Rozpiski Imperialne 2
Moderator: #helion#
-
- Wałkarz
- Posty: 83
Re: Rozpiski Imperialne 2
Muszę się z tobą zgodzić że rozpa nie jest miażdząca, ale wydaje mi się że jest jak najbardziej grywalna. Co do outriderów uważam że pancerz 5+ da im dużo większą przeżywalność niż pieszym strzelającym, jest ich mało więc strata nawet 1 jest dość bolesna ale coś za coś, move or fire też boli, jako plus ich używania uważam dużo wiekszą siłę rażenia niż pistolierzy będą lepiej bronić dział choć nie ukrywam że też chciałbym wziąść pistolirów bo dość czesto ich używam i jak najbardziej się sprawdzają ale bardziej w ofensywie niż w defensywie. 10 kusz z detka łuków jest jak najbardziej kusząca ale kilka razy mnie zawiedli, są to oddziały dość miekkie i mało mobilne w porównaniu z resztą armi do tego dosć szybko mogą zostać spanikowani co w konsekwęcji może doprowadzić do paniki na działach, Co do obrny dział tak jak napisałem mają ich bronic głownie outriderzy ( podejrzewam że nie będą oni w początkowej fazie gry głownym celem do ostrzału) oraz jako straszak na wiekszość fastów jedna piątka KO
Generalnie strzelanie Imperialne nie radzi sobie latającymi śmieciami. Są zawsze w skirmishu więc trafiamy je na dalekim na 6. Statystycznie 10 strzałami wbijamy 1 wounda Raczej nie spanikujemy 15 harpii a jak trafią się furie czy fellbaty to już wogule nie ma na co liczyć. A w następnej turze są już w naszych maszynach.
-
- Mudżahedin
- Posty: 250
- Lokalizacja: Szybki Szpil
tu nie chodzi o samo strzelanie tylko o mądrą grę strzelcami zaslanianie. Na furie, wilki, fellbaty najlepiej light i pociskasz pociski... Mamy duza przezywalnosc jezeli chodzi o konfrontacje z oddzialami furii, harpii. Trzeba tylko madrze zagrac
Dlatego w formie asekuracji warto wystawiac outriderow . maja 360stopni widoku no i sporo szczałow .gotih pisze:Generalnie strzelanie Imperialne nie radzi sobie latającymi śmieciami. Są zawsze w skirmishu więc trafiamy je na dalekim na 6. Statystycznie 10 strzałami wbijamy 1 wounda Raczej nie spanikujemy 15 harpii a jak trafią się furie czy fellbaty to już wogule nie ma na co liczyć. A w następnej turze są już w naszych maszynach.
no i w armatch mozna dac caddiego ktory straszy jakims pociskiem
Empire 2350:
1 x Arcykapłan Sigmara, 320 p.
War altar 100
Pancerz meteorytowy (25) , zwierciadło Van Horstmanna (30), Ostrze mocy (40)
1.x Czarodziej 2 poz. – 160
koń bojowy
2 x dispell skroll
1 x Czarodziej 2 poz. – 125
1 x dispell skroll
1 x Kapitan 156
Pegaz (50), pistolet (6), zbroja płytowa (8), tarcza (2),
miecz losu (sword of fate) (40)
10 x Kusznicy 80
10 x Łucznicy 80
10 x Flagellanci 100
5 x Rycerze – 195
IC, FCG war banner
5 x Rycerze – 115
5 x rycerze - 115
1x. Wielkie działo – 100
1x Wielkie działo -100
1x Wielkie działo -100
1x czołg parowy -300
1x czołg parowy- 300
Co o tym sądzicie? Ma sens kapitan na pegazie z tym mieczem, aby zwalczać (odstraszać ważne cele)?
2496 p.
1 x Arcykapłan Sigmara, 320 p.
War altar 100
Pancerz meteorytowy (25) , zwierciadło Van Horstmanna (30), Ostrze mocy (40)
1.x Czarodziej 2 poz. – 160
koń bojowy
2 x dispell skroll
1 x Czarodziej 2 poz. – 125
1 x dispell skroll
1 x Kapitan 156
Pegaz (50), pistolet (6), zbroja płytowa (8), tarcza (2),
miecz losu (sword of fate) (40)
10 x Kusznicy 80
10 x Łucznicy 80
10 x Flagellanci 100
5 x Rycerze – 195
IC, FCG war banner
5 x Rycerze – 115
5 x rycerze - 115
1x. Wielkie działo – 100
1x Wielkie działo -100
1x Wielkie działo -100
1x czołg parowy -300
1x czołg parowy- 300
Co o tym sądzicie? Ma sens kapitan na pegazie z tym mieczem, aby zwalczać (odstraszać ważne cele)?
2496 p.
Tak właśnie mnie naszło. Po co nam graczom Imperialnym dział rozpisek skoro koniec końców i tak wszystko da się sprowadzić do komba 2+4+1
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/