Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
- Irek_Dwarf
- Chuck Norris
- Posty: 418
- Lokalizacja: Zabrze
Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Kurde będę musiał gdzieś znaleźć te 4 punkty na 2raka dla BSBka
w poprzedniej edycji bylem za tym bysmy mieli taka mozliwosc. w tej juz mnie to tak nie cieszy.
wole miec plonace ataki ktore sciagna regenke, dzieki czemu nie bedzie jej jak bedzie bila reszta oddzialu z dwurakami
gdyby bsb mial dwuraka z plonacymi atakami to juz nie bylo by tak fajnie bo regenki by niebylo tylko przeciwko jego atakom.
wole miec plonace ataki ktore sciagna regenke, dzieki czemu nie bedzie jej jak bedzie bila reszta oddzialu z dwurakami
gdyby bsb mial dwuraka z plonacymi atakami to juz nie bylo by tak fajnie bo regenki by niebylo tylko przeciwko jego atakom.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
w nawiązaniu do dyskusji z innego tematu, moja 1500-punktowa armia na VC:
runesmith: 149 pkt (generał)
2x r.o.spellbreaking, r.o.stone, m.r.o. Kragg the Grimm & great weapon
BSB: 155 pkt
r.o.preservation, m.r.o.gromril, r.o.warding, r.o.speed(x2)
organki: 120 pkt
działo: 140 pkt
inżynier, r.o.forging.
skałomiot: 145 pkt
inżynier, r.o.accuracy, r.o.penetrating
20 hammerersów: 270 pkt
fcg
30 clansmanów: 295 pkt
fcg
15 kuszników 225 pkt
m+ch, tarcza, great weapon
razem:1499 pkt.
przemyślenia:
1wsze, najważniejsze: 1500 pkt to baaardzo mało - w pierwszej wersji nie mogłem się zamknąć w 1800
2gie: strasznie drodzy kusznicy mi wyszli. zastanawiam się nad wystawieniem tylko 12stki z GW i muzykiem, a za resztę punktów dopakuję hammerersów (5 dodatkowych zawodników)
3cie: wybrałem organki (które bardzo lubię) zamiast katapulty, ale zastanawiam się, czy nie wrócić do pierwotnego pomysłu. zasięg jednak robi swoje, nie mówiąc już o 2 dodatkowych turach strzelania...
4te: gdzie dać herosów? kowal do młotkowych, a BSB do klanowych? wtedy zyskuję 10 wolnych punktów za sztandar.
jakieś pomysły?
runesmith: 149 pkt (generał)
2x r.o.spellbreaking, r.o.stone, m.r.o. Kragg the Grimm & great weapon
BSB: 155 pkt
r.o.preservation, m.r.o.gromril, r.o.warding, r.o.speed(x2)
organki: 120 pkt
działo: 140 pkt
inżynier, r.o.forging.
skałomiot: 145 pkt
inżynier, r.o.accuracy, r.o.penetrating
20 hammerersów: 270 pkt
fcg
30 clansmanów: 295 pkt
fcg
15 kuszników 225 pkt
m+ch, tarcza, great weapon
razem:1499 pkt.
przemyślenia:
1wsze, najważniejsze: 1500 pkt to baaardzo mało - w pierwszej wersji nie mogłem się zamknąć w 1800
2gie: strasznie drodzy kusznicy mi wyszli. zastanawiam się nad wystawieniem tylko 12stki z GW i muzykiem, a za resztę punktów dopakuję hammerersów (5 dodatkowych zawodników)
3cie: wybrałem organki (które bardzo lubię) zamiast katapulty, ale zastanawiam się, czy nie wrócić do pierwotnego pomysłu. zasięg jednak robi swoje, nie mówiąc już o 2 dodatkowych turach strzelania...
4te: gdzie dać herosów? kowal do młotkowych, a BSB do klanowych? wtedy zyskuję 10 wolnych punktów za sztandar.
jakieś pomysły?
