Kila pytan poczatkujacego :P

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Re: Kila pytan poczatkujacego :P

Post autor: pingu »

To na turniej ale upchnąłem 5 wayów i treemana
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

Laik pisze:S&S działa w momencie deklaracji szarży.
Tak jak napisał Laik.

S&S deklarujesz od razu po zadeklarowaniu szarży.
Nie mierzysz kiedy przeciwnik dojdzie na daleki zasięg tylko rozpatrujesz strzelanie tak jakbyś miał zasięg a wszystkie modyfikatory (np. las) przyjmujesz w miejscu w którym stoi przy deklaracji szarży.

Tak więc jak np deklaruje szarżę na treemana stojąc w lesie na 20 calu to masz większą siłę.
Jeżeli nie stoi w lesie przy deklaracji szarży to nie jest ważne czy ma las po drodze czy nie w tym przypadku.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Czy armour piercing ze sztandaru i z czaru się kumuluje?

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Ja chyba od Kudłatego dostałem odpowiedź, że zawsze wykonujesz S&S. Czyli nawet jak ktoś jest 10 cali od Ciebie to masz do tego prawo i jak pali szarże i nie wejdzie w te 6" od TM to walisz z szyszek.

Niech mnie ktoś poprawi i da jasną odpowiedź. :P

edit: fail xD
Ostatnio zmieniony 29 lis 2013, o 21:10 przez Piotras, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Me_gusta pisze:Czy armour piercing ze sztandaru i z czaru się kumuluje?
Tak, masz dwa armour piercingi, ktore w sumie daja Ci -1 do sejwa dla przeciwnika.
Obrazek

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2245
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

ale, armour piercing, że sztandaru nie działa na strzelanie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

bless pisze:Tak, masz dwa armour piercingi, ktore w sumie daja Ci -1 do sejwa dla przeciwnika.
heh. Błyskotliwa odpowiedź :P
goboss pisze:ale, armour piercing, że sztandaru nie działa na strzelanie.
Ech rzeczywiście. Ale z czaru juz wchodzi AP, prawda?
Bo jest napisane ,że ataki dostją tę zasadę specjalną.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Tak 2 z metalu daje AP na strzelanie.

AP z banneru nie
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

azv
Warzywo
Posty: 19

Post autor: azv »

hej, wracam do gry po kilku latach przerwy. moze mi ktos podeslac dzialajacy link do army buildera? bo te ktore znalazlem to jakies zawirusowane...

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

azv pisze:hej, wracam do gry po kilku latach przerwy. moze mi ktos podeslac dzialajacy link do army buildera? bo te ktore znalazlem to jakies zawirusowane...
Wpisz w google "army builder 2.2c crack" ja chyba ściągnąłem z pierwszego linku i śmiga elegancko. A jak nie to jest tego od groma więc coś wybierzesz :)

Małe pytanko: Czy kostki uzyskane z Divination Orb'a liczą się do limitu max 2 dodatkowych kostek magii do puli? Chodzi tu o ograniczenie z EURO. Niby nie dorzucamy ich do puli tylko na sam dispell dostajemy ale wole się upewnić jak to jest z tym.

Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

na moje oko nie ale jestem tylko laikiem - dla pewności można zapytać w wyższej instancji :wink:
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Laik pisze:na moje oko nie ale jestem tylko laikiem - dla pewności można zapytać w wyższej instancji :wink:
Nieee tam :P ja do Grubych Ryb się boję odzywać. poza tym ten przedmiot chyba nie jest za bardzo grywalny. Gdyby dawał kostę już przy trzech kościach przeciwnika to ok, ale zauważyłem ze wszyscy graja bardzo ostroznie i wystrzegaja się IFki. Tylko ja rzucam wszystko co mam na raz :D

Co myślicie o połączeniu:
Lore of Fire na dużym magu
Lore of Metal na małym?

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Me_gusta pisze:Co myślicie o połączeniu:
Lore of Fire na dużym magu
Lore of Metal na małym?

I co Ty byś chciał z tego FIRE rzucać ? Przecież ten lore jest beznadziejny... (dla 2 czarów nie opłaca się mieć 4lv)
Jeśli chcesz pokombinować to mały 1lv z zerówką (Fireball) i duży na Metalu....lepiej Ci się to sprawdzi niż odwrotnie ;)

Pozostaje też kwestia do jakiej rozpiski Ty to chcesz dać ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Luc pisze:I co Ty byś chciał z tego FIRE rzucać ? Przecież ten lore jest beznadziejny... (dla 2 czarów nie opłaca się mieć 4lv)
Jeśli chcesz pokombinować to mały 1lv z zerówką (Fireball) i duży na Metalu....lepiej Ci się to sprawdzi niż odwrotnie
Pozostaje też kwestia do jakiej rozpiski Ty to chcesz dać ?
Na ostatnim turnieju zagrałem 4lvl z Metalem i 2 lvl z beasta. Trafiłem na armie: VC, VC, WE... Lore of Metal jest za mało uniwersalny moim zdaniem. Jedyne co mogłem rzucać to transmutacje i augmenta do strzelania. Idąc dalej tym tokiem myślenia zauważyłem ze jedynymi armiami na które metal jest ok, to EMP i WOC, które stanowią jakieś (przynajmniej na turniejach w warszawie) 25% wszystkich armii. Stąd postanowiłem metal zrzucić na małego maga. Zerówka i może trafi się klątwa, augment albo transmutacja. Coś można kombinować.
pozostaje pytanie co z dużym magiem. Wiem, że lore of Fire nie jest zbyt popularny ale jest tam sporo ofensywnych całkiem łatwych do rzucenia czarów, klatka która wydaje się całkiem taktyczna i kolejny augment do strzelania, który może być pomocny na dalekim zasięgu. MInusem jest mała siła czarów ale większośc piechoty nie przekracza T4, a na tych mocniejszych zawsze mozna spróbować puścic zerówke z Metalu.
Ot taka moja mała rozkmina :P
Jaka polecacie kombinację magow? A może 2 z tym samym lorem?

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

No metal uniwersalny nie jest to prawda i na takie WE czy VC to tylko transmutacja się przydaje...fajny jest Scaly Skin jak grasz w CC (Treeman z 1+Sv ? insane!)
+1hita jest mega, zerówka i reszta też całkiem ale wiadomo to bardziej pod EMP,WOC,BRE i inne pancerne puchy.

Lory się powinno dobierać typowo pod turniej.
W Poznaniu jest od zajebania pancernych debili więc metal się spisuje idealnie.
Jeśli u Ciebie wygląda sprawa odwrotnie polecam Light, Death, Shadow - te są w miarę uniwersalne.

Ja gram na 3 magach - Duży light, mały light i mały beast...działa to b.fajnie ale b.dużo pkt mam utopione więc co kto lubi.
Ostatnio zagrałem z ciekawości na rozpisce Kalesonera (na 3x10wildów i 2 dużych babach 4lv death i 4lv metal - kapitalna rozpiska, mnóstwo funu i nawet szło tym cisnąć fajne wyniki 15 z DF i 14 z BRE)

Ogólnie to nie jestem zwolennikiem DEATH (ale po ostatnim booście tego lore'a ciężko grać na innym) - ale czysto teoretycznie jak spojrzysz to Light, Heaven czy Shadow dają naprawdę wiele ciekawych opcji złożenia.
Light też ma niskie castingi a jest o wiele lepszy niż Fire...więc ja bym się 2x nie zastanawiał....no i light ma rewelacyjny atrybut na VC i DOC działa wyśmienicie :)

Co do ilości magów to od roku blisko staram się mieć 2 w rozpisce (jeden trzyma DS albo MR3, drugi różdżkę)

edit:A bym zapomniał - mając tego boosta z lorami, łatwo spojrzeć na to w ten sposób - "Co nas dotychczas bolało i jaką mamy na to kontrę ?"
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Milutki
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: Milutki »

Jeśli grasz na dużej ilości wildówi dancerów to polecam shadow, bardzo.mocno boostuje cc
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Luc pisze:fajny jest Scaly Skin jak grasz w CC (Treeman z 1+Sv ? insane!)
Niestety ten czar daje scaly skin, a ponieważ te same specjalne zasady się nie łączą ze sobą to obawiam się że treeman w tej sytuacji nadal będzie miał 3+ asv.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2245
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

i cały plan w piz.. ;)

death jest mocny i nie trzeba o tym przekonywać, fajną alternatywą jest heaven, nawet na małym magu. co do metalu, rowniez uwazam, ze metal nie nadaje sie na duzego maga, bo jest za malo uniwersalny. w zupelnosci wystarcza na malym magu, bo i tak mamy pewnosc, ze bedziemy miec kuznie.
Obrazek

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

sam też się zastanawiam nad lorami. na ostatnim turnieju grałem na 4lvl death i 2x2lvl beast i metal. Ale na 3 magow jest za mało kości często. metal mi się nie sprawdził all e grałem 2x na lizaki więc... Teraz myślę o light lub heaven
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Ja ostatnio myślałem i wymyśliłem coś takiego, że czemu nie spróbować 3 magów, duży z shadow/death, mały 1 lvl metal i mały 1 lvl light. Czemu? Mamy małą kuźnię na rzeczy z dużym sejvem, mamy buffy/debuffy z shadowa, no i pocisk z lighta. Nie są istotne, aż tak te 2 lvlele (w końcu to razem 70 pkt), a liczą się 3 channele.

P.S. Niech ktoś rozwieje moje wątpliwości, jeśli wygeneruje kostkę z chanela z małego maga to ona wchodzi do ogólnej puli kości, czy może być użyta tylko przez tego maga?

Pozdro asy :)

ODPOWIEDZ