Koncert życzeń 7 edycji ..

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

Zablokowany
Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Nie ma Witchek na stole bo są drogie jak cholera. Poza tym COK mimo swej glupoty sa bardziej efektywni, sa tez harpie, shades. O chariotach sie nie wypowiadam bo wielekrotnie zawodzily mnie (czytaj:nie zdawaly glupoty) lub moich przeciwnikow, jak grali DE.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

no właśnie, są za mało efektywne bo nie mają kiedy poakzać tej efektywności. Ja bym dał im parowanie na 4+, ale i -1 do hita na strzelanie, a co? Skoro WD mają tańce i inne pierdółki, SM 2 ataki z Siłą 5 i asf, to witchki niech mają warda w walce na 4+ i -1 do hita, cóz, są szybkie, w ogóle nie opancerzone, zwinne i to w koncu elfki więc spoko, ogólnie jeszcze zwyczjanego warda na 6+ też mogłyby mieć, jak zawiedzie parowanie zawsze czuwa nad nimi jeszcze Khain ;) , cóz, wtedy ich minusem byłaby tylko mała siła z jaką uderzają, ale za to pierdylion ataków mają i zabić witchke to już nie taka łątwizna jak do tej pory.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

Witchek na stole nie ma bo ludzie nie umieją tym grać....
13 punktów za model to nie jest jakoś strasznie dużo - w cenie masz 3 ataki z poisonem i immune to psychology do momentu przegrania combatu....
mała jednostka 12-14 Witchek sieka w hth aż miło....

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

ale jak na t3 i praktycznie beż jakiejkowliek ochrony to 13pkt za dużo... co z tego, że sieka, to nadal jest piechota, taką 10 to 5 silverków rozjedzie, imo bezsens...
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Tullaris
Masakrator
Posty: 2177
Lokalizacja: Solec nad Wisłą

Post autor: Tullaris »

Wichki powinny dostawać warda od kociołka i to na 4+ (skoro FG mają) a jeśli dostaniemy hata i AP dla całej armii to zaczną się pojawiać na stołach częściej niż teraz. Z wardem na czwórce, przerzutami trafień, przebijaniem i trucizną można spokojnie szarżować na SM.
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Wardancerzy rzeczywiscie maja -1 do hita ale okupuja to tym ze sa skirmisherami a Witchki moga dostawac rank bonusy moga miec sztandar. Ktos tu juz slusznie zwrocil uwage ze one na piechote sa dobre ale z kawaleria z savem na 1+, 2+ beda dostawac raczej.

Zapomnialem dodac ze Wardancerzy kosztuja 18 pkt...

A 13 pkt to jest duzo. zeby im dodac sztandar, muzyka i moze championa, o Witchbrew moze zapomnijmy- kosztowac mnie to bedzie 160 pkt; to juz 10 warriorow ze spearem i shieldem, FCG kosztuje 105.

160 pkt ? za to mam COK ze sztandarem i savem na 2+ nie mowiac o sile przy szarzy i sile 4 cold one

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

W mojej opinii mankamentem DE jest to, ze tak naprawde sile armii opieramy na jednej max dwoch jednostkach, a cala reszta rozpiski jest skoncentrowana tylko na tym zeby ta jedna dwie jednostki cos zdzialaly. Chcesz grac wiedzmami? Musisz wystawic harpie, najlepiej mantysie lub conajmniej goscia na pegazie by sprobowac unieszkodliwic strzelanie. Problem w tym ze z roznymi armiami roznie funkcjonuja nasze jednostki, potrzebny jest szerszy wachlarz mozliwosci zastosowania w tym wypadku wiedzm w walce z kazdego rodzaju przeciwnikiem, albo conajmniej z wiekszoscia, a nie jedynie slabo pancernym leszczom typu gobosy czy slavy...

