Runy zazdrośniceheimdall89 pisze:Dzięki wielkie. A jeszcze coś - nie do końca łapie zasadę jealous runes. Chodzi mi o mistrzowskie runy. Dobrze rozumiem że można mieć tylko 1 taka rune na 1 broni ale w armii może być parę takich Run?
Pytania krótkobrodego - zasady
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
- Weatherwax
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 120
Re: Pytania krótkobrodego - zasady
Ostatnio zmieniony 5 maja 2014, o 12:27 przez Weatherwax, łącznie zmieniany 1 raz.
Światło wierzy, że przemieszcza się szybciej od wszystkiego, ale się myli. Nieważne, jak szybko pędzi, zawsze odkrywa, że ciemność dotarła na miejsce wcześniej i już na nie czeka.
-
heimdall89
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 176
Ale kilka mistrzowskich Run użytych w bitwie już może być? Np mistrzowska runa na broni i zbroi?
A jeszcze jedno - czy 2 bohaterów może mieć ten sam przedmiot w sensie z tych 6 które są wypisane e na 1 stronie? Np że 2 bohaterów ma zbroję bsb?
A jeszcze jedno - czy 2 bohaterów może mieć ten sam przedmiot w sensie z tych 6 które są wypisane e na 1 stronie? Np że 2 bohaterów ma zbroję bsb?
nie moga. jeden przedmiot na rozpiske.
tak samo jest z runami. nie mozesz uzyc tej samej master runy dwa razy ani dwoch na jednym przedmiocie. spokojnie mozesz uzyc jednej na broni, kolejna na zbroi i jeszcze jedna na talizmany. nastepny heros podobnie, z zastrzezeniem o ktorym pisalem wczesniej, nie moze to byc runa ktora wykorzystales juz wczesniej.
tak samo jest z runami. nie mozesz uzyc tej samej master runy dwa razy ani dwoch na jednym przedmiocie. spokojnie mozesz uzyc jednej na broni, kolejna na zbroi i jeszcze jedna na talizmany. nastepny heros podobnie, z zastrzezeniem o ktorym pisalem wczesniej, nie moze to byc runa ktora wykorzystales juz wczesniej.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Przy okazji wiem już że model musi być w styku żeby ziać w CCBreath Weapon close Combat Attack
If the model with this special rule is in close combat, it can use the Breath Weapon to make an additional close combat attack at its own Initiative. A model that makes a breath weapon attack in this way inflicts 2D6 automatics hits on a single enemy unit in base contact - .....
Armour Piercing
Wounds caused in close combat by a model with this special rule(...) inflict a further -1 armor save modifier
Jeeli zieję normalnie z broni czy pierścionak, to mam tylko siłę 4. Ale jak już zieję w CC a w oddziale jest runesmith, to biję z siłą 4 AP ?
Wolę sie upewnić, żeby nie być w błędzie i myśleć, że mogę ziać z drugiego szeregu
Jak wygląda zianie z 2 szeregu? Łezkę przykładam do pierscionka i moich ignoruje pod templatem?Grichalk pisze:Przy okazji wiem już że model musi być w styku żeby ziać w CCBreath Weapon close Combat Attack
If the model with this special rule is in close combat, it can use the Breath Weapon to make an additional close combat attack at its own Initiative. A model that makes a breath weapon attack in this way inflicts 2D6 automatics hits on a single enemy unit in base contact - .....![]()
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
majac oddzial w walce nie mozesz zionac z drugiego szeregu.
musisz byc w b2b z przeciwnikiem
musisz byc w b2b z przeciwnikiem
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Zianie nie w walce.Morsereg pisze:majac oddzial w walce nie mozesz zionac z drugiego szeregu.
musisz byc w b2b z przeciwnikiem
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
@Grichalk
niestety, efekty roznych zasad specjalnych sie nie kumuluja.
w tym wypadku jest to zianie i AP
@Smh
z twoim pytaniem jest troche wiekszy problem
w RB (s.67) jest napisane, ze maly koniec templatki musi dotykac figurki ktora posiada ta zasade.
w akapicie wczesniej zas jest napisane, ze jest to shooting atack wykonywany w shooting phase.
i teraz dochodzimy do wymyslania
1) fire in two ranks ze strony 39 mowi, ze osoby stojace z tylu uzywaja losa i arca, na potrzeby wszystkich zasad strzelania, modelu znajdujacego sie z przodu. tak wiec czemu by nie moc przylozyc templatki do modelu z pierwszego szeregu??
2) przykladamy do drugiego szeregu i strzelamy przez swoj unit.
