Rozpiski
Re: Rozpiski
szarże łączone na flankę i tyły? Porady mile widziane Właśnie kończę sklejać szóstkę pedziów
Dobra, turniej rozegrany. W sumie wyszło tak.
1 Z wompierzami na lordzie klepaczu. 11:9 dla przeciwnika
Utopiłem się w morzu zombie, na plus wyszli łucznicy, którzy w walce wręcz zabili 2 1lvlowych czarodziejów. Realmi dopakowani shield of thorns zabili 10kę eterycznej kawy, lord pokroił grubasy, BSB pokroił kolejną 10 eterycznej kawy. Generalnie, wszystko się spieprzyło, jak lord klepacz wpadł solo w moją lancę, która była w walce i pokroił BSB :/
2 Z WoCHem 10:10
W pierwszej turze spadł kolesiowi Diabeł od treba. Lord na pegazie zabił 2 samotnych herosów. Graale, realmi z BSB i pegazy przez 4 tury męczyły helkę... Himera i druga helka zjadły lancę realmów. Maruderzy wymordowali treby i łuczników z małą czarodziejką.
3 Z Imperium 10:10
Łucznicy ustrzelili piekielne działo. Realmi z czarodziejką i BSB, przyjęli na siebie szarżę 10 kawalerzystów imperium z BSB i herosem. O dziwo ustali (Zginęło 3-4), potem wpadł od tyłu LORD i paladyn do pojedynków. Po trzech turach wyciąłem ich do nogi, a bohaterów zagoniłem.
Generalnie na plus wyszli łucznicy,treby i lord na pegazie. Opłaca się też duży life. Wskrzeszenie 3 graali w kluczowym momencie bitwy uratowało mi skórę w walce z wochem. Tak samo +4 do wytrzymałości bardzo pomaga.
1 Z wompierzami na lordzie klepaczu. 11:9 dla przeciwnika
Utopiłem się w morzu zombie, na plus wyszli łucznicy, którzy w walce wręcz zabili 2 1lvlowych czarodziejów. Realmi dopakowani shield of thorns zabili 10kę eterycznej kawy, lord pokroił grubasy, BSB pokroił kolejną 10 eterycznej kawy. Generalnie, wszystko się spieprzyło, jak lord klepacz wpadł solo w moją lancę, która była w walce i pokroił BSB :/
2 Z WoCHem 10:10
W pierwszej turze spadł kolesiowi Diabeł od treba. Lord na pegazie zabił 2 samotnych herosów. Graale, realmi z BSB i pegazy przez 4 tury męczyły helkę... Himera i druga helka zjadły lancę realmów. Maruderzy wymordowali treby i łuczników z małą czarodziejką.
3 Z Imperium 10:10
Łucznicy ustrzelili piekielne działo. Realmi z czarodziejką i BSB, przyjęli na siebie szarżę 10 kawalerzystów imperium z BSB i herosem. O dziwo ustali (Zginęło 3-4), potem wpadł od tyłu LORD i paladyn do pojedynków. Po trzech turach wyciąłem ich do nogi, a bohaterów zagoniłem.
Generalnie na plus wyszli łucznicy,treby i lord na pegazie. Opłaca się też duży life. Wskrzeszenie 3 graali w kluczowym momencie bitwy uratowało mi skórę w walce z wochem. Tak samo +4 do wytrzymałości bardzo pomaga.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Tylko ze bardziej doswiadczony gracz zawsze tron ci rozproszy wiec o +4 wytrzymalosci mozna zapomniec
Łucznicy zawsze sie spłaca, mam ich w kazdej rozpie , jak nie unit to w 10 w skirmishu + flame arrows obowiązkowo
Łucznicy zawsze sie spłaca, mam ich w kazdej rozpie , jak nie unit to w 10 w skirmishu + flame arrows obowiązkowo
''If you show your teeth, bite''
Tron z 5 kości ciężko rozproszyć
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Oto dwie moje pierwsze rozpiski do Warhammera w ogóle, więc jakbym jakieś herezje wypisywał, to nie strzelajcie od razu
Ogólnie póki co składam coś na 1000 pkt, żeby ewentualnie zagrać gdzieś szkoleniowo:
1)
Heroes:
BSB (warhorse, SoM, SoD) - 119 pkt
Damsel of the Lady (lvl 2, dispel scroll) - 130 pkt
Core:
8 KOTR (full command) - 216 pkt
6 Knights Errant - 120 pkt
16 Bowmen (full command, l. armor, defensive stakes) - 150 pkt
Pegasus Knights (musician) - 175 pkt
Rare:
Trebuschet - 90 pkt
W sumie równo 1000 pkt.
