Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Przydałby się jakiś mr
jak Ci wybuchnie ta kawa pare razy to sie z niej szybko wyleczysz. Ja mam juz ten etap za soba. Meta tez nie sprzyja naszej kawaleri. Nowe zabawki vc maja kb, szczury odstrzela ten unit bardzo szybko. 1000 pkt w jedym unicie to nie jest dobra kmina dla Empire zaden z tego death starr raczej skarbonka dla przeciwnika...
mały priest z lustrem, enchanted shield, warrior bane. kosztuje jakieś 130 pkt i robi to samo co ten lector. masz 1+ save, i warrior bane z lustrem fajnie się kombuje. Bsb z whithe cloak -1 do hita dostawiasz go tam gdzie trzeba, grand master daje Ci ITP na tej kawie - jak juz grac na kawie to wolal bym miec ITP. Grand masterowi daj Runefanga, potion of speed, luck stone i charmed shield. Magowi daj mr3 i tym sposobem masz kulturalny zajazd. Do tego huricanum sie lepiej kombuje bo daje Ci + 1 do Hita. Może też life żeby leczyć czołg i huricanum
Jak uciekasz w reakcji na szarżę unitem z magiem 4lvl, generałem i BSB to i jest i tak okrutny wpierdul. Wybrałbym jednak ITP i spokój, że w przypadku trafienia na jakieś heleny czy inne doom and darkness nie pobiegną za stół.
No i grandmaster z runefangiem robie naprawdę fajne rzeczy.
Kolejna sprawa to mag w dużej kawalerii z innym lorem niż life. Strasznie ryzykowna sprawa. Wbijasz się kawą w combat, który miałeś wygrać, ciskasz IFkę a to JEB i z 15 modeli zostaje Ci 6... game over. Zatem lepiej go trzymać w małej kawie albo łucznikach.
No i grandmaster z runefangiem robie naprawdę fajne rzeczy.
Kolejna sprawa to mag w dużej kawalerii z innym lorem niż life. Strasznie ryzykowna sprawa. Wbijasz się kawą w combat, który miałeś wygrać, ciskasz IFkę a to JEB i z 15 modeli zostaje Ci 6... game over. Zatem lepiej go trzymać w małej kawie albo łucznikach.
Ostatnio zmieniony 10 lut 2015, o 06:56 przez Karli, łącznie zmieniany 1 raz.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Ja ogrywam sobie takie cuś i chyba znalazłem swoje optimum...
Total Roster Cost: 2398
Templar Grand Master (1#, 259 pts)
1 Grand Master, 159 pts = (base cost 155 + Shield 4)
1 Runefang, 85 pts
1 The Other Trickster's Shard, 15 pts
Wizard Lord (1#, 225 pts) Heaven
1 Battle Wizard Lord, 200 pts = (base cost 165 + Level 4 Upgrade 35)
1 Dispel Scroll, 25 pts
Warrior Priest (1#, 86 pts)
1 Warrior Priest, 81 pts = (base cost 65 + Warhorse 12 + Barding 4)
1 Enchanted Shield, 5 pts
Captain of the Empire (1#, 161 pts)
1 Captain of the Empire (Battle Standard Bearer), 116 pts = (base cost 60 + Warhorse 12 + Barding 4 + Lance 7 + Full Plate Armour 6 + Shield 2 + Battle Standard Bearer 25)
1 Talisman of Preservation, 45 pts
Knightly Orders (11#, 340 pts)
10 Inner Circle Knights, 270 pts = 10 * 25 (base cost 22 + Inner Circle Knights 3) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Preceptor, 35 pts = (base cost 32 + Inner Circle Knights 3)
1 Steel Standard, 35 pts
State Troops (38#, 263 pts)
32 Halberdiers, 212 pts = 32 * 6 (base cost 6) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Sergeant, 16 pts
5 [Det] Archers, 35 pts = 5 * 7
