Rozpiski Szczurze
Moderator: Hoax
Re: Rozpiski Szczurze
Czemu World's edge armor? on jest dosyć cienki jak na 4+ (niszczone przy wysokiej sile). Za 10pkt jest dragonhelm tez sprowadzający save do 4+ i dający warda 2+ na ogniste ataki. Z tarczą 3+.
Ikona daje 6+ warda na maszyny? Czy to takie dobre? Rozumiem, że za 5pkt, to ujdzie, ale jeszcze nie spotkałem się z pruciem w stormverminy tak mocno (na ogół w jakiś scoutów/slavy pędzące w stronę boltthrowerów/dział).
I nie lepiej tego warda 4+ na szaraku? W końcu nie ma żadnej ochrony, a Warlord będzie miał na ogół 3+ save z opcją w razie czego na 5+ ward.
Ikona daje 6+ warda na maszyny? Czy to takie dobre? Rozumiem, że za 5pkt, to ujdzie, ale jeszcze nie spotkałem się z pruciem w stormverminy tak mocno (na ogół w jakiś scoutów/slavy pędzące w stronę boltthrowerów/dział).
I nie lepiej tego warda 4+ na szaraku? W końcu nie ma żadnej ochrony, a Warlord będzie miał na ogół 3+ save z opcją w razie czego na 5+ ward.
Szarak i tak poza magią ma nie dostawać, a od niej ma 2+ (mr3 i swoje 5+) Warlord nie ma look outa od armat i klop, więc jakiś charmed shield/world's edge armour jest konieczny. W stormverminy warto pruć choćby dla zdjęcia szeregów, zmniejszenia Ld, skasowania magowi look outa. Raczej nie będzie to częste, ale za 5pkt why not. Zastanawiam się tylko czy np nie lepszy charmed shield od tego armoura...
nie zobaczyłem, że on na bonebreakerze jeździ i nie ma LOS
tak czy siak dragonhelm i tak o niebo lepszy - taki sam armor save i 2+ na fire za 15pkt mniej! Chroni go dodatkowo od płonących ataków i spelli zadających obrażenia od ognia. Nie wiem czemu to zamieniać na pancerz, który może być jednorazowy.
tak czy siak dragonhelm i tak o niebo lepszy - taki sam armor save i 2+ na fire za 15pkt mniej! Chroni go dodatkowo od płonących ataków i spelli zadających obrażenia od ognia. Nie wiem czemu to zamieniać na pancerz, który może być jednorazowy.
Bo jedno trafienie z armaty jest na pewno ściągnięte. Potem brass orb, latarki i jakoś to będzie. Mógłbym zsajdować sie pod demony i wziąć tego warda na flejmy, ale jeszcze krachy, empajer, czy breta... Choć chyba najbardziej strata tego ziomka boli przy demonach. Bretę i emp udupiają latarki, po części też koła, krachy podobnie, ale jeszcze bardziej brass orb i nieco mniej koła, natomiast z demonami jest dupa...
World's Edge Armour jest ok, dopiero siła 8 go ściąga, czyli de facto armata. Jak masz na chłopie jeszcze 30 pkt wolnych, to daj mu przerzuty warda dla modeli w styku i zatrute ataki ze scavenge pile
Aha, i puszczaj go solo, przeciwnik się raczej skupi na kółkach i armatach, ew. stormach. A jeśli nie, cóż, z kolei one zrobią swoją robotę, tak czy siak in plus
Aha, i puszczaj go solo, przeciwnik się raczej skupi na kółkach i armatach, ew. stormach. A jeśli nie, cóż, z kolei one zrobią swoją robotę, tak czy siak in plus
Let the River of Blood flow...
Właśnie tak się zastanawiałem, z drugiej strony stojąc w stormach razem z command grupą zajmuje cały pierwszy szereg i broni dostępu do generała i bsbka. Poza tym bardzo boli go wszelki static z liderką 7. Poza tym grając przeciw deathowi bolą snajperki Ld, a stając w stormach ma warda na 2+ od tego syfu. Raczej więc chyba nie będę nim biegał, ale w razie czego to też jest jakaś opcja.
-
- Mudżahedin
- Posty: 238
- Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu
Błagam Cię, jezeli piszesz to na poważnie to znaczy ze zupełnie nie czujesz o co w tej armii chodzi. Zmień armie na taką w której nie będziesz musiał zapychać punktów. Słabizną naprawdę razi taki sposób kompozycji armii. Przynajmniej tej.Bartoslavski pisze:Szarak, Warlord, Brass Orb, Assasin, 2xKoło, 2xLatarka i dalej już tylko zapychanie punktów...
