dispel Scroll, 25 pts
1 Obsidian Trinket, 15 pts
1 Cloak of Twilight, 50 pts
1 The Lore of Shadow, 0 pts
1 Dark Steed, 20 pts
Master (1#, 165 pts)
1 Master, 103 pts = (base cost 70 + Battle Standard Bearer 25 + Halberd 2 + Sea Dragon Cloak 6)
1 Dragonhelm, 10 pts
1 Dawnstone, 25 pts
1 The Other Trickster's Shard, 15 pts
1 Cold One, 12 pts
Dark Riders (5#, 85 pts)
5 Dark Riders, 85 pts = 5 * 17 (base cost 16 + Shield 1)
Dark Riders (10#, 230 pts)
9 Dark Riders, 200 pts = 9 * 20 (base cost 16 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Herald, 30 pts = (base cost 26 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1)
Witch Elves (10#, 110 pts)
10 Witch Elves, 110 pts = 10 * 11
Darkshards (12#, 176 pts)
12 Darkshards, 166 pts = 12 * 13 (base cost 12 + Shield 1) + Standard Bearer Std 10
1 Banner of Eternal Flame, 10 pts
Cold One Knights (9#, 345 pts)
8 Cold One Knights, 260 pts = 8 * 30 (base cost 30) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Dread Knight, 40 pts
1 Razor Standard, 45 pts
Cold One Chariot (1#, 115 pts)
1 Cold One Chariot, 115 pts
Shades (5#, 80 pts)
5 Shades, 80 pts = 5 * 16
Shades (5#, 90 pts)
5 Shades, 90 pts = 5 * 18 (base cost 16 + Great Weapon 2)
Reaper Bolt Thrower (3#, 70 pts)
1 Reaper Bolt Thrower, 70 pts
Reaper Bolt Thrower (3#, 70 pts)
1 Reaper Bolt Thrower, 70 pts
Doomfire Warlocks (5#, 125 pts)
5 Doomfire Warlocks, 125 pts = 5 * 25
1 Spells of the Cursed Coven, 0 pts
Doomfire Warlocks (5#, 125 pts)
5 Doomfire Warlocks, 125 pts = 5 * 25
1 Spells of the Cursed Coven, 0 pts
Total Roster Cost: 2392
Próbowałem jeszcze wcisnąć 10 SoS lub hydre zamiast COC, ale cięcia byłyby zbyt drastyczne.
-5 Witch Elves
-2 Darkshards
-1 COK
- GW na jednych Shades
a dodaje Cold One Chariot ?
Wyglądało by to tak:
2400 Pts - Dark Elves Roster - Talladil
Dreadlord (1#, 276 pts)
1 Dreadlord, 151 pts = (base cost 140 + Sea Dragon Cloak 8 + Shield 3)
1 Ogre Blade, 40 pts
1 The Black Amulet, 60 pts
1 Cold One, 25 pts
Supreme Sorceress (1#, 330 pts)
1 Supreme Sorceress, 220 pts = (base cost 185 + Level 4 Wizard 35)
1 Dispel Scroll, 25 pts
1 Obsidian Trinket, 15 pts
1 Cloak of Twilight, 50 pts
1 The Lore of Shadow, 0 pts
1 Dark Steed, 20 pts
Master (1#, 165 pts)
1 Master, 103 pts = (base cost 70 + Battle Standard Bearer 25 + Halberd 2 + Sea Dragon Cloak 6)
1 Dragonhelm, 10 pts
1 Dawnstone, 25 pts
1 The Other Trickster's Shard, 15 pts
1 Cold One, 12 pts
Dark Riders (5#, 85 pts)
5 Dark Riders, 85 pts = 5 * 17 (base cost 16 + Shield 1)
Dark Riders (10#, 230 pts)
9 Dark Riders, 200 pts = 9 * 20 (base cost 16 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Herald, 30 pts = (base cost 26 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1)
Witch Elves (10#, 110 pts)
10 Witch Elves, 110 pts = 10 * 11
