Fakt.Morsereg pisze:wiec nawet jak ustawisz w kresce to pierwsze trzy miejsca to champion -> sztandar -> muzyk a dalej to hero i reszta oddzialu.
8 edycja- pytania
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: 8 edycja- pytania
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Pasiak czy Ty kiedyś kładziesz się spać?bigpasiak pisze:Fakt.Morsereg pisze:wiec nawet jak ustawisz w kresce to pierwsze trzy miejsca to champion -> sztandar -> muzyk a dalej to hero i reszta oddzialu.
Nooo i mając FCG + hero + 40 modeli to długo trzeba tłuc te kreskę żeby dochrapać się do hero . Ale po śmierci championa przeciwnik ładuje teoretycznie ataki z 3 Front modeli + 3 supporting, a kreska oddaje tylko z 2 modeli więc kalkulacja lipna. Chyba że kreska ma na celu tylko zatrzymanie przeciwnika
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Oi,
1. Czy bronie Rycerzy Chaosu daje im +1 do Sily podczas testow przeciwko Dwellersom?
2. Elf na koniu uzywa Hunters Talon: czy moze mierzyc herosa w drugim szeregu, i jesli tak, to czy ten heros dostaje kowera za oddzial stojacy miedzy strzelajacymi (pierwszy szereg)
Czy gdyby byl na piechote, heros WElfow, to czy tez moglby wybrac cel w drugim szeregu?
3. Czy WLC ma minimalny zasieg?
1. Czy bronie Rycerzy Chaosu daje im +1 do Sily podczas testow przeciwko Dwellersom?
2. Elf na koniu uzywa Hunters Talon: czy moze mierzyc herosa w drugim szeregu, i jesli tak, to czy ten heros dostaje kowera za oddzial stojacy miedzy strzelajacymi (pierwszy szereg)
Czy gdyby byl na piechote, heros WElfow, to czy tez moglby wybrac cel w drugim szeregu?
3. Czy WLC ma minimalny zasieg?
- BoB miniatures
- Chuck Norris
- Posty: 625
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Albo chociaż powiedzcie czy jest figurka chimery, i na jakiej powinna być podstawce.
-
- Mudżahedin
- Posty: 315
Pytanko - czy Large Target będący Monstrous Cavalry (chodzi o Bull Rhinoxa) ma Thunderstompa?
Zródłowe kontrowersje - str 83
Monstrous cavalry have the stomp special rule
str. 85
Generally speaking, any model bigger than monstrous beast is a monster.
Monsters have Thunderstomp.
Skoro jest mozliwosc upgrejdu Rhinoxa na Bull Rhinoxa dzieki czemu staje się ,większy" to czy dostaje tez TS?
Zródłowe kontrowersje - str 83
Monstrous cavalry have the stomp special rule
str. 85
Generally speaking, any model bigger than monstrous beast is a monster.
Monsters have Thunderstomp.
Skoro jest mozliwosc upgrejdu Rhinoxa na Bull Rhinoxa dzieki czemu staje się ,większy" to czy dostaje tez TS?
troche zle sobie to przetlumaczyles.
trzeci szereg z pikami bije a nie dodatkowe 3 szeregi. dzieki nim mozesz po prostu uderzyc z kolejnego szeregu.
max mozesz bic z czterech szeregow. jeden normalny + drugi supporting + trzeci z zasadu hordy + czwarty za piki.
zasada hordy i piki to tez sa supporting atack. baner dajacy +1A zwieksza liczbe atakow tylko pierwszemu szeregowi. kolejne (o ile nie sa monstrous) bija po 1 i nic tego nie moze zmienic.
trzeci szereg z pikami bije a nie dodatkowe 3 szeregi. dzieki nim mozesz po prostu uderzyc z kolejnego szeregu.
max mozesz bic z czterech szeregow. jeden normalny + drugi supporting + trzeci z zasadu hordy + czwarty za piki.
zasada hordy i piki to tez sa supporting atack. baner dajacy +1A zwieksza liczbe atakow tylko pierwszemu szeregowi. kolejne (o ile nie sa monstrous) bija po 1 i nic tego nie moze zmienic.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
A może koledze chodzi o piki (DoW) w przeciwieństwie do włóczni?
Ale nie zmienia to faktu, że pierwszy szereg korzysta z dodatkowych ataków.
Ale nie zmienia to faktu, że pierwszy szereg korzysta z dodatkowych ataków.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
1. Nie. Mówi o tym trzecie pytanie w FAQ: http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... okV1_1.pdfninjaska pisze:Oi,
1. Czy bronie Rycerzy Chaosu daje im +1 do Sily podczas testow przeciwko Dwellersom?
2. Elf na koniu uzywa Hunters Talon: czy moze mierzyc herosa w drugim szeregu, i jesli tak, to czy ten heros dostaje kowera za oddzial stojacy miedzy strzelajacymi (pierwszy szereg)
Czy gdyby byl na piechote, heros WElfow, to czy tez moglby wybrac cel w drugim szeregu?