Pistoliers (5#, 90 pts)
5 Pistoliers, 90 pts = 5 * 18
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
Demigryph Knights (4#, 242 pts)
4 Inner Circle Knights, 242 pts = 4 * 58 (base cost 58) + Musician Mus 10
Demigryph Knights (4#, 242 pts)
4 Inner Circle Knights, 242 pts = 4 * 58 (base cost 58) + Musician Mus 10
War Engines (2#, 250 pts)
1 Steam Tank, 250 pts
I zachodzę w głowę, jak uciułać te 30-40 punktów żeby wziąć wózek zamiast pistoliersów ( w corach mam 603 punkty )
Total Roster Cost: 2398
Templar Grand Master (1#, 259 pts)
1 Grand Master, 159 pts = (base cost 155 + Shield 4)
1 Runefang, 85 pts
1 The Other Trickster's Shard, 15 pts
Wizard Lord (1#, 225 pts) Heaven
1 Battle Wizard Lord, 200 pts = (base cost 165 + Level 4 Upgrade 35)
1 Dispel Scroll, 25 pts
Warrior Priest (1#, 86 pts)
1 Warrior Priest, 81 pts = (base cost 65 + Warhorse 12 + Barding 4)
1 Enchanted Shield, 5 pts
Captain of the Empire (1#, 161 pts)
1 Captain of the Empire (Battle Standard Bearer), 116 pts = (base cost 60 + Warhorse 12 + Barding 4 + Lance 7 + Full Plate Armour 6 + Shield 2 + Battle Standard Bearer 25)
1 Talisman of Preservation, 45 pts
Knightly Orders (11#, 340 pts)
10 Inner Circle Knights, 270 pts = 10 * 25 (base cost 22 + Inner Circle Knights 3) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Preceptor, 35 pts = (base cost 32 + Inner Circle Knights 3)
1 Steel Standard, 35 pts
State Troops (38#, 263 pts)
32 Halberdiers, 212 pts = 32 * 6 (base cost 6) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Sergeant, 16 pts
5 [Det] Archers, 35 pts = 5 * 7
Pistoliers (5#, 90 pts)
5 Pistoliers, 90 pts = 5 * 18
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts
Demigryph Knights (4#, 242 pts)
4 Inner Circle Knights, 242 pts = 4 * 58 (base cost 58) + Musician Mus 10
Demigryph Knights (4#, 242 pts)
4 Inner Circle Knights, 242 pts = 4 * 58 (base cost 58) + Musician Mus 10
War Engines (2#, 250 pts)
1 Steam Tank, 250 pts
I zachodzę w głowę, jak uciułać te 30-40 punktów żeby wziąć wózek zamiast pistoliersów ( w corach mam 603 punkty )
"Wielkie problemy współczesności nie rozstrzygną się mowami i uchwałami większości… ale krwią i żelazem." Bismarck
Wywal warrior priesta, będą punkty.
Musisz mieć też jakiś dobry bunkier na maga. No chyba że halabardy będą sobie stać z magiem i nic nie robić ale to trochę marnotrawstwo.
Musisz mieć też jakiś dobry bunkier na maga. No chyba że halabardy będą sobie stać z magiem i nic nie robić ale to trochę marnotrawstwo.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
W sumie to jest myśl włócznie maja lepszy armor za tą samą cenę, a taki odział i tak nie ma karać tylko sobie steadfastowac. A świrując można by jeszcze dopłacić i liczyć na pary save'a mieczników.
Maga do powiększonej detki łuków kosztem unitu macierzystego.
Księdza nie mogę poświęcić, bo przy moich rzutach bez hate'a nie wychodzę z domu; prędzej oddam jednego demigryfa za wózek, ale to i tak będzie wielki ból.
Konnicy jest na razie w sam raz, bo czołg i demigryfy robią robotę.
Maga do powiększonej detki łuków kosztem unitu macierzystego.
