Koncert życzeń 7 edycji ..
Moderator: Yudokuno
no właśnie, są za mało efektywne bo nie mają kiedy poakzać tej efektywności. Ja bym dał im parowanie na 4+, ale i -1 do hita na strzelanie, a co? Skoro WD mają tańce i inne pierdółki, SM 2 ataki z Siłą 5 i asf, to witchki niech mają warda w walce na 4+ i -1 do hita, cóz, są szybkie, w ogóle nie opancerzone, zwinne i to w koncu elfki więc spoko, ogólnie jeszcze zwyczjanego warda na 6+ też mogłyby mieć, jak zawiedzie parowanie zawsze czuwa nad nimi jeszcze Khain
, cóz, wtedy ich minusem byłaby tylko mała siła z jaką uderzają, ale za to pierdylion ataków mają i zabić witchke to już nie taka łątwizna jak do tej pory.

ale jak na t3 i praktycznie beż jakiejkowliek ochrony to 13pkt za dużo... co z tego, że sieka, to nadal jest piechota, taką 10 to 5 silverków rozjedzie, imo bezsens...
Wichki powinny dostawać warda od kociołka i to na 4+ (skoro FG mają) a jeśli dostaniemy hata i AP dla całej armii to zaczną się pojawiać na stołach częściej niż teraz. Z wardem na czwórce, przerzutami trafień, przebijaniem i trucizną można spokojnie szarżować na SM.
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
Wardancerzy rzeczywiscie maja -1 do hita ale okupuja to tym ze sa skirmisherami a Witchki moga dostawac rank bonusy moga miec sztandar. Ktos tu juz slusznie zwrocil uwage ze one na piechote sa dobre ale z kawaleria z savem na 1+, 2+ beda dostawac raczej.
Zapomnialem dodac ze Wardancerzy kosztuja 18 pkt...
A 13 pkt to jest duzo. zeby im dodac sztandar, muzyka i moze championa, o Witchbrew moze zapomnijmy- kosztowac mnie to bedzie 160 pkt; to juz 10 warriorow ze spearem i shieldem, FCG kosztuje 105.
160 pkt ? za to mam COK ze sztandarem i savem na 2+ nie mowiac o sile przy szarzy i sile 4 cold one
Zapomnialem dodac ze Wardancerzy kosztuja 18 pkt...
A 13 pkt to jest duzo. zeby im dodac sztandar, muzyka i moze championa, o Witchbrew moze zapomnijmy- kosztowac mnie to bedzie 160 pkt; to juz 10 warriorow ze spearem i shieldem, FCG kosztuje 105.
160 pkt ? za to mam COK ze sztandarem i savem na 2+ nie mowiac o sile przy szarzy i sile 4 cold one
W mojej opinii mankamentem DE jest to, ze tak naprawde sile armii opieramy na jednej max dwoch jednostkach, a cala reszta rozpiski jest skoncentrowana tylko na tym zeby ta jedna dwie jednostki cos zdzialaly. Chcesz grac wiedzmami? Musisz wystawic harpie, najlepiej mantysie lub conajmniej goscia na pegazie by sprobowac unieszkodliwic strzelanie. Problem w tym ze z roznymi armiami roznie funkcjonuja nasze jednostki, potrzebny jest szerszy wachlarz mozliwosci zastosowania w tym wypadku wiedzm w walce z kazdego rodzaju przeciwnikiem, albo conajmniej z wiekszoscia, a nie jedynie slabo pancernym leszczom typu gobosy czy slavy...
Lub jak mają szczęście to jakąś inną plewną piechotę, ale z czymś ciężej opancerzonym to raczej sobie nie poradzą, nie ma opcji muszą dostać warda i AP wtedy będą grywalniejsze.
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Wiedzmy niszczą wiele przeciwników w walce gdy zaszarżują.
Z Zombich lecą kończyny aż miło, kości szkieletów na lewo i prawo, piechoty imperialne, gobliny, orki, do niedawna całą helficka piechota,
żaden z takich i podobnych odziałów nie stanie 1 na 1 z wiedzmami.
Do tego dobre są na ogry, nawet kroxigory, giganta też skrzywdzą, przy szarży mogą pogonić wardancerów jak uderzymy frontalnie, driady też potrafią się złożyć.
pOISON ws5 i I3 przy 3 atakach to potęga. Jak będzie hate to będzie fenomenalnie a przy jeszcze ap to masakra. Ale zawsze pamiętac trza że klucz to szarżą.( wyjąwszy HE bo ci mają asf)
Z Zombich lecą kończyny aż miło, kości szkieletów na lewo i prawo, piechoty imperialne, gobliny, orki, do niedawna całą helficka piechota,
żaden z takich i podobnych odziałów nie stanie 1 na 1 z wiedzmami.
Do tego dobre są na ogry, nawet kroxigory, giganta też skrzywdzą, przy szarży mogą pogonić wardancerów jak uderzymy frontalnie, driady też potrafią się złożyć.
pOISON ws5 i I3 przy 3 atakach to potęga. Jak będzie hate to będzie fenomenalnie a przy jeszcze ap to masakra. Ale zawsze pamiętac trza że klucz to szarżą.( wyjąwszy HE bo ci mają asf)
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
wiedźmą potrzebny jest jakiś Armour Save
jak myślę że AS 6+ i ward save 6+ jest najnajbardziej możliwy a nawet 5+ward wtedy by skoczyły pewnie do 15punktów ale byłby super fajne.
Im wystarczy tego warda dac w sumie i jest ok jednostka
jak myślę że AS 6+ i ward save 6+ jest najnajbardziej możliwy a nawet 5+ward wtedy by skoczyły pewnie do 15punktów ale byłby super fajne.
Im wystarczy tego warda dac w sumie i jest ok jednostka
A jakies propozycje a propo kotla? Ward dla witchek na 4+ to na bank, ale fajnie by bylo gdyby zasieg byl nieograniczony, poki zyje dziala i daje rerolle woundowania w 1 turze CC, przy hate na wszystko i kotlem moznaby stworzyc naprawde bardzo ciekawa offensywna armie...
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
A ja utrzymuje że wiedzmy przejdą przez każde orki przy szarży gdy jedziemy 12 pań z czempionem sztandarem muzykiem i witchbrew.
No może poza czarnuchami gdy zechcą miec 3+ sv. Z nimi bywa kłopot pewien. Ale zwyklasy płyną a savege jeszcze bardziej.
No może poza czarnuchami gdy zechcą miec 3+ sv. Z nimi bywa kłopot pewien. Ale zwyklasy płyną a savege jeszcze bardziej.