Nowe HE 8 ed. - zdjęcia str. 65
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Nowe HE 8 ed. - zdjęcia str. 65
Powiedz mi jak dokladnie dzialaja teraz te nowe flames of phoenix? Bo w plotkach jest tak po macoszemu opisany
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.
Przeczytałem booka i moje spostrzeżenia:
Baaaardzo mocne Cory- SH z +2 s asf i 9 !! ruchu - to jest miazga. Wymanewrują każdego silnego przeciwnika a średniego i słabego po prostu rozbiją - ja planuje 2x12 - reszta jest bez znaczenia. To jest czas SH!
Baaardzo mocny Loremaster !
Baardzo mocne przedmioty - nie takie jak były ale dwa z nich gną system.
Średnie spece- tu armia wyraźnie straciła- ale opcji jest mnóstwo.
Doskonałe rary! Bolce i maidenki no cud miód malina - feniksy -hm- wydają się dołożone na siłę nie mam zdania
Magia słaba i raczej nie grywalna w porównaniu z lorami z booka...
Doskonały podręcznik i długo jeszcze (o ile kiedykolwiek) nie będzie standardu !
Baaaardzo mocne Cory- SH z +2 s asf i 9 !! ruchu - to jest miazga. Wymanewrują każdego silnego przeciwnika a średniego i słabego po prostu rozbiją - ja planuje 2x12 - reszta jest bez znaczenia. To jest czas SH!
Baaardzo mocny Loremaster !
Baardzo mocne przedmioty - nie takie jak były ale dwa z nich gną system.
Średnie spece- tu armia wyraźnie straciła- ale opcji jest mnóstwo.
Doskonałe rary! Bolce i maidenki no cud miód malina - feniksy -hm- wydają się dołożone na siłę nie mam zdania
Magia słaba i raczej nie grywalna w porównaniu z lorami z booka...
Doskonały podręcznik i długo jeszcze (o ile kiedykolwiek) nie będzie standardu !
I bardzo dobrze!PiotrB pisze:
Doskonały podręcznik i długo jeszcze (o ile kiedykolwiek) nie będzie standardu !
Zastanawia mnie jak się będą spisywać WL, i czy może to jednak PG będą główną piechotą. Zobaczymy - ja na pewno będę testował rydwany x3, PG, duży klocek SH, i bsb na gryfie - możliwości złożeń jest multum i to jest najfajniejsze
Bardziej martwi mnie fakt że dziś jadę na weekend i jak wrócę to będę się przekopywał przez milion stron...
Wisła Kraków.
Ten bsb na gryfie ma sens jesli ten item na pierwsza zadana W dziala tez na gryfa
Mnie sie wydaje ze PG teraz moga byc lepszym wyborem, zauwazcie ze wtedy zerowka z beasta fajnie z nimi gra, no i nie potrzebuja wtedy tak bardzo szmatki z wardem na magie, w ustawieniu w 5-6 w szeregu moga dawac rade jako bunker jesli tylko w corach beda wystawieni SH w wiekszej liczbie i bolce w rarach
Mnie sie wydaje ze PG teraz moga byc lepszym wyborem, zauwazcie ze wtedy zerowka z beasta fajnie z nimi gra, no i nie potrzebuja wtedy tak bardzo szmatki z wardem na magie, w ustawieniu w 5-6 w szeregu moga dawac rade jako bunker jesli tylko w corach beda wystawieni SH w wiekszej liczbie i bolce w rarach
Warhammer to nie jest sport
jaki jest dokladny wording atrybutu HM?
To nie jest takie słabe, bo rzucamy z 5 kości z bookiem, każdy model dostaje hita z S4 (mało jest rzeczy, które skuteczniej kasują piechotę), ale żeby to rozproszyć też trzeba zużyć 4-5 kości. Czyli kasujemy przeciwnikowi fazę magii, bo po dispelu ma za mało kości na cokolwiek sensownego. Imo tak wysoki CV przy tym czarze to zaleta, a nie wada.Z tego co pamietam tak jak działo tylko cały czas z S4 - wychodzi 19+ masakra
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Dokładnie tym bardziej, że na 4lvl Magu wchodzi statystycznie na 4 kościach, z Book of Heoth tylko zwiększa prawdopodobieństwo.
