8 WFB edycja TYLKO PLOTKI I FAKTY, BEZ SPAMU
Re: 8 WFB edycja TYLKO PLOTKI I FAKTY, BEZ SPAMU
maja i krasnoludzkie tez ma tylko chlopaki sie nawalili jak robili faka
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Tłumaczę:
FAQi zawierają mnóstwo błędów, treści z 7ed i wzajemnie sprzecznych zapisów. Proponuję trochę jeszcze poczekać, może im się poprawi.
FAQi zawierają mnóstwo błędów, treści z 7ed i wzajemnie sprzecznych zapisów. Proponuję trochę jeszcze poczekać, może im się poprawi.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2937
- Lokalizacja: Koszalin
GW zagina czasoprzestrzeń po prostu .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
A steam tank ma 10 tougha, nananana Nie straszne mu już bolce, cannony, wampiry, smoki i inne pociski czincza Od skinków to on ma save na 1+ Fair deal
Poza tym przy nowych lorach zyskuje ring of volans
Poza tym przy nowych lorach zyskuje ring of volans
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
-
- Masakrator
- Posty: 2297
I schodzi po Pitce/Xereusie.steam tank ma 10 tougha, nananana Nie straszne mu już bolce, cannony, wampiry, smoki i inne pociski czincza Od skinków to on ma save na 1+ Fair deal
Ghoule w hth będą go biły tak samo jak dotąd. Też raniły na 6, a skoro nie ma roll to hit to nie mogą go zatruć. Jedynie skinki mogą być odrobinę problematyczne, choć z drugiej strony to na takie skinki templata już nie będzie trafiała na 4+... też nie najgorzej
Poza tym pojawią się może inżynierzy imperialni skoro nie ma limitu na sloty herosów a oni są tani... kto wie... O pitce i czołgu jest napisane wyraźnie w FAQ, że nie działa.
2. Lifetaker ma magiczne strzały
3. W WE FAQ napisane jest też, że wszystkie magiczne łuki mają magiczne strzały...
Poza tym pojawią się może inżynierzy imperialni skoro nie ma limitu na sloty herosów a oni są tani... kto wie... O pitce i czołgu jest napisane wyraźnie w FAQ, że nie działa.
2. Lifetaker ma magiczne strzały
3. W WE FAQ napisane jest też, że wszystkie magiczne łuki mają magiczne strzały...
Ostatnio zmieniony 9 lip 2010, o 18:18 przez Karli, łącznie zmieniany 1 raz.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Ależ racje mam, gdyż Faq/Update jest nadrzędne w stosunku do Ab- w przypadku zwłaszcza ST, który całkowicie profil zmieniony ma w Update'cie.ostatecznie mylisz się Panie Varinastari nie mają siły te czary
I w faq przepięknym tym( choć i o update'cie mowa jest tu!) słowa o odporności na działanie magii.......nie maChange the profile, equipment and special rules for the Steam
Tank to:
@up http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=3&t=24539
juz zacznij czytac, bo jestes za bardzo w tyle, zeby sie madrzyc
juz zacznij czytac, bo jestes za bardzo w tyle, zeby sie madrzyc
Ostatnio zmieniony 9 lip 2010, o 18:18 przez Lidder, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Nie masz racji, jestem na bieżąco z erratami@up viewtopic.php?f=3&t=24539
juz zacznij czytac bo jestes sporo w tyle, zwlaszcza, zeby sie madrzyc
Co nie znaczy, iż masz racjękłóciłem się o to cały dzień dzisiaj przeczytaj temat o erratach
Pozwolicie, iż powtórzę.
To sformułowanie oznacza, iż wszystko zmienia się zgodnie z Updatem. Reguły z Ab są derogowane przez Update'a. Gdyby istniała wzmianka o tym, iż część zasad zostaje, jaka była-napisaliby to. Lecz tegoż nie uczynili.Change the profile, equipment and special rules for the Steam
Tank to:
-
- Masakrator
- Posty: 2297
To wy 6 stron tego wyprodukowaliście?
Dobra, w sumie macie racje, choć wydaje mi się to dziwne i nieco przegięte.
Dobra, w sumie macie racje, choć wydaje mi się to dziwne i nieco przegięte.
Jako chariot Steam Tank ma parę wad:
1. Przede wszystkim każdy teren inny niż otwarta przestrzeń jest dla niego Dangerous Terrain, co oznacza, że rzut na 1 równa się D6 woundów. Można go wyprowadzić w pole. Poza tym biorąc pod uwagę zasadę, że na stole ląduje D6+4 różnych rodzajów terenów, tym bardziej będzie trudniej Steam Tankowi.
2. Są również czary, typu Flaming Sword of Ruin czy Okklam's Mindrazor, które pomagają w zranieniu ST, a także czary, które go ranią łatwiej niż zwykły Fireball itp. - The Amber Spear i Penumbral Pendulum.
3. Dodatkowo przedmioty i zdolności które zadają dużo hitów z małą siłą, ale nie pozwalają na AS np. Bloodcurdling Roar.
4. Maszyny wojenne - balisty, cannony, klopy - też sobie dobrze radzą z ST.
+ na pewno znajdzie się jeszcze parę rozwiązań, na które teraz nie mam pomysłu.
1. Przede wszystkim każdy teren inny niż otwarta przestrzeń jest dla niego Dangerous Terrain, co oznacza, że rzut na 1 równa się D6 woundów. Można go wyprowadzić w pole. Poza tym biorąc pod uwagę zasadę, że na stole ląduje D6+4 różnych rodzajów terenów, tym bardziej będzie trudniej Steam Tankowi.
2. Są również czary, typu Flaming Sword of Ruin czy Okklam's Mindrazor, które pomagają w zranieniu ST, a także czary, które go ranią łatwiej niż zwykły Fireball itp. - The Amber Spear i Penumbral Pendulum.
3. Dodatkowo przedmioty i zdolności które zadają dużo hitów z małą siłą, ale nie pozwalają na AS np. Bloodcurdling Roar.
4. Maszyny wojenne - balisty, cannony, klopy - też sobie dobrze radzą z ST.
+ na pewno znajdzie się jeszcze parę rozwiązań, na które teraz nie mam pomysłu.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Wygląda na to, że będę musiał brać brass orba w szczurach, bo nawet fell blade może na tanka nie starczyć...
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Tiaa. Jest normalnie.Varinastari pisze:To wy 6 stron tego wyprodukowaliście?
Dobra, w sumie macie racje, choć wydaje mi się to dziwne i nieco przegięte.
Balisty? to chyba mowimy o jakis innych balistach.
Brak +1 za LT, i ranisz na 6. Armata rani na 4, a klopka na 5.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
6 orłów starczy do zablokowania steama i zniszczenia wszystkich maszyn