TK Euro - faraony w rajtuzach.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Królik
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3739

Re: TK Euro - faraony w rajtuzach.

Post autor: Królik »

A może wywal jeden kaszkiet ( i tak nie starczy Ci kostek na 2x kaszkiet + 2x snajperka + inne) i zrób upgrade na klopach + jedne stalkery zamień na węże żeby mieć coś do kontry?

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

upgrade na klopach to d&d :wink: w sumie to moja jedyna broń przeciwko BoH

cały czas się zastanawiam nad nekropolisami, ale nie jestem pewien czy jedna kontra przy prawdopodonie dosyc szerokim rozstawieniu jest wystarczająca, a jeśli nie jest wystarczająco, to czy jest w ogóle potrzebna


wersja aktualna:

Tomb Prince @ 145.0 Pts
General; Light Armour
Obsidian Lodestone [45.0]
Liche Priest @ 120.0 Pts
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 2
Scroll of Shielding [15.0]
Liche Priest @ 130.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
Liche Priest @ 140.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2
Power Scroll [35.0]
Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
Casket of Souls @ 135.0 Pts
Casket of Souls @ 135.0 Pts
5 Sepulchral Stalkers @ 275.0 Pts
5 Sepulchral Stalkers @ 275.0 Pts
4 Sepulchral Stalkers @ 220.0 Pts
Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
5 Skeleton Horsemen @ 60.0 Pts
5 Skeleton Horsemen @ 60.0 Pts
5 Skeleton Horsemen @ 60.0 Pts
24 Skeleton Archers @ 154.0 Pts +czemp
20 Skeleton Archers @ 130.0 Pts +czemp


Models in Army: 82
Total Army Cost: 2600.0
Obrazek

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

A co robisz z lizakami?
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Prawdopodobnie dostaje wpierdul przez terki i hamki. :(

Dlatego nic nie zakopuję, wystawiam się daleko i staram się ogarnąć śmietnik, wysnajpować kałbojów jak podjadą i nie przegrać, wiecej niż do 7. Ale jest ciężko.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Problem będzie z Lizakami i Elfami z resztą powinno być ok.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Kurcze, myślę żeby olać punkty za rozpiskę i pojechać tym 4 fun na Włocławek. Brakuje mi tylko maszyn i fastów. Anyone?
Obrazek

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Brakuje dowódców w fastach. Brak overruna po sypaniu się może być przydatne.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Tak, myślałem o tym ale:

1 czasem overrun jest potrzebny
2 overrun w kierunku, który potrzebuję jest ok
3 silny oddział przeciwnika w walce w mojej turze strzelania i magii = stracone dwie fazy, na których się opieram
czyli lepiej, zeby przypadkiem jeden kolo z oddziału nie został w walce, lepiej żeby zabili wszystkich i pognili lub zabili kilku i reszte posypali, niż przez przypadek stali w walce
Obrazek

Awatar użytkownika
Szaitis
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: Szaitis »

To szarżuj nimi w swojej fazie - wtedy na swoją magię i strzelanie będziesz miał wolny unit przeciwnika - i tak musisz zabijać po kolei, więc tak na pewno będzie łatwiej dobierać cele. Nie jest to mega koszt, a taktycznie może dać naprawdę wiele

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Kalesoner pisze:Tak, myślałem o tym ale:
1 czasem overrun jest potrzebny
2 overrun w kierunku, który potrzebuję jest ok
Wtedy nie ustawiasz wężyka - ewentualnie opcja czamp + muzyk, ale drogo wynosi
Kalesoner pisze: 3 silny oddział przeciwnika w walce w mojej turze strzelania i magii = stracone dwie fazy, na których się opieram
Musisz przegrać tylko o 4.
Szarża, rana, bok + szmata/szereg

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Butan, do przemyslenia, aczkolwiek pamietajcie, że to sa unity z 8ką ruchu bez marszu, jedyny sposoób, żeby sobie dodać cali to po ruchu rozwinać się w kreskę. Pradę mówiac, na ogół jest tak, ze ja chcę zeby ktoś overrunował, tylko że tam gdzie mi się podoba.

