
Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
wporzo rozpiska 

wokrze
ten bsb jest bardzo tani i nie zal Ci go jak zginie
zreszta dajesz go z boku bestigorow i masz spokoj bo malo kto jest na tyle szeroki by duzo atakow w niego poszlo
a ten herdstone da imba magie jesli kolega wezmie ze 3 goblinskich shamanow albo orkowych w liczbie 1 albo 2 a to juz 2-3 kostki plus chaneling wiec zastanow sie:P a jak nie chcesz wsadzac bsb do bestigorow to zrob sobie oddzial gorow kosztem rydwanu i jednych raidersow lub oddzial ungorow zeby ich wiecej bylo i na steadfascie sie trzymali
wyobraz sobie wiatry magii na kostkach w liczbie 1-2,2-2,2-3,3-3 i nagle okazuje sie ze przy dobrych chanellach macie z 4-5 kostek wiecej od przeciwnika
sprobujcie tez takiego myku: zamiast dispel scrolla na swoim shamanie wez Hagtree Fetysh a na orkowym shamanie Fedback Scroll lub ten Tricker Shard, w fazie magii rzucasz fetysha na przeciwnego maga i sciagasz go w fazie magii z przerzutami
(ta opcja tylko dla twardzieli:D)
rudobrody79
co do Twojej rozpy jak dla mnie z jednej strony bardzo fajna a z drugiej nie
boombulle to kozacy ale bez los na minosach moze byc ciezko no ale z kolei nie obrywaja inne oddzialy Twojego stada a to plus, jednakze smierc takiego doomka to jakies 340pkt wplecy plus 100 za generala wiec sporo, musiasz bardzo uwazac na artylerie a na plus jest to ze udalo Ci sie zmiescic gory z 206 bsb i rydwany i spory kloc bestigow czyli wszystko to co bestie lubia
mam nadzieje ze nie bedziesz mial nic przeciwko jak sprobuje sobie zagrac czyms takim

ten bsb jest bardzo tani i nie zal Ci go jak zginie
zreszta dajesz go z boku bestigorow i masz spokoj bo malo kto jest na tyle szeroki by duzo atakow w niego poszlo
a ten herdstone da imba magie jesli kolega wezmie ze 3 goblinskich shamanow albo orkowych w liczbie 1 albo 2 a to juz 2-3 kostki plus chaneling wiec zastanow sie:P a jak nie chcesz wsadzac bsb do bestigorow to zrob sobie oddzial gorow kosztem rydwanu i jednych raidersow lub oddzial ungorow zeby ich wiecej bylo i na steadfascie sie trzymali
wyobraz sobie wiatry magii na kostkach w liczbie 1-2,2-2,2-3,3-3 i nagle okazuje sie ze przy dobrych chanellach macie z 4-5 kostek wiecej od przeciwnika
sprobujcie tez takiego myku: zamiast dispel scrolla na swoim shamanie wez Hagtree Fetysh a na orkowym shamanie Fedback Scroll lub ten Tricker Shard, w fazie magii rzucasz fetysha na przeciwnego maga i sciagasz go w fazie magii z przerzutami
(ta opcja tylko dla twardzieli:D)
rudobrody79
co do Twojej rozpy jak dla mnie z jednej strony bardzo fajna a z drugiej nie
boombulle to kozacy ale bez los na minosach moze byc ciezko no ale z kolei nie obrywaja inne oddzialy Twojego stada a to plus, jednakze smierc takiego doomka to jakies 340pkt wplecy plus 100 za generala wiec sporo, musiasz bardzo uwazac na artylerie a na plus jest to ze udalo Ci sie zmiescic gory z 206 bsb i rydwany i spory kloc bestigow czyli wszystko to co bestie lubia
mam nadzieje ze nie bedziesz mial nic przeciwko jak sprobuje sobie zagrac czyms takim