...
tarcze możesz zdjąć z kuszoli, VC nie strzela a masz GW więc i tak nie użyjesz ich w walce
jestem za organkami... pamiętaj, że on idzie do walki bo musi, więc jak zacznie to w Twojej pierwszej już jest w zasięgu
i jak dasz bsb do warriorów to nie zdejmuj sztandaru - zawsze to o 1 sypanie się w VC więcej przy CR
jestem za organkami... pamiętaj, że on idzie do walki bo musi, więc jak zacznie to w Twojej pierwszej już jest w zasięgu
i jak dasz bsb do warriorów to nie zdejmuj sztandaru - zawsze to o 1 sypanie się w VC więcej przy CR
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
niby tak, ale jak będzie miał kawalerię to wpadnie w zasięg już w pierwszej jak ich popchnie sądzę, że szybko będzie chciał zdjąć organyde_wil pisze:z kusznikami w sumie racja.
a co do organek - planowałem wystawić się na krawędzi stołu. nie szedłby o jedną turę dłużej?
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
z tymi organkami, to chodziło mi o to, że jeśli miałbym skałomiot i wystawiłbym się nim na krawędzi stołu, to przeciwnik miałby jakieś 35 cali do przejścia, zanim by doszedł do combatu. dla piechoty to całkiem sporo...
tylko w sumie na kawalerię nic nie mam wtedy. a może zrezygnować z cannona? wątpię żeby mógł tak się ustawić, aby po całym oddziale (przez szereg) kosić. organki takiego problemu nie mają. z drugiej strony nie są magiczne
ekh... 1500 pkt to naprawdę mało
tylko w sumie na kawalerię nic nie mam wtedy. a może zrezygnować z cannona? wątpię żeby mógł tak się ustawić, aby po całym oddziale (przez szereg) kosić. organki takiego problemu nie mają. z drugiej strony nie są magiczne
ekh... 1500 pkt to naprawdę mało
...
tylko, że na jego bohaterów cannon jest lepszy niż organkide_wil pisze:z tymi organkami, to chodziło mi o to, że jeśli miałbym skałomiot i wystawiłbym się nim na krawędzi stołu, to przeciwnik miałby jakieś 35 cali do przejścia, zanim by doszedł do combatu. dla piechoty to całkiem sporo...
tylko w sumie na kawalerię nic nie mam wtedy. a może zrezygnować z cannona? wątpię żeby mógł tak się ustawić, aby po całym oddziale (przez szereg) kosić. organki takiego problemu nie mają. z drugiej strony nie są magiczne
ekh... 1500 pkt to naprawdę mało
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
Krytyka i opinie mile widziane
1 Dwarf Lord @ 226.0 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Armour [45.0]
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Talisman [5.0]
Rune of the Furnace
1 Runelord @ 370.0 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour
Runic Talisman [55.0]
Rune of the Furnace
Spelleater Rune
1 Thane @ 171.0 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Shield; Battle Standard
Runic Talisman [50.0]
Master Rune of Challenge
Rune of Brotherhood
Rune of the Furnace
Runic Armour [25.0]
Master Rune of Gromril
30 Warriors @ 315.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
30 Rangers @ 345.0 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Standard; Musician
30 Troll Slayers @ 336.0 Pts
Musician
5 Hammerers @ 128.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Runic Banner [50.0]
Master Rune of Grugni
5 Miners @ 55.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
1 Grudge Thrower @ 170.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [75.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Grudge Thrower @ 145.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [50.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Cannon @ 130.0 Pts
Engineering Runes [40.0]
Rune of Burning
Rune of Forging
Models in Army: 116
Total Army Cost: 2391.0
1 Dwarf Lord @ 226.0 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Armour [45.0]
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Talisman [5.0]
Rune of the Furnace
1 Runelord @ 370.0 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour
Runic Talisman [55.0]
Rune of the Furnace
Spelleater Rune
1 Thane @ 171.0 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Shield; Battle Standard
Runic Talisman [50.0]
Master Rune of Challenge
Rune of Brotherhood
Rune of the Furnace
Runic Armour [25.0]
Master Rune of Gromril
30 Warriors @ 315.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
30 Rangers @ 345.0 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Standard; Musician
30 Troll Slayers @ 336.0 Pts
Musician
5 Hammerers @ 128.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Runic Banner [50.0]
Master Rune of Grugni
5 Miners @ 55.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
1 Grudge Thrower @ 170.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [75.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Grudge Thrower @ 145.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [50.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Cannon @ 130.0 Pts
Engineering Runes [40.0]
Rune of Burning
Rune of Forging
Models in Army: 116
Total Army Cost: 2391.0
Baaardzo podobną rozpiskę zamieścił przed BoBem Kudłaty (o tutaj), z tą różnicą, że miał tam 30 Hammerersów zamiast Slayerów (reszta różnic jest raczej natury kosmetycznej).
