Rozpiski Demonów
Moderator: KrzysiekW
Re: Rozpiski Demonów
Crushery są jak rydwan - musisz zaszarżować. Poza turą własnej szarży są słabi, choć oczywiście w samej szarży uderzenie mają konkretne.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Komu się chce strzelać do skirmisza z t4 i 5++ jak masz piechotę w core która pęka prawie jak elfy?

Widzisz... Jakbyś miał tylko 5 w oddziale...
To dostają lepę z magii, ginie maks 3 od jednego zaklęcia. Czy w tedy są warci kolejnego? Jeśli przeciwnik tak uważa, to super - tracisz tych ziomeczków, zamiast coś innego. Jeśli jednak uzna, że nie to dalej już operują całkowicie poza zainteresowaniem przeciwnika.
Pamiętaj, że tej gry nie wygrywa się tym, że twoje oddziały nie giną, tylko tym, że giną z sensem!
Co to znaczy że ginie maks 3? Zaklęcie robi d3 hitów czy co?
Ciężko powiedzieć czy są warci wtedy kolejnego pocisku, baniszmentu może nie, fireballa już owszem. Nawet można ich atrybutem z pyro punktować. Ostatniego frajera czy dwóch można dobić też chujowym strzelaniem żeby przypadkiem nie odginał czy coś ale to tylko przypuszczenie.

Ciężko powiedzieć czy są warci wtedy kolejnego pocisku, baniszmentu może nie, fireballa już owszem. Nawet można ich atrybutem z pyro punktować. Ostatniego frajera czy dwóch można dobić też chujowym strzelaniem żeby przypadkiem nie odginał czy coś ale to tylko przypuszczenie.

Jak zaklęcie ma 2d6 hitów, to średnio trafia 7 hitów. Eidolonki mają R4 więc wiele lorów ranni na 4+. Potem jeszcze sejwik na 5+ i zostaje 1-2 ziomeczków.Ciara pisze: ↑11 lis 2019, o 17:40 Co to znaczy że ginie maks 3? Zaklęcie robi d3 hitów czy co?![]()
Ciężko powiedzieć czy są warci wtedy kolejnego pocisku, baniszmentu może nie, fireballa już owszem. Nawet można ich atrybutem z pyro punktować. Ostatniego frajera czy dwóch można dobić też chujowym strzelaniem żeby przypadkiem nie odginał czy coś ale to tylko przypuszczenie.
I teraz zabawa polega na tym, że rzucenie na nich czegokolwiek to będzie niezły overkill - strzelanie w HT(2) to wiadomo - lepiej strzelać w coś bez HT, a z magii... Też chyba byłyby lepsze cele.
Dzięki za wyjaśnienie ziomek ale trochę z dupy stwierdzenie że ginie maks 3, średnia to 3~ trupy. Maks 12 typa od takiego pocisku.
Czytałeś co napisałem? Zależy jaki pocisk. Fireball, master of earth etc na dobicie czegoś takiego to nie jest overkill. Duży baniszment to już tak.
Czytałeś co napisałem? Zależy jaki pocisk. Fireball, master of earth etc na dobicie czegoś takiego to nie jest overkill. Duży baniszment to już tak.

Też miałem dziś okazję grać na 9 flamerach z HT i niestety popieram powyższego kolegę. Nie zrobiły totalnie nic. Ponad 300pkt robiące nic.
Tylko skoro:
- nie Fiendy
- nie Hoaterzy
- nie Cruserzy
- nie Muchy
to czym mamy grać?
Może to naiwne ale wierzę w crushery i czy sądzicie, że da się na nich grać? np 2x5? albo ekstremalnie 3x5(ew.4)?
Chętnie poznam zdanie bardziej doświadczonych kolegów.
a tak z innej beczki. Czy czampion może odmówić challange Omenowi? dziś miałem taki "dylemat" podczas gry.
Z góry dzięki.
Tylko skoro:
- nie Fiendy
- nie Hoaterzy
- nie Cruserzy
- nie Muchy
to czym mamy grać?
Może to naiwne ale wierzę w crushery i czy sądzicie, że da się na nich grać? np 2x5? albo ekstremalnie 3x5(ew.4)?
Chętnie poznam zdanie bardziej doświadczonych kolegów.
a tak z innej beczki. Czy czampion może odmówić challange Omenowi? dziś miałem taki "dylemat" podczas gry.
Z góry dzięki.
Imo wytestuj sobie brazzersów z +1 move, jeden oddział na start i zobacz jak Ci się sprawdzają.
Przyjmować muszą tylko postacie chyba że czempion to zrobi pierwszy. Sam czempion może odmówić.
Przyjmować muszą tylko postacie chyba że czempion to zrobi pierwszy. Sam czempion może odmówić.