3. Czy WLC ma minimalny zasieg?
3.Strzela jak cannon. Nie pamiętam, czy cannon ma minimalny zasięg, nie mam RB przy sobie, ale wydaje mi się, że nie.
GW porzuciło DoW, więc nie wydali do nich errarty, ale założyłbym, że piki działają na takiej samej zasadzie jak włócznie - czyli pozwalają wykonywać supporting attacks większej liczbie szeregów.
Sztandar zwiększa liczbę ataków wszystkim modelom w jednostce, ale szeregi poza pierwszym nadal mogą wykonać tylko po jednym ataku na model.
Jeżeli Bull Rhinoxy są zaklasyfikowane jako Monstrous Cavalry, to mają tylko stompa, niezależnie od swojego rozmiaru.
- BoB miniatures
- Chuck Norris
- Posty: 625
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Mógłby ktoś odpowiedzieć w końcu n amoje pytania? naprawdę mi zależy troche ;p
Mógłby ktoś dokładnie wyjaśnić działanie 6 z besti? bo do końca nie rozumiem...
I czy mógłby ktoś podać przy okazji rozmiary podstawek i zdjęcia poszczególnych monsterów...
Bo nie mogę tego nigdzie znaleźć...
Najbardziej zależy mi na tym, żeby ktoś powiedział, czy jest figurka chimery, i na jakiej powinna być podstawce. Jeśli nie ma to ją sobie wyrzeźbię z gs'u i po to mi wymiar podstawki.
Mógłby ktoś dokładnie wyjaśnić działanie 6 z besti? bo do końca nie rozumiem...
I czy mógłby ktoś podać przy okazji rozmiary podstawek i zdjęcia poszczególnych monsterów...
Bo nie mogę tego nigdzie znaleźć...
Najbardziej zależy mi na tym, żeby ktoś powiedział, czy jest figurka chimery, i na jakiej powinna być podstawce. Jeśli nie ma to ją sobie wyrzeźbię z gs'u i po to mi wymiar podstawki.
Hmm, zamienia maga w potworka, tak ogólnie rzecz biorąc ;]
Musiałbyś sprecyzować, czego nie rozumiesz. Wtedy łatwiej by było o odpowiedź.
Nie ma figurki Chimery. Rozmiary podstawek nie zostały sprecyzowane - GW ogólnie ma dość swobodne podejście do kwestii podstawek.
Musiałbyś sprecyzować, czego nie rozumiesz. Wtedy łatwiej by było o odpowiedź.
Nie ma figurki Chimery. Rozmiary podstawek nie zostały sprecyzowane - GW ogólnie ma dość swobodne podejście do kwestii podstawek.
- BoB miniatures
- Chuck Norris
- Posty: 625
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
A jaką podstawkę byście w takim razie polecali mi wziąć? i jak wygląda ta Chimera? Bo znalazłem coś na wikipedi, że to kozioł z głową lwa i wężem zamiast ogona... z zasad wywnioskowałem też, że musi mieć skrzydła ;p Na googlu znalazlem takie:
Najbardziej skłaniam sie do tej 1
A z 6 czaru nie rozumiem właściwie paru rzeczy. Nie wiem jak w oryginale zasady, ale w tym skrócie zrobionym przez kogoś chyba na tym forum:
"6. Transformation of Kadon – Augment, RIP, mag zmienia się w wybranego potwora. Czar może być rzucony tylko na samego maga, jeśli jest pieszo. Jeśli jest w oddziale, to mimo, że jest monsterem może w nim zostać (należy go odpowiednio ustawić zależnie od tego, czy pasuje podstawką czy nie), jeżeli nie zmieści się, czar nie zadziała. W postaci monstera mag nie może rzucać czarów i generować kości magii ani używać własnego sprzętu. Wszelkie rany zadane magowi przechodzą dalej pomiędzy transformacjami. 2 wersje do wyboru: Cast 16+ Feral Manticore, Black Hydra, Horned Dragon, Cast 20+ Mountain Chimera, Great Fire Dragon
Black Hydra 6 4 0 5 5 5 2 7 8,Large Target, Terror, 4+ Scaly Skin, Regenerate, Breath Weapon(S4)
Mountain Chimera 6 7 0 7 7 10 5 4D6 6, Terror, Poisoned Attacks, Fly, Frenzy, Breath Weapon(S4)
Feral Manticore 6 5 0 5 5 4 5 4 5, Large Target, Terror, Fly, Frenzy, Killing Blow
Horned Dragon 6 5 0 5 6 5 4 4 7, Large Target, Terror, Fly, 4+ Scaly Skin, Breath Weapon(S2)
Great Fire Dragon 6 8 0 8 8 8 1 8 9, Terror, Fly, 2+ Scaly Skin, Breath Weapon(S5)
(Nie mam pojęcia czemu najwięszke bydlaki nie mają Large Target… najwyraźniej jest to pomyłka)"
Jeśli jest RIP to można to w dowolnej chwili rozproszyć?