Kilka osób ową rozpiskę pochwaliło, z resztą było to niejako rozwinięcie armii, którą Kudłaty ćwiczył przed ostatnim ETC, niemniej pojechał na BoBa jako sędzia, więc nie wiem czy ostatecznie ktoś tym grał na jakimkolwiek turnieju.
Na pierwszy rzut oka to co przedstawiłeś wygląda jak ordynarny zrzyn (tym bardziej, że pierwotnie wrzuciłeś tą armię do oceny w dziale rozpisek turniejowych) z kilkoma niezbyt przemyślanymi zmianami. Pozwolę sobie odnieść się do owych zmian.
Duży oddział Hammerrersów ma tą przewagę nad Slayerami, że możesz tam wrzucić Króla i BSB, możesz też zadeklarować flee (w razie wątpliwej potrzeby) a na dodatek masz pancerz chroniący w pewnym stopniu przed BSowym ostrzałem. Wreszcie duży oddział Hammerersów bardziej nadaje się do noszenia sztandaru z MRo Grungni niż 5tka służąca głównie jako odginaczka i/lub stubborn dla Króla. Natomiast jako oddział, w którym przeciwnik ma ugrzęznąć do końca bitwy, działa w zasadzie tak samo jak Slayerzy.
Odnośnie małych Hammerersów z wardem napisałem powyżej - zbyt łatwo ich wystrzelać czy to w fazie shootingu czy też w fazie magii, co sprawia, że trzeba ich chować za klockami i w efekcie nie spełniają swojej podstawowej roli odginaczki/platformy dla Króla. Wystrzelanie ich sprawi, że stracisz warda i Król będzie musiał się chować w Warriorach, a tam nie będzie stubborna. Zatem z pewnością będą celem ostrzału. W przypadku gdy obok jest duży oddział Hammerersów ta piątka nie jest już wtedy aż tak oczywistym celem (zwłaszcza, że Król niekoniecznie musi w niej siedzieć od samego początku bitwy).
O ile dwurak na BSBku jest w ostatnim drafcie możliwy i na dodatek jest niegłupim pomysłem, o tyle w swojej rozpisce nie masz magicznej broni na eteryki, jak ich nie zastrzelisz to może być kłopocik. BSB Kudłatego może brać na klatę oddział Hexwraithów, Twój już nie bardzo. Niemniej nie jest to aż taki problem, po prostu zwracam na niego uwagę.
Na koniec - masz 9 pkt wolnych i nie dałeś tarczy na kowadle, za to dałeś tarczę BSB, chociaż ten ma już MRo Gromril.
Tyle uwag. Zagraj kilka bitew tą armią i sam zobaczysz co Ci się sprawdza a co nie.
Pozdrawiam
Kilka osób ową rozpiskę pochwaliło, z resztą było to niejako rozwinięcie armii, którą Kudłaty ćwiczył przed ostatnim ETC, niemniej pojechał na BoBa jako sędzia, więc nie wiem czy ostatecznie ktoś tym grał na jakimkolwiek turnieju.
