Empire VII ed.

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

e tam przesadzasz, po prostu mam takie odczucie że ten czołg jest lepszy(bo o czołg trzeba dbać a nie pod 4 bolce podjeżdżać :wink: )

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Ale kiedys spokojine mozna było tak robić.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Borysek
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Borysek »

Ale stary czołg był z łatwością rozkręcany przez jakieś regimenty z wysoką siłą, teraz to inna bajka.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Teraz.Jest rozkręcany z łatwością przez pojedynczego herosa.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Tank powinien mieć opcje bez cannona za 250p
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Czemu nie od razu za 100 i w specjalach...
A i jeszcze może 2 na jeden slot :P
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Murmandamus pisze:Czemu nie od razu za 100 i w specjalach...
A i jeszcze może 2 na jeden slot :P
1 bolec za 35 pkt moze nam w 2 tury rozklepać tanka
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Tutaj jest kilka ciekawych pomysłów.
http://www.warhammer-empire.com/theforu ... ic=19428.0
karl1299 pisze:1 bolec za 35 pkt moze nam w 2 tury rozklepać tanka
Pytanie za 100 pkt. A co może w dwie tury rozklepać Steam Tank zakładając że zawsze będzie korzystał z 5SP i nie przepali silnika.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

wampir z tym śmiesznym czarem z lore of necromancy(nie pamiętam nazwy ale zabija automatycznie czołg, chyba hand of dust) i tylko to może go zabić reszta nie ma szans :twisted:

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

[/quote]
Pytanie za 100 pkt. A co może w dwie tury rozklepać Steam Tank zakładając że zawsze będzie korzystał z 5SP i nie przepali silnika.[/quote]

Wszystko
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Sa!nt pisze:Pytanie za 100 pkt. A co może w dwie tury rozklepać Steam Tank zakładając że zawsze będzie korzystał z 5SP i nie przepali silnika.
Napisze Ci część z tego co go może rozklepać w 1. turę, bo w dwie zajęłoby za duzo czasu:

1. Prawie każdy bohater w Ograch z Siege Breakerem (+3S, zadaje D6 ran każdemu celowi bez Inicjatywy). Nawet ogrzy Mag (Butcher) może zrobić z tą pałką overruna po czołgu (3 autohity z S7, każda rana=D6 ran). Inni ogrzy bohaterowie mają 4A S8 (Bruiser) i 5A S8 (Tyrant). Oczywiście każda rana=D6 ran

2. Wspomniany Tyrant i Bruiser z Tenderiserem (+2S, każda rana=D3 rany). Przy odrobinie szczęścia.

3. Skaven Warlord/Master Assasin z Fellblade (S10, każda rana=D6 ran)

4. Vampire Lord z nowego booka z Frostblade (dostanesz ranę=zdychasz). Wprawdzie S5 vs. T6 oraz sv1+, ale przy przerzutach na zranienie (bloodline) szansa na wklepanie rany i niezdanie save jest.

5. Dowolna konfiguracja maszyn która może w turę zadać 10 ran (2 cannony, katapulty, 4 bolce itp)

6. Dwarf Lord/Deamon Slayer z bronią runiczną Master Rune of Smiting (D6 ran) i Rune of Might (8S vs T5+). Just in case można mu dać +1A

7. Nowi wampirzy Blood Knights (4 z czampionem wypłaca 13 autohitów z S7). Mają szanse zrobić overruna (choć nie za dużą, bo raniąc na 3+ i z save na 5+ trudno liczyć na tylko 3 obronione)

8. Każdy bohater bretoński z Virtue of Heroism (Killing Blow vs. Large Targets)

9. High Elf Lord na Star Dragonie na 10A S7 (w tym 4 no ar sv), ale musiałby mieć kupe szczęścia, żeby wszystko zranić.

10. Nowy Vampire Lord na smoku z Red Fury i Dread Lance ma 8 autohitów z S7 i 5 z S6. Ma szanse. Nie duże, ale zawsze

11. Chaos Lord na smoku ma kilka kombinacji z wysoką siłą (6/7/10) i to 11 ataków, więc szansa jest. A juz z Mark of Khorne i Chaos Deamon Sword ma 8A S7 góra i 7A S6 smok o ile się nie myle. Wszystko autohity. To może zmielić Steam Tanka

12. Bone Gigant Khemrii z szarży. Z dwoma brońmi ma szanse, ale z dwurakiem overrun jest pewny na 90%

....
Nie będe wymieniać kilkunastu kombinacji 4ataków z S5 i D3 rany, bo mimo, że teoretycznie szansa wklepania 10+ ran jest, to minimalna.