3) przykladamy do drugiego szeregu i nie strzelamy bo by sie trafilo swoj unit.
swoja droga na szybko, ponownie przeczytalem zasady strzelania i nie znalazlem, ze nie mozna strzelac do swoich unitow. jest informacja, ze nie mozna strzelac do unitow bedacych w combacie, oraz jest o przypadkowym zniesieniu strzalu z maszyny.
jak dla mnie najsensowniejsza wydaje sie opcja nr. 1)
swoja droga jesli ktos wie gdzie jest zakaz o strzelaniu do siebie to bardzo bym prosil o napisanie go tutaj
(nie zmieni to mojej decyzji odnosnie tego problemu ale przyda sie na przyszlosc
)
niestety, efekty roznych zasad specjalnych sie nie kumuluja.
w tym wypadku jest to zianie i AP
@Smh
z twoim pytaniem jest troche wiekszy problem
w RB (s.67) jest napisane, ze maly koniec templatki musi dotykac figurki ktora posiada ta zasade.
w akapicie wczesniej zas jest napisane, ze jest to shooting atack wykonywany w shooting phase.
i teraz dochodzimy do wymyslania
1) fire in two ranks ze strony 39 mowi, ze osoby stojace z tylu uzywaja losa i arca, na potrzeby wszystkich zasad strzelania, modelu znajdujacego sie z przodu. tak wiec czemu by nie moc przylozyc templatki do modelu z pierwszego szeregu??
2) przykladamy do drugiego szeregu i strzelamy przez swoj unit.
3) przykladamy do drugiego szeregu i nie strzelamy bo by sie trafilo swoj unit.
swoja droga na szybko, ponownie przeczytalem zasady strzelania i nie znalazlem, ze nie mozna strzelac do swoich unitow. jest informacja, ze nie mozna strzelac do unitow bedacych w combacie, oraz jest o przypadkowym zniesieniu strzalu z maszyny.
jak dla mnie najsensowniejsza wydaje sie opcja nr. 1)
swoja droga jesli ktos wie gdzie jest zakaz o strzelaniu do siebie to bardzo bym prosil o napisanie go tutaj
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Dzięki Morsereg, że chciało się Tobie kopać! Wg mnie 2 brzmi najrozsądniej, no ale... 
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
Ziew.
Strona 67, paragraf Breath Weapon Shooting Attack:
"To perform the attack, place the flame template so that it lies entirely within the model's forward arc, with the narrow end touching the creature's mouth (wiadomo o co chodzi, prawda?), and so that it is not touching any friendly units or enemy units that are in close combat."
Strona 67, paragraf Breath Weapon Shooting Attack:
"To perform the attack, place the flame template so that it lies entirely within the model's forward arc, with the narrow end touching the creature's mouth (wiadomo o co chodzi, prawda?), and so that it is not touching any friendly units or enemy units that are in close combat."
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
ziew.
wytlumaczyles tylko dlaczego nie jest to 2)
co faktycznie jakos mi umknelo.
wytlumaczyles tylko dlaczego nie jest to 2)
co faktycznie jakos mi umknelo.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
-
In_the_sea_of_blood
- Chuck Norris
- Posty: 441
Witam. Jak widać jestem nowy na forum i nie bardzo jeszcze czaje co i jak więc jakby co to z góry przepraszam. Pytanie moje dotyczy strzelania, akurat widzę że wstrzeliłem się w wątek. Strzelam z organek w odział 9 modeli (8 zwykłych i lord). O dziwo 14 strzałów trafia. I co dalej?? W RB jest napisane, że musi być mniej niz 5 modeli żebym mógł rozdzielić trafienia, a skoro jest ich 8 to już nie mogę, reszta przepada, czy turlam za tych 8 osobno i jeżeli ich zdejmę to dopiero pozostałe kieruje w lorda??
"Blood Bowl is like a war- no winners, just survivors"
nigdzie czegos takiego nie napisalem. co wiecej, potwierdzilem, ze masz racje bo zacytowany przez ciebie fragment mi umknal. tak wiec opcja nr 2 zostala wykluczona.panterq pisze:Sugerujesz, że oddział z bohaterem nie jest przez tego bohatera traktowany jako friendly unit?
napisalem, ze nie odniosles sie do punktu pierwszego.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Opis ataku raczej wyraźnie mówi, że zasięg ataku mierzymy od modelu który go posiada. Tak samo jak przy strzelaniu osobno mierzymy zasięg dla pierwszego i drugiego szeregu strzelców.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
-
In_the_sea_of_blood
- Chuck Norris
- Posty: 441
Dzięki, czyli nie zrobiłem się sam w wała. Kolejne głupie pytanie (miałem sporą przerwę w graniu i na 8 edycyjnych zasadach grałem ze 4 razy) broń do rzucania dostaje -1 za daleki zasięg?? Czyli teraz ładunki wybuchowe górników praktycznie zawsze są rzucane z -1 do hita?? I czemu w ogóle jest napisane że to missile weapon skoro oni muszą to rzucić?? I ostatnie pytanie o to czego nie moge zrozumieć to dlaczego tron już nie jest dużym celem?? Znaczy to chyba lepiej, ale jednak czemu już nie skoro był.
"Blood Bowl is like a war- no winners, just survivors"
Hejka!
Czy w wypadku gdy na herosa używającego Master Rune of Snorri Spangelhelm działają jakieś ujemne modyfikatory to hit,
to obniżają mu one zdolność trafiania, czy nadal trafia na 2+? Pytam, bo w opisie jest napisane: "...always hits on a to hit roll of 2+."
Czy w wypadku gdy na herosa używającego Master Rune of Snorri Spangelhelm działają jakieś ujemne modyfikatory to hit,
to obniżają mu one zdolność trafiania, czy nadal trafia na 2+? Pytam, bo w opisie jest napisane: "...always hits on a to hit roll of 2+."
MOLON LAVE
