
Sędziowski Rynsztok
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Sędziowski Rynsztok
To jak LS, będzie nowy czar z deatha przywołujący mobilny obelisk? 

Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
nie tylko z deatha
vortexow u nas dostatek

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
powinniscie jeszcze dogadac co jesli za vortexem nie ma miejsca na oddzial. co wtedy przesuwac oddzial przeciwnika czy vortex. jesli wortex to w ktora strone: randomowo, za oddzial szarzujacy po najprostrzej lini czy tez srodek templatki do srodka oddzialu.
i co jesli tam znajduje sie kolejny oddzial
i co jesli tam znajduje sie kolejny oddzial

DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
i jeszcze czy jednostki które były dotkniete vortexem bo się nie mieści są normalnie poddane jego działaniu czyli np muszą zdawać test inicjatywy itp.
czyli komuś też spodobało się to zdanie widzę
Can models choose to voluntarily move into/through a magical
vortex? (p31)
A: No.
; p
Can models choose to voluntarily move into/through a magical
vortex? (p31)
A: No.
; p
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Mamy już w planach osobny dział "vortex"
Mam pytanko odnośnie najeżdżania MC, iloma kostkami rzucam?
W opisie najeżdżania jest 2k6 (s. 58, RB pl). Opis zasady szybki krok (s. 76, op.cit) wymienia szarżę, ucieczkę i pogoń, nie ma najeżdżania.
Odpowiedź uzasadnij
W opisie najeżdżania jest 2k6 (s. 58, RB pl). Opis zasady szybki krok (s. 76, op.cit) wymienia szarżę, ucieczkę i pogoń, nie ma najeżdżania.
Odpowiedź uzasadnij

Heretic pisze:A swoje urodziny obchodzisz? Pewnie tak. Co za hipokryzja!!!elektron pisze: Jestem przeciwnikiem świąt związanych z porażkami,
najezdzanie jest ruchem jak pogon, jest w opisie overuna
EDIT: wydaje mi się, że lepiej po prostu w pytaniach d 8ed a nie w rynsztoku pytać, tu nie trzeba sędziów
EDIT: wydaje mi się, że lepiej po prostu w pytaniach d 8ed a nie w rynsztoku pytać, tu nie trzeba sędziów

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Na podforum LS widzę jakieś dziwne rozkminy na temat szarżowania przez Vortex. Nie jest tak, że przez Vortex nie da się przeszarżować (a na pewno nie da się zrobić udanej szarży), gdyż:
Q: What happens to models that are forced to move into / through a
magical vortex due to Compulsory Movement or other such e ects?
(p31)
A: As soon as the unit makes contact with the Magical Vortex
it suffers the full effects of the spell (in the case of a spell that
affects all models hit, every model whose base would pass
into/through the vortex is affected by the spell). Surviving
models are then placed 1 beyond the template and their
movement ends
Q: What happens to models that are forced to move into / through a
magical vortex due to Compulsory Movement or other such e ects?
(p31)
A: As soon as the unit makes contact with the Magical Vortex
it suffers the full effects of the spell (in the case of a spell that
affects all models hit, every model whose base would pass
into/through the vortex is affected by the spell). Surviving
models are then placed 1 beyond the template and their
movement ends
tak, jeśli stoją 5 w szereguironhead pisze:Mam szybkie pytanko: czy monster kasuje steadfasta ? Przykładowo po rundzie walki został monster vs unit z 5 modelami. Czy unit ma steadfasta ?
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
jest napisane cp kasuje steadfast skoro ni ma tam monsterow to skad pomyslironhead pisze:Mam szybkie pytanko: czy monster kasuje steadfasta ? Przykładowo po rundzie walki został monster vs unit z 5 modelami. Czy unit ma steadfasta ?

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
chwilowo chlopaki zastanawiaja sie czy szarza jest ruchem dobrowolnym czy nie. od tej decyzji bedzie zalezec co dalej 

DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Stajesz cal za i twój movement się kończy, nie szarżujesz, nie możesz wejść w cal od jednostki wroga.Muthare pisze:deklaruje szarżę- przechodzę przez vortex i zamiast pelnej szarzy staje cal za wortexem- jezeli dochodze do przecziwnika czy wwtedy się liczy.