Gampowe Dożynki (26-27.10.2013)

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Re: Babicki Master - Nie w Babicach (26-27.10.2013)

Post autor: Ziemko »

bless pisze:
Glegut pisze:
Druchii pisze:Czy modele Dark Raiderów przejdą za Warlocków?
Podpinam się do pytania Druchiego. Dodam jedynie że ja niczego nie bede proxowac acz moje konwersje bedą poprostu nie pomalowane.
Pozdro
Ja tam bym Was pogonił z imprezy. :twisted:

100% poparcia do takiego podejscia. 2 tyg przed turniejem i zrobic na bazowe kolory figurek sie nie chce...

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Trochę mnie bawią niektóre osoby które piszą o ograniczeniu lataczy w lizakach. Zbudujcie rozpiskę na tym, wyślijcie ją gdziekolwiek i wygrajcie nią cokolwiek. Jak dla mnie ograniczenie oddziałów terków jest spoko, bo to są tanie, latające fast cavalery z kamykami itp itd. Ograniczenie i ripków i terków to jakaś kpina. Rozpiska na 6 oddziałach latających jest po prostu słaba, ja sam mam niby możliwość grania na miliardzie lataczy, a jakimś dziwnym trafem ze względu na wewnętrze powiązania tej armii wolę mieć 2 unity ripków i jednego kowboja. I tak właśnie grałem z Marysiem. Chcecie to też ograniczać? To co Lizardmen riperdactyl 0-1 terradon 0-2 Brawo panowie... Albo płacze nad bandą 5 monsterów w de. Tych samych monsterów które mają 6 ld, w opcji na smoku i nich nie ma antymagii właściwie, i nic tam się nie mieści innego :D no jak to mówią w ameryce suko prosze... Jak zastrzelisz z tych swoich biednych 3 canonów 3 z nich przez dwie tury shootingu to pozostała 2 odbija się od każdego MC (demisie!) czy hordy z dwurakami. A niech się stanie że o dziwo z armat/magii/kowbojów zabijesz je wszystkie, poniewaz mają masę słabych punktów. Ale nie ograniczmy je, równo z ziemią! Przecież tyle już masterów wygrały. Nic innego tylko płacz z dupy panowie.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Nie wiem czy narzekanie w tym dziale ma jakikolwiek sens. Najważniejsza jest deklaracja od organizatora, czy ma zamiar wprowadzać jakiekolwiek nowe ograniczenia, lub poprawiac, te które wprowadził do tej pory. Jeśli się zastanawia, to warto przekonywać dos woich racji, jeśli sprawa jest zamknięta, to my też możemy skończyć temat ograniczeń.
Obrazek

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Golonka pisze:...
Golonka Ty chyba zapominasz, że monstery nie grają same tak jak i ripki.
To jest składowa armii. Zajmujesz się monsterami to reszta armii ma wolne i robi co chce a odpuścić potworkom nie możesz bo zrobią z dupy jesień średniowiecza.
Armia combatowa nie potrzebuje mega antymagi bo przeważnie już w 2-3 turze jest w hth, tam gdzie chce i jak chce...
To samo z ripperami, nie wystawiasz ich ma front tylko bijesz w słabe miejsce czekając za unitami [ bo mamy szklane oddziały przez które wsio widać dzięki SLOS ] i atakujesz w dogodnym momencie. Są mocne i dobrze biją w hth a do tego latają czyniąc je naprawdę zabójczymi. Nie zgodzisz się z tym...? To bardzo mocny taktyczny unit który chronisz przed pestkami za resztą armii a maszyny mają inne cele do strzelania jak choćby kowboje.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Pasiak ja nie mówię o tym, że Ripki są słabe, mówię o tym, że armia na milionie lataczy jest słaba i próba obcięcia gorszego buildu, jest z dupy. To tak jakby ciąć ilość drzewców w WE, Bo przecież 3 to już takie przegięcie, biją, strzelają, mają save na 3 i ward do tego na 5, no kosmos. Ale czekaj, jak wystawisz trzy drzewce to nagle na armie defensywne stoją i sie kitrają, mają niską inicjatywę, a często na obecne mc również są słabe, dokładnie tak samo jak z hydrami i kabrydysami. Fajne stwory, owszem dość tanie, ale bez żadnej odporności na maszyny, z mega niską LD, bez regeneracji, hydra ma do tego siłę 5 co czyni z niej dobry oddział combatowy tylko na klocki de fact, ponieważ każdy inny unit ma sensownego save na 1. Więc przyda się na krasie, lizaki, i inne de. A i te armie mają swoje kanony lub magię typu słonko, snajperki, pociski itp itd. Koniec końców przedstawia sobą niewiele, a w rozpisce na 5 monsterach to możesz akurat uwierzyć, że wiele więcej nie ma. Chodzi mi o to, że płaczecie jak jasna cholera nad zbyt słabymi obcięciami tych armii, a takie Orki nie dość, że nie mają obcięć to mają jeszcze 200 punktów dodatkowych, a słabą armią nie są. Na żaden format :D I tu myślę możecie mi uwierzyć.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

