Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: QQrydza »

1 Doombull @ 353.0 Pts
Frenzy; Heavy Armour; Shield
Sword of Swift Slaying [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Gnarled Hide [15.0]
Arabyan Carpet [50.0]

1 Great Bray-Shaman @ 255.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Braystaff
Hagtree Fetish [20.0]

1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]

1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Staff of Darkoth [50.0]

1 Wargor @ 160.0 Pts
Battle Standard
Herdstone Shard [50.0]
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

34 Gor Herd @ 305.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts

32 Gor Herd @ 289.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts

5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 55.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts

1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts
1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

ależ zmieniłeś koncepcję :P

nie rozumię zamysłu hordy gorów bez BSB206, z magii nie zawsze wszystko wejdzie, a buff którego nie ma odpowiedzi jest lepszy niż z magii 8)

nie najgorsze złożenie tego doombulla, ale dalej uważam go za słabszą wersję puszki czy kolesia z wardem, ale by musiałgo przetestować bo widzę kilka plusów tak owego :)

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Podstawowym problemem puszki jest to, ze rzadko gdzies dochodzi. A latanie zmienia naprawde wszystko. Save 1+ jest dość dobry - biorąc pod wuage ze reroll to hit jest absolutnie kluczowy na tym modelu

Co do koncepcji: zmieniłem ją bo na 2600 nie chce sie mieścic tamta sensownie A co do gorów to nie gram hordami, tylko klockami - bazuje na odpowiednio zrobionych szarżach i łamaniu staticiem. horda z bsb +1 do siły to ciekawa idea, ale wtedy jakoś ctrzeba zachowac gorgony co prowadzi do wywalenia 3 rydwanów na 2600 imo. Twoje wchodzi tak:
1 Doombull @ 353.0 Pts
Frenzy; Heavy Armour; Shield
Sword of Swift Slaying [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Arabyan Carpet [50.0]
Gnarled Hide [15.0]

1 Great Bray-Shaman @ 280.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Braystaff
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Magic Level 1; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]

1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]

1 Wargor @ 191.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]

47 Gor Herd @ 409.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts

5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout

1 Gorgon @ 275.0 Pts
Frenzy
1 Gorgon @ 275.0 Pts
Frenzy

Models in Army: 78
Total Army Cost: 2593.0
nie złozysz combatowego szamana bo boombull blokuje. Nie ma pocisków z hagtree fetyszem które w ogarnianiu smieci przodują. brakuje smiecia bo sa tylko 2 harpie i 2 ungory. złożenie szamana fencers+sztylet bez warda i pósjcie do comabtu to taki se pomysł. mozna zaminic jedna gorgonę na harpie+razorgor chariot + 4ty tuskogor chariot i to jest ciekawa kmnia
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Wszystko bardzo OK ale Ja wywaliłbym duży rydwan a za niego dorzucił 1 mały i harpie :wink:
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

W sumie to wyrzuciłęm gorgonę i dałem duży rydwan i maly rydwan i harpie - więcej celów dla dział, więcej smiecia. Ale imo pierwsza wersja ta z gorami idzie peirwsza do testów - jej najwazniejsza zaleta to spam pocisków, bardzo ułatwia on gre ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Wyrzucając ghorgone strasznie tracisz na pierdolnięciu, a punkty na śmieci które są mniej potrzebne można skołować usuwając coś innego.
Moje absolutne zboczenie nie pozwoliłaby mi na grę 1 Ghorgoną albo 2 albo wcale. 2 chodzące w parze to moc a 1 to dodatek dla innych oddziałów.
Duży rydwan w moim przekonaniu jest dobry tylko w rozpiskach faktycznie rydwanowych, bo w normalnych nie widzę dla niego roli innej, niż ta którą mógłby równie dobrze wykonywać mały rydwan.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

1 Doombull @ 353.0 Pts
Frenzy; Heavy Armour; Shield
Sword of Swift Slaying [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Arabyan Carpet [50.0]
Gnarled Hide [15.0]

1 Great Bray-Shaman @ 284.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; 2ndWeapon; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]

1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]

1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]

1 Wargor @ 191.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]

48 Gor Herd @ 417.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts


5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 55.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts

1 Gorgon @ 275.0 Pts
1 Gorgon @ 275.0 Pts

Models in Army: 73
Total Army Cost: 2600.0
Coś takiego? Więcej i lepszego smeicia, tylko 3 rydwany które kusi w sumie żeby zamienic za dodatkowy klocek gorów, dość trwały szaman
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

lepeij wrzucić gorebulla z wardem niż gorgonę, bardziej odporna na cannony pierdolnięcie podobne i przeżywalność większa ( HA shield / ward ), z GW możesz łapać świnksy, gdyby ghorgona miał SS4+ była by grywalna, a tak odniej wolę cygory, tym bardziej że możesz robić defens z herdstonem i cover dla cygorów od armat, wychylasz się i po jednej w turę ściągasz ( 2/3 szanz z dwóch ), mniękcasz klocki, i wygrywasz CR, bo gory nic nie robią bardziej kluczowym jednostką w tej grze, a to że są w klocku zmiejsza ich skuteczność jeszcze bardziej, po za tym w klockach powinny mieć shieldy nie AHW :P

to że doombull nie ma warda jest pierwszym celem na cannony + katapulty, po tem nim się bez sensu będziesz się kitrał albo ryzykował szarżą, tym bardziej że lata i nie masz re-rolla na LD a 8 to nie dużo :roll:

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

dalej dodatkowe 5 atakow to 5 ataków - ze względu na hate zawsze warto. Te klocki zawsze moga zrobic cos ciekawego jakieś wspólne szarże. A latajacy doomek bez warda jest celem ale duzo jest LoS blokerów chocby herdstone. A Gorgony dwie maja solidny wygar tylko trzeba wszystko pod nie zrobic. dlatego boli mnie brak tych 3 rydwanów ale cóż zoabczymy ;) zagram dziś z DE na porno strzelaniu i zoabcze
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

zapomniałem jeszcze o bonusie gorebulli takim że mogą dostać bonusy z beasta, a klepacz który kitra się na obelem w swoim deplojmęcie to kiepski pomysł :P

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

z wardem by się nie kitrał ; p? wystarczy dobra passa rzutow i oddajesz wszystko, generalnie z DF mam dośc spory problem na dowolnej rozpisce.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

to że cannon go trafi jest około 2/3 szans, do tego ward 4+ czy regenka, wystardzy na dwie tury sztrzelania jak nic, to tego rospiski z cannonami nie mają zabardzo odpowiedzi na żadnego z naszych klepaczy w CC, z De odpowiedż masz w ungorach i chalisie, da się :P na upartego można jeszcze mieścić armor z -1 to hit :P

na poważnie ostatnie rozpiski bestami zaczynałe od 2xdoombull + BSB206 + mały DS 2 beast + mały chalis 2 beast / albo doombull + duży shaman + 2x gore bull + BSB 206, reszta podobna 4x rydwany kloc 40+ gorów, 4 ungory 2x harpie scout i razorgory jak pkt. starczy :)

eh.. na mastera bym się wybrał ale ostatnio zawsze wypada praca :(

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

ja zauważyłem że tzw "herdstone battery" to mus w bestiach - za dobry zeby go nie brac. I szukam w okoł tego jakiejs alternatywy
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

nie lubię herdstona z tego powodu że trzeba brać shadow, a nie lubię tego lora, w sęsie PG jest zajebisty ale nie pasuje do wizji bestii, też miazmy u w mych rozpiskach nie wiele zmienia a +3T czy +3A/+3S zmienia wiele, tym bardziej uwielbiam dzidę czy 0 na gorach , nie wspominając o -1to hit i dangorusy 1/2, bardzo dobry lore, po mimo jego zasięgu, dla tego albo mam 2x 2lvl albo jednego 4lvl, z czego 4lvl grałem na sztylecie bez DS, dorabianie kostek z 10WS 5S ( zwykle jest w klocku z BSB 206 ) i PF, jest dość ulatwione, więc tu jest alternatywa zamiast herdstona

niestety są tylko dwa grywalne klocki w bestiach gory z BSBkiem i bestigory w liczbie 35+, ghorgony są zamiękie, rydwany dobre wszystkie, 2x harpie scout + 4x 5ungorów to minimum żeby ustalać walkę wedłóg własnych standardów

