Ciupagą po Łapkach! 24 XI 2012 VANAHEIM
Re: Ciupagą po Łapkach! 24 XI 2012 VANAHEIM
chadeki nie grają bez LT? dobre hehe
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja
-
- Falubaz
- Posty: 1152
Proszę Cię Psz Rozpa z Lordem za 300 pts, heros za 300 pts i monsterm za 300 pts jest 0-1. Każdy może wziąźć Lorda, każdy może się ubezpieczyć na rozpę przeciwnika. Nie każda armia ma wyjebanego LT w rarze
bull centaur kowboj, zwykłe maszynki (które i tak robią panikę), lord z 10LD i deathem...PiotrB pisze:inaczej powiem - nie wygrywają bez LT...
słabe to to nie jest.
A wygrywa zawsze generał a nie armia
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Format 1200 - 2h na bitwe
4bitwy/6tur
ZASADY TURNIEJU
Zgodne z 8 edycją WFB.
Rozpiski jawne, zakaz wystawiania bohaterów/dowódców imiennych
Obowiązują aktualne oficjalne erraty i FAQi oraz polskie uściślenia sędziowskie (http://www.mediafire.com/?ocy1h56sysm0630).
Gramy na VLOS
Gramy na stołach 48x48”
Proxy dopuszczalne.
Brak wymogu pomalowanej armii.
Bezwzględnie wymaganym, a zarazem syto premiowanym minimum to akcesoria ułatwiające płynną grę zatem:
* posiadanie Army Booka, CZYTELNEJ rozpiski (może być zapisana na pen drivie jako plik *.txt bądź *.pdf – możliwość wydrukowania (!tylko i wyłącznie wydrukowania!) w sklepie;)
* wzorniki oraz odpowiednie modele – jeśli wymagane
* spis czarów/karty magii – jeśli wymagany
* miarka oraz kostki.
Posiadanie całości = +5DP do klasyfikacji generalnej. Brak czegokolwiek = 0DP.
Dopuszczone listy armii:
Wszystkie armie dopuszczone przez Listę Sędziowską.
OGRANICZENIA
- Zmiana kompozycji armii:
Hero maks. 33,(3)% - 400pts
Rare maks. 20% - 240pts + Hydra zakazana.
reszta bez zmian
- Zakaz wystawiania lordów.
- Zakaz wystawiania dowódców „specjali” wszelakiej maści.
- Maksymalnie 3 maszyny i/lub strzeleckie bronie używające wzornika (Steam Tank, K`dai Destroyer, Iron Deamon. Ironblaster etc. wliczają się w limit).
- Maksymalnie dwie jednostki eteryczne.
- Można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii (kostki zużyte do dorabiania kości liczą się do tego limitu), przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, - Dreaded 13th, Infernal Gateway (11-12 efekt).
- Czary rzucamy maksymalnie z 4PD.
- Zakaz "triplowania" specjali. (jednostek wyjatkowych?)
- Zakaz dublowania rarów. (jednostek rzadkich)
- Koszt jednostki/oddziału nie może przekraczać 350 pkt.
- Limit broni zasięgowej o zasięgu 12"+ maksymalnie 30. Z wyłączeniem broni na bohaterach.
- BsB, może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros (ukłon w stronę starszych booków), dokładnie tak jak na zasadach euro.
- Folding Fortress & Power Scroll zakazane.
- Gdy ChD posiadają Chalice of D&D w rozpisce, to nie mogą używać innych arcanów.
- Magiczne sztandary dozwolone o koszcie nie większym niż 25pts.
Taka luźna propozycja.
Scenariusze soon.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Scenariusze:
Przed bitwa rzuć kością K6, na wyniku 2+ działa scenariusz.
I Bitwa. - Karczemna popijawa.
Przed bitwą każdy generał nominuje jednego swojego bohatera jako uczestnika popijawy ostatniej nocy. Bohater ten w trakcie trwania bitwy ma potężnego kaca, skutkującego modyfikatorem -1I. Dodatkowo gęba jednego z wrogich bohaterów (nominowanego przez wrogiego generała) wybitnie nie przypadła do gustu naszemu chempionowi, dając mu zasadę Hatered przeciwko temu modelowi - o ile spotkają się w CC na polu bitwy. Dodatkowo bohater posiada zasadę specjalną Panucku! Pockaj no.
Panucku! Pockaj no. - O ile obaj bohaterowie przetrwają bitwę, chcą wyrównać zniewagi wypowiedziane w trakcie jej trwania pod swoim adresem na własna rękę. Biorą do ręki Ciupagę, i gnają co sił na wroga. Walczą do upadłego na normalnych zasadach ( kolejność ataków wykonują po I, uwzględniając własne zasady specjalne). Wygrana w tym epickim pojedynku niezależnie od kosztu pokonanego bohatera daje +1DP do wyniku bitwy.