No i te STRASZLIWE orki na masakrycznych +200 pkt. nawygrywały tych masterów mnóstwo :roll:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Golonka, ale sam napisales, ze rozpiska na milionie lataczy jest slaba, no to sie przejmujesz, ze potencjalnie moglaby byc przycieta? ;)

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

W tym sezonie już jeden wygrały, a na drugim były na drugim miejscu, co na trzy zagrane nimi mastery nie wydaje mi się złym wynikiem. Jedno jest pewne wygrały więcej masterów niż ty ;). Chodzi o to, że narzekanie na ograniczenia jest bzdurą. Na tej zasadzie na jakiej to robicie, zamiast złożyć rozpiskę na dane punkty, pobawić się z ab i zobaczyć jak co i z czym się konkretnie mieści ludzie narzekają bo tak. Nie grają daną armią, nie grali w większości przeciwko niej, a mimo to narzekają nie przedstawiając żadnego sensowengo ograniczenia. Chcecie dać latacze 0-3 w lizakach? A proszę was bardzo, nie za wiele to zmienia, po prostu niektórym wywala jednego latającego kowboja, który swoją drogą coraz mniej mi się podoba jako jednostka. ale to inna kwestia. Chcecie ograniczyć monstery, które nie są niedoszacowane, a nawet mimo swojego kosztu 180 i 160 punktów bywają za drogie. Zamiast narzekać na ograniczenia jakie są proponuje przemyśleć na poważnie dane rozpiski i potencjalne przegięcia. I następnie zrobić to co zrobił shino, czyli porównać je i dostosować do poziomu przycięć innych armii.

p.s. Mnie totalnie nie obchodzi limit lataczy w rozpisce, mam swoje 3 unity tak czy siak, więcej mi się nie mieści i uważam, że jak komuś się zmieści to przeinwestuje punkty i tyle, ponieważ o ile na niektóre armie są świetne czy wręcz genialne, o tyle na taki woch, he na piechocie, we, de, orki i parę innych ich zastosowanie jest już dużo mniejsze. A od zawsze irytowała mnie głupota ludzka i nie wiem swojego rodzaju chyba zawiść (ja mam źle, oni mieli przez długi czas dobrze, to teraz stracili więc im dowalmy profilaktycznie) blokują ludziom którzy chcą się pobawić buildy ze względu na to co im się wydaje.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Wiesz oczywiście, że zapiszę sobie Twojego posta i jak wyjdą nowe WE [ za jakieś 3-4 lata... może... oby... no dobra, nadzieja umiera ostatnia... ] to zacytuję Tobie słowo w słowo, jak okaże się iż będzie w tej armii coś na tyle mocnego, że z bazy to będzie fajnie przyciąć i będziesz za tym optował?
Poza Tym skąd wiesz, że nie bawiłem się AB-kiem? Ograniczenia for fun są bezcelowa i pod publiczkę, tak samo jak ograniczenia kompletnie nic nie wnoszące. Aby było że nie faworyzujemy...
Przykład z drzewcami słaby... bardzo słaby... Nie ma armii, która bez problemu sobie z nimi nie radzi obecnie...