Mi się osobiście High Magic podoba, dużo czarów które na pierwszy rzut nie wydają się jakieś super silne, ale biorąc pod uwagę co za ich pomocą można zrobić nagle okazuje się, że mogą być decydujące.
Oczywiście nie jest tak prosta w obsłudze jak Bach, Bach Banishment ale to dla mnie tylko zaleta.
Mi się osobiście High Magic podoba, dużo czarów które na pierwszy rzut nie wydają się jakieś super silne, ale biorąc pod uwagę co za ich pomocą można zrobić nagle okazuje się, że mogą być decydujące.
Oczywiście nie jest tak prosta w obsłudze jak Bach, Bach Banishment ale to dla mnie tylko zaleta.
Book do HE cudowny ale nadal to tylko elfy, t3 i dalej dość kiepska ochrona...
Tak sądzę, że grać będzie się dużo trudniej niż obecnie (bo nie ma WL z super asfem) jednak armia zmieniła całkowicie charakter. Jest szybka i manewrowa, w każdej faziee ma wiele do powiedzenia (a nie tylko combat i magia), pewnie minie trochę czasu zanim ktoś ogarnięty ją ogra
A to tylko dobrze rokuje bo nie spodziewam się nagle wysypu graczy HE
Chyba tutaj nie ma takiej jednostki, którą jedzie się prawie, że na pałę itp... chociaż WL z BotWD są gięci ale już parę osób na nich narzekało doświadczając tego w praktyce
Tak sądzę, że grać będzie się dużo trudniej niż obecnie (bo nie ma WL z super asfem) jednak armia zmieniła całkowicie charakter. Jest szybka i manewrowa, w każdej faziee ma wiele do powiedzenia (a nie tylko combat i magia), pewnie minie trochę czasu zanim ktoś ogarnięty ją ogra
A to tylko dobrze rokuje bo nie spodziewam się nagle wysypu graczy HE
Chyba tutaj nie ma takiej jednostki, którą jedzie się prawie, że na pałę itp... chociaż WL z BotWD są gięci ale już parę osób na nich narzekało doświadczając tego w praktyce
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
Nowe Flames of Phoenix (ciekawe po wała zmienili nazwę?) chociaż mają wyższy cast to moim zdaniem są lepsze od pierwowzoru. Wtedy zaczynało się z s3 i chyba tylko raz mi się zdarzyło, żeby przeciwnik w swojej turze zapomniał tego zdisepllować, więc rzadko kiedy udawało się kogoś przypiec z s4 Poza tym tak jak mówi Jankiel - ten kij ma dwa końce - nam trudniej ten czar rzucić, ale tak samo przeciwnikowi potem trudiej go zdjąć.
Nowe HE są moim zdaniem bardzo fajne - to prawda, że nie dostaliśmy jednostki, którą można lecieć na pałę jak kfc czy skullcrushery no ale taki już urok tej armii Szkoda tylko, że smok na razie nieciekawie wygląda, chciałem sobie trochę na nim pograć, a tu jednak nie za wiele da się zrobić, chyba że weźmie się moon dragona.
Nowe HE są moim zdaniem bardzo fajne - to prawda, że nie dostaliśmy jednostki, którą można lecieć na pałę jak kfc czy skullcrushery no ale taki już urok tej armii Szkoda tylko, że smok na razie nieciekawie wygląda, chciałem sobie trochę na nim pograć, a tu jednak nie za wiele da się zrobić, chyba że weźmie się moon dragona.
Ehh, fajnie macie, że mieliście już/macie booka w rękach. Szlag mnie trafia, bo jak dobrze pójdzie to wersję papierową będę miał dopiero w przyszłym tygodniu, no ale tak się płaci za mieszkanie na wsi
Z tego co piszecie, to wreszcie jazda nie będzie się kurzyć na półce. Rydwany można wystawiać jakieś w oddziałach? Gdzie są tiranoki w końcu?
Z tego co piszecie, to wreszcie jazda nie będzie się kurzyć na półce. Rydwany można wystawiać jakieś w oddziałach? Gdzie są tiranoki w końcu?