Jeżeli jeden bądź obaj z bohaterów zginęli podczas trwania bitwy nic się nie dzieje.
II Bitwa. - Harnaś wisi za poślednie ziobro.
Przed bitwą każdy generał nominuje jednego swojego bohatera tytułem Harnasia - dzięki temu tytułowi model zyskuje +1LD, które może być wykorzystywane przez sojusznicze oddziały. Jeżeli model ten normalnie miałby zginąć w walce (CC), bądź nie zda break testu, zostaje pojmany, więziony, zakuty w dyby, aż w końcu powieszony za poślednie ziobro dając Murgrabiemu, który dokonał tego czynu +100Vpts, do ogólnego wyniku bitwy.
III Bitwa - Pykna becułecka bimberku kochanego Sołtysa.
Ów zacna becułecka znajduje się w piwnicach domku Sołtysa, przez wieś którego ciągnie sie linia frontu (domek na polu bitwy). Gracz kontrolujący domek dowolnym oddziałem przez minimum 3 tury odkrywa, ją skrzętnie zamaskowaną w piwniczce tuż za kupą gruli przygotowana na wiosenne sadzenie. Beczkę po jej odkryciu można próbować odbić, ale nie można jej wynosić poza obszar domku. Na koniec bitwy gracz kontrolujący Pykną becułeckę bimberku może zebrać automatycznie (bez rzucania na Ld) wszystkie swoje uciekające oddziały o ile te wciąż są na stole.
IV Bitwa - Battleline
Ostatnio zmieniony 26 lis 2012, o 21:29 przez Gremlin, łącznie zmieniany 2 razy.
xYz
No i fajnie to wygląda
Wisła Kraków.
Za to niech będzie breaktruth
Wisła Kraków.
Mi się podoba - zwłaszcza kompromisowe wyjście z limitem na herosów - bardzo fajnie pomyślane.
Natomiast limit rarów jest przeciwieństwem dobrego pomysłu z ograniczeniem herosów. Ostatecznie jest większe ograniczenie na rary niż na 1000 pts. Wolałbym opcje:
Rare - wszystkie rary powyżej 240 punktów + Hydra zakazane
Zatem przegłe LT zbanowane, a reszta "zwykłych rarów" nie musi obrywać rykoszetem.
No chyba, że Gremlin Twoim założeniem jest również ogólne ograniczenie rarów jako całości np. uważając że wystawienie 2 bolców i orła nie powinny mieć miejsca + masa innych kombinacji w róznych armiach ;P
Limit oddziału zostawiłbym na poziomie 300 punktów - na ETC jest limit 450 punktów, a punkty dokładnie dwukrotnie większe - próg 200 punktów większy niż na 1000 to chyba ciut za mało aby ten limit zwiększać - 350 punktów na oddział wprowadziłbym dopiero od 1500 punktów, 400 na 2000, a 450 na 2400+ |(jak na ETC).
Reszta wydaje mi się w porządku, chociaż cięzko mi powiedzieć, czy próg 200 punktów więcej w stosunku do 1000 pts powinien już wprowadzać klasyczną magię i 3 maszyny (ten limit chyba też uwolniłbym dopiero od 1500 punktów).
Natomiast limit rarów jest przeciwieństwem dobrego pomysłu z ograniczeniem herosów. Ostatecznie jest większe ograniczenie na rary niż na 1000 pts. Wolałbym opcje:
Rare - wszystkie rary powyżej 240 punktów + Hydra zakazane
Zatem przegłe LT zbanowane, a reszta "zwykłych rarów" nie musi obrywać rykoszetem.
No chyba, że Gremlin Twoim założeniem jest również ogólne ograniczenie rarów jako całości np. uważając że wystawienie 2 bolców i orła nie powinny mieć miejsca + masa innych kombinacji w róznych armiach ;P
Limit oddziału zostawiłbym na poziomie 300 punktów - na ETC jest limit 450 punktów, a punkty dokładnie dwukrotnie większe - próg 200 punktów większy niż na 1000 to chyba ciut za mało aby ten limit zwiększać - 350 punktów na oddział wprowadziłbym dopiero od 1500 punktów, 400 na 2000, a 450 na 2400+ |(jak na ETC).
Reszta wydaje mi się w porządku, chociaż cięzko mi powiedzieć, czy próg 200 punktów więcej w stosunku do 1000 pts powinien już wprowadzać klasyczną magię i 3 maszyny (ten limit chyba też uwolniłbym dopiero od 1500 punktów).
no ja z góry - mnie nie będzie ...udupca mi to dosłownie wszystko.
a nie ogranicza w niczym takich De... czy lizaków czy VC... zdaje się ,że najbliższy turniej jaki zagram w Krakowie to będzie turnie mojego klubu
a nie ogranicza w niczym takich De... czy lizaków czy VC... zdaje się ,że najbliższy turniej jaki zagram w Krakowie to będzie turnie mojego klubu
Up scenariuszy.