Kto twierdzi że orki są słabe? Wg mnie to bardzo mocna armia z jedną wadą. Animozja. Poza tym ma kontrę na wszystko. Bardzo dobra magia, świetne strzelania, wytrzymałe i mocne kloce z pierdyknięciam do tego kowboje i odginaczki... Czego potrzeba więcej?

BTW jak myślisz dlaczego w starych lizakach 3 kałbojów było obciętych...? Przecież nie byli uber, magia ich ściągała bez problemu jak i maszyny a przecież każdy unit z dwurakami ich zabijał...
Bawimy się dalej?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Jest w cholerę różnica :D Po pierwsze tylko ironguci ich kroili, a tak każdy oddziałz dwurakami przyjmowali i przepychali, dużo łatwiej ukryć podstawkę 25 na 50 niż 50 na 100. Przy 3 kowbojach ciągle była mocna antymagia. Swoją droga skoro się bawiłeś wyślij mi prosze na PM grywalną rozpiskę na 5 monsterach albo na 9 unitach flyerów w lizakach. Czekam z niecierpliwością. BTW bardzo bym się zdziwił gdybym był za obcięciami mocniejszymi niż zaproponowane. Do tej pory jak sobie prześledzisz moje posty to zauważysz mój stosunek do obcięć jako takich. Raz mi się zdarzyło zaproponować mocniejsze, ale to z prostego powodu, że 4 krzyki niszczą wszystko na 1600 punktów bez lordów. Dalej nie przedstawiłeś żadnego sensownego argumentu o tym ,dlaczego 6 czy 9 lataczy gniecie system. Owszem ripki są mocne, ale jak to wpływa na ograniczenia skoro terki już takie super nie są? I idzie się bez nich obejść. Czemu monstery są takie gięte, skoro wywalają ci z rozpiski mase innych rzeczy, nie są jakieś turbo szybkie, nie mają swifta, nie mają wyporności na maszyny bądź ataki z siłą większą niż 3 oraz brakiem możliwości przepychania steadfastów najczęściej. Ograniczenia sensowne są spoko w pewnej ilości, ale wrzucanie bezsensownych ograniczeń, to tak jakby wrócić do praktyki AR.COM z ograniczeniem Stegadonów do 0-2. Kpina a nie ograniczenie.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Bo nasze pajonki nie szarżują przez obeliski :lol2:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Wydaje mi się, że parę innych rzeczy by się znalazło na liście powodów dlaczego nie mieścisz się w top 40.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

Hehehe...Golon przyrincował.

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

FLAME MODE: ON

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Paraszczak pisze:Hehehe...Golon przyrincował.
Bardziej "zszedł na rinsy" \:D/
A dla wiadomości Golonki ja nie mieszczę się w top 160 i jest mi z tym dobrze. :twisted:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Paraszczak pisze:Hehehe...Golon przyrincował.

Ewidentnie, choroba sie rozprzestrzenia.
Moze to sie nabywa jak sie do repy wchodzi?
Tzw. turbolans i turbozajebistosc ?? ;)

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Ziemko pisze:
Paraszczak pisze:Hehehe...Golon przyrincował.

Ewidentnie, choroba sie rozprzestrzenia.
Moze to sie nabywa jak sie do repy wchodzi?
Tzw. turbolans i turbozajebistosc ?? ;)
Cototoniejajowatość :badgrin:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Ej dobra, chłopaki, to nie LL, żeby sobie wrzucać. :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotr
Masakrator
Posty: 2186
Lokalizacja: XIII Kohorta Zławieś Mała

Post autor: Piotr »

Golon ma rację. Może niepotrzebnie się zagotował i pojechał Groszkowi, ale zasadniczo ma rację.

Niech te latacze pograją, wtedy rozmawiajmy. Ja profilaktycznie włożyłem do rozpy drugiego pegazistę, myślę, że damy radę.

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Glegut pisze:
Niltag pisze:W 2 tyg mozna sporo pomalowac...
Nie każdy jest studentem ;]
Juz dawno nie jestem studentem, ale 2 h wieczorem po pracy ew w weekend pare godzin da sie usiasc i pomalowac.

2tyg czasu po 2h w tyg i 4h w weekend daje Ci: 36h malowania, to az wiecej niz trzeba by zrobic base color.
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

ODPOWIEDZ