Księdza nie mogę poświęcić, bo przy moich rzutach bez hate'a nie wychodzę z domu; prędzej oddam jednego demigryfa za wózek, ale to i tak będzie wielki ból.
Konnicy jest na razie w sam raz, bo czołg i demigryfy robią robotę.
"Wielkie problemy współczesności nie rozstrzygną się mowami i uchwałami większości… ale krwią i żelazem." Bismarck
Arch Lector of Sigmar @ 264.0 Pts
Charmed Shield [5.0]
1 War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
1 Battle Wizard of the Light Order @ 85.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Power Stone [20.0]
1 Captain of the Empire @ 141.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
39 Halberdiers @ 270.0 Pts
19 Spearmen @ 172.0 Pts
6 Archer Detachment @ [42.0] Pts
Normal Bow
9 Knights of the Inner Circle @ 315.0 Pts
Steel Standard [35.0]
4 Demigryph Knights @ 252.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
A propos jak jest z magami lighta jak jest ich więcej niż 3 zabierają slota ? I czy warto dać szmaty demisiom i włócznią ? Co do defens Empire grałem raz 2X60 spear i park maszyn i grało się dość dobrze ale nigdy na euro.
Charmed Shield [5.0]
1 War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
1 Battle Wizard of the Light Order @ 85.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Power Stone [20.0]
1 Captain of the Empire @ 141.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
39 Halberdiers @ 270.0 Pts
19 Spearmen @ 172.0 Pts
6 Archer Detachment @ [42.0] Pts
Normal Bow
9 Knights of the Inner Circle @ 315.0 Pts
Steel Standard [35.0]
4 Demigryph Knights @ 252.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
A propos jak jest z magami lighta jak jest ich więcej niż 3 zabierają slota ? I czy warto dać szmaty demisiom i włócznią ? Co do defens Empire grałem raz 2X60 spear i park maszyn i grało się dość dobrze ale nigdy na euro.
Ostatnio zmieniony 10 lut 2015, o 22:07 przez KERSZUR, łącznie zmieniany 1 raz.
moja pierwsza przymiarka pod euro, co Wy na to?
Lord:
Balthasar
Hero:
lector, generał, save 1+/ward6+
Inżynier
Mag lvl1 heaven scroll
Pegaz bsb ,gw, 2+ward na ogień, save1+ reroll
Core:
39 halabardy fcg
5 luki
5 luki
10 luki
10 strzelcy
5 Knight order
Special:
Armata
6 demi muzyk, sztandar
Rare:
Czolg
Hellblaster
Hurricanum
Lord:
Balthasar
Hero:
lector, generał, save 1+/ward6+
Inżynier
Mag lvl1 heaven scroll
Pegaz bsb ,gw, 2+ward na ogień, save1+ reroll
Core:
39 halabardy fcg
5 luki
5 luki
10 luki
10 strzelcy
5 Knight order
Special:
Armata
6 demi muzyk, sztandar
Rare:
Czolg
Hellblaster
Hurricanum
O Strzelcach myślę cały czas, do tej pory mi się sprawdzają do pilnowania maszynek bardzo dobrze.
90pkt to nie majątek, a są bardzo fajni
Tak , pegaz ma na strzelanie 1+, a na walkę 2+.
Na luzie mi styka. Będzie jeździł w demi lub sam, zależy co i jak
Tak do zmiany to myślę tylko strzelcy i te 2x5 luki, to 160pkt.
Za Hurricanum może działo? Ale to do testów wszystko
90pkt to nie majątek, a są bardzo fajni
Tak , pegaz ma na strzelanie 1+, a na walkę 2+.
Na luzie mi styka. Będzie jeździł w demi lub sam, zależy co i jak
Tak do zmiany to myślę tylko strzelcy i te 2x5 luki, to 160pkt.
Za Hurricanum może działo? Ale to do testów wszystko