Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Re: Kila pytan poczatkujacego :P
dotyczy to wszystkich modeli które wybiorą te strzałki + waye + stalkerzy
reszta nie liczy się w ogóle do limitu
reszta nie liczy się w ogóle do limitu
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
To ja mam pytanie z serii tych banalnych.
Jak gracie wildami ?
Wiem ze mają pierdolniecie, i generalnie super oddział, ale jakos nie potrafie nimi zagrać na tyle dobrze, żeby stworzyć sobie jakieś dobre sytuacje.
Miałem ten sam problem z poprzednim bookiem, tyle że wtedy miałem małe ogranie na 8 ed
Cały czas wyciągam nowymi WE remisy albo małe zwycięstwa, a jestem pewny, ze jaknauczę sie grać WR to mogę wyciągać duzo więcej.
Dlatego proszę o pomoc
Jak gracie wildami ?
Wiem ze mają pierdolniecie, i generalnie super oddział, ale jakos nie potrafie nimi zagrać na tyle dobrze, żeby stworzyć sobie jakieś dobre sytuacje.
Miałem ten sam problem z poprzednim bookiem, tyle że wtedy miałem małe ogranie na 8 ed
Cały czas wyciągam nowymi WE remisy albo małe zwycięstwa, a jestem pewny, ze jaknauczę sie grać WR to mogę wyciągać duzo więcej.
Dlatego proszę o pomoc
Turniejowo nowe WEwenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
12/4/5
W poprzedniej edycji nie było problemu, bo nie było frenzy. Wtedy u mnie latali po flankach, próbowali wjechać na plecy, zajmowali się lekkimi oddziałami / strzelającymi / maszynkami. Teraz (tzn. tak miałem na ostatnim turnieju) czekają do 4-5 tury, żeby potem nadkruszone oddziały wroga po prostu w szarży zdjąć "na raz". Testowanie frenzy nawet na LD 9 jest ryzykowne, dlatego ja ich trzymam poza zasięgiem/ w odwodzie / w zasięgu bsb. Ale w sumie poradziłbym się lepszych graczy ala Laik, Pasio.
Tak jak Piotras pisze – przez frenzy trzeba nimi grać znacznie ostrożniej.
Trzeba ich chronić przed ostrzałem i magią przeciwnika, całą armią wymuszać na przeciwniku niewygodne ruchy a wildami cierpliwie czekać na swoją szansę – ja często w soczyste rzeczy wpadam nimi w 5-6 turze. Najczęściej właśnie szarża wildów zmienia zwycięstwo w wysokie zwycięstwo
Trzeba ich chronić przed ostrzałem i magią przeciwnika, całą armią wymuszać na przeciwniku niewygodne ruchy a wildami cierpliwie czekać na swoją szansę – ja często w soczyste rzeczy wpadam nimi w 5-6 turze. Najczęściej właśnie szarża wildów zmienia zwycięstwo w wysokie zwycięstwo
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Ja Wildami zacząłem grać nonszalacko od czasu kiedy odkryłem do czego są zdolni i śrubują mi genialne wyniki i rekordy...ale zdarzy się im oblać Frenzy czy dostać kontrę na bok..... (np. szarża na 11-12 w bok - czasami trzeba takie ryzyko podjąć )
Wildzi + magia = naprawdę spory problem dla przeciwnika
Laik pisze o tym aby ich chronić od ostrzału i magii....prawda!
Ale czasami można nimi taki ostrzał na siebie przyjąć aby łucznicy nie obrywali.
Grając z przeciwnikiem kiedy wiemy, że CC raczej nie będzie albo jakieś mniejsze, mniej istotne wtedy ogarniam Wildami magiczne pociski, ostrzał itp.
Mając taką 7 muszę stracić 6 (lub max) aby przeciwnik dostał punkty
Czasami to są 2 tury strzelania/czarowania przez przeciwnika....a łucznicy nasi nieruszeni robią pogrom
Wydaje mi się, że to kwestia przeciwnika, wystawienia się, błędów jakie możemy popełnić my lub przeciwnik.
W każdym bądź razie jak dla mnie to nowa wersja Wildów to może śmiało wbijać się w co tylko zechce - warunkiem jest 1-2 tury wcześniej odpalić trochę strzałek, zmiękczyć cel, wspomóc magią i efekt jest naprawdę zadowalający....a strata takiej 7 (196pkt) naprawdę nie boli
Wildzi + magia = naprawdę spory problem dla przeciwnika
Laik pisze o tym aby ich chronić od ostrzału i magii....prawda!
Ale czasami można nimi taki ostrzał na siebie przyjąć aby łucznicy nie obrywali.
Grając z przeciwnikiem kiedy wiemy, że CC raczej nie będzie albo jakieś mniejsze, mniej istotne wtedy ogarniam Wildami magiczne pociski, ostrzał itp.