2)
Heroes:
Paladyn (warhorse, dragonhelm, GGH) - 114 pkt
BSB (warhorse, SoM, SoD) - 119 pkt
Damsel of the Lady (lvl 2, dispel scroll) - 130 pkt
Core:
8 KOTR (full command) - 216 pkt
16 Bowmen (full command, l. armor, defensive stakes) - 150 pkt
Pegasus Knights (musician) - 175 pkt
Rare:
Trebuschet - 90 pkt
W sumie 994 pkt.
Tyle z mojej strony. Przy drugiej nie ma w sumie gdzie wsadzić Paladyna, a z kolei w drugiej rażą goły erranci. Ale to tylko moja opinia - człowieka totalnie bez doświadczenia wojennego. Także liczę na rady prawdziwych generałów.
Ogólnie póki co składam coś na 1000 pkt, żeby ewentualnie zagrać gdzieś szkoleniowo:
1)
Heroes:
BSB (warhorse, SoM, SoD) - 119 pkt
Damsel of the Lady (lvl 2, dispel scroll) - 130 pkt
Core:
8 KOTR (full command) - 216 pkt
6 Knights Errant - 120 pkt
16 Bowmen (full command, l. armor, defensive stakes) - 150 pkt
Pegasus Knights (musician) - 175 pkt
Rare:
Trebuschet - 90 pkt
W sumie równo 1000 pkt.
2)
Heroes:
Paladyn (warhorse, dragonhelm, GGH) - 114 pkt
BSB (warhorse, SoM, SoD) - 119 pkt
Damsel of the Lady (lvl 2, dispel scroll) - 130 pkt
Core:
8 KOTR (full command) - 216 pkt
16 Bowmen (full command, l. armor, defensive stakes) - 150 pkt
Pegasus Knights (musician) - 175 pkt
Rare:
Trebuschet - 90 pkt
W sumie 994 pkt.
Tyle z mojej strony. Przy drugiej nie ma w sumie gdzie wsadzić Paladyna, a z kolei w drugiej rażą goły erranci. Ale to tylko moja opinia - człowieka totalnie bez doświadczenia wojennego. Także liczę na rady prawdziwych generałów.
Paladyn zwykły z drugiej rozpiski jest nielegalny, masz dwa hełmy
BSB daj za miast SoD, GGH (lepiej się sprawdza).
Łucznicy nie potrzebują l. armora i dał bym im tylko muzyka. (po prostu pancerz i tak ich nie ochroni a na całe CG szkoda pkt.)
Za zaoszczędzone pkt, dajesz war banner Kotrom.
Popatrz sobie na złożenia herosów z rozpisek ze strony wcześniej, powinno ci to pomóc.
BSB daj za miast SoD, GGH (lepiej się sprawdza).
Łucznicy nie potrzebują l. armora i dał bym im tylko muzyka. (po prostu pancerz i tak ich nie ochroni a na całe CG szkoda pkt.)
Za zaoszczędzone pkt, dajesz war banner Kotrom.
Popatrz sobie na złożenia herosów z rozpisek ze strony wcześniej, powinno ci to pomóc.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Nie tyle dwa hełmy co dwa magiczne pancerze, ale tak czy inaczej, nielegalne .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Sword of might kosztuje 20 pkt, GGH kosztuje 30. Razem 50 pkt.
Pancerz na łucznikach to strata pkt.