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

Artein pisze: mała jednostka 12-14 Witchek sieka w hth aż miło....
a co sieka ?:) skavenskie slavy ?:P

Awatar użytkownika
Tullaris
Masakrator
Posty: 2177
Lokalizacja: Solec nad Wisłą

Post autor: Tullaris »

Lub jak mają szczęście to jakąś inną plewną piechotę, ale z czymś ciężej opancerzonym to raczej sobie nie poradzą, nie ma opcji muszą dostać warda i AP wtedy będą grywalniejsze.
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

akurat slavy to wszystko sieka....
mówiłem chociażby o warriorach dwarfickich....
masa ataków z poisonem naprawdę robi swoje

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Wiedzmy niszczą wiele przeciwników w walce gdy zaszarżują.

Z Zombich lecą kończyny aż miło, kości szkieletów na lewo i prawo, piechoty imperialne, gobliny, orki, do niedawna całą helficka piechota,

żaden z takich i podobnych odziałów nie stanie 1 na 1 z wiedzmami.

Do tego dobre są na ogry, nawet kroxigory, giganta też skrzywdzą, przy szarży mogą pogonić wardancerów jak uderzymy frontalnie, driady też potrafią się złożyć.

pOISON ws5 i I3 przy 3 atakach to potęga. Jak będzie hate to będzie fenomenalnie a przy jeszcze ap to masakra. Ale zawsze pamiętac trza że klucz to szarżą.( wyjąwszy HE bo ci mają asf)
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

no tak ale same poniosą zaraz sromotną klęskę z powodu braku jakichkolwiek ochron
Obrazek

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

W walce z wiekszoscia oddzialow jakie byly wymienione najprawdopodobniej odda tylko czempion, a zatem nie beda to zadne straty, co najwyzej jednej wiedzmy.

Awatar użytkownika
Loremaster
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Loremaster »

wiedźmą potrzebny jest jakiś Armour Save
jak myślę że AS 6+ i ward save 6+ jest najnajbardziej możliwy a nawet 5+ward wtedy by skoczyły pewnie do 15punktów ale byłby super fajne.
Im wystarczy tego warda dac w sumie i jest ok jednostka

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

w nich właśnie najbardziej przeszkadza mi to że jak już dojdzie do walki a grywam najczęściej z orkami to zaraz giną bo mój przeciwnik nie lubi goblinów, a atak na orki to szkoda gadać. ward powinien być niech no się ten khain postara.
Obrazek

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

AS na 6+ to kiepski pomysl, praktycznie nic nie da, niech beda gole, jedynie ward save na 5+ (czyli 2 punkty w gore do 15) oraz bazowo od armii nienawisc do wszystkiego i wspomniany AP (na HE enetnal) i ja bylbym jak najbardziej usatysfakcjonowany :twisted:

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

Wiedźmy kontra orki.... hmmm, zależy o jakich orkach mówimy i w co są uzbrojone....
Armour Save'a na pewno nie dostaną, jestem przekonany
Sensowny natomiast będzie Ward na 5+ i 4+ jeśli będzie Kociołek 8)

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

A jakies propozycje a propo kotla? Ward dla witchek na 4+ to na bank, ale fajnie by bylo gdyby zasieg byl nieograniczony, poki zyje dziala i daje rerolle woundowania w 1 turze CC, przy hate na wszystko i kotlem moznaby stworzyc naprawde bardzo ciekawa offensywna armie...

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

A ja utrzymuje że wiedzmy przejdą przez każde orki przy szarży gdy jedziemy 12 pań z czempionem sztandarem muzykiem i witchbrew.
No może poza czarnuchami gdy zechcą miec 3+ sv. Z nimi bywa kłopot pewien. Ale zwyklasy płyną a savege jeszcze bardziej.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

chodzi plotka, że Kocioł będzie jako bonus do wykupienia dla powracającej (miejmy nadzieję, że w pełnu chwały) Witch Elf Hero
chodzi też plotka, że będzie mógł się przemieszczać

Zablokowany