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

do herdstone nie trzeba shadowa - ja gram tez 4 szamanami 2xbestia 2xdeath - po prostu trzeba wielu szamanów. Z ciekaowści złozyłem to "your way":
1 Doombull @ 353.0 Pts
Frenzy; Heavy Armour; Shield
Sword of Swift Slaying [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Arabyan Carpet [50.0]
Gnarled Hide [15.0]

1 Great Bray-Shaman @ 280.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Braystaff
Jagged Dagger [10.0]
Fencers blades [35.0]

1 * Gorebull @ 224.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Shield
Armour of Destiny [50.0]

1 * Gorebull @ 220.0 Pts
Frenzy; Great Weapon
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]

1 Wargor @ 191.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]

48 Gor Herd @ 417.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts
1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts

5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 55.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts

Models in Army: 74
Total Army Cost: 2600.0
pasuje?

pod siebie wsadziłbym bsb na kolesia z charmed shieldem, dał szaman z 2 levl beast i scrollem
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

" prawie to samo "

po za doombulem i kilkoma szczegółami ale jest fajna, dwie piątki harpi wystarczą w zupełności, wywal jedną piątkę tą bez scout i jednego gora z za te pkt. 2x 5 ungorów

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Twoja rozkmina mi się spodobała ale po prawdzie musiałem ją zmienić pod siebie ^^ zmiany są coraz mniej znaczne, ale chce połączyć dodatkowe kostki, więcej czarów (po prostu musza byc 4 czary inaczej sie nie da imo) i generała w bezpiecznym miejscu - z drugiej strony Twoje argumenty na temat gorebull > gorgona przeważyły kompletnie i sie pożegnałem z gorgusiami.

więc ostatnia rozpiska na dziś:
1 Doombull @ 353.0 Pts
Frenzy; Heavy Armour; Shield
Sword of Swift Slaying [25.0]
Gnarled Hide [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Arabyan Carpet [50.0]

1 Great Bray-Shaman @ 295.0 Pts
General; Magic Level 4; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Amulet [30.0]
Warrior Bane [5.0]

1 * Gorebull @ 224.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Shield
Armour of Destiny [50.0]

1 * Gorebull @ 253.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Heavy Armour; Battle Standard
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Jagged Dagger [10.0]
Fencer's Blades [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]

29 Gor Herd @ 265.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts
1 Razorgor Chariot @ 145.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts

5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 55.0 Pts

5 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts

5 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts

5 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician
1 Halfhorn @ [6.0] Pts

Models in Army: 76
Total Army Cost: 2600.0
wady to bsb na jednym z gorebulli - ale tym najpancerniejszym de facto no i trzeba bedzie uważac przy combatach
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

gorebulle BSB to duża wada wiem coś o tym, ale nie można mieć wszystkiego :P

po za tym fencersy na małym szamanaie to jak dawanie mu pistoletu, jeszcze sam się zabije, jak będzie uderzał kolbą :wink:
o1A mniej o 1Smniej o 1Tmniej, nic nie zrobi w CC a potem zginie i takie combo :P

4 czary to wystarczająco średno masz 7 / 8 kostek, rzucasz max 3 czary, 6 jest wymuszenim zbyt dużym tym bardziej że nie masz BSB z +1S, co kluczy bardzo, jak o grywalności gorów jaki przeżywaności BSB'ka, 4 czary to w sam raz dwa to zamało dlatego w innej wersji mam 2x małego, dodatkowo używasz na jednym 2lvl do dispelowania a jak się zjebie to drugi dalej może użyć DS, bo jest zasada w RB że jak "magowi" nieudało się dispelowanie to już nie może dispelować w tej turze a DS to jak dispelowanie z automatu

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

ale mniej ryzykuje i mam choc symboliczny mr

moim zdaniem dawanie temu szamanowi fencersów bez warda tez jest mega słaba opcja ; / a 4 czary już mnie sotatnio bolały strasznie - nawykłem do minimum 8. Nie chodzi o ilosc kosci a o giętkość fazy magii możliwosci rzucenia, to ze wylosujesz odpowiednie czary
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Coś w tym jest. Ja już wracam do grania na 4 shmanach 3 (shadow) przy kamyku i duży (beast) z Gorami i BSB. Zawsze mamy dużo kostek i spory komfort.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

ODPOWIEDZ