Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Re: Rozpiski nowego Imperium
Czyli niemożliwe?
Pytam się, bo na poprzednim Army Booku był Seerstaff of Saphery, który umożliwiał wybrać Magowi czary zamiast je losować i ETC FAQ pozwalał w ten sposób na 2xBanishment. Dodatkowo można mieć 2xBanishment w Imperium na Arcymagu i Ołtarzu, więc może o czymś nie wiem i jednak Teclis pozwala na dublowanie czarów?
Pytam się, bo na poprzednim Army Booku był Seerstaff of Saphery, który umożliwiał wybrać Magowi czary zamiast je losować i ETC FAQ pozwalał w ten sposób na 2xBanishment. Dodatkowo można mieć 2xBanishment w Imperium na Arcymagu i Ołtarzu, więc może o czymś nie wiem i jednak Teclis pozwala na dublowanie czarów?
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Oczywiście ,że nie - nigdy się nie dało - tylko Empire może mieć 2x BanishmentAzurix pisze:Hmm, a da się wybrać Banishment na Teclisie, jeśli Arcymag już go posiada, czy też wylosować go na Arcymagu, gdy Teclis go wybrał?
Jak się ładnie postarasz to i 3 będziesz mieć, chociaż jeden one usePiotrB pisze:Oczywiście ,że nie - nigdy się nie dało - tylko Empire może mieć 2x BanishmentAzurix pisze:Hmm, a da się wybrać Banishment na Teclisie, jeśli Arcymag już go posiada, czy też wylosować go na Arcymagu, gdy Teclis go wybrał?
co Wy na to?
lords:
balthasar gelt = 360pkt
wizard lord, 4lvl, heaven, scroll = 225pkt
hero:
priest, charmed shield, obsidian lodestone = 115pkt
bsb na pegazie, save 1+ reroll, dragonhelm, opal amulet = 193pkt
luthor huss = 155pkt
core:
39 halabardy fcg = 264pkt
10 handgunners = 90pkt
9x ICK fcg = 255pkt
special:
2x cannon = 240pkt
4x demigryfy, sztandar, muzyk = 252pkt
rare:
czolg = 250pkt
razem: 2399pkt
w ograniczeniach sie mieszcze, mam 5 pkt max:
1 balthasar
1 dzialo
1 dzialo
1 4demi lub ponizej
1 czolg
ogolnie kmina raczej prosta i nie wymagajaca wyjasnien
jedyne o czym mysle to lucznicy zamiast handgunnersow...
lords:
balthasar gelt = 360pkt
wizard lord, 4lvl, heaven, scroll = 225pkt
hero:
priest, charmed shield, obsidian lodestone = 115pkt
bsb na pegazie, save 1+ reroll, dragonhelm, opal amulet = 193pkt
luthor huss = 155pkt
core:
39 halabardy fcg = 264pkt
10 handgunners = 90pkt
9x ICK fcg = 255pkt
special:
2x cannon = 240pkt
4x demigryfy, sztandar, muzyk = 252pkt
rare:
czolg = 250pkt
razem: 2399pkt
w ograniczeniach sie mieszcze, mam 5 pkt max:
1 balthasar
1 dzialo
1 dzialo
1 4demi lub ponizej
1 czolg
ogolnie kmina raczej prosta i nie wymagajaca wyjasnien
jedyne o czym mysle to lucznicy zamiast handgunnersow...
Gelt z lore of undeath?
Priest bardzo słabo złożony. Daj mu zbroję za 50pkt która daje AS1+.
BSB też kiepsko, przydałby się dawnstone+charmed shield na nim, jakaś broń jeszcze - lanca?
Wywal handgunnerów i daj łuki.
Generalnie masz sporo małych oddziałów które w pojedynkę niewiele robią. Ja bym składał większe klocki, ale co kto lubi.
Priest bardzo słabo złożony. Daj mu zbroję za 50pkt która daje AS1+.
BSB też kiepsko, przydałby się dawnstone+charmed shield na nim, jakaś broń jeszcze - lanca?
Wywal handgunnerów i daj łuki.