Pancerz na łucznikach to strata pkt.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Takie coś mi chodzi po głowie:
BEZ LORDÓW i ZAKAZ DUBLOWANIA RARÓW
1 Paladin @ 147.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow; Royal Pegasus
Dragonhelm, Wyrmlance, Luckstone
1 * Paladin @ 110.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Battle Standard; Knightly Vow
Dawnstone, Warrior Bane (By mieć magiczne ataki)
1 Damsel of the Lady @ 140.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll
10 Knights of the Realm @ 279.0 Pts
FCG; Standard of Discipline
9 Knights of the Realm @ 265.0 Pts
FCG; Warbanner
11 Peasant Bowmen @ 71.0 Pts
Braziers
5 Mounted Yeomen @ 87.0 Pts
Shield; Musician
3 Pegasus Knights @ 175.0 Pts
Musician
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
5 Grail Knights @ 235.0 Pts
FCG; Lichebone Pennant
Army cost: 1599pts
Zastanawiam się, jeszcze czy nie wywalić paladyna na pedziu, dać magiczce Ruby Ring'a i wzmocnić BSB słomką. Wchodzi mi wtedy 6 Grali
BEZ LORDÓW i ZAKAZ DUBLOWANIA RARÓW
1 Paladin @ 147.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow; Royal Pegasus
Dragonhelm, Wyrmlance, Luckstone
1 * Paladin @ 110.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Battle Standard; Knightly Vow
Dawnstone, Warrior Bane (By mieć magiczne ataki)
1 Damsel of the Lady @ 140.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll
10 Knights of the Realm @ 279.0 Pts
FCG; Standard of Discipline
9 Knights of the Realm @ 265.0 Pts
FCG; Warbanner
11 Peasant Bowmen @ 71.0 Pts
Braziers
5 Mounted Yeomen @ 87.0 Pts
Shield; Musician
3 Pegasus Knights @ 175.0 Pts
Musician
1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts
5 Grail Knights @ 235.0 Pts
FCG; Lichebone Pennant
Army cost: 1599pts
Zastanawiam się, jeszcze czy nie wywalić paladyna na pedziu, dać magiczce Ruby Ring'a i wzmocnić BSB słomką. Wchodzi mi wtedy 6 Grali
Ostatnio zmieniony 15 mar 2014, o 16:47 przez wind_sower, łącznie zmieniany 1 raz.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Tu cos sie w pkt nie zgadzawind_sower pisze: 1 Paladin @ 147.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
Dragonhelm, Wyrmlance, Luckstone
daj mu 1+ savewind_sower pisze:1 * Paladin @ 110.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Battle Standard; Knightly Vow
Dawnstone, Warrior Bane (By mieć magiczne ataki)
Możesz miec dwoch gosci z 1+ save z re rollem zal z tego nie korzystac można sie pokusic również o insygnie ktora daje blesinga i normalnie rzucac na zaczynanie tylko wredy robisz jedna lance 12 ryckow z warbannerem i pakujesz tam kadre i masz pkt na 9 grali Mozna kombinowac
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Bo się skasowało że on na Pedziu jeździrafixator pisze:Tu cos sie w pkt nie zgadzawind_sower pisze: 1 Paladin @ 147.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
Dragonhelm, Wyrmlance, Luckstone
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
myśle, ze nawet wtedy nie mógł bym wystawić 3x3 Pegazów
Pegaz z wyrmlancą ma służyć do ściagania fastów i innych pierdół, jak nie zginie od działa to i gdzie na plecy wleci
Pegaz z wyrmlancą ma służyć do ściagania fastów i innych pierdół, jak nie zginie od działa to i gdzie na plecy wleci
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Wind_sower, nie da się jakoś dopełnić tych dwóch lanc królewskich? By miały (wraz z ewentualnymi bohaterami) pełny tuzin rycerzy?
Takie regimenty mają wystarczająco pary by łamać klocki przeciwnika, mniejszymi może być trudniej...
Wywaliłbym łuczników by zyskać punkty, do czego oni mają służyć w takiej ilości? Straszenie wrogich odginaczek?
Yeomenów w miarę możliwości zastąpiłbym jakąś piątką rycerzy, błędnych czy królewskich, choć domyślam się, że są ludzie którzy grają chłopstwem i nawet im to wychodzi
Takie regimenty mają wystarczająco pary by łamać klocki przeciwnika, mniejszymi może być trudniej...
Wywaliłbym łuczników by zyskać punkty, do czego oni mają służyć w takiej ilości? Straszenie wrogich odginaczek?
Yeomenów w miarę możliwości zastąpiłbym jakąś piątką rycerzy, błędnych czy królewskich, choć domyślam się, że są ludzie którzy grają chłopstwem i nawet im to wychodzi
Vae victis!