7 ed. - nowe HE
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
acha i jeszcze jedno czy ktos coś wie o nowych figurkach HE u Vapów odmłodzili prawie całą armie, a u nas co? lwi rydwan i nowy smok SW, i herosi ... no szkoda gadać ja licze na WL takich jak na shariotach napweno dokupie ich wiecej i z mojej Army of Saphery zrobi się Army of Cheradge bo bardzo fajna piechotka
za prawą górką pod skosem 
a jakby w rogu z góry jakoś działko go widziało to zasłoniłbym go łucznikami, proste

a jakby w rogu z góry jakoś działko go widziało to zasłoniłbym go łucznikami, proste

@Ice-T:
Ja nie wiem jaka masz rozpe ale ja poki co jeszcze gram na magach i bolcach wiec Imerium nowe nie jest straszne.Bolce i Metal szachuja ta Tanki.A co do 6 dzial to ja bym na to tak nie patrzyl.Bo te 2 dziala na tankach to jest tez jakas szansa uszkodzenia tanka a zasieg ich jest mniejszy wiec sa mniej grozne.A z Imperium w wiekszości przypadkow masz wiecej pkt rozstawien co jest bardzo wazne.
I nie jest powiedziane ze oddzial ofensywny musi isc do walki.Lepiej skitrac puknty niz isc na pewna smierc.
A co do LC to ze jest za drogi to kazdy wiec ale na Tiranocach wiele osób sie przejechalo na tyle ze woli cos pewniejszego w combacie.A do tego fajna figurka i klimat
A co do ochrony rydwanu to mozna chociazby postawic lucznikow na gorce i jak najdalej za nimi rydwan(cel zasloniety i dziala nie widza-choc gracze bede probowali overguesowac i nagle gracze z 10 letnim doswiadczeniem beda chcili zabic lucznika guesujac na cal przed lucznikiem
)
.Albo w miare zlączone linie 2 piechót a za nimi 10 cali dalej rydwan.(zakladajac ze dziala wrogie nie sa na gorce).Ogolnie zawsze da sie cos wykombinowac.
A SM nie podstawia sie na ostrzal.Gora na jeden oddzial lucznkow mozna sobie pozwolic.Ale przy 3/4 bolcach Twoich lucznikach i magi strzelanie wroga nie powinno sprawiac problemu(te uzywajace BS plus organy bo to znosi SM).
A zeby wyrazac opinie to trzeba zagrac dziesiatki bitew na turniejach i wtedy wyciagac wnioski a nie po 2 bitwach.Ja np jak gralem w parze z Thurionem to SM zdobyli w jednej bitwie ponad 1000 pkt (wycieli kawe,2 herosów plus oddzial Longbeardów z BSB zabijajc w ture 9 longów
) a w innych bitwach przyjmowali imperialna kawalerie posylajac je w piach albo walczyli z 2 kolockami krasnoludów od frontu-tu zabraklo tur zeby zabic wszystkich
).Ja ich bede wystawial bo wole Hth gdzie zamiast + ilestam na wejsciu moge zrobic sieczke z wroga.Taki fetysz 
Ja nie wiem jaka masz rozpe ale ja poki co jeszcze gram na magach i bolcach wiec Imerium nowe nie jest straszne.Bolce i Metal szachuja ta Tanki.A co do 6 dzial to ja bym na to tak nie patrzyl.Bo te 2 dziala na tankach to jest tez jakas szansa uszkodzenia tanka a zasieg ich jest mniejszy wiec sa mniej grozne.A z Imperium w wiekszości przypadkow masz wiecej pkt rozstawien co jest bardzo wazne.
I nie jest powiedziane ze oddzial ofensywny musi isc do walki.Lepiej skitrac puknty niz isc na pewna smierc.
A co do LC to ze jest za drogi to kazdy wiec ale na Tiranocach wiele osób sie przejechalo na tyle ze woli cos pewniejszego w combacie.A do tego fajna figurka i klimat

A co do ochrony rydwanu to mozna chociazby postawic lucznikow na gorce i jak najdalej za nimi rydwan(cel zasloniety i dziala nie widza-choc gracze bede probowali overguesowac i nagle gracze z 10 letnim doswiadczeniem beda chcili zabic lucznika guesujac na cal przed lucznikiem

.Albo w miare zlączone linie 2 piechót a za nimi 10 cali dalej rydwan.(zakladajac ze dziala wrogie nie sa na gorce).Ogolnie zawsze da sie cos wykombinowac.

