Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: Pocisk »

Przydałby się jakiś mr

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

jak Ci wybuchnie ta kawa pare razy to sie z niej szybko wyleczysz. Ja mam juz ten etap za soba. Meta tez nie sprzyja naszej kawaleri. Nowe zabawki vc maja kb, szczury odstrzela ten unit bardzo szybko. 1000 pkt w jedym unicie to nie jest dobra kmina dla Empire zaden z tego death starr raczej skarbonka dla przeciwnika...
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Halabardy chyba lepiej się spisują obecnie, imperium to i tak defens, a tak mamy dwa klocki które chociaż te 3 do 5 tur na steadfaście stoją. Zastanawiam się nawet, czy nie zamienić ich na speary.

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

łatwiej kampić magiem w łucznikach, taki odział kawalerii i tak nie może nic przyjąc

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

Kawa poprostu kumuluje pkt i zbyt latwo je niestety oddaje, ja obecnie kawe widze tylko jako 2x5 KO. :roll:
Obrazek

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

niech bedzie ofens, ale mag sobie ładnie z tyłu z łuczników może czarować, a nie ginąc w pierwszej turze combatu :)

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

mały priest z lustrem, enchanted shield, warrior bane. kosztuje jakieś 130 pkt i robi to samo co ten lector. masz 1+ save, i warrior bane z lustrem fajnie się kombuje. Bsb z whithe cloak -1 do hita dostawiasz go tam gdzie trzeba, grand master daje Ci ITP na tej kawie - jak juz grac na kawie to wolal bym miec ITP. Grand masterowi daj Runefanga, potion of speed, luck stone i charmed shield. Magowi daj mr3 i tym sposobem masz kulturalny zajazd. Do tego huricanum sie lepiej kombuje bo daje Ci + 1 do Hita. Może też life żeby leczyć czołg i huricanum
Obrazek

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Jak uciekasz w reakcji na szarżę unitem z magiem 4lvl, generałem i BSB to i jest i tak okrutny wpierdul. Wybrałbym jednak ITP i spokój, że w przypadku trafienia na jakieś heleny czy inne doom and darkness nie pobiegną za stół.
No i grandmaster z runefangiem robie naprawdę fajne rzeczy.

Kolejna sprawa to mag w dużej kawalerii z innym lorem niż life. Strasznie ryzykowna sprawa. Wbijasz się kawą w combat, który miałeś wygrać, ciskasz IFkę a to JEB i z 15 modeli zostaje Ci 6... game over. Zatem lepiej go trzymać w małej kawie albo łucznikach.
Ostatnio zmieniony 10 lut 2015, o 06:56 przez Karli, łącznie zmieniany 1 raz.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

Karli trafił w samo sedno, jak masz unit za 1000 pkt + to ITP jest absolutnie konieczne. Glupie combo D&D i helena robia ci game over w pierwszej turze :-/. Runefang wiadomo ze jest gorszy ale nie kosztuje slota a tez potrafi namieszac.
Obrazek

Awatar użytkownika
Herbata
Wałkarz
Posty: 78

Post autor: Herbata »

Ja ogrywam sobie takie cuś i chyba znalazłem swoje optimum...

Total Roster Cost: 2398

Templar Grand Master (1#, 259 pts)
1 Grand Master, 159 pts = (base cost 155 + Shield 4)
1 Runefang, 85 pts
1 The Other Trickster's Shard, 15 pts

Wizard Lord (1#, 225 pts) Heaven
1 Battle Wizard Lord, 200 pts = (base cost 165 + Level 4 Upgrade 35)
1 Dispel Scroll, 25 pts

Warrior Priest (1#, 86 pts)
1 Warrior Priest, 81 pts = (base cost 65 + Warhorse 12 + Barding 4)
1 Enchanted Shield, 5 pts

Captain of the Empire (1#, 161 pts)
1 Captain of the Empire (Battle Standard Bearer), 116 pts = (base cost 60 + Warhorse 12 + Barding 4 + Lance 7 + Full Plate Armour 6 + Shield 2 + Battle Standard Bearer 25)
1 Talisman of Preservation, 45 pts

Knightly Orders (11#, 340 pts)
10 Inner Circle Knights, 270 pts = 10 * 25 (base cost 22 + Inner Circle Knights 3) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Preceptor, 35 pts = (base cost 32 + Inner Circle Knights 3)
1 Steel Standard, 35 pts

State Troops (38#, 263 pts)
32 Halberdiers, 212 pts = 32 * 6 (base cost 6) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Sergeant, 16 pts
5 [Det] Archers, 35 pts = 5 * 7

Pistoliers (5#, 90 pts)
5 Pistoliers, 90 pts = 5 * 18

War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts

War Engines (4#, 120 pts)
1 Great Cannon, 120 pts

Demigryph Knights (4#, 242 pts)
4 Inner Circle Knights, 242 pts = 4 * 58 (base cost 58) + Musician Mus 10