Jakieś szczególnie głupie błędy? Coś co naprawdę razi słabizną? Albo nawet nie razi, ale wykazuje pewne przejawy?
Najbardziej martwi mnie trzymanie klocka 1200pkt (Stormvermini, Warlord, Seer, BSB, Assasyn), a możliwe, że nawet za 1400 (jeżeli będą tam stali jeszcze elektrycy)
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
Ok, slavy są jeszcze przydatne, zawsze coś odegną, przytrzymają, giant raty odginaczki, swarmy tak samo, choć jeszcze kombinuję jak je wywalić, na jednym elektryku DS, drugi MR. W stormverminach w 1 szeregu warlord, i ewentualnie assasyn, jako że fcg musi stać z przodu, z tyłu, jest bezpieczny bunkier dla magów. Do tego warlord i assasyn nabijają rany, 3 szeregi, 2 sztandary, łącznie z kadrą 10 szeregów łamie właściwie każdego steadfasta. Jakiś plan jest, ale nie oszukujmy się, mega combatową armią to jednak szczury nie są i w dużej mierze liczę też na latarki, koła i magię.
Rozpiska na 1434 pkt. Turniej z ograniczeniami poznańskimi.http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=204&t=40247 Co o niej sądzicie ?
Kod: Zaznacz cały
Chodzież 1434 Pts - Skaven Army
1 Plague Priest @ 129.0 Pts
General; Magic level 1; Frenzy; Flail
Dispel Scroll [25.0]
1 Chieftain @ 99.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Battle Standard
War Banner [25.0]
1 Warlock Engineer @ 115.0 Pts
Magic Level 1
Warp-Energy Condenser [20.0]
Doom Rocket [30.0]
1 Warlock Engineer @ 15.0 Pts
34 Stormvermin @ 385.0 Pts
FCG
Storm Banner [50.0]
Poisoned Wind Mortar @ [65.0] Pts
33 Clanrats @ 152.5 Pts
Shields; Musician
35 Skavenslaves @ 72.0 Pts
Slave Musician
35 Skavenslaves @ 72.0 Pts
Slave Musician
6 Gutter Runners @ 108.0 Pts
Poisoned Attacks; Sling
1 Doomwheel @ 150.0 Pts
1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
Models in Army: 156
Total Army Cost: 1433.5
Hmm, cuś takiego mnie wzięło na nowe etc, starałem się zrobić w miarę stabilną rozpę na dzwonie... Weszły dwa
Grey Seer @ 535.0 Pts General; Screaming Bell; Fencer's Blades; Skalm; Warpstone Token x2
Plague Priest @ 329.0 Pts Magic Lvl2; Flail; Plague Furnace; Dispel Scroll; Opal Amulet
Warlock Engineer @ 150.0 Pts Magic Level 2; Doom Rocket; Warp-Energy Condenser
Chieftain @ 87.0 Pts Heavy Armour; Shield; Battle Standard; Standard of Discipline
40 Stormvermin @ 355.0 Pts Halberd; Heavy Armour; FCG; Storm Banner
40 Skavenslaves @ 82.0 Pts Slave Musician
40 Skavenslaves @ 82.0 Pts Slave Musician
40 Skavenslaves @ 82.0 Pts Slave Musician
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
35 Plague Monks @ 300.0 Pts FCG; Plague Banner [30.0]
6 Gutter Runners @ 108.0 Pts Poisoned Attacks; Sling
Doomwheel @ 150.0 Pts
Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts
Models in Army: 217
Total Army Cost: 2396.0
Grey Seer @ 535.0 Pts General; Screaming Bell; Fencer's Blades; Skalm; Warpstone Token x2
Plague Priest @ 329.0 Pts Magic Lvl2; Flail; Plague Furnace; Dispel Scroll; Opal Amulet
Warlock Engineer @ 150.0 Pts Magic Level 2; Doom Rocket; Warp-Energy Condenser
Chieftain @ 87.0 Pts Heavy Armour; Shield; Battle Standard; Standard of Discipline
40 Stormvermin @ 355.0 Pts Halberd; Heavy Armour; FCG; Storm Banner
40 Skavenslaves @ 82.0 Pts Slave Musician
40 Skavenslaves @ 82.0 Pts Slave Musician
40 Skavenslaves @ 82.0 Pts Slave Musician
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
35 Plague Monks @ 300.0 Pts FCG; Plague Banner [30.0]
6 Gutter Runners @ 108.0 Pts Poisoned Attacks; Sling
Doomwheel @ 150.0 Pts
Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts
Models in Army: 217
Total Army Cost: 2396.0
Let the River of Blood flow...