Darkshards (12#, 176 pts)
12 Darkshards, 166 pts = 12 * 13 (base cost 12 + Shield 1) + Standard Bearer Std 10
1 Banner of Eternal Flame, 10 pts
Cold One Knights (9#, 345 pts)
8 Cold One Knights, 260 pts = 8 * 30 (base cost 30) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Dread Knight, 40 pts
1 Razor Standard, 45 pts
Cold One Chariot (1#, 115 pts)
1 Cold One Chariot, 115 pts
Shades (5#, 80 pts)
5 Shades, 80 pts = 5 * 16
Shades (5#, 90 pts)
5 Shades, 90 pts = 5 * 18 (base cost 16 + Great Weapon 2)
Reaper Bolt Thrower (3#, 70 pts)
1 Reaper Bolt Thrower, 70 pts
Reaper Bolt Thrower (3#, 70 pts)
1 Reaper Bolt Thrower, 70 pts
Doomfire Warlocks (5#, 125 pts)
5 Doomfire Warlocks, 125 pts = 5 * 25
1 Spells of the Cursed Coven, 0 pts
Doomfire Warlocks (5#, 125 pts)
5 Doomfire Warlocks, 125 pts = 5 * 25
1 Spells of the Cursed Coven, 0 pts
Total Roster Cost: 2392
Próbowałem jeszcze wcisnąć 10 SoS lub hydre zamiast COC, ale cięcia byłyby zbyt drastyczne.

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15
2400 Pts - Dark Elves Roster
Total Roster Cost: 2397
Dreadlord (2#, 557 pts)
1 Dreadlord, 157 pts = (base cost 140 + Heavy Armour 6 + Sea Dragon Cloak 8 + Shield 3)
1 Giant Blade, 60 pts
1 Dawnstone, 25 pts
1 The Other Trickster's Shard, 15 pts
1 Black Dragon, 300 pts
Dreadlord (2#, 544 pts)
1 Dreadlord, 154 pts = (base cost 140 + Heavy Armour 6 + Sea Dragon Cloak
1 Ogre Blade, 40 pts
1 Charmed Shield, 5 pts
1 Talisman of Preservation, 45 pts
1 Black Dragon, 300 pts
Master (1#, 148 pts)
1 Master, 98 pts = (base cost 70 + Lance 6 + Heavy Armour 4 + Sea Dragon Cloak 6 + Shield 2 + Dark Steed 10)
1 Cloak of Twilight, 50 pts
Sorceress (1#, 135 pts)
1 Sorceress, 90 pts = (base cost 80 + Dark Steed 10)
1 Dispel Scroll, 25 pts
1 Obsidian Trinket, 15 pts
1 Ironcurse Icon, 5 pts
Doomfire Warlocks (5#, 125 pts)
5 Doomfire Warlocks, 125 pts = 5 * 25
Dark Riders (5#, 100 pts)
5 Dark Riders, 100 pts = 5 * 20 (base cost 16 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1)
Dark Riders (10#, 230 pts)
9 Dark Riders, 200 pts = 9 * 20 (base cost 16 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Herald, 30 pts = (base cost 26 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1)
War Hydra (1#, 180 pts)
1 War Hydra, 180 pts = (base cost 160 + Fiery Breath 20)
Witch Elves (23#, 298 pts)
22 Witch Elves, 262 pts = 22 * 11 (base cost 11) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Hag, 21 pts
1 Banner of Swiftness, 15 pts
Shades (5#, 80 pts)
5 Shades, 80 pts = 5 * 16
Rozpiska zmieniona, pod armie typu skavy i inne multi oddziałowe, kosztem pegaza (przeszedł na konia, do tego czarka dostała konika i z kusz do dr lub wr), 5 dr i 10 kusz wciskam 23 wiczki. Genka dla pewności dam smoczka z wardem.
Puki co z emp i tk do przodu. Jutro dalsze testy.
