Nasze Rozpiski

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Re: Nasze Rozpiski

Post autor: Jarlaxle »

ale podlicz punkty i podaj liczebność oddziałów :P

Awatar użytkownika
krzychoss
Falubaz
Posty: 1299
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: krzychoss »

1 Master @ 184.0 Pts
General; Lance; Sea Dragon Cloak; Shield
Armour of Destiny
1 Dark Pegasus @

1 Master @ 211.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Battle Standard
Talisman of Preservation
Charmed Shield
1 Dark Pegasus @

1 Sorceress @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Dark Magic
Dispel Scroll
Ironcurse Icon

2 x 7 Dark Riders @ 140.0 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Shield


14 Shades @ 280.0 Pts
Great Weapon; Rptr Crossbow
1 Bloodshade

Chyba jest legalna, jeśli wolisz może być magica konna za 2 shadów bodaj i wtedy jeden oddział DR większy trochę. Nie mówię że to jest rozpiska doskonała absolutnie ale już mógłbym czymś takim zagrać. Ewentualnie 10 warków w core i 2x5 ridersów. Bo nie zwróciłem uwagi na brak sensownego miejsca dla maguski przy wystawieniu.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3001
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Tylko problem może polegać na tym, że prawdopodobnie musisz wystawić Shade'ów po Czarodziejce. Scoutów można umieścić w swojej Deployment Zone i wtedy zachowują się jak zwykła jednostka, mogąc szarżować w 1 turze na przykład, ale ich czas rozstawiania na stole pozostaje nie zmiennie na samym końcu :?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
krzychoss
Falubaz
Posty: 1299
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: krzychoss »

Dzięki;D Sam zwróciłem na to uwagę;p Rozpa taka bardzo na szybko, każdy sobie dorobi pod siebie jak mu się pomysł spodoba przecież.

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

Także myślałem o klocku shades, ale taka rozpiska ma wybitnie problem z wszystkim co ma as 1+ i krasiami :P no i na B&G masz tylko 3 punkty.

Awatar użytkownika
krzychoss
Falubaz
Posty: 1299
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: krzychoss »

Mówiłem to jest na szybko..dodaj sztandary i metal jeśli chcesz przecież;p i tak Max 1 repeta może być.

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

Nie no, ja rozumiem, że na szybko. Tylko jak się dodaje sztandary i konia dla magiczki, to trzeba wyciągnąć ok. 40 pkt. układając rozpiskę zawsze zastanawiam się, na co mogę trafić po drugiej stronie stołu. Ostatni turniej na małe punkty w Poznaniu wygrało imperium w postaci: 2xLvl 2 Fire, BSB pegaz, 38 Halabard + detachment, działo i 6 demigryfów :P i powiem, że z taką rozpiską (obecnie max 4 demiśki) jest wybitnie ciężko, a jak jeszcze pojawiłby się hellblaster, to już w ogóle rzeź :P trzeba być mieć coś na dystans.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

robisz pod mete i napeirasz

bierzesz warlocki (sa lepsze od pegazów na male) i dajesz tam dwie magice z mr2. mozesz dac metal jezeli to problem, jak nie to moze byc fire

reszta juz wtedy skolko ugodno. DR w coreach to najlepsza opcja w sumie

W zasadzie masz wtedy 3 unity latajace p ostole irobiace pew pew w magii i pew pew ze strzelania. macha na wiekszosc remis tam gdzie slabo
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

Też myślałem o dwóch magiczkach z opcją np. death/metal w warlockach z MR2, ale bo zawsze musi być jakieś "ale" jest scenariusz B&G który wymaga jednak kilku sztandarów :P gdyby nie było B&G, to rzeczywiście brałbym tę opcje w ciemno.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

masz sztandary na DR 2 masz generala 2 = 4. niby jak mialbys to stracic

nie daj sie zabic

zaden death man - FIRE to jest OP lore na male punkty. pociski FTW. Doombolt + fireball/syga z metalu na grubsze rzeczy
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Azurix pisze:Tylko problem może polegać na tym, że prawdopodobnie musisz wystawić Shade'ów po Czarodziejce. Scoutów można umieścić w swojej Deployment Zone i wtedy zachowują się jak zwykła jednostka, mogąc szarżować w 1 turze na przykład, ale ich czas rozstawiania na stole pozostaje nie zmiennie na samym końcu :?
nie musisz korzystać ze scouta, mozesz ich wystawić kiedy chcesz - w swoim deployu

Awatar użytkownika
krzychoss
Falubaz
Posty: 1299
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: krzychoss »

W deployu nie oznacza w trakcie zwykłego wystawienia, tylko jako scout w twojej strefie.
Skąd tyle osób ma tą błędną nadinterpretacje?