Na pierwszy rzut oka to co przedstawiłeś wygląda jak ordynarny zrzyn (tym bardziej, że pierwotnie wrzuciłeś tą armię do oceny w dziale rozpisek turniejowych) z kilkoma niezbyt przemyślanymi zmianami. Pozwolę sobie odnieść się do owych zmian.
Duży oddział Hammerrersów ma tą przewagę nad Slayerami, że możesz tam wrzucić Króla i BSB, możesz też zadeklarować flee (w razie wątpliwej potrzeby) a na dodatek masz pancerz chroniący w pewnym stopniu przed BSowym ostrzałem. Wreszcie duży oddział Hammerersów bardziej nadaje się do noszenia sztandaru z MRo Grungni niż 5tka służąca głównie jako odginaczka i/lub stubborn dla Króla. Natomiast jako oddział, w którym przeciwnik ma ugrzęznąć do końca bitwy, działa w zasadzie tak samo jak Slayerzy.
Odnośnie małych Hammerersów z wardem napisałem powyżej - zbyt łatwo ich wystrzelać czy to w fazie shootingu czy też w fazie magii, co sprawia, że trzeba ich chować za klockami i w efekcie nie spełniają swojej podstawowej roli odginaczki/platformy dla Króla. Wystrzelanie ich sprawi, że stracisz warda i Król będzie musiał się chować w Warriorach, a tam nie będzie stubborna. Zatem z pewnością będą celem ostrzału. W przypadku gdy obok jest duży oddział Hammerersów ta piątka nie jest już wtedy aż tak oczywistym celem (zwłaszcza, że Król niekoniecznie musi w niej siedzieć od samego początku bitwy).
O ile dwurak na BSBku jest w ostatnim drafcie możliwy i na dodatek jest niegłupim pomysłem, o tyle w swojej rozpisce nie masz magicznej broni na eteryki, jak ich nie zastrzelisz to może być kłopocik. BSB Kudłatego może brać na klatę oddział Hexwraithów, Twój już nie bardzo. Niemniej nie jest to aż taki problem, po prostu zwracam na niego uwagę.
Na koniec - masz 9 pkt wolnych i nie dałeś tarczy na kowadle, za to dałeś tarczę BSB, chociaż ten ma już MRo Gromril.
Tyle uwag. Zagraj kilka bitew tą armią i sam zobaczysz co Ci się sprawdza a co nie.
Pozdrawiam
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
danrakh nie bede tutaj komentowal proponowanych przez ciebie zmian (gdyz w wiekszosci masz racje) zrobie maly offtop i odniose sie do jednego zdania:
do tego, jesli zmiana duzego klocka hammererow na slayerow to dla ciebie jest mala zmiana, ktora nadal nie klasyfikuje sie do tego by rozpiska nie byla ordynarnym zrzynem, to nie wiem co jest.
rownie dobrze moge powiedziec, ze kudlaty zrobil ordynarny zrzyn od kogos innego z malymi poprawkami (smialo moge powiedziec, ze rozpa podobna do jego obecnej, gralem zaraz po wyjsciu 8 edycji - tylko bez minerow)
czym wiec dla ciebie, nowa rozpiska nie bedzie kopia?
w corach sami thundzi, w specialach IB'cy a z maszyn to tylko flame cannony i zyrek. oczywiscie bez tarczownika i kowadla.
moze powinienes przestac wpatrywac sie maslanymi oczami w kudlatego i samemu cos wymyslec co nie bedzie zrzynem a jednoczesnie mialo by potencjal? oh wait...
do tego proponowane przez ciebie zmiany sprawiaja, ze rozpiska artura juz nie jest ordynarnym zrzynem, tylko rozpiska kudlatego.
koniec offtopa.
ps. wiem, ze post dosc agresywnie napisany ale nie chcialem cie nim urazic.