Jeśli BSB ma stać z dzwonem to dyscyplina moim zdaniem zbędna. Dopóki będzie chociaż 8 stormverminów będzie 10 Ld. Reszta wygląda cacy. Nie wiem czy BSB może stać w monkach z furmanką, ale jeśli tak to imo może być dobry pomysł. AP byłoby tam bardzo przydatne. Nawet i ta dyscyplina, ale imo mniej.
jemu raczej chodzi o to ze traci ld 10 na slavach dopeiro przy 14 a nie 19 modelach. jest to pomysl ale wole flaming
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Dokładnie o to lata I czasem wystarczy 6 modeli, żeby wciąż mieć steadfasta, Ld 8 z przerzutem-Qc- pisze:jemu raczej chodzi o to ze traci ld 10 na slavach dopeiro przy 14 a nie 19 modelach. jest to pomysl ale wole flaming
Let the River of Blood flow...
-
- Mudżahedin
- Posty: 238
- Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu
Brawo. Rozpa w moim stylu. Pewnie bym cos lekko zmienil, np dodał PCB, ale ogólnie solidana skaveńska rozpa, ktora nie boi sie niczego. Flaming lepszy od dyscypliny na BSB.
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
Szykuje się nam gra na zasady "Border Patrol"
Zasady przedstawiają się następująco:
Ja myślałem o:
Możliwe scenariusze (choć mogąsię zmienić) to:
Zasady przedstawiają się następująco:
Jak widzielibyście taką małą ekipę?;)- Armia liczy 600 punktów
- Musi mieć minimum 1 jednostkę Core
- Musi mieć dokładnie 1 Herosa nie przekraczającego 150 punktów
- Ten heros może wydać maksymalnie 25 punktów na magiczne przedmioty
- Nie można brać Lordów ani Specjalnych Postaci
- Trzeba mieć minimalnie jedną jednostkę piechoty, o liczebności minimalnie 10 modeli (nie dotyczy ogrów)
- Można posiadać maksymalnie jedną jednostkę Special (max 300 punktów) LUB jednostkę Rare (max 150 punktów)
- Suma poziomów magii w armii nie może przekroczyć 2
- Bretończycy nie używają swojego Sztandarowego Armii, mimo że normalnie jest obowiązkowy
- Tomb Kings mogą używać zarówno Tomb Princa lub Liche Priesta jako generała i hierofanty zarazem
Ja myślałem o:
Ewentualnie rozpa na plagusach;)1 Doomwheel @ 150.0 Pts
1 Warlock Engineer @ 125.0 Pts
General; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
26 Stormvermin @ 229.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician; Fangleader
Standard of Discipline [15.0]
2x23 Skavenslaves @ 48.0 Pts
Slave Musician
Models in Army: 72
Total Army Cost: 600.0
Która lepsza? Co o nich sądzicie? Macie lepsze pomysły?1 Plague Priest @ 149.0 Pts
General; Magic Lvl2; Frenzy; Flail
Dragonbane Gem [5.0]
Ironcurse Icon [5.0]
34+1 Plague Monks @ 300.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician; Bringer-of-the-Word
Plague Banner [30.0]
17+1 Stormvermin @ 151.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician; Fangleader
Models in Army: 51
Total Army Cost: 600.0
Możliwe scenariusze (choć mogąsię zmienić) to:
Pierwszy to Potyczka Patroli (Patrol Clash), czyli w skrócie odpowiednik Battleline, choć trwa tylko 5 tur - nie wiem czy to uczciwe, dawne Bp grało się na 8 tur, więc myślę że u nas możemy spokojnie grać 6.
Drugi to Capture, walczy się o coś na środku - do wyboru, skarb, wzgórze, cokolwiek. Wygrywa ten kto na końcu bitwy ma najbliżej jednostkę, musi to być jednostka powyżej połowy stanu początkowego, nie heros, potwór, rydwan ani machina, Trwa 5 tur.
Trzeci Safe as Houses, na stole są trzy domki, zaczyna się 18" od krawędzi, wygrywa ten kto po 5 turach ma jednostki powyżej połowy siły w conajmniej dwóch z tych domków.