Dzięki za odpowiedź w sprawie Omena.
Jeśli chodzi o BB to obawiam się że jeden oddział to za mało ponieważ naturalnie ściąga całe strzelanie i odginanie. Dwóch już trudniej zatrzymać.
Z moich dzisiejszych doświadczeń mogę powiedzieć że świetnie sprawdzają się harvestery w impach. Tanie rozwiązanie a świetnie straszą potencjalnych agresorów jak elfy czy nawet dwarfy. Dziś grałem na 2 harvesterach i jak bym nie był warzywem to pewnie by się pięknie spłaciły.
Jeśli chodzi o BB to obawiam się że jeden oddział to za mało ponieważ naturalnie ściąga całe strzelanie i odginanie. Dwóch już trudniej zatrzymać.
Z moich dzisiejszych doświadczeń mogę powiedzieć że świetnie sprawdzają się harvestery w impach. Tanie rozwiązanie a świetnie straszą potencjalnych agresorów jak elfy czy nawet dwarfy. Dziś grałem na 2 harvesterach i jak bym nie był warzywem to pewnie by się pięknie spłaciły.
Akurat w demonach to wszystko jest "papierowe". Nie zabije brazzersów dojedzie coś innego. Jeden oddział na flance czy jak przeciwnik nie ma mocnego strzelania na środku pozwoli Ci rozeznać się czy ten unit Ci odpowiada, czy jest mocny czy nie etc zamiast od razu pakować dwa unity za ponad 1k.

Liczyć na leathal strike w psach to troche mało.
To świetny unit i np Andrzej udowodnił, że można masę na nim ugrać jednak...
wystarczy, że ktoś ma przeciętnie dobre strzelanie to zdejmujesz unit za unitem. A tak realatywnie patrząc to raptem parę armii nie ma takiego strzelania (przychodzą mi do głowy tylko ogry, woch, bestie, undeady).
No i wystarczy, że coś ma np 4+ armora a nie zobaczysz sporo 6tek to się robi kupa. To wciąż S3....
Tak jak nakreślił Jawor, brakuje jakiegoś uniwersalnego unitu wokół którego można budować resztę. Wszystkie unity są 0/1. titanslayer swiętny na giganty na resztę kupa. Rydwany Slaanesha świetne do zdejmowania armora a później S3, czy np cory albo silnie i mało ataków albo wiadro kostek z S3.
Z crusherami jest taki problem, że jak jest mało (3 i mniej) to już boją się w cokolwiek wpadać).
Dziś grałem na HBE i tak na prawdę to od 3 dni mysłałem na czym budować rozpę bo KAŻDY unit w naszej armii dostaje w dupę od phoenix guardów/SM/Lion guardów... żaden nasz unit (niezależnie od kosztu) nie ma co z nimi startować (no chyba że crushery ale biorąc pod uwagę siłę strzelania HBE to i tak nie dożyją. No i LionGuardzi aż się cieszą na myśl o nich).
I'm confused.
To świetny unit i np Andrzej udowodnił, że można masę na nim ugrać jednak...
wystarczy, że ktoś ma przeciętnie dobre strzelanie to zdejmujesz unit za unitem. A tak realatywnie patrząc to raptem parę armii nie ma takiego strzelania (przychodzą mi do głowy tylko ogry, woch, bestie, undeady).
No i wystarczy, że coś ma np 4+ armora a nie zobaczysz sporo 6tek to się robi kupa. To wciąż S3....
Tak jak nakreślił Jawor, brakuje jakiegoś uniwersalnego unitu wokół którego można budować resztę. Wszystkie unity są 0/1. titanslayer swiętny na giganty na resztę kupa. Rydwany Slaanesha świetne do zdejmowania armora a później S3, czy np cory albo silnie i mało ataków albo wiadro kostek z S3.
Z crusherami jest taki problem, że jak jest mało (3 i mniej) to już boją się w cokolwiek wpadać).
Dziś grałem na HBE i tak na prawdę to od 3 dni mysłałem na czym budować rozpę bo KAŻDY unit w naszej armii dostaje w dupę od phoenix guardów/SM/Lion guardów... żaden nasz unit (niezależnie od kosztu) nie ma co z nimi startować (no chyba że crushery ale biorąc pod uwagę siłę strzelania HBE to i tak nie dożyją. No i LionGuardzi aż się cieszą na myśl o nich).
I'm confused.
Na elfy najlepszy będzie spam, wszystkich nas nie zastrzelą ( ͡° ͜ʖ ͡°) i do tego kometa. Zakochałem się w Sentinelu po turze, dostał przez 4 gry może maks dwa woundy, w samej grze z DE zrobił 3k pkt. Strasznie silna jest ta magia, cały czas minimum 3 dodatkowe kostki, zazwyczaj 4, opcja ze sprawdzaniem super bo wiadomo na co możemy sobie pozwolić podczas ruchu, no i war dodatkowy ward na stompy, impacty i breathy. Kometa, snajpa, pocisk, obniżenie resa i hera, zajebista kombinacja. Pocisk bardzo losowy i zazwyczaj wszyscy go wpuszczają a jest w stanie zerować pojedyncze modele na strzała. Snajpera niby też mocno losowa ale spoko spamuje się ją w pojedyncze cele z dwóch kości. W grze z SA w drugiej turze wbiłem nią 2w w herosa w oddziale i już przeciwnik miał mokro. Zastanawiam się nad opcją Sentinel plus Omen adept. W ogóle to polecam jedene pinki, to zawsze oddział który możemy zostawić z tyłu na znacznik, ma dodatkową here i może zrobić jakieś woundy na śmieciach.