Mając taką 7 muszę stracić 6 (lub max) aby przeciwnik dostał punkty
Czasami to są 2 tury strzelania/czarowania przez przeciwnika....a łucznicy nasi nieruszeni robią pogrom
Wydaje mi się, że to kwestia przeciwnika, wystawienia się, błędów jakie możemy popełnić my lub przeciwnik.
W każdym bądź razie jak dla mnie to nowa wersja Wildów to może śmiało wbijać się w co tylko zechce - warunkiem jest 1-2 tury wcześniej odpalić trochę strzałek, zmiękczyć cel, wspomóc magią i efekt jest naprawdę zadowalający....a strata takiej 7 (196pkt) naprawdę nie boli
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
A jak trzeba rozliczać Sisters of Twilight? Jak są na smoku to wiadomo, ale jak ich posadzić na orle? To obie mają po 3 Woundy?
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Takie pytanko ... bo juz sie gubie z tymi zapisami ojro Jezeli wezme 20 lukow bez kar + 10 wayow to wyczerpuje ten paragraf 60 lukow ? Czy tylko waye sa liczone x2 ?
To nice Wchodzi mi spokojnie 2 x 20 bez kar + 10 wayow bez snajperow .
Panowie głupie pytanie, jakie wymiary ma Citadel Woods? Gdzieś tu kiedyś był schemat, ale mam sklerozę i nie mogę znaleźć tego tutaj, a do tura nie zdążę kupić modelu, zatem proszę o pomoc.
Siema,
Mam pytanko o to jak bardzo są wypasione nowe włócznie Asari
Czy bonus do walki z dodatkowego szeregu o którym można przeczytać w Army Book-u kumuluje się z ogólną zasadą włóczni z podręcznika?
Konkretniej, czy biorąc pod uwagę ataki wspierające Eternale mogą walczyć z 3 czy z 4 rzędów?
Kolejne pytanko.
Czy Wardancerzy z włóczniami używając tańca Storm of Blades (+1A) mogą używać dwóch ataków z 2 rzędu?
A w przypadku 3 rzędów:
1 rząd - 2 ataki
2 rząd - 1 atak (wspierający)
3 rząd - 2 ataki
Pytam bo coś mi świta, że kiedyś jednostki z włóczniami w dalszych rzędach mogły atakować tylko raz niezależnie od tego ile ataków miały a w aktualnym podręczniku nic o tym nie ma.
Mam pytanko o to jak bardzo są wypasione nowe włócznie Asari
Czy bonus do walki z dodatkowego szeregu o którym można przeczytać w Army Book-u kumuluje się z ogólną zasadą włóczni z podręcznika?
Konkretniej, czy biorąc pod uwagę ataki wspierające Eternale mogą walczyć z 3 czy z 4 rzędów?
Kolejne pytanko.
Czy Wardancerzy z włóczniami używając tańca Storm of Blades (+1A) mogą używać dwóch ataków z 2 rzędu?
A w przypadku 3 rzędów:
1 rząd - 2 ataki
2 rząd - 1 atak (wspierający)
3 rząd - 2 ataki
Pytam bo coś mi świta, że kiedyś jednostki z włóczniami w dalszych rzędach mogły atakować tylko raz niezależnie od tego ile ataków miały a w aktualnym podręczniku nic o tym nie ma.
Moje malowanko "Galeria" Flinsh'a Zapraszam do przejrzenia, komentarze mile widziane
Włócznie Asrai to inna broń niż standardowe włócznie z RB, więc EG biją z 3 szerwgów (w hordzie z 4)
Tancerze mogąwykonać tylko jeden dodatkowy atak z 2 i każdego kolejnego szeregu, ale pamiętaj, że możesz mieć pierwszy szereg z AHW, a kolejne z włóczniami.
Tancerze mogąwykonać tylko jeden dodatkowy atak z 2 i każdego kolejnego szeregu, ale pamiętaj, że możesz mieć pierwszy szereg z AHW, a kolejne z włóczniami.
Dzięki za odpowiedź
Odnośnie Wardancerów i innej broni w pierwszym szeregu to coś mi nie pasuje. W AB jest napisane, że wardancerzy mogą wymienić bronie ręczne na włócznie, czyli zostaje im tylko włócznia. Z mojej skromnej wiedzy wynika, że cały oddział musi mieć takie samo uzbrojenie. Mylę się?
Odnośnie Wardancerów i innej broni w pierwszym szeregu to coś mi nie pasuje. W AB jest napisane, że wardancerzy mogą wymienić bronie ręczne na włócznie, czyli zostaje im tylko włócznia. Z mojej skromnej wiedzy wynika, że cały oddział musi mieć takie samo uzbrojenie. Mylę się?
Moje malowanko "Galeria" Flinsh'a Zapraszam do przejrzenia, komentarze mile widziane
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Mylisz się Wardancerzy są tutaj wyjątkiem i każdemu modelowi możesz wymieniać broń. Czyli przykładowo czempion moze mieć ADH a reszta modeli włócznie
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com