- Mistrz Miecza Hoetha
- Falubaz
- Posty: 1011
Przejrzałem armybooka i jestem pod wrażeniem. Na początek Lordowie:
-Mędrzec jest po prostu świetny, bardzo podoba mi się także jego koszt, szkoda że jest magiem tylko 2lvl a le cóż (przy okazji fajna kombinacja na niego według mnie to księga hoetha i talizman strażniczy)
-Książe potaniał więc ogólnie na plus szkoda tylko że gwiezdny smok kosztuje teraz 390 i sens brania go jest dopiero przy dużych bitwach.
-Wybraniec asuryna to całkiem fajna opcja, zwłaszcza jak go wsadzić na feniksa
-Arcymag to solidna opcja, w moim mniemaniu gorsza jednak od Mędrca ale ogólnie na plus.
Bohaterowie:
-Szlachcic jest całkiem niezły a ponieważ ma opcję dosiadania gryfa to na jakieś mniejsze punkty np.1200 można o nim sensownie pomyśleć.
-Morski Hełm, to dość dziwna opcja, o 30pkt droższy, gorszy w statach od szlachcica, jego jedyną zaletą jest to że jeśli ktoś na nas szarżuje my możemy wykonać reorganizację. Według mnie na minus
-Służebnica jest kijowa to chyba najgorsza rzecz dodana w tym booku.
-Smoczy Mag za to zagości u mnie na stole, nie dość, że nauczył się bić, może nosić zbroję to jeszcze ma +2 do rzucania czarów, dla mnie bomba.
-Mag niewiele się zmienił oprócz tego że potaniał, raczej na plus
Podstawa:
-Srebrne Hełmy są !GENIALNE! ciężka kawaleria z 9 ruchu w podstawie za 23 punkty jeden? Jest MOC!
-Jeźdźcy z Elyrionu, ogólnie się nie zmienili, ale ponieważ są w podstawie, to zdecydowanie +
-Łucznicy potanieli o jeden punkt, dobra sprawa jak ma się grać z armią hordową, ale takiemu chaosowi to oni nic nie zrobią.
-Włócznicy zostali jak byli
-Straż morska potaniała i jest teraz dość sensowną opcją.
Specjale:
-Białe Lwy dalej są mocne potaniały do 13pkt, a w połączeniu ze sztandarem smoczego świata otrzymujemy jednostkę, która świetnie się bije, jest dobrze chroniona przed strzelaniem i żaden magiczny pocisk nie jest w stanie jej nic zrobić.
-Mistrzowie Miecza są tacy sobie, z jednej strony jak dojdą to rzeźnia, z drugiej ich jedyną ochroną przed strzelaniem jest ward save na 6+ słabiutko, ale z drugiej strony kosztują już tylko 13pkt
-Straż Feniksa została jak była, jak się tam wsadzi arcymaga z High Magic i rzuci choć jeden czar mamy jednostkę z magiczną ochroną na 3+!
-Smoczy Książęta są sensowni, potanieli o jeden punkt i mają teraz magiczną ochronę na 6+ a oprócz tego dowódca może brać przedmioty do !50 pkt!
-SW są słabi i za drodzy
-O rydwanach naziemnych się nie wypowiem ponieważ nie umiem oszacować ich siły.
-Latający jest beznadziejny, chyba że zamontuje się mu balistę pokładową za 25 pkt wtedy staje się sensowny i może coś ustrzelić.
Rzadkie:
-Balista cud miód i orzeszki brać za 70 pkt, można powtórzyć 4 razy w armii!
-Fenisky oba wydają się fajne, chociaż lodowy jest chyba ciut lepszy
-Maidenki są są fajne ale według mnie nic ponad to
-Orły takie sobie.
Przedmioty:
-Ogólnie nieźle, ale bez szału z wyjątkiem sztandaru i Księgi.
Magia:
-Domena nie jest słaba, czary są fajne i sensowne. Ale zasięg to jakieś nieporozumienie (Większość ma 18).
PODSUMOWANIE: 15/4/6
Oczywiście:
Zielone: na +
Czerwone: na -
Bez koloru: nie mam zdania
-Mędrzec jest po prostu świetny, bardzo podoba mi się także jego koszt, szkoda że jest magiem tylko 2lvl a le cóż (przy okazji fajna kombinacja na niego według mnie to księga hoetha i talizman strażniczy)
-Książe potaniał więc ogólnie na plus szkoda tylko że gwiezdny smok kosztuje teraz 390 i sens brania go jest dopiero przy dużych bitwach.