To o ranach zaznaczone na czerwono - nie rozumiem ;p
Czy możemy wybrać w które z tych 2/3 zwierząt zamieni się czarodziej czy losuje sie to jakoś inaczej?
I czy naprawdę te 2 bydlaki nie mają LT?
Masz może jakieś zdjęcie 3ed fig? bo nie mogę znaleźć nigdzie...
Najbardziej skłaniam sie do tej 1
A z 6 czaru nie rozumiem właściwie paru rzeczy. Nie wiem jak w oryginale zasady, ale w tym skrócie zrobionym przez kogoś chyba na tym forum:
"6. Transformation of Kadon – Augment, RIP, mag zmienia się w wybranego potwora. Czar może być rzucony tylko na samego maga, jeśli jest pieszo. Jeśli jest w oddziale, to mimo, że jest monsterem może w nim zostać (należy go odpowiednio ustawić zależnie od tego, czy pasuje podstawką czy nie), jeżeli nie zmieści się, czar nie zadziała. W postaci monstera mag nie może rzucać czarów i generować kości magii ani używać własnego sprzętu. Wszelkie rany zadane magowi przechodzą dalej pomiędzy transformacjami. 2 wersje do wyboru: Cast 16+ Feral Manticore, Black Hydra, Horned Dragon, Cast 20+ Mountain Chimera, Great Fire Dragon
Black Hydra 6 4 0 5 5 5 2 7 8,Large Target, Terror, 4+ Scaly Skin, Regenerate, Breath Weapon(S4)
Mountain Chimera 6 7 0 7 7 10 5 4D6 6, Terror, Poisoned Attacks, Fly, Frenzy, Breath Weapon(S4)
Feral Manticore 6 5 0 5 5 4 5 4 5, Large Target, Terror, Fly, Frenzy, Killing Blow
Horned Dragon 6 5 0 5 6 5 4 4 7, Large Target, Terror, Fly, 4+ Scaly Skin, Breath Weapon(S2)
Great Fire Dragon 6 8 0 8 8 8 1 8 9, Terror, Fly, 2+ Scaly Skin, Breath Weapon(S5)
(Nie mam pojęcia czemu najwięszke bydlaki nie mają Large Target… najwyraźniej jest to pomyłka)"
Jeśli jest RIP to można to w dowolnej chwili rozproszyć?
To o ranach zaznaczone na czerwono - nie rozumiem ;p
Czy możemy wybrać w które z tych 2/3 zwierząt zamieni się czarodziej czy losuje sie to jakoś inaczej?
I czy naprawdę te 2 bydlaki nie mają LT?
Masz może jakieś zdjęcie 3ed fig? bo nie mogę znaleźć nigdzie...
Tak, można to w dowolnej chwili rozproszyć. A raczej wtedy, kiedy każdy inny RiP.
Przechodzenie ran - jeśli magowi pod postacią smoka zostaną zadane np 3 rany, to po powrocie do ludzkiej postaci nadal będzie miał te 3 rany zadane. Co oznacza, że przeciętny mag po stracie 2/3 ran jako potwór i powrocie do swojej postaci zginie.
Możesz wybrać, w którego z wymienionych potworów mag się zamieni.
Wszystkie potwory mają Large Target - zostało to poprawione w Erracie do RB: http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... okV1_1.pdf
Przechodzenie ran - jeśli magowi pod postacią smoka zostaną zadane np 3 rany, to po powrocie do ludzkiej postaci nadal będzie miał te 3 rany zadane. Co oznacza, że przeciętny mag po stracie 2/3 ran jako potwór i powrocie do swojej postaci zginie.
Możesz wybrać, w którego z wymienionych potworów mag się zamieni.
Wszystkie potwory mają Large Target - zostało to poprawione w Erracie do RB: http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... okV1_1.pdf
- BoB miniatures
- Chuck Norris
- Posty: 625
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
A odnośnie tej podstawki? jaka będzie waszym zdaniem optymalna do lepienia? 50x50 czy 100x50, czy może jeszcze inna?
Niestety nie mam aparatu.belaras pisze:Masz może jakieś zdjęcie 3ed fig? bo nie mogę znaleźć nigdzie...
Moja chimera jest podobna do potwora z trzeciego rysunku, który zamieściłeś tylko ma głowy : dzika, lwa i orła.
Sam model jest dość mały, ale to w końcu 3 ed. Ja bym używał podstawi 50x50 na większej będzie giną.
- BoB miniatures
- Chuck Norris
- Posty: 625
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ok, dzieki. a wiecie może jaki rozmiar mają skrzydła lotrowego balroga? przypasowały by do lwa od he chariotu?