Dyskusja o balancing patchu

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Re: Dyskusja o balancing patchu

Post autor: nindza77 »

Zbanować całkowicie i działka i mengile. Nie będzie i lizaków z działkami, które są nieklimatyczne i brzydkie. Znikną WE z działkami, które takie są także. Zniknie też WoCH z mengilami, który jeszcze gorszy jest. To jest IMO jedyny rozsądny krok. Chyba wszyscy wolimy by armie były spójne na stole? Balansować można w inny sposób... jakoś w O&G nikt nie marudzi i dział, ni mengili się nie widuje raczej.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

Grolshek pisze:I wrócę do totalnego standardu WoChu na dwóch helkach i maks magii ?
A czemu standardu? Skoro znikną działa, rydwany będą odporniejsze więc czemu ich nie wypróbować? Zamieniając oddział rycerzy i działo na rydwan i helke zarówno punktowo, jaki i slotowo wyjdzie na to samo, a zawsze będzie jakieś urozmaicenie, prawda?

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

nindza77 pisze:...jakoś w O&G nikt nie marudzi i dział, ni mengili się nie widuje raczej.
Dowcip stulecia z tym brakiem mengili u orków... Zastanów się dlaczego nazywani są OMG...

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Widziałem ich na stole RAZ w tej armii. Z przedmiotami z BP są zupełnie niepotrzebni IMO. Po odpowiednich korektach mogliby być tak jak i działa niepotrzebni nigdzie, tylko niech ktoś się za to zabierze. Bo na stole to wygląda obrzydliwie, powtórzę raz jeszcze. Jaka jest przyjemność grania tym czymś?
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Tandor92 pisze:
Grolshek pisze:I wrócę do totalnego standardu WoChu na dwóch helkach i maks magii ?
A czemu standardu? Skoro znikną działa, rydwany będą odporniejsze więc czemu ich nie wypróbować? Zamieniając oddział rycerzy i działo na rydwan i helke zarówno punktowo, jaki i slotowo wyjdzie na to samo, a zawsze będzie jakieś urozmaicenie, prawda?
Działa nie znikną, mengile nie znikną... Powtarzam to po raz setny... BP 1.7 ma mieć spore błędy według plotek... A jak już wyjdzie to pozamiatane...

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Ja bym był za zbanowaniem armii dow w armii poza dow.

Trochę dziwacznie (w mojej opinii) to wygląda - WE (albo krasnale) z oddziałem mengili :P albo jaszczurki z działkiem
Dla mnie to korzystna zmiana :)
Może i rozpiski by na tym skorzystały... Sam bym chętniej częściej wystawiał rydwan (gdyby nie to głupie spadanie z S7) :(

Awatar użytkownika
antonio
Chuck Norris
Posty: 529
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: antonio »

Waldi pisze: Trochę dziwacznie (w mojej opinii) to wygląda - WE (albo krasnale) z oddziałem mengili :P
Tak się składa że akurat żadna z tych armii nie może ich brać :wink:
Obrazek

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

ja nie jestem specjalnie za DoW w ograch (mimo że fluffowo pasują bo czemu ogry które same są DoW w połowie oddziałów nie miałyby skożystać z pomocy kolegów po fachu) ale niestety turniejowo zmuszony jestem je brac ponieważ nie mam żadnej odpowiedzi na latające LT typu blodzio czy smoki (no fakt jest hunter ale niestety hunter oznacza jednego maga mniej a antymagii nie mamy w ograch najleprzej więc i tak jeden mag mniej to wielkia obawa czy magia nas nie zniszczy)

z resztą LT ogry sobie radzą bo tyrant odpowiednio zlożony poskłada każdego w szarży (5 ataków, siła 7 każda rana to D3 woondów) ale nie złapie latającego a w większości przypadków nie przeżyje szarzy czegoś takiego mimo że gdyby to tyrant zaszarzował to by zabił

więc jakbym miał inną w miare pewną odpowiedz na latajace LT to nigdy bym nie pomyślał o działku

(mam nadzieje ze za bardzo nie zamataczyłem i rozumiecie co chce przekazać)

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

che che... no tak... zapomniałem sobie :P

Awatar użytkownika
antonio
Chuck Norris
Posty: 529
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: antonio »

już jest! 8)
Obrazek

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Nowy BP 1.6 poszedł live, jest dostępny na stronie.

W sprawie DoW będziemy pewnie jeszcze gadać - jeśli będzie korekta, to w ciągu dosłownie tygodnia.

Ogry - miłej zabawy.

Wszyscy - miłej krytyki :)

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Gdyby nie zapis o rarach DoW byłoby bosko... A tak jest dno i metr mułu... Zmarnowaliście swoją ciężką kilkunasto-tygodniową pracę...

Awatar użytkownika
Archiwista85
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 191
Lokalizacja: Klub Rebelia Łomianki

Post autor: Archiwista85 »

a co ze Skavenami???

Awatar użytkownika
antonio
Chuck Norris
Posty: 529
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: antonio »

Jako gracz ogrów jestem zadowolony ze zmian 8)
Darmowe imię dla każdego! =D>

No i pół nocy zmarnowane na robienie nowych rozpisek :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
Bruenor Battlehammer
Wodzirej
Posty: 700
Lokalizacja: Bendsburg

Post autor: Bruenor Battlehammer »

@ Barb

Z zapisu przy Rhinox Horn wynika, że ogry są greenskin...to jest celowe zagranie? :|
putoa alasti avantoon! :wink:

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

czy leadblecherzy działają tak klawo też brani jako DoW?
czemu nie ma beastmeńskich ograniczeń magii?

ogólnie spoko zmiany , nawet dobre nazwy powymyślaliście : )
Obrazek
T

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

Ogólnie jestem zadowolony ze zmian BP, ogry, mimo braku nowych itemów, wyszły lepiej niż się spodziewałem, darmowe imię powinno sporo dać, oszczędzamy 25-35 pkt. na każdym herosie a 40 pkt. to już oddział gnoblarów. Szkoda ze nie ma jednostek z GH, ale cóż.
Co do orków, hmm... zbroja lekko osłabiona ok. za to grzybek na moje oko jest teraz do dupy, równie dobrze mogłoby go nie być, Gholam, jeśli dobrze patrzę niczym się nie zmienił, a szkoda. O wiele bardziej woloałbym aby zawsze waliło się z 2 szeregów niż ze wszystkich w szarży.

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Nie ma ograniczeń Skavenów?
Gdzie boost dla DE ? :lol2:

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

A ja nie widzę nowego patcha, why? :( pisze mi że usunięty plik i takie tam.

Awatar użytkownika
Rupert_
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Rupert_ »

Ano u Orkasów z grzybkiem chyba się przyjdzie pożegnać, teraz DS już bardziej opłacalny będzie za +10 pts. Zbroja chyba bardziej uściślona, niż obcięta.
Jak rozumiem teraz już nie ma jak zmieścić w rozpie DoomDivera i Mengili? Szkoda, ostatnio pierwszy raz u mnie w rozpie zagościli i fajnie było trafiać w końcu w coś z broni dystansowej :P

ODPOWIEDZ