Empire VII ed.
Moderator: #helion#
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Czemu nie od razu za 100 i w specjalach...
A i jeszcze może 2 na jeden slot
A i jeszcze może 2 na jeden slot
1 bolec za 35 pkt moze nam w 2 tury rozklepać tankaMurmandamus pisze:Czemu nie od razu za 100 i w specjalach...
A i jeszcze może 2 na jeden slot
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Tutaj jest kilka ciekawych pomysłów.
http://www.warhammer-empire.com/theforu ... ic=19428.0
http://www.warhammer-empire.com/theforu ... ic=19428.0
Pytanie za 100 pkt. A co może w dwie tury rozklepać Steam Tank zakładając że zawsze będzie korzystał z 5SP i nie przepali silnika.karl1299 pisze:1 bolec za 35 pkt moze nam w 2 tury rozklepać tanka
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
[/quote]
Pytanie za 100 pkt. A co może w dwie tury rozklepać Steam Tank zakładając że zawsze będzie korzystał z 5SP i nie przepali silnika.[/quote]
Wszystko
Pytanie za 100 pkt. A co może w dwie tury rozklepać Steam Tank zakładając że zawsze będzie korzystał z 5SP i nie przepali silnika.[/quote]
Wszystko
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Napisze Ci część z tego co go może rozklepać w 1. turę, bo w dwie zajęłoby za duzo czasu:Sa!nt pisze:Pytanie za 100 pkt. A co może w dwie tury rozklepać Steam Tank zakładając że zawsze będzie korzystał z 5SP i nie przepali silnika.
1. Prawie każdy bohater w Ograch z Siege Breakerem (+3S, zadaje D6 ran każdemu celowi bez Inicjatywy). Nawet ogrzy Mag (Butcher) może zrobić z tą pałką overruna po czołgu (3 autohity z S7, każda rana=D6 ran). Inni ogrzy bohaterowie mają 4A S8 (Bruiser) i 5A S8 (Tyrant). Oczywiście każda rana=D6 ran
2. Wspomniany Tyrant i Bruiser z Tenderiserem (+2S, każda rana=D3 rany). Przy odrobinie szczęścia.
3. Skaven Warlord/Master Assasin z Fellblade (S10, każda rana=D6 ran)
4. Vampire Lord z nowego booka z Frostblade (dostanesz ranę=zdychasz). Wprawdzie S5 vs. T6 oraz sv1+, ale przy przerzutach na zranienie (bloodline) szansa na wklepanie rany i niezdanie save jest.
5. Dowolna konfiguracja maszyn która może w turę zadać 10 ran (2 cannony, katapulty, 4 bolce itp)
6. Dwarf Lord/Deamon Slayer z bronią runiczną Master Rune of Smiting (D6 ran) i Rune of Might (8S vs T5+). Just in case można mu dać +1A
7. Nowi wampirzy Blood Knights (4 z czampionem wypłaca 13 autohitów z S7). Mają szanse zrobić overruna (choć nie za dużą, bo raniąc na 3+ i z save na 5+ trudno liczyć na tylko 3 obronione)
8. Każdy bohater bretoński z Virtue of Heroism (Killing Blow vs. Large Targets)
9. High Elf Lord na Star Dragonie na 10A S7 (w tym 4 no ar sv), ale musiałby mieć kupe szczęścia, żeby wszystko zranić.
10. Nowy Vampire Lord na smoku z Red Fury i Dread Lance ma 8 autohitów z S7 i 5 z S6. Ma szanse. Nie duże, ale zawsze
11. Chaos Lord na smoku ma kilka kombinacji z wysoką siłą (6/7/10) i to 11 ataków, więc szansa jest. A juz z Mark of Khorne i Chaos Deamon Sword ma 8A S7 góra i 7A S6 smok o ile się nie myle. Wszystko autohity. To może zmielić Steam Tanka
12. Bone Gigant Khemrii z szarży. Z dwoma brońmi ma szanse, ale z dwurakiem overrun jest pewny na 90%
....