A SM nie podstawia sie na ostrzal.Gora na jeden oddzial lucznkow mozna sobie pozwolic.Ale przy 3/4 bolcach Twoich lucznikach i magi strzelanie wroga nie powinno sprawiac problemu(te uzywajace BS plus organy bo to znosi SM).
A zeby wyrazac opinie to trzeba zagrac dziesiatki bitew na turniejach i wtedy wyciagac wnioski a nie po 2 bitwach.Ja np jak gralem w parze z Thurionem to SM zdobyli w jednej bitwie ponad 1000 pkt (wycieli kawe,2 herosów plus oddzial Longbeardów z BSB zabijajc w ture 9 longów



jej Chory ma absolutną racje i prosze Ice-T nie wpajaj nam, że oni są słabi, ok dla Ciebie są i Twoje stanowisko już znamy, a Ty co jakiś czas się o nim przypominasz tylko po co? To nic nie zmieni, skoro są słąbi nie graj na nich, a jesli Ci się aż tak podobają jak piszesz to zagraj nimi z setke bitew i moze coś z nich wyuskasz.
Jednak ja dalej używam tiranoców, na słabe rzeczy są ok i te magiczne 18 cali i dobrze współgrają z WL, którzy z powodu niewystarczającej liczby ataków nie zawsze połamią wrogi oddział i po to mam 2 tiranoci, nie gram na SM, owszem, bo narazie bardzo podobaja mi się kotki ( z resztą prawie całą VI. ed stały na półce wiec cos im się należy), jednak kieedyś się znudzą i na pewno skorzystam z usług chłopców z Saphery
Jednak ja dalej używam tiranoców, na słabe rzeczy są ok i te magiczne 18 cali i dobrze współgrają z WL, którzy z powodu niewystarczającej liczby ataków nie zawsze połamią wrogi oddział i po to mam 2 tiranoci, nie gram na SM, owszem, bo narazie bardzo podobaja mi się kotki ( z resztą prawie całą VI. ed stały na półce wiec cos im się należy), jednak kieedyś się znudzą i na pewno skorzystam z usług chłopców z Saphery

Ja rozegrałem mase bitew nowymi HE i w jedej kolega zlekceważył całkowicie SM którzy w 2 tury pozbawli go całkowicie armi reszta to pare marnych punktów ubitych w większości przypadków to sa wystrzelani też lubię zobaczyć czyjas mine jak mu SM ściągają 12 kolesi ale to żakdkość. No i Over gessing to standardowy chwyt walić w jednego łucznika bo cos może stoi za nimi ale to nie chodzi o 1 ture przecież nie jestem w stanie w ciądu jedenj tury ściągnac np całego krasiowego ostrzału czyli mam marne szanse aby go skitrać.
Co do tego czy chować SM no niby fajnei ale nie po to daje ponad 200 pts żeby z lasu ogladali większość bitew
No widzisz chory a na moich SM żadna kawaleria nie chce szarżować oprócz BK ;(
Ja teraz używam jednego lub 2 chariotów ale i tak lepiej spisują się DP
Co do tego czy chować SM no niby fajnei ale nie po to daje ponad 200 pts żeby z lasu ogladali większość bitew

No widzisz chory a na moich SM żadna kawaleria nie chce szarżować oprócz BK ;(
Ja teraz używam jednego lub 2 chariotów ale i tak lepiej spisują się DP

ej, przecież nie wszystko na wszystko jest super ekstra, fiku miku...
Dlaczego ludzie wolą grać na magii? Bo jest uniwersalniejsza niż star dragon, który zmłuci ofensywne wampiry czy każdy inny ofens, zaś trafi na defens i co?? Jest mały problem. Podobnie LCh, jest dobry na ofensy, bo straszak jakich mało, przeciw defensom kitrasz go, trudno i grasz tak aby przetrwał i jak się da zarobił na siebie. Zabije marne coś tam za 100 pkt, ale przezyje, to jakbyś w rozrachunku miał 240
Dlaczego ludzie wolą grać na magii? Bo jest uniwersalniejsza niż star dragon, który zmłuci ofensywne wampiry czy każdy inny ofens, zaś trafi na defens i co?? Jest mały problem. Podobnie LCh, jest dobry na ofensy, bo straszak jakich mało, przeciw defensom kitrasz go, trudno i grasz tak aby przetrwał i jak się da zarobił na siebie. Zabije marne coś tam za 100 pkt, ale przezyje, to jakbyś w rozrachunku miał 240