Warhammer to nie jest sport
TYLKO orki w polaczeniu z herdstonem:D potrzebujesz takiej armii ktora da Ci obopolne mozliwosci, a w Wochu ani Ty ani Woch niczego nawzajem nie wnosicie dla siebie. Orki natomiast oferuja maszyny i dobra magie ktora Ty mozesz wesprzec herdstonem a to jest fajne^^
co do bestigorow to moze proxuj? w pierwszym szeregu wystaw bestigory a w kolejnych szeregach gory?
co do bestigorow to moze proxuj? w pierwszym szeregu wystaw bestigory a w kolejnych szeregach gory?
Warhammer to nie jest sport
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
zasada z BR mówi że generowane dodatkowe kostki nie mogą bć dawane innej armii, po za tym na te pkt. herdstone jest bezcelowy, magiia ne te pkt. wcale nie rozpier...tralala.. systemu
lepiej mieś pewne strzeleanie orców + bestiowe rydwany i gorebull bo straszenia i robienia zamieszania
lepiej mieś pewne strzeleanie orców + bestiowe rydwany i gorebull bo straszenia i robienia zamieszania
Ostatnio zmieniony 10 lut 2013, o 12:20 przez Khuman, łącznie zmieniany 1 raz.
I 266 punktów za darmo dla przeciwnika... (bsb zarąbany w CC) I co z tego że dasz go z boku? Byle ogarnięty gracz dostawi Ci dwie jednostki, albo jedną żeby po nim lać. Aha - herdstone wtedy też spadnie... A i idą w diabły przerzuty primal fury, breaka, paniki... (a jak cudowne jest Ld BoC & O&G chyba wszyscy wiedzą)Caledor19 pisze:ten bsb jest bardzo tani i nie zal Ci go jak zginie
zreszta dajesz go z boku bestigorow i masz spokoj bo malo kto jest na tyle szeroki by duzo atakow w niego poszlo
Fantastycznie - 2 oddziały do trzymania magów, żeby od byle pocisków nie zeszli? 1/3 armii nie gra tylko generuje kostki? Żeby na małych (1lvl? seriously?) rzucać lepsze czary trzeba używać więcej kostek i liczyć się IF - kolejna okazja na to żeby te oddziały posp... od wybuchu. Plus to co napisałem o schodzeniu bsb z tym herdstone'em.Caledor19 pisze:a ten herdstone da imba magie jesli kolega wezmie ze 3 goblinskich shamanow albo orkowych w liczbie 1 albo 2 a to juz 2-3 kostki plus chaneling wiec zastanow sie:P a jak nie chcesz wsadzac bsb do bestigorow to zrob sobie oddzial gorow kosztem rydwanu i jednych raidersow lub oddzial ungorow zeby ich wiecej bylo i na steadfascie sie trzymali
Wyobrażam sobie - masz kostek na 3-4 czary, 1-2 zbite z DD, wchodzą statystycznie 2. Wszystko kosztem 3-4 bohaterów i dwóch oddziałów do ich pilnowania. Na te punkty, żeby to miało sens to tak 1/4-1/3 armii.Caledor19 pisze:wyobraz sobie wiatry magii na kostkach w liczbie 1-2,2-2,2-3,3-3 i nagle okazuje sie ze przy dobrych chanellach macie z 4-5 kostek wiecej od przeciwnika
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
ależ agresywnie, po co te nerwy 
1. a) BSB kosztuje 206
b) jest trudny do za bicia 5T i 2+SV z parry, dają duże gwarancje na przeżycie
c) LD się nie zmieni chyba że wystawisz małego klepacza w lordach, opłacalne(?) a orci mają często dużego na wywernie, albo do uspokajania animozji
2. a) nie wiem gdzie wy maciw zapisek że jak zabije się kolesia z herdstonem to on znika
b) pociski nie są w modzie a jak już je ktoś ma to są na BS albo na małych magach, więc jak masz 4lvl to nie imają ci się
3. dispel to statystologia z numerologią w takie nie mieszam się
proponuję po prostu poćwiczyć rzuty