Demigryph Knights (4#, 242 pts)
4 Inner Circle Knights, 242 pts = 4 * 58 (base cost 58) + Musician Mus 10

War Engines (2#, 250 pts)
1 Steam Tank, 250 pts



I zachodzę w głowę, jak uciułać te 30-40 punktów żeby wziąć wózek zamiast pistoliersów ( w corach mam 603 punkty :( )
"Wielkie problemy współczesności nie rozstrzygną się mowami i uchwałami większości… ale krwią i żelazem." Bismarck

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Mało tej kawalerii, halabardy w takiej ilości też niewiele zrobią.
Tego maga to w halabardach trzymasz? Chyba lepsza jakaś piętnasta łuczników, ewentualnie speary bo tańsze a z 4lvlem w pierwszym szeregu i tak nie wejdziesz w combat.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Wywal warrior priesta, będą punkty.

Musisz mieć też jakiś dobry bunkier na maga. No chyba że halabardy będą sobie stać z magiem i nic nie robić ale to trochę marnotrawstwo.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Herbata
Wałkarz
Posty: 78

Post autor: Herbata »

W sumie to jest myśl włócznie maja lepszy armor za tą samą cenę, a taki odział i tak nie ma karać tylko sobie steadfastowac. A świrując można by jeszcze dopłacić i liczyć na pary save'a mieczników.
Maga do powiększonej detki łuków kosztem unitu macierzystego.
Księdza nie mogę poświęcić, bo przy moich rzutach bez hate'a nie wychodzę z domu; prędzej oddam jednego demigryfa za wózek, ale to i tak będzie wielki ból.
Konnicy jest na razie w sam raz, bo czołg i demigryfy robią robotę.
"Wielkie problemy współczesności nie rozstrzygną się mowami i uchwałami większości… ale krwią i żelazem." Bismarck

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

[-X halabardy to najlepszy state troop
Obrazek

Awatar użytkownika
KERSZUR
Mudżahedin
Posty: 254

Post autor: KERSZUR »

Arch Lector of Sigmar @ 264.0 Pts
Charmed Shield [5.0]

1 War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts

1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]

1 Battle Wizard of the Light Order @ 85.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Power Stone [20.0]

1 Captain of the Empire @ 141.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

39 Halberdiers @ 270.0 Pts

19 Spearmen @ 172.0 Pts

6 Archer Detachment @ [42.0] Pts
Normal Bow

9 Knights of the Inner Circle @ 315.0 Pts
Steel Standard [35.0]

4 Demigryph Knights @ 252.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts

1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts

A propos jak jest z magami lighta jak jest ich więcej niż 3 zabierają slota ? I czy warto dać szmaty demisiom i włócznią ? Co do defens Empire grałem raz 2X60 spear i park maszyn i grało się dość dobrze ale nigdy na euro.
Ostatnio zmieniony 10 lut 2015, o 22:07 przez KERSZUR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

KERSZUR pisze: 9 Knights of the Inner Circle @ 315.0 Pts
Steel Standard [35.0]
:?:

Więcej niż 2 magów zabiera slota
Na 4 demigryfach sztandar to słaby układ, na włóczniach jak najbardziej.

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

moja pierwsza przymiarka pod euro, co Wy na to?

Lord:
Balthasar

Hero:
lector, generał, save 1+/ward6+
Inżynier
Mag lvl1 heaven scroll
Pegaz bsb ,gw, 2+ward na ogień, save1+ reroll

Core:
39 halabardy fcg
5 luki
5 luki
10 luki
10 strzelcy
5 Knight order

Special:
Armata
6 demi muzyk, sztandar

Rare:
Czolg
Hellblaster
Hurricanum

Awatar użytkownika
bayer
Mudżahedin
Posty: 337
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bayer »

W jaki sposób masz na pegazie save 1+ jak masz GW? tarcza ok, ale to tylko od strzelania
Po co Ci strzelcy? masz jakieś specjalne plany co do nich? imo zmarnowane punkty
Grejt Puzon of de Empajer

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Ja mam czterech magów i powiem wam, że jest moc. Dwóch golasów to tylko 130pkt, a z baniszmentu wtedy zdejmujemy co chcemy.

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

O Strzelcach myślę cały czas, do tej pory mi się sprawdzają do pilnowania maszynek bardzo dobrze.

90pkt to nie majątek, a są bardzo fajni


Tak , pegaz ma na strzelanie 1+, a na walkę 2+.
Na luzie mi styka. Będzie jeździł w demi lub sam, zależy co i jak

Tak do zmiany to myślę tylko strzelcy i te 2x5 luki, to 160pkt.
Za Hurricanum może działo? Ale to do testów wszystko

ODPOWIEDZ