Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
nie wiem czy się zmieści ale coś pokombinuje ... mam nadzieję że tego Karola nie uszkodzą
Nie no bądźmy realistami ten z EoTu na pewno nie będzie dopuszczony ..... wbrew pozorom ta armia może działać - przekminiałem wczoraj różne paringi i wydaje się ze ten Karol nie jest taki głupi... zabija w zasadzie każdą MC to raz a dwa - można go leczyć
Etam, jak zwykle po kilku masterach będzie już schemat, zwłaszcza w imperium które ma wewnętrzny balans nieco skopany na korzyść dział,demigryfów i czołgu. Niestety ponad połowa booka obecnie nie gra na stole
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
-
- Wałkarz
- Posty: 66
- Lokalizacja: Warszawa
Aż głupio pytać, ale gdzie są te najnowsze ograniczenia?
Kurczę, tak knuję i knuję... i nie widzę w nowym drafcie przeciwwskazań dla czegoś takiego:
Arcylektor na Altarze
prezerwatywa + charmed shield
BSB pieszy
enchanted shield + dawnstone
Mag 4 lvl
Obsidian Lodestone + Dispel scroll
Inzynier (+ gołąb - a ch.j tam na +5 mina przeciwnika jest cenniejsza niż dopchanie halek)
Inżynier (+ drugi gołąb - helki i tak nie strzelają 6 razy w ciągu bitwy)
35 halabrd FCG
2 x arched detachment
35 halabard FCG
2 archer detachment
3 gołe demisie
2 x armata
2 x hellblaster
1 x steam tank
razem 2399 pts
I kurczę nie wiem czy mag light czy heaven, jak densywnych rozpach wybieram Light to po bitwie żałuję, że nie wziąłem heaven i odwrotnie. Co myślicie?
Kurczę gdzieś w okolicach płata skroniowego kołata mi się myśl że to zbyt porno, żeby było legalne - ale 2p armata x 2 + 1p tank + 1p altar + 1p demisie
Arcylektor na Altarze
prezerwatywa + charmed shield
BSB pieszy
enchanted shield + dawnstone
Mag 4 lvl
Obsidian Lodestone + Dispel scroll
Inzynier (+ gołąb - a ch.j tam na +5 mina przeciwnika jest cenniejsza niż dopchanie halek)
Inżynier (+ drugi gołąb - helki i tak nie strzelają 6 razy w ciągu bitwy)
35 halabrd FCG
2 x arched detachment
35 halabard FCG
2 archer detachment
3 gołe demisie
2 x armata
2 x hellblaster
1 x steam tank
razem 2399 pts
I kurczę nie wiem czy mag light czy heaven, jak densywnych rozpach wybieram Light to po bitwie żałuję, że nie wziąłem heaven i odwrotnie. Co myślicie?
Kurczę gdzieś w okolicach płata skroniowego kołata mi się myśl że to zbyt porno, żeby było legalne - ale 2p armata x 2 + 1p tank + 1p altar + 1p demisie
Papier jest przegięty, nożyczki OK, Kamień.
Jeśli tak ma być to widzę kilka sensownych opcjiEmpire
May select up to 5 choices from the pool below:
Steam Tank – 1 choice
Second Steam Tank – 4 choices
Crown of Command, Standard of Discipline, War altar, Great Cannon – 1 choice each
Third Great Cannon – 1 additional choice
3 or more wizards using the Lore of Light - 1 choice
Each unit of 4 or less Demi-Griffons – 1 choice
Each unit of 5 or more Demi-Griffons – 2 choices
Tank,Altar,działo i spam demisi + 2 magów z lighta oraz heble
Tank 2 działa spam demisi lord z ligta + heble
Altar 3 magów lighta działo tank i 4 demisie +heble
Opcji jest kilka dorwę AB i ogarnę coś
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Kurczę, na papierze wygląda super, tylko strata tych halek z kadrą (totalne golasy) to prawie 1000 małych punktów. Inne armie w tych punktach wystawiają deathstary a tutaj mamy klocek bez żadnego wygaru - i jeszcze trzeba go bardzo umiejętnie kitrać tak, żeby nasz śmietnik (bądź co bądź duży) znajdował się w liderce gienka / przerzutach BSB.
Ale upchnięcie czołgu, 2 armat, 2 helek i 2 x 4 demisi wygląda syto.
Potestuję tę rozpę, ale chyba odchudzę demisie do 2x 3 i ubiorę gierka i BSB.
A ty miałeś okazję czymś takim zagrać z latającą albo mocno pestkującą armią ?
Ale upchnięcie czołgu, 2 armat, 2 helek i 2 x 4 demisi wygląda syto.
Potestuję tę rozpę, ale chyba odchudzę demisie do 2x 3 i ubiorę gierka i BSB.
A ty miałeś okazję czymś takim zagrać z latającą albo mocno pestkującą armią ?
Papier jest przegięty, nożyczki OK, Kamień.