1. a) BSB kosztuje 206

b) jest trudny do za bicia 5T i 2+SV z parry, dają duże gwarancje na przeżycie
c) LD się nie zmieni chyba że wystawisz małego klepacza w lordach, opłacalne(?) a orci mają często dużego na wywernie, albo do uspokajania animozji
2. a) nie wiem gdzie wy maciw zapisek że jak zabije się kolesia z herdstonem to on znika
b) pociski nie są w modzie a jak już je ktoś ma to są na BS albo na małych magach, więc jak masz 4lvl to nie imają ci się
3. dispel to statystologia z numerologią w takie nie mieszam się

proponuję po prostu poćwiczyć rzuty

LuzikKhuman pisze:ależ agresywnie, po co te nerwy

Nadal darmowe punktyKhuman pisze:1. a) BSB kosztuje 206![]()


Taaa... Okrutnie. Po pierwsze to złożenie Caledora ma 5T, ale 4+SV z parry. Byle klepacz ogarnia go w 1 turę. To jest coś ok. 6-7 ataków z nie boostowanych elit do CC.Khuman pisze:b) jest trudny do za bicia 5T i 2+SV z parry, dają duże gwarancje na przeżycie
Ld się nie zmieni, ale nie będzie przrzutów... W parówce na 1.000 pkt per składowa nie będzie "dużego na wywernie", bo nijak nie wchodzi.Khuman pisze:c) LD się nie zmieni chyba że wystawisz małego klepacza w lordach, opłacalne(?) a orci mają często dużego na wywernie, albo do uspokajania animozji
Gadałem z Kudłatym na Bazylu (sędziował) - powiedział, że faktycznie tak to interpretują, bo wynika to z ostatnich faq'ów. Jak znajdę potwierdzenie to wkleję.Khuman pisze:2. a) nie wiem gdzie wy maciw zapisek że jak zabije się kolesia z herdstonem to on znika
Widziałeś kiedyś banishment? A stopę Gorka? Ew. grałeś przeciw WE lub DE na strzelaniu?Khuman pisze:b) pociski nie są w modzie a jak już je ktoś ma to są na BS albo na małych magach, więc jak masz 4lvl to nie imają ci się

Tzw. syndrom strusia. Ale udawanie (tudzież nie dostrzeganie go), że problem nie istnieje wcale nie powoduje, że go nie ma.Khuman pisze:3. dispel to statystologia z numerologią w takie nie mieszam się
proponuję po prostu poćwiczyć rzuty

nimozliwe zeby HS znikal
HS jeest obstaclem, elementem terenu , nie wyobrazam sobie zeby znikal...
wg mnie na 1k pkt nie znajdzie sie nie wiele rzeczy ktory w 1 ture tak o sobie wjada w horde bestigorow z bsb z tafem 5 i 4asv i parry
HS jeest obstaclem, elementem terenu , nie wyobrazam sobie zeby znikal...
wg mnie na 1k pkt nie znajdzie sie nie wiele rzeczy ktory w 1 ture tak o sobie wjada w horde bestigorow z bsb z tafem 5 i 4asv i parry
Warhammer to nie jest sport
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
grałem z banishemten gdzie były jeszcze dwa dostępne na oiro, z WE czy DE, a nawet HE Furiona, nie ma opcji żeby jaka kolwiek strzelecka armia zabiła od tak 8 ungorów za obelem, są covery, martwisz się orłami szamani z nimi sobie jako tako radzą szczególnie duży, do tego jak masz herdstona używasz shadow gdzie masz -WS czy -T, - BS na te WE czy inne tego typu śmietniki, małe pkt. są strasznie nie wymierne, bo 8ed. nie jest stworzona do takich formatów, min. jakie powino się grać to 2000, a to że oiro jest kolejny rok na 2400 oznacza że ludzie nie dorośli do tej ed.
z chęcią obaczę ten FQ