No ok juz obiecuje ze nie bede sie klucił o SM 
ale i tak lepiej gra mi się WL to sa killerzy choć jak dobrze zauważyłeś Kosa brakuje im czasem atakow :/
co do magi to na 2 k juz nie to samo jednak brak channalera boli bardziej niż brak seera a brać PS i liczyć że wyjdzie mi jeden czar na bitwę to daremne ale jak już jest arcy to nei tak strasznie nie mówiąc jak jest teclis bo w tedy ta armia ma zajebistego kopa:D

ale i tak lepiej gra mi się WL to sa killerzy choć jak dobrze zauważyłeś Kosa brakuje im czasem atakow :/
co do magi to na 2 k juz nie to samo jednak brak channalera boli bardziej niż brak seera a brać PS i liczyć że wyjdzie mi jeden czar na bitwę to daremne ale jak już jest arcy to nei tak strasznie nie mówiąc jak jest teclis bo w tedy ta armia ma zajebistego kopa:D
Ice-T jeśli chcesz dobrze kontrować defensy postaw na jednoski dystansowe, jeśli chcesz zachować dużą siłę bojową na offens ogranicz bohaterów i przedmioty magiczne i zainwestuj w regimenty. Na 1500 punktow posiadam od 80-90 modeli ( na 2000+ nawet do 150), a w liczbie regimentow malo ktora rozpa moze mi dorownac, a z grywam czesto z krasnalami, imperium i WE. Sila strzelecka to 2x10 lucznikow + 2 bolce + nieraz dodatkowych 5/10 luków z ellyrianow lub shadowow. Do tego jest i mag 2lvl z BoS. Z ofensywnych jendostek mam i 6 DP z warbannerem, 12-14 WL, oddzial 7 SM, 18/21 włoczników, ellyrianow etc. Przede wszystkim SM mi nigdy nie schodza, bo przeciwnik ma inne wazniejsze cele.
Ja osobiscie silę HE upatruję w ich dość dużej ilości. Jeśli w rozpie uda się połączyć tą jakość z ilością to żadna rozpiska nie powinna stanowić jakiegoś problemu nie do przejścia
Ja osobiscie silę HE upatruję w ich dość dużej ilości. Jeśli w rozpie uda się połączyć tą jakość z ilością to żadna rozpiska nie powinna stanowić jakiegoś problemu nie do przejścia

prosze się przenieść na PM, albo załatwiać to w temaci odpowiednim do tego w dziale handlu, a nie tutaj, reszte postów bede kasował.
- redyforaction
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 41
- Lokalizacja: konopnica near lublin
witam, ja mam pewne pytania co do lizaków, otoz mam problem z wybraniem odpowiedniej piechoty na nich np. swordmasterow ktorych wystawiam najczesciej sprzatam przez skinki nikoszac ani jednej jednostki, nastepnie phoenix guardzi padaja jak muchy po sarzy mocnej kawalerii mimo ward sava( tyle atakow chyba nie da sie obronic ) natomiast white lioni rowniez padaja od skinkow albo z magii, spermeni jedynie sie przydaja bo przyjmuja ostrzal i szarze... konnica moze?
a no i co proponujecie
dzieki z gory
a no i co proponujecie
dzieki z gory
Czy mógłby ktoś zapodać link do statystyk jednostek nowych high elfów?
Pozdr
Pozdr
Ewentualnie link do tego tematu:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=6334
w pierwszym poście masz plik do army buildera ze statystykami, itd.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=6334
w pierwszym poście masz plik do army buildera ze statystykami, itd.
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie

Tu masz, wystarczylo wejsc na strone GWSzymek pisze:Czy mógłby ktoś zapodać link do statystyk jednostek nowych high elfów?
Pozdr