Myślałem też o kharybie zamiast hyrdy, przemawia więcej siły, wieksza inicjatywa i ws oraz + do ranienia pojedynczych celów. - To jednak hydra ma zionięcie oraz przydaję się ta nowa regena.
Total Roster Cost: 2397
Dreadlord (2#, 557 pts)
1 Dreadlord, 157 pts = (base cost 140 + Heavy Armour 6 + Sea Dragon Cloak 8 + Shield 3)
1 Giant Blade, 60 pts
1 Dawnstone, 25 pts
1 The Other Trickster's Shard, 15 pts
1 Black Dragon, 300 pts
Dreadlord (2#, 544 pts)
1 Dreadlord, 154 pts = (base cost 140 + Heavy Armour 6 + Sea Dragon Cloak

1 Ogre Blade, 40 pts
1 Charmed Shield, 5 pts
1 Talisman of Preservation, 45 pts
1 Black Dragon, 300 pts
Master (1#, 148 pts)
1 Master, 98 pts = (base cost 70 + Lance 6 + Heavy Armour 4 + Sea Dragon Cloak 6 + Shield 2 + Dark Steed 10)
1 Cloak of Twilight, 50 pts
Sorceress (1#, 135 pts)
1 Sorceress, 90 pts = (base cost 80 + Dark Steed 10)
1 Dispel Scroll, 25 pts
1 Obsidian Trinket, 15 pts
1 Ironcurse Icon, 5 pts
Doomfire Warlocks (5#, 125 pts)
5 Doomfire Warlocks, 125 pts = 5 * 25
Dark Riders (5#, 100 pts)
5 Dark Riders, 100 pts = 5 * 20 (base cost 16 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1)
Dark Riders (10#, 230 pts)
9 Dark Riders, 200 pts = 9 * 20 (base cost 16 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Herald, 30 pts = (base cost 26 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1)
War Hydra (1#, 180 pts)
1 War Hydra, 180 pts = (base cost 160 + Fiery Breath 20)
Witch Elves (23#, 298 pts)
22 Witch Elves, 262 pts = 22 * 11 (base cost 11) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Hag, 21 pts
1 Banner of Swiftness, 15 pts
Shades (5#, 80 pts)
5 Shades, 80 pts = 5 * 16
Rozpiska zmieniona, pod armie typu skavy i inne multi oddziałowe, kosztem pegaza (przeszedł na konia, do tego czarka dostała konika i z kusz do dr lub wr), 5 dr i 10 kusz wciskam 23 wiczki. Genka dla pewności dam smoczka z wardem.
Puki co z emp i tk do przodu. Jutro dalsze testy.
Myślałem też o kharybie zamiast hyrdy, przemawia więcej siły, wieksza inicjatywa i ws oraz + do ranienia pojedynczych celów. - To jednak hydra ma zionięcie oraz przydaję się ta nowa regena.
Daje nawet nie wiesz jak wielkie. W przypadku dział i takich map przeciwnik może zaryzykować strzelenie smoka z możliwością trafienia centralnie w niego, lub ostrzelać hydrę którą ma raczej pewną. Nie dostrzeli do smoka hydra w unicie, strzeli w hydrę smoki robią swoje. Hydra ma zjeść masowe kloce, dostać strzała, przytrzymać 1 turę, zrobić covera innym unitom, potem to już niech robi się z nią co chce.
Hydra pełni w tej edycji całkiem inną rolę niż w poprzedniej.
Hydra pełni w tej edycji całkiem inną rolę niż w poprzedniej.
Ja ugralem 67 punktow, grajac uwaga... 4 razy z wocem
Masakra...
4 pedzie, 4 lvl nieba, 2x5 dr, 22 wicze flame, 19 workow, 3 bolce, 2 hydry. Fajna rozpa, ale szkoda, ze nie zagrala z paringami gdzie moze napierac, a nie byc cisnieta przez niezabijalnych masakratorow z ktorymi moje pedzie maja male szanse.