bo przeciez od dawna wiadomo, ze dwarfy maja mnostwo grywalnych rozpisek ktore wcale sie wzajemnie nie przypominaja.Danrakh pisze:Na pierwszy rzut oka to co przedstawiłeś wygląda jak ordynarny zrzyn (tym bardziej, że pierwotnie wrzuciłeś tą armię do oceny w dziale rozpisek turniejowych) z kilkoma niezbyt przemyślanymi zmianami.
do tego, jesli zmiana duzego klocka hammererow na slayerow to dla ciebie jest mala zmiana, ktora nadal nie klasyfikuje sie do tego by rozpiska nie byla ordynarnym zrzynem, to nie wiem co jest.
rownie dobrze moge powiedziec, ze kudlaty zrobil ordynarny zrzyn od kogos innego z malymi poprawkami (smialo moge powiedziec, ze rozpa podobna do jego obecnej, gralem zaraz po wyjsciu 8 edycji - tylko bez minerow)
czym wiec dla ciebie, nowa rozpiska nie bedzie kopia?
w corach sami thundzi, w specialach IB'cy a z maszyn to tylko flame cannony i zyrek. oczywiscie bez tarczownika i kowadla.
moze powinienes przestac wpatrywac sie maslanymi oczami w kudlatego i samemu cos wymyslec co nie bedzie zrzynem a jednoczesnie mialo by potencjal? oh wait...
do tego proponowane przez ciebie zmiany sprawiaja, ze rozpiska artura juz nie jest ordynarnym zrzynem, tylko rozpiska kudlatego.
koniec offtopa.
ps. wiem, ze post dosc agresywnie napisany ale nie chcialem cie nim urazic.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Ależ nie czuję się urażony (tak tytułem wstępu).
Wiesz Morseregu, jest różnica między standardem w stylu kloce + kowadło + maszynki a rozpiską stanowiącą (przynajmniej na pierwszy rzut oka) copy/paste z zamieszczonego wcześniej tematu. Zwłaszcza, że poczucie déjà vu pogłębia dodatkowo fakt pierwotnego zamieszczenia owej rozpiski w dziale turniejowym oraz sam sposób jej obrobienia. Po to m.in. wrzuciłem odnośnik do tematu Kudłatego, żeby każdy mógł sobie wedle potrzeby łatwo porównać obie te armie we własnym zakresie. Niemniej, być może kolega Artur sam doszedł do takich a nie innych rozwiązań, dlatego też napisałem tylko, że odniosłem nieco inne wrażenie, ale nie zamierzam nikogo o nic oskarżać.
Trudno nazwać mnie funboyem Kudłatego, biorąc pod uwagę, że ostatni raz na kowadle grałem na samym początku 8 ed. Z resztą wielbiciele układu kowadło + król chyba też już się zorientowali, że poza Kudłatym nikt mastera tym nie wygrał (bo jeśli dobrze pamiętam to jemu właśnie udało się zająć miejsce na podium?). Są na świecie gracze którzy wygrywają duże turnieje składając krasnoludy z kowadłem lub bez kowadła, z królem lub bez króla - wystarczy odwiedzić Bugman's Brewery i poszukać relacji Furgila, Andy'ego Spiersa czy Alarica Saltzmana.
Sam korzystam z patentów sprawdzonych przez kilku solidnych turniejowych graczy oraz z własnych pomysłów dlatego doskonale rozumiem, że pod pewnymi względami moje armie przypominają cudze rozwiązania i pewnie bym się wkurzał, gdyby ktoś mi zarzucił bezmyślne kopiowanie. Niemniej w przypadku komentowanej przeze mnie rozpiski klocek slayerów wydaje się być wciśnięty nieco na siłę - brak mu synergii z resztą armii, co z resztą mam nadzieję wykazałem. Skoro jedyny element odróżniający w sposób zauważalny obie rozpiski wydaje się być jednak nieprzemyślany, wrażenie kserokopii staje się jakby zauważalne.
Wreszcie (i tu mam nadzieję, że z kolei Ty się nie obrazisz), pozwolę sobie sparafrazować Jeffa Dunhama:
"Learn to write in Polish, muthaf..."