Szaitis, szarżowanie w mojej turze to chyba nie jest najlepsze wyjście. Bo stracę tę turę magii i strzelania na tę turę i jeszcze dam darmowego refroma. :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Szaitis
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: Szaitis »

Czasami szarża to najlepsza opcja - jak jest kilka unitów przeciwnika - to zatrzymanie go w swojej szarżą w kresce powoduje, że w swojej dalej siedzi w tym cc - a Ty magujesz i strzelasz do reszty - reforma ma też po swojej szarży. Zauważ, że szarżując masz dzięki temu więcej move'a. (Chyba nie posądziłeś mnie o szarżę nie w kresce, co? :wink: )

Tak btw dzięki szarży masz o jeden większego statica, łatwiej wytrzymać pierwsze CC. To jest 30 pktów, ale imo daje masę możliwości taktycznych. W takie rozpie warto

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

60 pkt, mam 6 fastów, to jest 10 łuków do zdjęcia, może i do zrobienia. Tak jak napisałem, szarża w mojej turze jest o tyle zła, że nie mogę tam nawalać snajper, pierwszych cascetów i klop.
Obrazek

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Kalesoner pisze:60 pkt, mam 6 fastów, to jest 10 łuków do zdjęcia, może i do zrobienia. Tak jak napisałem, szarża w mojej turze jest o tyle zła, że nie mogę tam nawalać snajper, pierwszych cascetów i klop.
Chyba, że dasz dowódców kosztem jednego fasta.
Ewentualnie dajesz 3 championów i zawsze masz ich tam gdzie potrzebujesz (Andrzej style)

Awatar użytkownika
Szaitis
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: Szaitis »

c4h10 pisze: Ewentualnie dajesz 3 championów i zawsze masz ich tam gdzie potrzebujesz (Andrzej style)
Wystarczy jeden, ale musi mieć "kocie ruchy" :mrgreen:

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

c4h10 pisze:
Kalesoner pisze:60 pkt, mam 6 fastów, to jest 10 łuków do zdjęcia, może i do zrobienia. Tak jak napisałem, szarża w mojej turze jest o tyle zła, że nie mogę tam nawalać snajper, pierwszych cascetów i klop.
Chyba, że dasz dowódców kosztem jednego fasta.
Ewentualnie dajesz 3 championów i zawsze masz ich tam gdzie potrzebujesz (Andrzej style)

:D

Jest jeszcze problem taki, że często unity mają herosów lub mounty i w związku z tym różne I ataków, co mi praktycznie blokuje zastosowanie tych czampionów, ale na wszystko inne moze być dobre. Faktycznie da rade wywalić jednego fasta. Przemyślę to.


Potrzebuję na Włocławek 3 fasty. [-o<
Ostatnio zmieniony 14 mar 2013, o 13:46 przez Kalesoner, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Zapytam naszego Tomb Kimga co da się zrobic.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Strój Faraona pożyczę na Włocławek. :mrgreen:

i 3 fasty
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Kaleson obejrzyj Polskiego Faraona dużo ci tam ciuchów nie trzeba :mrgreen:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 733
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

Fasty mam-ale ledwo co pomalowane, jak jesteś w Ł to podejdź wieczorem do płota :wink:. 2xŁuki i 1 horsemeni.
Co do rozpy koniecznie wywal jeden cascet- i tak kości możesz doczarować tylko 3. IMHO lepiej rzucać 2xsnajperka i 1xcascet.
Za punkty może duży kloc szkieli HW&Sh żeby screenować magów w np.łucznikach. Taki kloc mieli się spokojnie 2-3 rundy CC.A brakuje ci czegoś co zbloczy drogę do herosów na dłużej.

ODPOWIEDZ