Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
#Krasnal#
Mudżahedin
Posty: 275
Lokalizacja: Młodzi Gniewni, Poznań

Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Post autor: #Krasnal# »

Heptun pisze: 1 * Runesmith @ 129.0 Pts
Great Weapon; Gromril Armour
Master Rune of Gromril
Master Rune of Challenge
Rune of Fire
Nie możesz mieć płonącego dwóraka bez odpowiedniej runy :mrgreen:

Awatar użytkownika
Irek_Dwarf
Chuck Norris
Posty: 418
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Irek_Dwarf »

pingu pisze:wiesz co gram w takim zestawieniu 2x cannon i 2 x klopa + ME od początku 8 ed nigdy mi się klopa nie rozsypała.
To ja jestem słaby, bo mi klopy wybuchają nawet w zestawieniu Mały + Duży Inżynier :D
Obrazek

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

Zdarza się póki co to zestawienie bardzo ładnie śmiga i nie zamienię go na malych inżynierów
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Stormtrooper
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 189
Lokalizacja: Rawicz/ Leszno / Wrocław

Post autor: Stormtrooper »

Zaktualizowałem swoją rozpiskę na DE 1000 pkt. (jakby ktoś nie wiedział to stara jest kilka stron wcześniej :P ). Mianowicie planuję wystawić:

Kowal run - tarcza, 2x runa rozproszenia, runa kamienia, 2x runa uderzenia 147 pkt
Mistrz inżynier - muszkiet, broń wielka, wielka runa szybkości, wielka runa gromrilu 134 pkt
Kusznicy - sztuk 10, broń wielka, muzyk 135 pkt
Wojownicy - sztuk 15, tarcza, muzyk 145 pkt
Gromowładni - sztuk 14, muzyk 201 pkt
Działo - mały inżynier, runa spalenia, runa przeładowania 120 pkt
Organki 120 pkt.

Całkowity koszt: 1002 pkt

Co radzicie zmienić, co dodać, co wyrzucić? Czekam na opinie. Btw przeciwnik ma zamiar wystawić wojownikow, z 2 oddziały kusz, baliste, magiczke i hero.
podpis był nieregulaminowy

Awatar użytkownika
Vallarr
Falubaz
Posty: 1018

Post autor: Vallarr »

2x rune of speed da Ci 4 I, i tak uderzasz po elfach - po co?
Inzynier na 1k pkt to przesada. GW z master rune of swiftness daje Ci hand weapon bez bonusu do sily - bzdura. Juz lepiej thane bsb puszka z flamingami jakby dzialo nie dalo rady hydrze - uderzy przed GW i jest szansa, ze zdejmie regenke. Ale z tego, co piszesz - nie ma hydry, wiec lepiej dopakowac oddzialy.
Woje imho z GW zawsze lepiej, nawet na elfy. Malo ich.

Edit => zacmienie chwilowe, uderzenia to striking, tak? Nie wiem czy tak koniecznie chcesz pchac go do combatu, a to 20 pkt, wolalbym dopakowac warriorow.

Awatar użytkownika
Stormtrooper
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 189
Lokalizacja: Rawicz/ Leszno / Wrocław

Post autor: Stormtrooper »

Ach no tak, zapomniałem, że broń z runą przestaje być GW #-o . W takim razie -4 pkt. Myślałem o ME jako o snajperze-generale ukrytym za okopami, wspomagającym ogniem strzeleckim i wyłapującym pojedynczych bohaterów, a w razie jakieś niespodziewanej szarży na maszyny będzie dobrym wsparciem w walce. Runiarz miał wraz z wojownikami być czymś w rodzaju supportu. Tarcze dlatego, że stawiam na walkę na odległość i spodziewam się mrowia bełtów wystrzelonych we mnie.
podpis był nieregulaminowy

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

Wywal go To strata pkt, zamiast tego masz 10 kusz, dalej działo lepsze będzie w kombinacje Ro forging + Ro Burning bez inżyniera.
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Stormtrooper
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 189
Lokalizacja: Rawicz/ Leszno / Wrocław

Post autor: Stormtrooper »