z chęcią obaczę ten FQ

Oj tam, gdzieś było że nawet "Kuźnia Vaula" nie niszczy Herdstona, więc śmierć szamana analogicznie.
Ciekawe czy po zabiciu wszystkich figurek WE znika las ?
A swoja drogą jak często zdarzają sie wam pytania ile "ta świątynia" ma tafa, albo czy można to zniszczyć z działa.
edit:
Oj .. w FAQ jest że może zostać zniszczony czymś co niszczy przedmioty .. mój błąd
Ciekawe czy po zabiciu wszystkich figurek WE znika las ?

A swoja drogą jak często zdarzają sie wam pytania ile "ta świątynia" ma tafa, albo czy można to zniszczyć z działa.
edit:
Oj .. w FAQ jest że może zostać zniszczony czymś co niszczy przedmioty .. mój błąd

Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Sorki, my bad, tudzież błąd - wyjaśniłem sobie z Kudłatym. Gadaliśmy, owszem, ale jak ustaliliśmy to okazało się, że o różnych rzeczach
(on o sztormówie, ja o herdstonie) i stąd zamieszanie. Vaul ściąga, ale i tak jest zamieszanie w FAQ'ach (przeczytajcie faq do folding fortress - w zasadzie nie można zdjąć chyba że coś zadziała przed wystawieniem fortecy).
Co do zdejmowania 8 ungorów - byle klopa z przerzutem, a bez przerzutu na niedużym farcie (bretonia bo ładna siła dookoła). Szczególnie polecana Helka, bo wystarczy tylko jednego gora przychaczyć (i zabić) i teścik paniki na -1Ld (Crus na Bazylu pozbył się bunkra magów na 9Ld z przerzutem z BSB - o ile większe są szanse na posp... przy Ld 6-7 bez przerzutu?
). Podobnie ładanie zadziałają klopy TK czy samonaprowadzajka ChD. Gobosy mogą się też przyczynić DoomDiverami. Nie liczę magii z vortexami i directami (pitka), które nie potrzebują LOS.
A jak będziesz się oganiał magią z kilku magów, żeby chronić bunkier obok herdstone'a od jednego orła, to przeciwnik jest już do przodu - kilkaset punktów bestii zaangażowane przez kilkadziesiąt czegoś innego...

Co do zdejmowania 8 ungorów - byle klopa z przerzutem, a bez przerzutu na niedużym farcie (bretonia bo ładna siła dookoła). Szczególnie polecana Helka, bo wystarczy tylko jednego gora przychaczyć (i zabić) i teścik paniki na -1Ld (Crus na Bazylu pozbył się bunkra magów na 9Ld z przerzutem z BSB - o ile większe są szanse na posp... przy Ld 6-7 bez przerzutu?

A jak będziesz się oganiał magią z kilku magów, żeby chronić bunkier obok herdstone'a od jednego orła, to przeciwnik jest już do przodu - kilkaset punktów bestii zaangażowane przez kilkadziesiąt czegoś innego...
ja jakoś nigdy nie mam z tym problemu ale co ja tam wiem o tej grze w końcu possałem na bazyliszku przez moje turbo paringi 3x empire breta i pancerny woch to za dużo na minotaury. magowie nie zgineli mi w żadnej bitwie musiałem oddać tylko raz punkty za 2 uciekających magów bo nie zdali marszu i musieli dawać flee.
generalnie ja trzymam magów w minimalnie 20 chłopa to i przeciwnicy jakoś do tego nie strzelają a od tury 3 już raczej siedzą sami za obeliskiem a ich obstawa może samodzielnie działać.
generalnie ja trzymam magów w minimalnie 20 chłopa to i przeciwnicy jakoś do tego nie strzelają a od tury 3 już raczej siedzą sami za obeliskiem a ich obstawa może samodzielnie działać.