Też ostatnio próbowałem Eidolonów i to przeciwko celowi idealnemu, czyli rycerzom wdg.
Żałosna celność sprawia, że ogólną skuteczność mają tragiczną. Nie tykam póki co.
Trójeczka Brazzersów, jak ich Ciara wdzięcznie nazywa, nie jest taka zła. Uderzenie mają naprawdę solidne, ale jest mała szansa, że w coś soczystego wpadną, bo przeciwnicy bardzo się pilnują. To jednak coś co można wykorzystać, bo skoro skupiają się na strzelaniu/czarowaniu/odginaniu Brazzerów, to może im nie starczyć na coś innego.
Żałosna celność sprawia, że ogólną skuteczność mają tragiczną. Nie tykam póki co.
Trójeczka Brazzersów, jak ich Ciara wdzięcznie nazywa, nie jest taka zła. Uderzenie mają naprawdę solidne, ale jest mała szansa, że w coś soczystego wpadną, bo przeciwnicy bardzo się pilnują. To jednak coś co można wykorzystać, bo skoro skupiają się na strzelaniu/czarowaniu/odginaniu Brazzerów, to może im nie starczyć na coś innego.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- Offspringman
- Kretozord
- Posty: 1670
- Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
Pora rozruszać trochę forum 
Planuję wrócić na jakiś czas do demonów.
Nie grałem nimi jakieś 3-4 lata, trochę się zmieniło
Koncepcja którą zamierzam ogrywać. co sądzicie?
1 Omen of Savar Master @ 815 Pts
Wizard Master; The Thaumaturgy; Divine Right; Dominion of Pride
Chitinous Scales [25]
Charged Tendrills [15]
Dexterous Tentacles [15]
Mirrored Scales [45]
1 Harbinger Adept of Father Chaos @ 320 Pts
General; Wizard Adept; The Divination; Show Hereditary spell
Mark of the Eternal Champion [45]
#Spear of Infinity [0]
19 Myrmidons @ 575 Pts
Standard; Musician; Whipcrack Tail
Aether Icon [10]
1 Champion @ [20] Pts
12 Lemures @ 305 Pts
1 Champion @ [20] Pts
10 Succubi @ 225 Pts
Talon Scythes; Musician
10 Succubi @ 225 Pts
Talon Scythes; Musician
10 Imps @ 225 Pts
Energy Bolts (4+); Musician
5 Clawed Fiends @ 530 Pts
Musician; Mesmerizing Plumage; Smother
#Mesmerizing Plumage [0]
5 Sirens @ 195 Pts
Elusive
5 Symbiotic Steed @ [0] Pts
2 Mageblight Gremlins @ 175 Pts
Spell Craving; Veil Stalker
5 Furies @ 170 Pts
Venom Sacs
#Venom Sacs [0]
5 Furies @ 170 Pts
Venom Sacs
#Venom Sacs [0]
1 Hope Harvester @ 285 Pts
Aether Battery (3+)
1 Hope Harvester @ 285 Pts
Aether Battery (3+)
Models in Army: 87
Total Army Cost: 4500
nienajgorsza magia, demon który klepie się bardzo przyzwoicie. strzelanie w postaci 2 dział.
klocek do bicia (myrmidiony), dwa małe oddziały do flankowania (succubi) i lemury dla małego maga generała.