Ja w najbliższym czasie będę testował to. Wydaje się mieć potencjał, z IC jako klockiem supportującym z magiem Deatha. Tylko nie wiem czy stawiać na utility w postaci Haevena czy leczyć czołgi Lifem.
Grand Master
General; White Cloack of Ulric; Sword of Anti-Heroes; Dragonbane Gem
Battle Wizard Lord
Level 4; Lore of Heaven; Warhorse; Dispel Scroll; VHS
Battle Wizard Lord
Level 4; Lore of Death; Warhorse; Power Scroll;
Captain of the Empire
BSB; Warhorse; Barding; FPA; Shield; Lance; Dawnstone
13 Knights of the Inner Circle
FCG, Banner of Swiftness
5 Knightly Orders
Musician
5 Knightly Orders
13 Reiksguard Knights
FCG
Steam Tank
Steam Tank
Grand Master
General; White Cloack of Ulric; Sword of Anti-Heroes; Dragonbane Gem
Battle Wizard Lord
Level 4; Lore of Heaven; Warhorse; Dispel Scroll; VHS
Battle Wizard Lord
Level 4; Lore of Death; Warhorse; Power Scroll;
Captain of the Empire
BSB; Warhorse; Barding; FPA; Shield; Lance; Dawnstone
13 Knights of the Inner Circle
FCG, Banner of Swiftness
5 Knightly Orders
Musician
5 Knightly Orders
13 Reiksguard Knights
FCG
Steam Tank
Steam Tank
Rover, Jak dzielisz bohaterów, żaden char nie ma magic resista ?
Do jednego klocka strach wrzucić 4 kosztownych charów (dwellersi, 13, transmutacja i masz tylko 2 lookouty)
Nie boisz się, ze Ci wysadzą te klocki? Ja do kawy wkładam ew. tylko Lore of Life.
Rozdzielić na dwie kawy trochę słabo, a kitrać po małych kawach bez sensu bo spadną w jedną turę.
Jak się w ogóle czymś takim gra?
Edit: literówka
Do jednego klocka strach wrzucić 4 kosztownych charów (dwellersi, 13, transmutacja i masz tylko 2 lookouty)
Nie boisz się, ze Ci wysadzą te klocki? Ja do kawy wkładam ew. tylko Lore of Life.
Rozdzielić na dwie kawy trochę słabo, a kitrać po małych kawach bez sensu bo spadną w jedną turę.
Jak się w ogóle czymś takim gra?
Edit: literówka
Papier jest przegięty, nożyczki OK, Kamień.
Bohaterów dzielisz w zależności od tego z czym grasz. Defaultowo Death w IC, reszta w Reiksach.
Dwellersi i transmutacja nie pojawiają się tak często (w life jest lepszy zestaw czarów, a duży metal jest rzadko brany). U skavenów masz tak na serio do zbicia dwa czary, do przeżycia. O wiele bardziej boje się helhearta. MR nie jest dla tej rozpiski tak istotny, bo nawet jak wrzucisz go w jeden klocek to przeciwnik ma inne syte cele. Poza tym najbardziej bolą czary, które i tak omijają MR.
Life jest stabilny, grałem nim przez ostatnie pół roku, ale nie daje tyle elastyczności co Haeven. W tej rozpie nawet jak coś huknie w jednym klocku to robisz bohaterami hop do drugiego klocka i grasz dalej.
Dwellersi i transmutacja nie pojawiają się tak często (w life jest lepszy zestaw czarów, a duży metal jest rzadko brany). U skavenów masz tak na serio do zbicia dwa czary, do przeżycia. O wiele bardziej boje się helhearta. MR nie jest dla tej rozpiski tak istotny, bo nawet jak wrzucisz go w jeden klocek to przeciwnik ma inne syte cele. Poza tym najbardziej bolą czary, które i tak omijają MR.
Life jest stabilny, grałem nim przez ostatnie pół roku, ale nie daje tyle elastyczności co Haeven. W tej rozpie nawet jak coś huknie w jednym klocku to robisz bohaterami hop do drugiego klocka i grasz dalej.
@Rover: fajna rozpa, ale przy dwóch czołgach brałbym jednak life, elastyczność nadrobisz deathem. Life z deathem też się fajnie kombuje na deathstary. Jeśli ktoś chce uciec przed snajperkami to kitra wszystkich tam gdzie jest MR, a wtedy karcisz taki klocek dwellersami.
@Pocisk: twoja rozpa przypomina mi moją z ETC 2013. Jak najbardziej da radę tym grać, tylko jest... nudno.
@Pocisk: twoja rozpa przypomina mi moją z ETC 2013. Jak najbardziej da radę tym grać, tylko jest... nudno.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Ty mały XeroBoyu...rozmawialiśmy o tym w Łodzi, wrzuciłeś do mojego patentu tylko swoją kadrę i latasz się chwalić na lewo i prawo...nie ładnie rowerowy, nie ładnierover pisze:...
cały patent nie polega na life i heaven tylko na arcy z koroną+Balthazar+2lvl fire + Panzer BSB....resztę żeś zerżnął na beszczela