Czyli zamiast ME wziąć tana BSB tak?
podpis był nieregulaminowy

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

przy tak małej ilości klocków do walki nie wiem czy opłaca się brać bsb, lepiej wsadzić klopę w to miejsce lub dopakować klocek warriorów. A ME wywal bo tak jak mówią na te pkt nie warto go brać bo jest słaby
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

Na takie pkt tylko jeden bohater.
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Stormtrooper
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 189
Lokalizacja: Rawicz/ Leszno / Wrocław

Post autor: Stormtrooper »

Klopy nie mam :/ Hmm mógłbym wystawić longów lub slayerów, co lepiej?
podpis był nieregulaminowy

Awatar użytkownika
Gerd
Pseudoklimaciarz
Posty: 28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gerd »

Przygotowuje rozpe do turnieju na 2,1k, staram sie zrobic "strzelnice" ale obawiam sie ze moge polec na fastach/kawaleri/rydwanach. Mozliwi przeciwnicy to: ogry/krasie/imperium/o&g/HE/Bret/Liz wiec praktycznie nie ma sie na co konkretnie nastawiac.
Dodatkowy limit turnieju to max 450ptk na regiment, max 5 maszyn.

1 x Runelord + Kowadlo
1 x BSB (Master Rune of Gromril, Rune of Warding (x2))
5 x Miners + muzyk
10 x Thunderers + muzyk
31 x Quarrellers + CG + GW
30 x Hammerers + CG (Master Rune of Grugni)
1 x Katapa + Eng (Accuracy, Burning, Penet)
1 x Katapa + Eng (Accuracy, 2xPen)
1 x Cannon (Forging)
1 x Organ

Sumarycznie: 2098

Macie jakis ciekawy pomysl na doszlifowanie tego ?? Nasawiam sie na gleboki "krasnoludzki defens".

Awatar użytkownika
Irek_Dwarf
Chuck Norris
Posty: 418
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Irek_Dwarf »

30 kusz to raczej kiepski pomysł stojąc w hordzie strzela tylko 20 modeli, stoisz w dwuszeregu to gdzieś w 3 turze masz wybór stać, strzelić i dostać szarżę oddając tylko z 2 szeregów lub zrobić reform, nie strzelać i ustawić się w hordę lub kostkę w zależności od sytuacji, w tej samej cenie masz kloc 30 Longbeardów, którzy są pod każdym względem lepsi od kuszników poza tym, że nie strzelają :D Można by wziąć klocek 30 Rangerów też ładnie by hulał na te punkty. 30 kusz w jednym unicie ma jeszcze taki minus, że jak chcesz ogarnąć jakiś śmieć to marnujesz im całą fazę strzelania, już lepsze byłyby 3x10 możesz w jednej turze wybrać więcej celów i nikt nie zabroni ci przywalić wszystkimi w jeden i strata takiego oddziału aż tak cię nie boli. Masz raczej słabo złożonych bohaterów. Przydałby ci się jakiś przedmiot antymagiczny np MRO Balance zamiast Grungiego, BSB zamiast tego Warda na 5+(???) mógłby mieć re-roll sejva i odporność na ogień. Maszyny na armie jakie wymieniłeś masz spoko złożone(w sumie to standardowo tyle, że ogień masz na klopie zamiast armacie). Muzyk na Minerach raczej nie przydatny ale to już kosmetyka. Tyle ode mnie, powodzenia na turnieju :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Gerd
Pseudoklimaciarz
Posty: 28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gerd »

1. 30 Kusznikow:
- Longow w tej cenie nie wystawie (nie mam warrioro ani lorda)
- Zstanawiam sie jak ich podzielic (czasem gram 10kusz + warr z GW)

2. Muzyk w minersach:
- to tylko 5ptk a splacil mi sie naprawde chyba w kazdym wypadku (czasem zdaza sie remis przy szarzy w maszyne, czasem trzeba gornikami reforma zrobic i wtedy te 5ptk jest naprawde przydatne)

3. Runy na herosach:
- nastawiam sie na to ze bede stal gleboko i w 2-3 rundy bede dostawal na klate sporo magi, szczegolnie w hammerersow ktorzy beda podstawa obrony, dlatego chce tam wpakowac BSB z wardem.
- runa balansu jest niestety nie do uzytku w tym przypadku (dodatkowe zasady turnieju a propo DD)

