
TROPIK 2007
Ano, przekatna strefy rozstawiania stolu wiekszego ma ok. 128 cali. Trzba wystawic 4 latarki, 4 gigusie, 4 oddzialy clanow, maxa herosow, reszte jezzailami i weapon teamami dopchac i jak sie ustawi wszystko jeden obok drugiego to wychodzi ok. 120". A przeciez moga stykac sie tylko kancikami. No i jeden strzal z latarki przejdzie przez wszystko. Poza tym mozna wziac do sojuszu chaos 30 modeli wtedy jest jeszcze latwiej. Teraz mi to przyszlo na mysl
.

- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
tylko kurde zostaną te 4 latarki ;] wiec nie ulegnie całkowietemu zniszczeniu :/
sea patrola w zerowej turze nie uznaliscie :/ bezsensu.. test polegał na tym: zinterpretuj to jak sędzia :/
sea patrola w zerowej turze nie uznaliscie :/ bezsensu.. test polegał na tym: zinterpretuj to jak sędzia :/
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
:/ jak? zawsze zostanie ostatnia latarka....Pocisk pisze:3 latarki zabijaja armie i siebie nawzajem a 4 wybucha![]()
A jak sea patrol ma zabić swoją armie?
czy na pewno?Marek Golan pisze:Test wiedzy:
1. Starło się dwóch Bretończyków: jeden z Bird Sword of Carcassonne (przeciwnik musi przerzucić udany armour save), drugi z Gromril Great Helm (można przerzucić swój nieudany armour save). Opisz krótko i treściwie jak należy rozstrzygnąć wszystkie możliwe kombinacje przerzutów, zgodnie z zasadami oczywiście. (max 2 pkt do zdobycia)
Po rzucie na armour save nalezy przerzucic wszystkie kosci. (Przerzut kosci moze byc wykonany tylko raz.)
jesli dobrze pamietam, direwolf uscislal to (przy okazji armour of damnation) nakazujac najpierw przerzucac nieudane, a dopiero potem udane. moge sie mylic - polegam na zdaniu szafy.
Tak. Uscislenie to wyszlo w kronikach 2004. Jest sprzeczne z zasada ze jedna kosc mozna przerzucic tylko raz (ktora znajduje sie w rulebooku w 7 edycji czyli pozniejszym zrodle).Gobos pisze:...
Mozna to traktowac albo jako wyjatek (armour of damnation i hatred) do zasad przerzutow. Mozna uznac ze to uscislenie w ogole nie dziala, bo jest pozniejsza publikacja przeczaca temu uscisleniu. Albo mozna je potraktowac analogicznie do podobnych sytuacji... (czyli do sytuacji bretonczykow tez)
Byly o to klotnie na Tropiku


Co do sea patrolu to po pierwsze nie jest to pojedyncza sytuacja a po drugie jak juz ktos zauwazyl w siebie nie mozesz strzelac

Zdjecia na stronie www.earthshaker.prv.pl .
jak tam patrzyłem to tlumaczyli sędziowie w ten sposób że rzuca się na sejvy i np masz sv na 1+ siła przeciwnika modyfikuje Ci go na 4+ rzucasz 4-ma kostkami 1,2 5,6 to 1,2 przerzucasz z Gromril Great Helm a 5,6 z Bird Sword of Carcassonne ot cała filozofia...
moim zdaniem rozsadniejszy bylby rzut rozstrzygajacy, ktory przedmiot akurat dziala.Robson pisze:czyli zgodnie z zasadą, że nie mozna "reroll, already rerolled die"
z 4 atakow w tym 3hity i 1 miss, powinnismy przerzucic po prostu wszystkei kosci
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
http://www.earthshaker.homepages.pl/tro ... cia/13.jpg
haha mamo biją
co robic ? co robic?:P
te oczka mnie rozbroiły
hihi
haha mamo biją

te oczka mnie rozbroiły