-Wybraniec asuryna to całkiem fajna opcja, zwłaszcza jak go wsadzić na feniksa
-Arcymag to solidna opcja, w moim mniemaniu gorsza jednak od Mędrca ale ogólnie na plus.
Bohaterowie:
-Szlachcic jest całkiem niezły a ponieważ ma opcję dosiadania gryfa to na jakieś mniejsze punkty np.1200 można o nim sensownie pomyśleć.
-Morski Hełm, to dość dziwna opcja, o 30pkt droższy, gorszy w statach od szlachcica, jego jedyną zaletą jest to że jeśli ktoś na nas szarżuje my możemy wykonać reorganizację. Według mnie na minus
-Służebnica jest kijowa to chyba najgorsza rzecz dodana w tym booku.
-Smoczy Mag za to zagości u mnie na stole, nie dość, że nauczył się bić, może nosić zbroję to jeszcze ma +2 do rzucania czarów, dla mnie bomba.
-Mag niewiele się zmienił oprócz tego że potaniał, raczej na plus
Podstawa:
-Srebrne Hełmy są !GENIALNE! ciężka kawaleria z 9 ruchu w podstawie za 23 punkty jeden? Jest MOC!
-Jeźdźcy z Elyrionu, ogólnie się nie zmienili, ale ponieważ są w podstawie, to zdecydowanie +
-Łucznicy potanieli o jeden punkt, dobra sprawa jak ma się grać z armią hordową, ale takiemu chaosowi to oni nic nie zrobią.
-Włócznicy zostali jak byli
-Straż morska potaniała i jest teraz dość sensowną opcją.
Specjale:
-Białe Lwy dalej są mocne potaniały do 13pkt, a w połączeniu ze sztandarem smoczego świata otrzymujemy jednostkę, która świetnie się bije, jest dobrze chroniona przed strzelaniem i żaden magiczny pocisk nie jest w stanie jej nic zrobić.
-Mistrzowie Miecza są tacy sobie, z jednej strony jak dojdą to rzeźnia, z drugiej ich jedyną ochroną przed strzelaniem jest ward save na 6+ słabiutko, ale z drugiej strony kosztują już tylko 13pkt
-Straż Feniksa została jak była, jak się tam wsadzi arcymaga z High Magic i rzuci choć jeden czar mamy jednostkę z magiczną ochroną na 3+!
-Smoczy Książęta są sensowni, potanieli o jeden punkt i mają teraz magiczną ochronę na 6+ a oprócz tego dowódca może brać przedmioty do !50 pkt!
-SW są słabi i za drodzy
-O rydwanach naziemnych się nie wypowiem ponieważ nie umiem oszacować ich siły.
-Latający jest beznadziejny, chyba że zamontuje się mu balistę pokładową za 25 pkt wtedy staje się sensowny i może coś ustrzelić.
Rzadkie:
-Balista cud miód i orzeszki brać za 70 pkt, można powtórzyć 4 razy w armii!
-Fenisky oba wydają się fajne, chociaż lodowy jest chyba ciut lepszy
-Maidenki są są fajne ale według mnie nic ponad to
-Orły takie sobie.
Przedmioty:
-Ogólnie nieźle, ale bez szału z wyjątkiem sztandaru i Księgi.
Magia:
-Domena nie jest słaba, czary są fajne i sensowne. Ale zasięg to jakieś nieporozumienie (Większość ma 18).
PODSUMOWANIE: 15/4/6
Oczywiście:
Zielone: na +
Czerwone: na -
Bez koloru: nie mam zdania
Ostatnio zmieniony 3 maja 2013, o 13:06 przez Mistrz Miecza Hoetha, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja Galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 9#p1076079
"Ludzie uwierzą w każdą prawdę, jeśli tylko podasz ją w cudzysłowiu i podpiszesz nazwiskiem kogoś znanego".
Naviedzony
"Ludzie uwierzą w każdą prawdę, jeśli tylko podasz ją w cudzysłowiu i podpiszesz nazwiskiem kogoś znanego".
Naviedzony
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
Weź kurde pisz po ludzku znaczy po angielsku. Masz jakieś źródło tych tłumaczeń czy sam wymyślasz? Służebnica? Szkoda, że nie pokojówka można by jej wtedy przekonwertować włócznię na miotełkę do kurzu.