4 pedzie, 4 lvl nieba, 2x5 dr, 22 wicze flame, 19 workow, 3 bolce, 2 hydry. Fajna rozpa, ale szkoda, ze nie zagrala z paringami gdzie moze napierac, a nie byc cisnieta przez niezabijalnych masakratorow z ktorymi moje pedzie maja male szanse.

Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
69, smok i shades, to co tu wrzuciłem ostatnio.
grałem 2xDF (19 z guldurem (bez organ 6 zyrosow) 10 z kudłatym), z Młodym (11), Wojtusiem HE 15 (furionowka rozpiska) i z Tutajcem WE 14. Generalnie miałem dość dobre rzuty, ale paringi i gracze moim zdaniem wymagajacy. Rozpiska nie miala sie okazji popisac, tylko z HE i DF. WoC to lekki dramat, ale generalnie shadow robił mi gry, do spółki z lockami. Pestki tez sporo ogarniaja, a kadra jest nieuchwytna
Musiałem byc lepszy od Rince'a bo miałem gada, gada sie nie zdradza!
grałem 2xDF (19 z guldurem (bez organ 6 zyrosow) 10 z kudłatym), z Młodym (11), Wojtusiem HE 15 (furionowka rozpiska) i z Tutajcem WE 14. Generalnie miałem dość dobre rzuty, ale paringi i gracze moim zdaniem wymagajacy. Rozpiska nie miala sie okazji popisac, tylko z HE i DF. WoC to lekki dramat, ale generalnie shadow robił mi gry, do spółki z lockami. Pestki tez sporo ogarniaja, a kadra jest nieuchwytna
Musiałem byc lepszy od Rince'a bo miałem gada, gada sie nie zdradza!

"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Lord: 605
Sumpreme sroceress on dark steed 295
* Lore of heaven 4 lvl [35]
* darksteed [20]
* obsydian amulet [30]
* scroll [25]
Crown Helleborn 310
Hero: 159
Master BSB 159
* BSB [25]
* HA (4), SDC (6), GW, [14]
* Ring of hotek [50]
-----> lords&heroes 764
Core: 607
17 witch elves 187
* champion [10]
10 dark riders 210
* music [10]
* reaptercrosbow [30]
* shiled [10]
10 dark riders 210
* music [10]
* reaptercrosbow [30]
* shiled [10]
Special: 525
9 shades 144
28 egzekutorów 381
* FCG [30]
*+1M
Rare: 500
10 doomfire warlock 250
10 doomfire warlock 250
-----> army 1632
2396
Na lokalu, moja koncepcja rozpiski opartej na drużynie pierścienia nie wytrzymała zdrzenia z lizardmeńskimi śmietnikami, także zmieniłem nieco koncepcje
Teraz Helleborn idzie wraz z BSB w egzekutorach przed siebie, a fasty zamiatają śmietnik 
Sumpreme sroceress on dark steed 295
* Lore of heaven 4 lvl [35]
* darksteed [20]
* obsydian amulet [30]
* scroll [25]
Crown Helleborn 310
Hero: 159
Master BSB 159
* BSB [25]
* HA (4), SDC (6), GW, [14]
* Ring of hotek [50]
-----> lords&heroes 764
Core: 607
17 witch elves 187
* champion [10]
10 dark riders 210
* music [10]
* reaptercrosbow [30]
* shiled [10]
10 dark riders 210
* music [10]
* reaptercrosbow [30]
* shiled [10]
Special: 525
9 shades 144
28 egzekutorów 381
* FCG [30]
*+1M
Rare: 500
10 doomfire warlock 250
10 doomfire warlock 250
-----> army 1632
2396
Na lokalu, moja koncepcja rozpiski opartej na drużynie pierścienia nie wytrzymała zdrzenia z lizardmeńskimi śmietnikami, także zmieniłem nieco koncepcje


Ostatnio zmieniony 23 lut 2015, o 21:57 przez Jarlaxle, łącznie zmieniany 1 raz.
To nie etc? bo punktow masz 6/5
steed dla babki z heavenem to troche waste choiców
steed dla babki z heavenem to troche waste choiców
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"