Wiesz Morseregu, jest różnica między standardem w stylu kloce + kowadło + maszynki a rozpiską stanowiącą (przynajmniej na pierwszy rzut oka) copy/paste z zamieszczonego wcześniej tematu. Zwłaszcza, że poczucie déjà vu pogłębia dodatkowo fakt pierwotnego zamieszczenia owej rozpiski w dziale turniejowym oraz sam sposób jej obrobienia. Po to m.in. wrzuciłem odnośnik do tematu Kudłatego, żeby każdy mógł sobie wedle potrzeby łatwo porównać obie te armie we własnym zakresie. Niemniej, być może kolega Artur sam doszedł do takich a nie innych rozwiązań, dlatego też napisałem tylko, że odniosłem nieco inne wrażenie, ale nie zamierzam nikogo o nic oskarżać.
Trudno nazwać mnie funboyem Kudłatego, biorąc pod uwagę, że ostatni raz na kowadle grałem na samym początku 8 ed. Z resztą wielbiciele układu kowadło + król chyba też już się zorientowali, że poza Kudłatym nikt mastera tym nie wygrał (bo jeśli dobrze pamiętam to jemu właśnie udało się zająć miejsce na podium?). Są na świecie gracze którzy wygrywają duże turnieje składając krasnoludy z kowadłem lub bez kowadła, z królem lub bez króla - wystarczy odwiedzić Bugman's Brewery i poszukać relacji Furgila, Andy'ego Spiersa czy Alarica Saltzmana.
Sam korzystam z patentów sprawdzonych przez kilku solidnych turniejowych graczy oraz z własnych pomysłów dlatego doskonale rozumiem, że pod pewnymi względami moje armie przypominają cudze rozwiązania i pewnie bym się wkurzał, gdyby ktoś mi zarzucił bezmyślne kopiowanie. Niemniej w przypadku komentowanej przeze mnie rozpiski klocek slayerów wydaje się być wciśnięty nieco na siłę - brak mu synergii z resztą armii, co z resztą mam nadzieję wykazałem. Skoro jedyny element odróżniający w sposób zauważalny obie rozpiski wydaje się być jednak nieprzemyślany, wrażenie kserokopii staje się jakby zauważalne.
Wreszcie (i tu mam nadzieję, że z kolei Ty się nie obrazisz), pozwolę sobie sparafrazować Jeffa Dunhama:
"Learn to write in Polish, muthaf..."
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
To mój pomysł na euro choć zastanawiam się jeszcze też nad BSB w rangersach, co Wy na to?
1 Runesmith @ 147.0 Pts
Gromril Armour; schield; General
Runic Talisman [75.0]
Rune of Spellbreaking x3
1 Master Engineer @ 75.0 Pts
Gromril Armour,
Runic Armour [5.0]
Rune of stone
1 Thane @ 159.0 Pts
Gromril Armour; Great Weapon;
Battle Standard
Runic Armour [65.0]
Rune of Resistance
Master rune of Gromril
Rune of Preservation
1 Dragon Slayer @ 60.0 Pts
Slayer axes
Runic Weapon [10.0]
Rune of speed x2
30 Rangers @ 345.0 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Standard; Musician
40 Warriors @ 415.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
10 Thunderers @ 140.0 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour;
10 Thunderers @ 140.0 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour;
29 Hammerers @ 366.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Grudge Thrower @ 155 Pts
Engineering Runes [75.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Grudge Thrower @ 135 Pts
Engineering Runes [55.0]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Cannon @ 125 Pts
Engineering Runes [35.0]
Rune of Forging
1 Cannon @ 130.0 Pts
Engineering Runes [40.0]
Rune of Burning
Rune of Forging
TOTAL: 2392 Pts
1 Runesmith @ 147.0 Pts
Gromril Armour; schield; General
Runic Talisman [75.0]
Rune of Spellbreaking x3
1 Master Engineer @ 75.0 Pts
Gromril Armour,
Runic Armour [5.0]
Rune of stone
1 Thane @ 159.0 Pts
Gromril Armour; Great Weapon;
Battle Standard
Runic Armour [65.0]
Rune of Resistance
Master rune of Gromril
Rune of Preservation
1 Dragon Slayer @ 60.0 Pts
Slayer axes
Runic Weapon [10.0]
Rune of speed x2
30 Rangers @ 345.0 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Standard; Musician
40 Warriors @ 415.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
10 Thunderers @ 140.0 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour;
10 Thunderers @ 140.0 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour;
29 Hammerers @ 366.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Grudge Thrower @ 155 Pts
Engineering Runes [75.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Grudge Thrower @ 135 Pts
Engineering Runes [55.0]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Cannon @ 125 Pts
Engineering Runes [35.0]
Rune of Forging
1 Cannon @ 130.0 Pts
Engineering Runes [40.0]
Rune of Burning
Rune of Forging
TOTAL: 2392 Pts
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
masz 8 wolnych punktów więc wrzuć GW na ME.