Powyższy regulamin to tylko propozycja, marudzcie dalej, a coś dobrego z tego wyniknie
Punkty 1200 - tak chciała większość, a i Bartek jest za raczej mniejszymi punktami.
Limit miejsc to tylko 21.
Powyższy regulamin to tylko propozycja, marudzcie dalej, a coś dobrego z tego wyniknie
Punkty 1200 - tak chciała większość, a i Bartek jest za raczej mniejszymi punktami.
Limit miejsc to tylko 21.
xYz
IMO Ja moge się zgodzić na Lordów, na LT i 1300 pts. Ale Wtedy wprowadzicie Open który np. niektóre armie uwala zupełnie w stosunku do tzw. Topowych armii. Sam gram DE i mi to odpowiada, ale np. dla takich bestii, WE itd. wprowadzenie czołgu lub abony to jest przegięte. To co przedstawił Gremlin też tak średnio mi odpowiada jeśli chodzi o wyrównanie poziomow wobec armii.
Piotrze gdybyś tak sztywno nie trzymał się kway, demigryfów i ST to spokojnie byś coś na to wymyślił. Zwłaszcza że EMP nie ma tylko tych 3 jednostek w armii.
Piotrze gdybyś tak sztywno nie trzymał się kway, demigryfów i ST to spokojnie byś coś na to wymyślił. Zwłaszcza że EMP nie ma tylko tych 3 jednostek w armii.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Reakcja Caledor19 i PiotrB wydają mi się przesadzone. Aktualna propozycja Gremlina jest mniej restrekcyjna od tych na 1000 punktów. Musicie dokładniej zapodać Wasze propozycje regulaminu, bo tak ciężko coś wywnioskować.
Zgadzam sie z GarG, że zabawa na lordów i LT na 1000-1200 to mniej więcej turniej Open na te punkty - dobre dla AB, które na przegięcia odpowiadają swoimi przegięciami zamieniając bitwe w pojedynki lordów i potworów.
Osobiście sądze, że najlepiej byłoby gdyby regulamin uwzględniałby poza ogólnymi restykcjami, trochę ograczeń specyficzne względem niektórych armii. I tu ma spori racji PiotrB, że brakuje ograniczeń względem DE, vampów etc. Przykładowo na ETC lord nie może brać u DE pendanta - na małe punkty hero na pegazie z pandantem robi dużo większe zamieszanie, a kontr jest na niego mniej, limit kusz DE na obecne 1000 czy 1200 punktów mniej więcej takie samo jak na gry 2400-2800 itd. Oczywiście mogę grać bez restrykcji względem armii, ale nie miałbym nic przeciwko gdyby takowe były - ale nawet te wszystkich niezadowolą (ETC też tego nie robi).
Zgadzam sie z GarG, że zabawa na lordów i LT na 1000-1200 to mniej więcej turniej Open na te punkty - dobre dla AB, które na przegięcia odpowiadają swoimi przegięciami zamieniając bitwe w pojedynki lordów i potworów.
Osobiście sądze, że najlepiej byłoby gdyby regulamin uwzględniałby poza ogólnymi restykcjami, trochę ograczeń specyficzne względem niektórych armii. I tu ma spori racji PiotrB, że brakuje ograniczeń względem DE, vampów etc. Przykładowo na ETC lord nie może brać u DE pendanta - na małe punkty hero na pegazie z pandantem robi dużo większe zamieszanie, a kontr jest na niego mniej, limit kusz DE na obecne 1000 czy 1200 punktów mniej więcej takie samo jak na gry 2400-2800 itd. Oczywiście mogę grać bez restrykcji względem armii, ale nie miałbym nic przeciwko gdyby takowe były - ale nawet te wszystkich niezadowolą (ETC też tego nie robi).
Scenariusze fajne chociaż ostatni taki trochę na siłę, może lepiej coś w stylu, że dostaje się po prostu dodatkowe VP? (np. dla nieumarłych to ma jakis sens).
I prosze o faqa do pierwszego (najlepszego):
którzy herosi będa się pojedynkowac? Ci, których my wyznaczyliśmy (tzn. ci z kacem), czy ci wyznaczeni przez przeciwników?
Mam nadzieję, że opcja nr1.
I prosze o faqa do pierwszego (najlepszego):
którzy herosi będa się pojedynkowac? Ci, których my wyznaczyliśmy (tzn. ci z kacem), czy ci wyznaczeni przez przeciwników?
Mam nadzieję, że opcja nr1.
mnie kompletnie nie odpowiada takie granie . Spróbujcie pograć moją armią bez naturalnego blokera jakim jest ST ,bez taniego mocnego lorda...bez moich tanich magów . Na szczęście jest gdzie grać w grudniu. Nauczony smutnym doświadczeniem drugi raz nie wezmę udziału w takim "dziwnym" turnieju ...nie ogarniam tego a nie chce po prostu wystawić De i wygrać...bawcie się dobrze. To nie dla mnie