A w dwie tury.... hoho

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

dobrze opisane, ale równie dobrze żadna z tych wyżej wypisanych kombinacji może się nie spisać(no w końcu jest ten element losowy, jak Bretończycy mogą zdawać 10 wardów na 5+ to czemu ja nie mogę 10 sv na 5+ na steamie :lol2: :D )

Awatar użytkownika
szkodnik
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 178

Post autor: szkodnik »

Kołek pisze:dobrze opisane, ale równie dobrze żadna z tych wyżej wypisanych kombinacji może się nie spisać(no w końcu jest ten element losowy, jak Bretończycy mogą zdawać 10 wardów na 5+ to czemu ja nie mogę 10 sv na 5+ na steamie :lol2: :D )
Tyle, że zrobienie overruna po tanku to już czysta skrajność i sam fakt jak wiele rzeczy potrafi to zrobić, nawet w teorii, świadczy o tym, że wcale nie jest taki twardy, jak się niektórym wydaje. Zresztą nawet jak kości poturlają się po Twojej myśli i zostaniesz z 3-4 woundami na tanku, to i tak będziesz musiał pogodzić się z faktem, że dany model Ci ten czołg rozkręcił.

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Maćku chodziło co Steam Tank może rozjechać w dwie tury. Jest tego stosunkowo więcej niż tych 12, które go niszczą. Trzeba się nauczyć grać z jajkiem które jak bije to bardzo dotkliwie ale jak dostaje to już jest gorzej, ale Tobie tego nie muszę tłumaczyć.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Zgadza sie gra na tanku to już nie tylko stanie i strzelanie czy proste szarże kawalerii tu trzeba już główkować i to ostro .. no i podstawa to liczenie :lol2: do 10-ciu

Panowie takie pytanko czy jeżeli detachment oddali sie z jakiegoś powodu od parent unitu i później powróci na odległości 3 " to z powrotem staje sie detachmentem czy po oddaleniu sie bezpowrotnie traci swoją zasadę?
Obrazek






_________________

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Jak wróci to znowu jest detachmentem, tak samo jak jakiś heros, lord do nich wlezie to traci zasadę detachment ale jak sobie pójdzie to znowu ja odzyskuje.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

po odejściu od oddziału nie daje kontry ale nadal nie wywołuje panik.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Reyki pisze:po odejściu od oddziału nie daje kontry ale nadal nie wywołuje panik.
człowieku piszesz bo piszesz...nie tego dotyczyło pytanie powtórzę czy jak odejdzie na np. 10 " i w kolejnej turze wróci bądź parent unit podejdzie do detki to czy detka jako że porzuciła parent unit traci swoje zasady czy ponownie stanie sie detką tego unitu ze wszystkimi jej zdolnościami.

Wydaje mi się że detachment nie powinien porzucać parent unitu...choć z drugiej strony jest napisane że parent unit może nie gonić a detka jeśli chce to może wroga pogonić co zrozumiałym staje się że odbiegnie dalej niż 3"; od macierzy ale nadal będzie detką i gdy parent podejdzie to wszystko będzie jak za dawnych dobrych czasów......Reasumując niepotrzebnie pytałem ale niech niewiernym to zamknie usta ciągle chcą osłabiać empire i twierdzenia przeróżne z d..y wzięte wynajdują
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Sorki trochę padnięty jestem i napisałem niejasna odpowiedź.

Chodziło mi że pewnych zasad nie traci ale jak wróci do 3" to odzyskuje zasady kontry.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Teraz jasne :lol2: i czytelne ....gdzie do jasnej anielskiej ta errata miała podobno być szykowana!!!!!!!

A dla zmiany tematu zadam panom zagadkę.....pytanie dotyczy 6-ed booka do empire......

proszę porównać strony 14,27,80... :lol2: na 2 z 3 wymienionych stron master engineer ma Bs4 :lol2: na jednej z tych stron w statystykach widnieje Bs3 :wink: która to strona i dlaczego aż taki błąd wkradł się do booka :D
Obrazek






_________________

ODPOWIEDZ