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

-Qc- pisze:robisz pod mete i napeirasz

bierzesz warlocki (sa lepsze od pegazów na male) i dajesz tam dwie magice z mr2. mozesz dac metal jezeli to problem, jak nie to moze byc fire

reszta juz wtedy skolko ugodno. DR w coreach to najlepsza opcja w sumie

W zasadzie masz wtedy 3 unity latajace p ostole irobiace pew pew w magii i pew pew ze strzelania. macha na wiekszosc remis tam gdzie slabo
-Qc- pisze:
Jarlaxle pisze:nie w każdej rozpisce BSB jest niezbędny
Obrazek
Wybacz, ale nie mogłem się powstrzymać :mrgreen: w tej rozpie 2xDR i warlocki nie ma BSB :P Poza tym wszelkie paniki zdajesz na ld 8. Ta rozpiska jest wyporna magicznie, tyle że magia jest w cholerę nie pewna. Może zadziałać super, a możesz przez całą grę nic nie zrobić.

Mi się widzi inna opcja, 25 korsarzy z handbowami (275), 2xpegazy, magiczka z fire'em i 22 egzekutrów.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Kto Ci broni dac bsb na piechote i jedna magice z metalem :P

korsarzy Ci wszystko zlapie niestety a tu raczej trzeba unikac
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

Taktykę widzę w ten sposób np. na WE (z przodu) tyralierą idą korsarze. Szarży wildów się nie boją, bo zgarną z S&S 50 strzałek, a potem ataki w CC. Także raczej nie przeżyją. WE skupia się na wybiciu korsarzy, a pegazy w oddziale egzekutorów idą za nimi, tak aby uniknąć potencjalnego metalu. Jak coś strzela do egzekutorów, to dwa strzały przekierowywuję na pegazy, a reszta po oddziale. Tak mniej mniej więcej dochodzę do pozycji z której mogę wyszarżować. Magiczka wali kulami ognia :P

Na krasie robię dokładnie to samo. Organki walą po korsarzach, a pegazy wyszrżowują z oddziałów.

Taktyka zmienia się przy imperium, bo wtedy oddziały idą już obok siebie.

Btw. na ostatnim turnieju, zaszarżowano mi dość dziwnie bolca. Mianowicie zastanowiłem go od przodu oddziałem, a przeciwnik(pegaz) zaszarżował go od boku. Mimo, że na początku szarży był na wprost bolca i oddziału. To jest legalny manwer? Jeżeli tak, to mogę zastosować tę samą taktykę. Wsadzić do oddziału korsarzy pegaza i podejść w okolice maszyny, a potem od "boku" zaszrżować :P
Kto Ci broni dac bsb na piechote
A do jakiego oddziału chcialbyś go schować? :P może inaczej, zaprezentuj rozpiskę :P

Awatar użytkownika
Królik
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3739

Post autor: Królik »

Maszyny nie mają stref. Możesz się do niej dowolnie dostawić byle szarża była legalna (m.in. jeden wheel w dowolnym momencie szarży i miejsce żeby się dostawić).

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1103
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

Królik pisze:Maszyny nie mają stref. Możesz się do niej dowolnie dostawić byle szarża była legalna (m.in. jeden wheel w dowolnym momencie szarży i miejsce żeby się dostawić).
Maszyny nie mają stref na potrzeby wyniku walki a nie w ogóle (str. 110 dużego podręcznika) . W tej sytuacji szarża w bok podczas gdy szarżujący startował w przedniej strefie maszyny jest nielegalna.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
Królik
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3739

Post autor: Królik »

Tak jak napisałem, szarża musi być legalna.
Wystarczy, że szarżujący model dotknie rogu podstawki maszyny. Nie musi się allignować i w szarży nie musi być 1cal od przeciwnika.

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Ale musi szarzowac na strefe i dotknac dowolnego jej punktu, w dowolny sposob. Rog rowniez sie liczy w przzypadku prostokatnych/kwadratowych postawek. Okragle dziela sie bodajze jak w warmachinie.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8787
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

@Jarlaxe
tych 25 korsarzy to twarda tarcza :mrgreen:
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

ODPOWIEDZ