Pytania krótkobrodego - zasady
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Pytania krótkobrodego - zasady
organki - rune of accuracy - bonus +1 do hita
cannon - rune of forging - przerzut missfire
canon 2 - rune of forging i rine of burning - przerzut missfire i plonace ataki
katapulta - rune of accuracy i rune of penetrating - przerzut scatterki i +1S
katapulta 2 - rune of accuracy, rune of penetrating i rune of burning - to co wyzej + plonace ataki
to jest takie podstawowe orunowanie maszyn. mniej wiecej tak sie gra. oczywiscie wybierasz sobie te maszyny ktore posiadasz. no i runy mozesz sobie zmieniac w zaleznosci od swoich preferencji i posiadanych punktow
do tego ja daje
sztandar na hammerersow - w zaleznosci od punktow pojedyncza badz podwojna Rune of slowness - spowolnienie przeciwnika w szarzy
BSB - magnificent armour of borek beetlebrow - AS2+ i jak przeciwnik bije z S6+ to ma jeszcze WSv 3+
runesmith - rune of spellbreaking - scroll
runesmith 2 - 2xrune of spellbreaking - scroll i dodatkowo przeciwnik na 4+ zapomina czar.
czasami na ME daje tylko - rune of parrying - przeciwnik otrzymuje kare -1 do hita a ja dzieki temu mam magiczna bron.
i pozniej jeszcze kombinuje z runami na zroi i broni, lordow i herosow.
tak na dobra sprawe to sam bys musial pokombinowac z runami. na czym ci sie fajnie gra i bez czego mogl bys sie obejsc taka metoda prob i bledow
cannon - rune of forging - przerzut missfire
canon 2 - rune of forging i rine of burning - przerzut missfire i plonace ataki
katapulta - rune of accuracy i rune of penetrating - przerzut scatterki i +1S
katapulta 2 - rune of accuracy, rune of penetrating i rune of burning - to co wyzej + plonace ataki
to jest takie podstawowe orunowanie maszyn. mniej wiecej tak sie gra. oczywiscie wybierasz sobie te maszyny ktore posiadasz. no i runy mozesz sobie zmieniac w zaleznosci od swoich preferencji i posiadanych punktow
do tego ja daje
sztandar na hammerersow - w zaleznosci od punktow pojedyncza badz podwojna Rune of slowness - spowolnienie przeciwnika w szarzy
BSB - magnificent armour of borek beetlebrow - AS2+ i jak przeciwnik bije z S6+ to ma jeszcze WSv 3+
runesmith - rune of spellbreaking - scroll
runesmith 2 - 2xrune of spellbreaking - scroll i dodatkowo przeciwnik na 4+ zapomina czar.
czasami na ME daje tylko - rune of parrying - przeciwnik otrzymuje kare -1 do hita a ja dzieki temu mam magiczna bron.
i pozniej jeszcze kombinuje z runami na zroi i broni, lordow i herosow.
tak na dobra sprawe to sam bys musial pokombinowac z runami. na czym ci sie fajnie gra i bez czego mogl bys sie obejsc taka metoda prob i bledow
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- Weatherwax
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 120
Montuj runę, przerzut artyleryjki może być przydatny, tylko za 25 pkt masz przerzut scattera a to się zawsze bardziej opłaca. Forging zwykle idzie na działo..
Światło wierzy, że przemieszcza się szybciej od wszystkiego, ale się myli. Nieważne, jak szybko pędzi, zawsze odkrywa, że ciemność dotarła na miejsce wcześniej i już na nie czeka.
- Stundstorm
- Warzywo
- Posty: 19
A wiecie może kiedy (i czy w ogóle) będzie army book do krasnoludów po Polsku?
Mój blog: http://wargamingwangera.blogspot.com/
moze mi ktos przepisac zasade devastating charge?
niestety w robocie nie mam dostepu do RB.
niestety w robocie nie mam dostepu do RB.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
wielkie dzieki.
poprosilem o to bo sie zastanawialem czy dzierzyciele tarczy tez dostaja dodatkowy atak z silver horna
niestety nie
szkoda, ze dostalismy fajny przedmiot ktory wzbudza strach w elfach i nagle WE dostaja jednostke ktora ma dodatkowy atak w momencie jak walcza z czyms co ma strach.
poprosilem o to bo sie zastanawialem czy dzierzyciele tarczy tez dostaja dodatkowy atak z silver horna
niestety nie
szkoda, ze dostalismy fajny przedmiot ktory wzbudza strach w elfach i nagle WE dostaja jednostke ktora ma dodatkowy atak w momencie jak walcza z czyms co ma strach.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 176
Hej takie pytanko. Wczoraj grałem 1 raz minersami. Rozumiem że wchodzą oni od 2 rundy pod koniec mojego ruchu i nie mogą się ruszyć. I muszę wyrzucić 3+ by wyszli tak? Gdzieś słyszałem, że wraz z kolejną rundą owa liczba spada. To prawda?
Aha znajomy mi powiedział że minersi nie muszą wychodzić od 2 rundy. Mogę ich ustawić normalnie jako oddział od 1 tylko zgodnie z zasadami zwyczajnego rozstawiania.
Aha znajomy mi powiedział że minersi nie muszą wychodzić od 2 rundy. Mogę ich ustawić normalnie jako oddział od 1 tylko zgodnie z zasadami zwyczajnego rozstawiania.
