
Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
spoko rozrywka 

A tu kmina Death/Wild... żebym miał jeszcze 40 ungorów to wzioł bym Beast/Wild
Beastmen Army
Great Bray-Shaman @ 335.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4; Braystaff
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Hagtree Fetish [20.0]
Great Bray-Shaman @ 330.0 Pts
Lore of the Wild Magic Level 4; Braystaff
Obsidian Lodestone [45.0]
Herdstone Shard [50.0]
Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]
Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of the Beast Magic Level 2; Braystaff
Staff of Darkoth [50.0]
Bray Shaman @ 75.0 Pts
Lore of Wild; Magic Level 1; Braystaff
50 Gor Herd @ 425.0 Pts
2ndWeapon; FCG
20 Gor Herd @ 185.0 Pts
2ndWeapon; FCG
8 Ungor Raiders @ 48.0 Pts
7 Ungor Raiders @ 42.0 Pts
41 Bestigor Herd @ 537.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Standard of Discipline [15.0]
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
Models in Army: 149
Total Army Cost: 2798.0

Beastmen Army
Great Bray-Shaman @ 335.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4; Braystaff
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Hagtree Fetish [20.0]
Great Bray-Shaman @ 330.0 Pts
Lore of the Wild Magic Level 4; Braystaff
Obsidian Lodestone [45.0]
Herdstone Shard [50.0]
Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]
Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of the Beast Magic Level 2; Braystaff
Staff of Darkoth [50.0]
Bray Shaman @ 75.0 Pts
Lore of Wild; Magic Level 1; Braystaff
50 Gor Herd @ 425.0 Pts
2ndWeapon; FCG
20 Gor Herd @ 185.0 Pts
2ndWeapon; FCG
8 Ungor Raiders @ 48.0 Pts
7 Ungor Raiders @ 42.0 Pts
41 Bestigor Herd @ 537.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Standard of Discipline [15.0]
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
Models in Army: 149
Total Army Cost: 2798.0
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Dobra jestem po lokalu:
1) Tutajec WE 9:11
WE były na smoku z 3+ Wardem kuba łuków 2x driady 2x Wildriders 2x orzełki drzewo 2 herosów w tym bsb i 2 magów. \
Skończyło się 211 (zabrakło 11 pkt do remisu) cóż śmieszna bitwa w 1 turze wsadzam Gorgone na tył drewniaków ale niestety dostaje wounda z feedbacka. Gorgona przeżywa ostrzał dostając tylko 1 wounda
zjada orełka potem szarżuje łuki on flee a ja go zaganiam... znów dostaje ostrzał 2 rany, szarża na wayów oni wbijają rane a ja nie zdaje T na shamanie (dostał wczesniej wouinda z misscasta u innego maga) i gorgona poszła się paść z magiem, Mag z death wysadzil sie w kosmos przy snajperce na T w lorda na smoku na szczęście lord to piachu smok ulał monster reaction i postanowił pilnować truchła a potem dostał dzidę i po 1 zszedł. Koniec końców straciłem 2 magów dużych 1 2 małych i śmietnik a przeciwnik wildów x orła łuki i smoka z lordem
ogólnie fajna gra troszke splewiłem rozstawienie.
2) Asgard SK Blood and Glory 10:10
niezła wyrzynka koniec końców remis
3) Marian DOCH 10:10
Niezłą bitwa przeciwnik miał kupę. heralda khorsna, slaanesha z syreną i bzyka z shadowem do tego kloc 38 Horrorów, Demonetki i Leterków do tego 2x furie i 3 fiendy oraz 1 fienda niezle szachy troszke za szybko pozbylem sie odginaczek stracilem smieci bsb i gory a przeciwnik fienduy furie bzyka no i kupe:)
1) Tutajec WE 9:11
WE były na smoku z 3+ Wardem kuba łuków 2x driady 2x Wildriders 2x orzełki drzewo 2 herosów w tym bsb i 2 magów. \
Skończyło się 211 (zabrakło 11 pkt do remisu) cóż śmieszna bitwa w 1 turze wsadzam Gorgone na tył drewniaków ale niestety dostaje wounda z feedbacka. Gorgona przeżywa ostrzał dostając tylko 1 wounda


2) Asgard SK Blood and Glory 10:10
niezła wyrzynka koniec końców remis
3) Marian DOCH 10:10
Niezłą bitwa przeciwnik miał kupę. heralda khorsna, slaanesha z syreną i bzyka z shadowem do tego kloc 38 Horrorów, Demonetki i Leterków do tego 2x furie i 3 fiendy oraz 1 fienda niezle szachy troszke za szybko pozbylem sie odginaczek stracilem smieci bsb i gory a przeciwnik fienduy furie bzyka no i kupe:)
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Ogólnie rozpa daje radę... domek w odległości 6 cali od strefy wystawienia jest syty:) myślę że rozpa ma potencjał muszę się tylko nauczyć grać
zastanawiam się nad sensem harpi w scoucie bo to w sumie 30 pkt a zazwyczaj harpie oddaje. Jedyne z czym napewno nie da się wygrać to demony na bloodku bo niestety nie zabardzo jest czym go ugryźć...

We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
zawsze to wymusza na przeciwniku zwracanie na nie uwagi
Jeżeli przeciwnik nie ma maszyn to ja harpii używam do blokownia reformów i cofania sie przeciwnika (tak jest w większości przypadków) a to mega ważne bo bardzo zwiększa szanse na to że szybko będziemy w kombacie ... a o to mi chodzi.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
to prawda, na 5 bitew tylko w 2 się sprawdziły
Najlepiej przeciwnik zwraca uwagę jak mu sie na zadku gorgona pojawia... wtedy takie WE nagle zaczynają uciekać na środek stołu
Swoją drogą Wild ma jedną wadę... zasięgi czarów krzyk 12 traitor-kin też... ale cóż nie mahomet do góry to góra i do mahometa wsadzamy maga z Wildem na dywan i to może nieźle gwałcić system 


We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
dalej nie widzę szału w wildzie, beast go przerasta, a szkoda, bo jednak bym wolał używać macierzystych ścieżek szamanów
teraz gram ligę, i mam dwóch z beastem i jednego z wildem, ani razu chyba nie rzuciłem żadnego czaru a miałem np.: 4 gdy grałem z imp a 3 gdy grałem z HE, zasięg strasznie niszczy ten lor, 5 ma 6" zasięgu jak stoisz w hordzie po przeciwległych rogach to nie masz zasięgu, smutne strasznie, po mijając że 0 jest też dość mało taktyczna a jak pomyśleć o 3x 0 z beasta od razu lepiej się robi, bardziej sprawdził się wargor z hunting spearem

teraz gram ligę, i mam dwóch z beastem i jednego z wildem, ani razu chyba nie rzuciłem żadnego czaru a miałem np.: 4 gdy grałem z imp a 3 gdy grałem z HE, zasięg strasznie niszczy ten lor, 5 ma 6" zasięgu jak stoisz w hordzie po przeciwległych rogach to nie masz zasięgu, smutne strasznie, po mijając że 0 jest też dość mało taktyczna a jak pomyśleć o 3x 0 z beasta od razu lepiej się robi, bardziej sprawdził się wargor z hunting spearem

... a teraz Panowie otwórzcie Podręcznik Główny w miejscu gdzie znajdują się zasady Arabian Carpet. Przeczytajcie je uważnie i z wielka pokorą bijcie pokłony przed moim wszechwiedzącym majestatem.
Dla leniwych:
"(...)Howver, he cannot join units."
Dla leniwych:
"(...)Howver, he cannot join units."