DragoMir
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122

Post autor: DragoMir »

1750p: Postaci:
1x król Krasnali @301
wielka broń, runy: zbroi: kamienia, oporu, Wielka Stali, talizmanów: Wielka Żłośliwości

1x kowal run @122
z tarczą oraz wielką runa równowagi

1x kowal run @122
z tarczą i 2 runami rozproszenia czaru

Podstawowe:
24x Wojownicy @240
wielkie bronie

20xkusznicy @240

Specjalne:
15xgwardzistów królewskich @180

1x działo @90

1x działo @95
runa spalania

1x działo @100
runa przeładowania

Rzadkie:
1x organki @120

1x działo ogniowe @140
Wszyscy stoją, ustawieni w linię-machiny 31 cali od wroga, jednostki 30 cali- machiny zatrzymują pościg i oczywiście strzelają :D
"Walery: Niech się pan na mnie spuści
Harpagon: A teraz Jakubie, trzeba wychędożyć karocę"
Skąpiec Moliera [Slaaneshyty]

"Czyli to maja najskrytsza fantazja! Już się nie mogę doczekać, aż poznam głębię swego zwyrodnienia."
Król Julian z Madagaskaru

Awatar użytkownika
Irek_Dwarf
Chuck Norris
Posty: 418
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Irek_Dwarf »

Przydałaby się jakaś klopa, flame cannon jest słaby za te punkty znacznie lepszy jest Żyrek, Przydałby się jakiś sensowny oddział do walki, co ta 15 hamców ma robić ? Masz strasznie dużo punktów wsadzonych w charakterów, na te punkty lepiej grać bez lorda. Ogólnie rozpa słaba
Obrazek

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

Na te pkt smith z 3 ds i BSB
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Slaine Mac Roth
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 109

Post autor: Slaine Mac Roth »

Próbuję zrobić jakąś ciekawą armię na 1000pkt, i nie wiem na co wydac garśc pozostałych punktów.
Póki co wygląda to tak:

1 Master Engineer @ 90
Artillery master, extra crewman, entrenchment
Dwarf handgun
Runic armour: Rune of Stone [5], Rune of Furnace [5]

20 Quarrellers @ 275
great weapon, crossbow, standard, musician

1 Grudge Thrower @ 130
Rune of Accuracy [25], Rune of Penetrating [25]

1 Grudge Thrower @ 135
Rune of Accuracy [25], Rune of Penetrating [25]
Rune of Burning [5]

1 Gyrocopter @ 140

6 Ironbreakers @ 84
musician

Suma: 854

Mam zatem 146pkt do wydania.
Moja idea to dośc silnie strzelająca armia, z sporą ilością wystawień.
Zakładam, że silne regimenty zdołam zredukować przy pomocy katapult do rozmiarów pozwalających kusznikom stawic im czoła w walce wręcz.
Rózne smieciowe jednostki będę sie starał ogarnąc przy pomocy żyrokoptera i ironbreakersów.
Nie chce mieć runesmitha z runami antymagicznymi, bo na te punkty jest to wydatek nieopłacalny, i w sumie od razu na etapie budowania armii oddaje sie rywalowi punkty (RS zazwyczaj jest bezużyteczny i trzeba go chronić, i z daleka wygląda jak zwój antymagiczny za 100+pkt :) ). Inżynier ma chyba szansę zrobic cos więcej (cokolwiek), strzelając i poprawiając skutecznosc maszyn, a przy okazji zmniejszając szansę, ze oddam rywalowi punkty wysadzając je sobie.

W co włozyc tych 146pkt?

#Krasnal#
Mudżahedin
Posty: 275
Lokalizacja: Młodzi Gniewni, Poznań

Post autor: #Krasnal# »

Dziesięciu thundów z muzykiem :mrgreen:

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

10 thundów, do tego wymień żyrko na organki ( te okopujesz dzięki ME). ustawiasz thundów między klopami a w środek ME, któremu za zaoszczędzone punkty można jeszcze coś dołożyć (np + 1S, żeby miał magiczne ataki lub sejwa 1+ i GW).

ODPOWIEDZ