Ostatnio zmieniony 4 maja 2014, o 00:28 przez heimdall89, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 176
Aha jeszcze 1 pytanko- czy przed bombami z zyrokoptera bądź zyrobombera przeciwnik rzuca koscmi na obronę? I czy broni się przed armata?
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 176
To odpowiedź do pytania o minersów czy żyrka?
- Weatherwax
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 120
Obecnie górnicy wychodzą od drugiej rundy (w remaining moves) na +3 (jak ambushers z podręcznika, s79 - czyli jak nie wyjdą w drugiej to wychodzą na +3 w kolejnych); nie mogą szarżować ani maszerować (zasada reinforcements ok.27-28 strony podręcznika), ale mogą sobie gdzieś podejść na trzy cale; dodatkowo zgodnie z AB w rundzie w której wychodzą mają soft cover. Kończąc - mogą mieć przerzuty kości na wyjście ze steam drilla.heimdall89 pisze:Hej takie pytanko. Wczoraj grałem 1 raz minersami. Rozumiem że wchodzą oni od 2 rundy pod koniec mojego ruchu i nie mogą się ruszyć. I muszę wyrzucić 3+ by wyszli tak? Gdzieś słyszałem, że wraz z kolejną rundą owa liczba spada. To prawda?
Aha znajomy mi powiedział że minersi nie muszą wychodzić od 2 rundy. Mogę ich ustawić normalnie jako oddział od 1 tylko zgodnie z zasadami zwyczajnego rozstawiania.
---
Mam inne pytanie - jak dam czempionowi młotowych magiczną broń to będzie mógł dostać i użyć tarczy? Wydaje mi się, iż nie ma przeciwwskazań.
Ostatnio zmieniony 4 maja 2014, o 16:02 przez Weatherwax, łącznie zmieniany 1 raz.
Światło wierzy, że przemieszcza się szybciej od wszystkiego, ale się myli. Nieważne, jak szybko pędzi, zawsze odkrywa, że ciemność dotarła na miejsce wcześniej i już na nie czeka.
oczywiscie mozna tez ich wystawic normalnie, w swoim deployu, razem z innymi jednostkami.Matamata pisze:Obecnie górnicy wychodzą od drugiej rundy (w remainging moves) na +3 (jak ambushers z podręcznika, s79 - czyli jak nie wyjdą w drugiej to wychodzą na +3 w kolejnych); dodatkowo zgodnie z AB w rundzie w której wychodzą mają soft cover. Kończąc - mogą mieć przerzuty kości na wyjście ze steam drilla.heimdall89 pisze:Hej takie pytanko. Wczoraj grałem 1 raz minersami. Rozumiem że wchodzą oni od 2 rundy pod koniec mojego ruchu i nie mogą się ruszyć. I muszę wyrzucić 3+ by wyszli tak? Gdzieś słyszałem, że wraz z kolejną rundą owa liczba spada. To prawda?
Aha znajomy mi powiedział że minersi nie muszą wychodzić od 2 rundy. Mogę ich ustawić normalnie jako oddział od 1 tylko zgodnie z zasadami zwyczajnego rozstawiania.
tak, moze uzywac. jest jednak pare aleMam inne pytanie - jak dam czampionowi młotowych magiczną broń to będzie mógł dostać i użyć tarczy? Wydaje mi się, iż nie ma przeciwwskazań.
- parry nie bedzie dzialalo
- nie mozna wykupic tylko jednej tarczy. trzeba je wykupic calemu oddzialowi.
1) przy zyrkach nie ma dopisku 'no AS' tak wiec przeciwnik normalnie sie broni. pamietaj, ze maja armour piercingheimdall89 pisze:Aha jeszcze 1 pytanko- czy przed bombami z zyrokoptera bądź zyrobombera przeciwnik rzuca koscmi na obronę? I czy broni się przed armata?
2) od strzalu z armaty rowniez przysluguje armour save. jednak przy S10 jest on zmniejszony o 7 czyli tak jak by go nie bylo. jesli sila kuli zostanie w jakis sposob zmniejszona to przeciwnik normalnie rzuca na AS.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- Weatherwax
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 120
tak, moze uzywac. jest jednak pare aleMam inne pytanie - jak dam czampionowi młotowych magiczną broń to będzie mógł dostać i użyć tarczy? Wydaje mi się, iż nie ma przeciwwskazań.
- parry nie bedzie dzialalo
- nie mozna wykupic tylko jednej tarczy. trzeba je wykupic calemu oddzialowi.
I cały misterny plan poszedł w pizdu..cytując klasyka (w końcu to tekst z poprzedniego tysiąclecia).
Dzięki, idę po jakieś 68% ale.. normalnie był zachlipał w poduszkę, ale krasnale nie wiedzą co to łzy..
Światło wierzy, że przemieszcza się szybciej od wszystkiego, ale się myli. Nieważne, jak szybko pędzi, zawsze odkrywa, że ciemność dotarła na miejsce wcześniej i już na nie czeka.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 176
Dzięki wielkie. A jeszcze coś - nie do końca łapie zasadę jealous runes. Chodzi mi o mistrzowskie runy. Dobrze rozumiem że można mieć tylko 1 taka rune na 1 broni ale w armii może być parę takich Run?