Generalnie masz sporo małych oddziałów które w pojedynkę niewiele robią. Ja bym składał większe klocki, ale co kto lubi.
a gelt moze miec co innego niz metal?
z priestem baaardzo dobry pomysl
bsb ma lance, dawnstone tez ma, charmed shield dostanie bo zabiore priestowi
jakos te luki kompletnie mi sie nie podobaja....
kminie zeby z duzego wizarda nie zrobic melego, wywalic lodestone i wejdzie mi fast i witch hunter..
do testow wszystko
wiekszych klockow demi nie moge, a nie mam czego sie pozbyc zbytnio
z priestem baaardzo dobry pomysl
bsb ma lance, dawnstone tez ma, charmed shield dostanie bo zabiore priestowi
jakos te luki kompletnie mi sie nie podobaja....
kminie zeby z duzego wizarda nie zrobic melego, wywalic lodestone i wejdzie mi fast i witch hunter..
do testow wszystko
wiekszych klockow demi nie moge, a nie mam czego sie pozbyc zbytnio
Demi to jeszcze jako tako, chociaż przydałoby się 5 przynajmniej aby gelta trzymać. Szkoda, że euro nie pozwala.
9 konnych z luthorem to bardzo mało - w szarży nic nie przepchniesz, utkniesz i tyle Cię było. Może wywal halabardy i zrób 14-15 konnych. Za pozostałe punkty 5 konnych z muzykiem.
Każdy mag może brać undeth, na gelcie jest to szczególnie syta opcja bo masz +6 do casta.
Łuki są o tyle lepsze, że mają skirmish, co oznacza, że się praktycznie teleportują. Jest to wazne, gdy musisz uciekać magiem który w nich stoi.
Gunnerzy i tak zrobią całe nic, za mały zasięg.
9 konnych z luthorem to bardzo mało - w szarży nic nie przepchniesz, utkniesz i tyle Cię było. Może wywal halabardy i zrób 14-15 konnych. Za pozostałe punkty 5 konnych z muzykiem.
Każdy mag może brać undeth, na gelcie jest to szczególnie syta opcja bo masz +6 do casta.
Łuki są o tyle lepsze, że mają skirmish, co oznacza, że się praktycznie teleportują. Jest to wazne, gdy musisz uciekać magiem który w nich stoi.
Gunnerzy i tak zrobią całe nic, za mały zasięg.
@ Mateo - nie chcę burzyć twojego światopoglądu ale WFB w wersji turniejowej jest grą totalną ....żeby cokolwiek wygrać musisz mieć jakiś pomysł na grę. A Twoja rozpa to ani ofens ani defens ... zastanów się na koncepcją gry i co Ci bardziej odpowiada i zmodyfikuj to wszystko... jeśli defens to skup się na artylerii i magii oraz pomyśl o kontrze jeśli offens to skup się na pancernych jednostkach. I pamiętaj że nie bez kozery jest limit 450 pkt na oddział - warto mieć w armii przynajmniej dwa oddziały zblizone do tych puntów bo to gwarantuje odpowiednią przeżywalność i wygar w walce.
Teraz jest naprawdę nad czym pomyśleć w imperium - równie dobrze możesz sobie np złożyć całą latającą armię ...
Teraz jest naprawdę nad czym pomyśleć w imperium - równie dobrze możesz sobie np złożyć całą latającą armię ...
Ale rulebook i zasada powtarzania czarów te same. Nie wiem, nie znam się teraz i nawet nie mam pojecia co ten Teclis ma (loremastera?) ale przypominam że na ETC na 8 edycję dwa lata temu można było mieć zduplikowane czary.PiotrB pisze:Karol pls - to był inny book HE
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Seerstaff of Saphery. Czarodziej wybierał sobie Lore'a i zamiast losowania, mógł wybrać z tego Lore'a tyle czarów, ile miał poziomów magii. Dokładnie ta sama mechanika jest przy Teclisie, tylko on wybiera 1 czar. ETC FAQ pozwalał na 2xBanishment w przypadku Seerstaffa stąd zapytałem o tego Teclisa, bo może czegoś nie wiem?
To prawda co mówicie, ta rozpiska moja powyżej, to rozszerzenie tego czym gram na 1500, gram z kolegami bez ograniczeń, tak jak w booku:
mag 2 heave. Scroll
priest ench shield
pegazista bsb xharmed shield 1+ reroll, ward4+ opal, gw
38halki fcg
10 strzelciw sniper
2 armaty
4 demi sztandar muzyk
czolg snajpera
i na podstawie tego chcialbym dalej kombinować na 2400, bo extra sie gra, wszystko mam pomalowane pięknie i teraz tylko myslec jak to rozszerzyć...
macie jakieś kminy?
mag 2 heave. Scroll
priest ench shield
pegazista bsb xharmed shield 1+ reroll, ward4+ opal, gw
38halki fcg
10 strzelciw sniper
2 armaty
4 demi sztandar muzyk
czolg snajpera
i na podstawie tego chcialbym dalej kombinować na 2400, bo extra sie gra, wszystko mam pomalowane pięknie i teraz tylko myslec jak to rozszerzyć...
macie jakieś kminy?