Nie będe wymieniać kilkunastu kombinacji 4ataków z S5 i D3 rany, bo mimo, że teoretycznie szansa wklepania 10+ ran jest, to minimalna.
A w dwie tury.... hoho
Tyle, że zrobienie overruna po tanku to już czysta skrajność i sam fakt jak wiele rzeczy potrafi to zrobić, nawet w teorii, świadczy o tym, że wcale nie jest taki twardy, jak się niektórym wydaje. Zresztą nawet jak kości poturlają się po Twojej myśli i zostaniesz z 3-4 woundami na tanku, to i tak będziesz musiał pogodzić się z faktem, że dany model Ci ten czołg rozkręcił.Kołek pisze:dobrze opisane, ale równie dobrze żadna z tych wyżej wypisanych kombinacji może się nie spisać(no w końcu jest ten element losowy, jak Bretończycy mogą zdawać 10 wardów na 5+ to czemu ja nie mogę 10 sv na 5+ na steamie )
Maćku chodziło co Steam Tank może rozjechać w dwie tury. Jest tego stosunkowo więcej niż tych 12, które go niszczą. Trzeba się nauczyć grać z jajkiem które jak bije to bardzo dotkliwie ale jak dostaje to już jest gorzej, ale Tobie tego nie muszę tłumaczyć.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Zgadza sie gra na tanku to już nie tylko stanie i strzelanie czy proste szarże kawalerii tu trzeba już główkować i to ostro .. no i podstawa to liczenie do 10-ciu
Panowie takie pytanko czy jeżeli detachment oddali sie z jakiegoś powodu od parent unitu i później powróci na odległości 3 " to z powrotem staje sie detachmentem czy po oddaleniu sie bezpowrotnie traci swoją zasadę?
Panowie takie pytanko czy jeżeli detachment oddali sie z jakiegoś powodu od parent unitu i później powróci na odległości 3 " to z powrotem staje sie detachmentem czy po oddaleniu sie bezpowrotnie traci swoją zasadę?
_________________
człowieku piszesz bo piszesz...nie tego dotyczyło pytanie powtórzę czy jak odejdzie na np. 10 " i w kolejnej turze wróci bądź parent unit podejdzie do detki to czy detka jako że porzuciła parent unit traci swoje zasady czy ponownie stanie sie detką tego unitu ze wszystkimi jej zdolnościami.Reyki pisze:po odejściu od oddziału nie daje kontry ale nadal nie wywołuje panik.
Wydaje mi się że detachment nie powinien porzucać parent unitu...choć z drugiej strony jest napisane że parent unit może nie gonić a detka jeśli chce to może wroga pogonić co zrozumiałym staje się że odbiegnie dalej niż 3"; od macierzy ale nadal będzie detką i gdy parent podejdzie to wszystko będzie jak za dawnych dobrych czasów......Reasumując niepotrzebnie pytałem ale niech niewiernym to zamknie usta ciągle chcą osłabiać empire i twierdzenia przeróżne z d..y wzięte wynajdują
_________________
Sorki trochę padnięty jestem i napisałem niejasna odpowiedź.
Chodziło mi że pewnych zasad nie traci ale jak wróci do 3" to odzyskuje zasady kontry.
Chodziło mi że pewnych zasad nie traci ale jak wróci do 3" to odzyskuje zasady kontry.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Teraz jasne i czytelne ....gdzie do jasnej anielskiej ta errata miała podobno być szykowana!!!!!!!
A dla zmiany tematu zadam panom zagadkę.....pytanie dotyczy 6-ed booka do empire......
proszę porównać strony 14,27,80... na 2 z 3 wymienionych stron master engineer ma Bs4 na jednej z tych stron w statystykach widnieje Bs3 która to strona i dlaczego aż taki błąd wkradł się do booka
A dla zmiany tematu zadam panom zagadkę.....pytanie dotyczy 6-ed booka do empire......
proszę porównać strony 14,27,80... na 2 z 3 wymienionych stron master engineer ma Bs4 na jednej z tych stron w statystykach widnieje Bs3 która to strona i dlaczego aż taki błąd wkradł się do booka
_________________