Co do glębszych zmian to kiedy dojdziesz do wniosku że ten slayer jest do bani to wrzuć zamiast niego na hamków banner z wardem lub inżynierów do maszyn.
Ogólnie wygląda spoko.
Co do glębszych zmian to kiedy dojdziesz do wniosku że ten slayer jest do bani to wrzuć zamiast niego na hamków banner z wardem lub inżynierów do maszyn.
Ogólnie wygląda spoko.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
100 razy bardziej wole jednak mieć inzynierów na maszynach niż tak losową zabawkę jak 1 slayer który zginie nawet i od orła lub pieska ogrowego jak bedzię miał dobry rzut.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2012, o 18:47 przez crovaxus, łącznie zmieniany 1 raz.
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
Cóż odnosząc się do powyższych wypowiedzi, dziękuje za krytykę koledze Danrakh jak i również za moją obronę podczas mej nieobecności koledze Morsereg-owi.
A wracając do rozpiski to :
-standardem jest złożeni maszyn
-standardem jest złożenie bochaterów: BSB, kowal, tarczownik
- na pewno również standardem jest teraz "patent kudłatego" z 5 hammców i tarczownikiem (bo przynajmniej on to pierwszy, bądź jeden z pierwszych napisał i sprawdził)
- standardem też jest już bsb w rangerach lub minerach z m.r.of chalenge
Więc coraz mniej jest tu pola do popisu, lecz koncepcyjnie ta rozpiska to mój (o ile przy tych wszystkich standardach można tak powiedzieć) pomysł -niestety grając na małym oddziale thudnów i małym rangersom z bsb i chalengem, doszedłem do wniosku, że lepiej zrobić duży kloc rangerów, i tym podobne sytuacje miały miejsce - i tak człowiek taki jak ja, dochodzi do podobnych przemyśleń co czołowi gracze - tylko oni to wiedzieli wcześniej, a ja do tego musiałem dojść
Niestety patrząc na rozpiski dzisiejszych krasnali, wszystko wydaje się prawie takie samo - z jakimiś 400-stoma pkt różnicy co najwyżej. Miejmy nadzieję, że doczekamy czasów kiedy krasię będą mogły mięć mocne i różnorodne rozpiski.
Co do slayerów wiem że ta jednostka nawet z liderką 10 i przerzutem nie zwieje tak jak lubią mi robić hamaki. Sztandar na hamakah (szkoda że slayerzy nie mogą brać sztandarów bo oni by go wtedy mieli) po to by slayerzy nie schodzili od lekkiego strzelania jak muchy i czasem by chronić w pieszej turze maszynki jeśli przeciwnik ma dużo strzelania, lecz po namysłach może lepiej sztandar ten zmienić na dodatkową 5-tkę minersów.