Planuję wrócić na jakiś czas do demonów.
Nie grałem nimi jakieś 3-4 lata, trochę się zmieniło

Koncepcja którą zamierzam ogrywać. co sądzicie?
1 Omen of Savar Master @ 815 Pts
Wizard Master; The Thaumaturgy; Divine Right; Dominion of Pride
Chitinous Scales [25]
Charged Tendrills [15]
Dexterous Tentacles [15]
Mirrored Scales [45]
1 Harbinger Adept of Father Chaos @ 320 Pts
General; Wizard Adept; The Divination; Show Hereditary spell
Mark of the Eternal Champion [45]
#Spear of Infinity [0]
19 Myrmidons @ 575 Pts
Standard; Musician; Whipcrack Tail
Aether Icon [10]
1 Champion @ [20] Pts
12 Lemures @ 305 Pts
1 Champion @ [20] Pts
10 Succubi @ 225 Pts
Talon Scythes; Musician
10 Succubi @ 225 Pts
Talon Scythes; Musician
10 Imps @ 225 Pts
Energy Bolts (4+); Musician
5 Clawed Fiends @ 530 Pts
Musician; Mesmerizing Plumage; Smother
#Mesmerizing Plumage [0]
5 Sirens @ 195 Pts
Elusive
5 Symbiotic Steed @ [0] Pts
2 Mageblight Gremlins @ 175 Pts
Spell Craving; Veil Stalker
5 Furies @ 170 Pts
Venom Sacs
#Venom Sacs [0]
5 Furies @ 170 Pts
Venom Sacs
#Venom Sacs [0]
1 Hope Harvester @ 285 Pts
Aether Battery (3+)
1 Hope Harvester @ 285 Pts
Aether Battery (3+)
Models in Army: 87
Total Army Cost: 4500
nienajgorsza magia, demon który klepie się bardzo przyzwoicie. strzelanie w postaci 2 dział.
klocek do bicia (myrmidiony), dwa małe oddziały do flankowania (succubi) i lemury dla małego maga generała.
ojej....nie znam się więc się wypowiem 
Na omenie daj guilding parry (działa na mirmony i znacząco zwiększa ich przeżywalność).
Na Mirmony warto dać lightning reflex.
Przemyśl fiendy. Może hoatery?
Gremliny koniecznie z poisonem.
Furie gołe.
Na maga daj przechowanie 6 veili jeśli grasz na hope harvesterach. Troche szkoda trzymać harbringera w lemurach. On całkiem niezle się też bije. Może w sukuby?
Na impy warto dać czempa z ethernalem i sztandar (masz +2 czary)

Na omenie daj guilding parry (działa na mirmony i znacząco zwiększa ich przeżywalność).
Na Mirmony warto dać lightning reflex.
Przemyśl fiendy. Może hoatery?
Gremliny koniecznie z poisonem.
Furie gołe.
Na maga daj przechowanie 6 veili jeśli grasz na hope harvesterach. Troche szkoda trzymać harbringera w lemurach. On całkiem niezle się też bije. Może w sukuby?
Na impy warto dać czempa z ethernalem i sztandar (masz +2 czary)
- Offspringman
- Kretozord
- Posty: 1670
- Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
Fiendy mocno sytuacyjne się wydają.
Niby szybkie, ale uderzenie raczej średnie.
Przechowywanie tokenów warte rozważenia, faktycznie.
Lemury wydają mi się oddziałem który spokojnie postoi na znaczniku a przy odrobinie szczęścia może wspomóc inne oddziały w walce, wbijając się od boku.
Niby szybkie, ale uderzenie raczej średnie.
Przechowywanie tokenów warte rozważenia, faktycznie.
Lemury wydają mi się oddziałem który spokojnie postoi na znaczniku a przy odrobinie szczęścia może wspomóc inne oddziały w walce, wbijając się od boku.