Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Re: Kila pytan poczatkujacego :P
To na turniej ale upchnąłem 5 wayów i treemana
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Tak jak napisał Laik.Laik pisze:S&S działa w momencie deklaracji szarży.
S&S deklarujesz od razu po zadeklarowaniu szarży.
Nie mierzysz kiedy przeciwnik dojdzie na daleki zasięg tylko rozpatrujesz strzelanie tak jakbyś miał zasięg a wszystkie modyfikatory (np. las) przyjmujesz w miejscu w którym stoi przy deklaracji szarży.
Tak więc jak np deklaruje szarżę na treemana stojąc w lesie na 20 calu to masz większą siłę.
Jeżeli nie stoi w lesie przy deklaracji szarży to nie jest ważne czy ma las po drodze czy nie w tym przypadku.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Ja chyba od Kudłatego dostałem odpowiedź, że zawsze wykonujesz S&S. Czyli nawet jak ktoś jest 10 cali od Ciebie to masz do tego prawo i jak pali szarże i nie wejdzie w te 6" od TM to walisz z szyszek.
Niech mnie ktoś poprawi i da jasną odpowiedź.
edit: fail xD
Niech mnie ktoś poprawi i da jasną odpowiedź.

edit: fail xD
Ostatnio zmieniony 29 lis 2013, o 21:10 przez Piotras, łącznie zmieniany 1 raz.
heh. Błyskotliwa odpowiedźbless pisze:Tak, masz dwa armour piercingi, ktore w sumie daja Ci -1 do sejwa dla przeciwnika.

Ech rzeczywiście. Ale z czaru juz wchodzi AP, prawda?goboss pisze:ale, armour piercing, że sztandaru nie działa na strzelanie.
Bo jest napisane ,że ataki dostją tę zasadę specjalną.
Wpisz w google "army builder 2.2c crack" ja chyba ściągnąłem z pierwszego linku i śmiga elegancko. A jak nie to jest tego od groma więc coś wybierzeszazv pisze:hej, wracam do gry po kilku latach przerwy. moze mi ktos podeslac dzialajacy link do army buildera? bo te ktore znalazlem to jakies zawirusowane...

Małe pytanko: Czy kostki uzyskane z Divination Orb'a liczą się do limitu max 2 dodatkowych kostek magii do puli? Chodzi tu o ograniczenie z EURO. Niby nie dorzucamy ich do puli tylko na sam dispell dostajemy ale wole się upewnić jak to jest z tym.
Pozdrawiam

Nieee tamLaik pisze:na moje oko nie ale jestem tylko laikiem - dla pewności można zapytać w wyższej instancji


Co myślicie o połączeniu:
Lore of Fire na dużym magu
Lore of Metal na małym?
Me_gusta pisze:Co myślicie o połączeniu:
Lore of Fire na dużym magu
Lore of Metal na małym?
I co Ty byś chciał z tego FIRE rzucać ? Przecież ten lore jest beznadziejny... (dla 2 czarów nie opłaca się mieć 4lv)
Jeśli chcesz pokombinować to mały 1lv z zerówką (Fireball) i duży na Metalu....lepiej Ci się to sprawdzi niż odwrotnie

Pozostaje też kwestia do jakiej rozpiski Ty to chcesz dać ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Na ostatnim turnieju zagrałem 4lvl z Metalem i 2 lvl z beasta. Trafiłem na armie: VC, VC, WE... Lore of Metal jest za mało uniwersalny moim zdaniem. Jedyne co mogłem rzucać to transmutacje i augmenta do strzelania. Idąc dalej tym tokiem myślenia zauważyłem ze jedynymi armiami na które metal jest ok, to EMP i WOC, które stanowią jakieś (przynajmniej na turniejach w warszawie) 25% wszystkich armii. Stąd postanowiłem metal zrzucić na małego maga. Zerówka i może trafi się klątwa, augment albo transmutacja. Coś można kombinować.Luc pisze:I co Ty byś chciał z tego FIRE rzucać ? Przecież ten lore jest beznadziejny... (dla 2 czarów nie opłaca się mieć 4lv)
Jeśli chcesz pokombinować to mały 1lv z zerówką (Fireball) i duży na Metalu....lepiej Ci się to sprawdzi niż odwrotnie
Pozostaje też kwestia do jakiej rozpiski Ty to chcesz dać ?
pozostaje pytanie co z dużym magiem. Wiem, że lore of Fire nie jest zbyt popularny ale jest tam sporo ofensywnych całkiem łatwych do rzucenia czarów, klatka która wydaje się całkiem taktyczna i kolejny augment do strzelania, który może być pomocny na dalekim zasięgu. MInusem jest mała siła czarów ale większośc piechoty nie przekracza T4, a na tych mocniejszych zawsze mozna spróbować puścic zerówke z Metalu.
Ot taka moja mała rozkmina

Jaka polecacie kombinację magow? A może 2 z tym samym lorem?
No metal uniwersalny nie jest to prawda i na takie WE czy VC to tylko transmutacja się przydaje...fajny jest Scaly Skin jak grasz w CC (Treeman z 1+Sv ? insane!)
+1hita jest mega, zerówka i reszta też całkiem ale wiadomo to bardziej pod EMP,WOC,BRE i inne pancerne puchy.
Lory się powinno dobierać typowo pod turniej.
W Poznaniu jest od zajebania pancernych debili więc metal się spisuje idealnie.
Jeśli u Ciebie wygląda sprawa odwrotnie polecam Light, Death, Shadow - te są w miarę uniwersalne.
Ja gram na 3 magach - Duży light, mały light i mały beast...działa to b.fajnie ale b.dużo pkt mam utopione więc co kto lubi.
Ostatnio zagrałem z ciekawości na rozpisce Kalesonera (na 3x10wildów i 2 dużych babach 4lv death i 4lv metal - kapitalna rozpiska, mnóstwo funu i nawet szło tym cisnąć fajne wyniki 15 z DF i 14 z BRE)
Ogólnie to nie jestem zwolennikiem DEATH (ale po ostatnim booście tego lore'a ciężko grać na innym) - ale czysto teoretycznie jak spojrzysz to Light, Heaven czy Shadow dają naprawdę wiele ciekawych opcji złożenia.
Light też ma niskie castingi a jest o wiele lepszy niż Fire...więc ja bym się 2x nie zastanawiał....no i light ma rewelacyjny atrybut na VC i DOC działa wyśmienicie
Co do ilości magów to od roku blisko staram się mieć 2 w rozpisce (jeden trzyma DS albo MR3, drugi różdżkę)
edit:A bym zapomniał - mając tego boosta z lorami, łatwo spojrzeć na to w ten sposób - "Co nas dotychczas bolało i jaką mamy na to kontrę ?"
+1hita jest mega, zerówka i reszta też całkiem ale wiadomo to bardziej pod EMP,WOC,BRE i inne pancerne puchy.
Lory się powinno dobierać typowo pod turniej.
W Poznaniu jest od zajebania pancernych debili więc metal się spisuje idealnie.
Jeśli u Ciebie wygląda sprawa odwrotnie polecam Light, Death, Shadow - te są w miarę uniwersalne.
Ja gram na 3 magach - Duży light, mały light i mały beast...działa to b.fajnie ale b.dużo pkt mam utopione więc co kto lubi.
Ostatnio zagrałem z ciekawości na rozpisce Kalesonera (na 3x10wildów i 2 dużych babach 4lv death i 4lv metal - kapitalna rozpiska, mnóstwo funu i nawet szło tym cisnąć fajne wyniki 15 z DF i 14 z BRE)
Ogólnie to nie jestem zwolennikiem DEATH (ale po ostatnim booście tego lore'a ciężko grać na innym) - ale czysto teoretycznie jak spojrzysz to Light, Heaven czy Shadow dają naprawdę wiele ciekawych opcji złożenia.
Light też ma niskie castingi a jest o wiele lepszy niż Fire...więc ja bym się 2x nie zastanawiał....no i light ma rewelacyjny atrybut na VC i DOC działa wyśmienicie

Co do ilości magów to od roku blisko staram się mieć 2 w rozpisce (jeden trzyma DS albo MR3, drugi różdżkę)
edit:A bym zapomniał - mając tego boosta z lorami, łatwo spojrzeć na to w ten sposób - "Co nas dotychczas bolało i jaką mamy na to kontrę ?"
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Niestety ten czar daje scaly skin, a ponieważ te same specjalne zasady się nie łączą ze sobą to obawiam się że treeman w tej sytuacji nadal będzie miał 3+ asv.Luc pisze:fajny jest Scaly Skin jak grasz w CC (Treeman z 1+Sv ? insane!)
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
i cały plan w piz.. 
death jest mocny i nie trzeba o tym przekonywać, fajną alternatywą jest heaven, nawet na małym magu. co do metalu, rowniez uwazam, ze metal nie nadaje sie na duzego maga, bo jest za malo uniwersalny. w zupelnosci wystarcza na malym magu, bo i tak mamy pewnosc, ze bedziemy miec kuznie.

death jest mocny i nie trzeba o tym przekonywać, fajną alternatywą jest heaven, nawet na małym magu. co do metalu, rowniez uwazam, ze metal nie nadaje sie na duzego maga, bo jest za malo uniwersalny. w zupelnosci wystarcza na malym magu, bo i tak mamy pewnosc, ze bedziemy miec kuznie.

Ja ostatnio myślałem i wymyśliłem coś takiego, że czemu nie spróbować 3 magów, duży z shadow/death, mały 1 lvl metal i mały 1 lvl light. Czemu? Mamy małą kuźnię na rzeczy z dużym sejvem, mamy buffy/debuffy z shadowa, no i pocisk z lighta. Nie są istotne, aż tak te 2 lvlele (w końcu to razem 70 pkt), a liczą się 3 channele.
P.S. Niech ktoś rozwieje moje wątpliwości, jeśli wygeneruje kostkę z chanela z małego maga to ona wchodzi do ogólnej puli kości, czy może być użyta tylko przez tego maga?
Pozdro asy
P.S. Niech ktoś rozwieje moje wątpliwości, jeśli wygeneruje kostkę z chanela z małego maga to ona wchodzi do ogólnej puli kości, czy może być użyta tylko przez tego maga?
Pozdro asy