Ponadto nie wiem czemu wszyscy są pewni równania hammak > slayer
No to tyle pozdrawiam Artur
A wracając do rozpiski to :
-standardem jest złożeni maszyn
-standardem jest złożenie bochaterów: BSB, kowal, tarczownik
- na pewno również standardem jest teraz "patent kudłatego" z 5 hammców i tarczownikiem (bo przynajmniej on to pierwszy, bądź jeden z pierwszych napisał i sprawdził)
- standardem też jest już bsb w rangerach lub minerach z m.r.of chalenge
Więc coraz mniej jest tu pola do popisu, lecz koncepcyjnie ta rozpiska to mój (o ile przy tych wszystkich standardach można tak powiedzieć) pomysł -niestety grając na małym oddziale thudnów i małym rangersom z bsb i chalengem, doszedłem do wniosku, że lepiej zrobić duży kloc rangerów, i tym podobne sytuacje miały miejsce - i tak człowiek taki jak ja, dochodzi do podobnych przemyśleń co czołowi gracze - tylko oni to wiedzieli wcześniej, a ja do tego musiałem dojść
Niestety patrząc na rozpiski dzisiejszych krasnali, wszystko wydaje się prawie takie samo - z jakimiś 400-stoma pkt różnicy co najwyżej. Miejmy nadzieję, że doczekamy czasów kiedy krasię będą mogły mięć mocne i różnorodne rozpiski.
Co do slayerów wiem że ta jednostka nawet z liderką 10 i przerzutem nie zwieje tak jak lubią mi robić hamaki. Sztandar na hamakah (szkoda że slayerzy nie mogą brać sztandarów bo oni by go wtedy mieli) po to by slayerzy nie schodzili od lekkiego strzelania jak muchy i czasem by chronić w pieszej turze maszynki jeśli przeciwnik ma dużo strzelania, lecz po namysłach może lepiej sztandar ten zmienić na dodatkową 5-tkę minersów.
Ponadto nie wiem czemu wszyscy są pewni równania hammak > slayer
No to tyle pozdrawiam Artur
ponieważ hammerers ma siłę 6 i WS5 a slayer tylko WS4 i bazową siłę 3?? pewnie dlatego. Ale niestety musze się z tobą zgodzić artur co do tego iż nasze rozpy się nic nie zmieniają. w kazdej mamy to samo i wszystko kopiowane jest albo od kudłatego albo od kogoś kto na nim bazował i mamy później takie sytuacje. jedyną różnicą jest to iż jeden ma kowadło a drugi nie. Niestety tez trzeba spojrzeć iż nie mamy pierdylionu jednostek dfo wyboru jak co inne armie jak np elfy czy imperium co zmusza nas do ciągłego wystawiania tego samego. Takie moje zdanie ;]
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
hammerer vs slayer
WS 5 < możliwość 2A (mieć 30 a 40)
S 6 = S = T
stubborn < unbreakable
możliwość brania sztandaru > brak
armor > brak
12p < 11p
bazowa S4 > bazowa S3
3 = 3
Prawda jest taka, że właśnie dzięki utartym schematom przyjęło się że hamce są leprze i nikt już nie kombinuje ze slayerami, tylko kopiuj wklej ...
Takie moje subiektywne odczucia
WS 5 < możliwość 2A (mieć 30 a 40)
S 6 = S = T
stubborn < unbreakable
możliwość brania sztandaru > brak
armor > brak
12p < 11p
bazowa S4 > bazowa S3
3 = 3
Prawda jest taka, że właśnie dzięki utartym schematom przyjęło się że hamce są leprze i nikt już nie kombinuje ze slayerami, tylko kopiuj wklej ...
Takie moje subiektywne odczucia
pograj sobie Artur na obu wersjach, z klockiem 30 slayerów i 30 hamców kilka bitew i zobaczysz co wychodzi lepiej. Ja stawiam u mnie na hamców bo slayerzy płyną jak woda nawet z goblinami. Nie wystawiam ich w dużym klocku bo są nic nie warci. taka 10tka daje radę tak jak wcześniej wspomniana 5 hamców ale nic poza tym w moich rozpach.
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed