Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Hej takie coś ubzdurałem sobie. Czy to spełnia wymogi 2400 Euro DRAFT 2.5?
2400 Pts - Empire Army
1 Grand Master @ 255.0 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Warhorse
Runefang [85.0]
Potion of Speed [5.0]
Luckstone [5.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Battle Wizard Lord of the Jade Order @ 278.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life; Warhorse
Scroll of Shielding [15.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 113.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Sword of Might [20.0]
1 Captain of the Empire @ 195.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Battle Wizard @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Demigryph Knights @ 174.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Demigryph
13 Knights of the Inner Circle @ 365.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG; Warhorse
Banner of Eternal Flame [10.0]
5 Knightly Orders @ 110.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
10 Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
9 Handgunners @ 130.0 Pts
Empire Handgun; Musician
1 Marksman @ [30.0] Pts
Hochland Long Rifle
9 Handgunners @ 130.0 Pts
Empire Handgun; Musician
1 Marksman @ [30.0] Pts
Hochland Long Rifle
Models in Army: 56
Total Army Cost: 2400.0
Oprócz tego do dyspozycji mam tylko 5 pistolierow flagelantow i marne 25 halabard .
2400 Pts - Empire Army
1 Grand Master @ 255.0 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Warhorse
Runefang [85.0]
Potion of Speed [5.0]
Luckstone [5.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Battle Wizard Lord of the Jade Order @ 278.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life; Warhorse
Scroll of Shielding [15.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 113.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Sword of Might [20.0]
1 Captain of the Empire @ 195.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Battle Wizard @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Demigryph Knights @ 174.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Demigryph
13 Knights of the Inner Circle @ 365.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG; Warhorse
Banner of Eternal Flame [10.0]
5 Knightly Orders @ 110.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
10 Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
9 Handgunners @ 130.0 Pts
Empire Handgun; Musician
1 Marksman @ [30.0] Pts
Hochland Long Rifle
9 Handgunners @ 130.0 Pts
Empire Handgun; Musician
1 Marksman @ [30.0] Pts
Hochland Long Rifle
Models in Army: 56
Total Army Cost: 2400.0
Oprócz tego do dyspozycji mam tylko 5 pistolierow flagelantow i marne 25 halabard .

_________________
Strasznie słaba ta rozpiska. Priest ma dwa ataki, szkoda pktów na tą broń. Brak lore na magu małym. Duży powinien być konno imo. Strzelcy w ogóle nie pasują do mobilnej rozpski.Hellblaster nie gra bez inżyniera. Brak muzyka na demigryfach. Na KO też. Brak oddziału dla magów.
Poza tym, o czym wspomniał Stan, masz sztandarowego na pegazie, bardzo zły pomysł, zważywszy, że nie masz do niego dużego klocka demi. On powinien być przyklejony do Grandmastera skoro ma OTS. NIGDY nie daje się flamingów na kluczowy klocek (tu IC), zbyt wiele tanich rzeczy może Ci go zatrzymać na więcej niż turę.
Chyba, że starasz się na siłę skleić ropę na EURO z wszystkiego co masz. W takim wypadku proponowałbym ćwiczyć na mniejszych formatach i doinwestować w międzyczasie armię. Masz 5 punktów kompozycji, dobrze, było by ich użyć (nie tylko 3 - możesz dorzucić do tej rozpy spokojnie dyscyplinę albo nawet koronę - zwłaszcza, jeśli zdarza Ci się przeszacować siłę IC
) i wpychać ich w niepewne kombaty. Jeślli masz modele pistoliersów to się nie wahaj - dają radę, tylko trzeba z nimi ostrożnie jak z jeżem. Pomyśl nad drugim działem kosztem handgunnersów, albo inzynierem kosztem drugich handgunnersów i koniecznie dokup box, a najlepiej dwa boxy halek
25 może służyć co najwyżej do bunkrowania maga. Acha i odpuść Hochlandy, jak chcesz wqurwiać przeciwnika to zainwestuj w gołębia dla inżyniera (nie zawsze będziesz miał co supportować, w takiej rozpie będziesz mógł go puścić na 2-3 razy na bitwę, więc prawie co bitwę powinien gdzieś siąść)
Chyba, że starasz się na siłę skleić ropę na EURO z wszystkiego co masz. W takim wypadku proponowałbym ćwiczyć na mniejszych formatach i doinwestować w międzyczasie armię. Masz 5 punktów kompozycji, dobrze, było by ich użyć (nie tylko 3 - możesz dorzucić do tej rozpy spokojnie dyscyplinę albo nawet koronę - zwłaszcza, jeśli zdarza Ci się przeszacować siłę IC


Papier jest przegięty, nożyczki OK, Kamień.
#Arch Lector of Sigmar @ 304.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
#Battle Wizard Lord of the Light Order @ 250.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Power Stone [20.0]
Obsidian Amulet [30.0]
#Battle Wizard of the Amber Order @ 95.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
#Captain of the Empire @ 163.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
13 Archers @ 101.0 Pts(Musician)
2x5 Knightly Orders @ 110.0 Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 280.0 Pts(FCG)
4 Demigryph Knights @ 252.0 Pts(Standard; Musician)
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts(Musician)
Great Cannon @ 120.0 Pts
Luminark of Hysh @ 120.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
Models in Army: 45
Total Army Cost: 2397.0
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
#Battle Wizard Lord of the Light Order @ 250.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Power Stone [20.0]
Obsidian Amulet [30.0]
#Battle Wizard of the Amber Order @ 95.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
#Captain of the Empire @ 163.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
13 Archers @ 101.0 Pts(Musician)
2x5 Knightly Orders @ 110.0 Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 280.0 Pts(FCG)
4 Demigryph Knights @ 252.0 Pts(Standard; Musician)
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts(Musician)
Great Cannon @ 120.0 Pts
Luminark of Hysh @ 120.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
Models in Army: 45
Total Army Cost: 2397.0
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Twoja poprzednia rozpa zebrałą tak znamienite komentarze:
ta teraz zasłuży tylko na wzgardliwe - xeroboy
tego beasta na magu nie łapie małym
Tirit pisze:Gratulacje
Solo pisze:ale rozpa![]()
Azgaroth pisze:Właśnie tak chciałbym złożyć moje Imperium (które dopiero się zbiera) Podoba mi się
ta teraz zasłuży tylko na wzgardliwe - xeroboy

tego beasta na magu nie łapie małym
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Post pod postem ale krótka relacja z turnieju, jak się spisuje nowe imperium.
Gram 2 banishmenty(s7/8), działo, tank, 4 demi. Do tego huragan, pegaz, 2xhalabardy.
Pierwsza bitwa HE, w sumie masa śmiecia, rozpiska jeszcze sprzed czasów 50% lord/hero. Magia nie idzie, szarże nie wychodzą, kończy się 13-7.
Druga bitwa HE na stardragonie, lodowym, kloc silverów, 4lvl death ze śmiercią, 3 bolce, 2 lvl shadow scroll, brak botwd bo chyba slotów już nie było. Przy pierwszej okazji z banishmentów i armat spada smok, siatka ustawia mi resztę gry zdejmując 4lvl przy próbie rzucenia słońca. 20-0
Trzecia bitwa OG, gutstar, 6 sniperów, 5 mournów, śmietnik. Zdjąłem wszystko oprócz gutstara i jakiś gnoblarów na końcu planszy. Mourny spadają z banishmentów, czołg od maneaterów, których później przepychają zboostowane halabardy. W ostatniej turze tracę ze snajperek 4lvl i jednego małego maga, dlatego tylko 12-8.
Rozpiską gra się fajnie i chyba nie będę nic zmieniał. W tych trzech bitwach chyba tylko w drugiej wolałbym mieć kawalerię niż halabardy, aby złapać uciekających silverów jakoś.
Gram 2 banishmenty(s7/8), działo, tank, 4 demi. Do tego huragan, pegaz, 2xhalabardy.
Pierwsza bitwa HE, w sumie masa śmiecia, rozpiska jeszcze sprzed czasów 50% lord/hero. Magia nie idzie, szarże nie wychodzą, kończy się 13-7.
Druga bitwa HE na stardragonie, lodowym, kloc silverów, 4lvl death ze śmiercią, 3 bolce, 2 lvl shadow scroll, brak botwd bo chyba slotów już nie było. Przy pierwszej okazji z banishmentów i armat spada smok, siatka ustawia mi resztę gry zdejmując 4lvl przy próbie rzucenia słońca. 20-0
Trzecia bitwa OG, gutstar, 6 sniperów, 5 mournów, śmietnik. Zdjąłem wszystko oprócz gutstara i jakiś gnoblarów na końcu planszy. Mourny spadają z banishmentów, czołg od maneaterów, których później przepychają zboostowane halabardy. W ostatniej turze tracę ze snajperek 4lvl i jednego małego maga, dlatego tylko 12-8.
Rozpiską gra się fajnie i chyba nie będę nic zmieniał. W tych trzech bitwach chyba tylko w drugiej wolałbym mieć kawalerię niż halabardy, aby złapać uciekających silverów jakoś.
Ale z siatki hity idą w oddział nie? 

"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Chyba właśnie nie. Jeśli to Oddział chciał coś zrobić i mu się nie udało, to on obrywa, ale jak Mag chciał rzucić czar i nie zdał testu siły, to sam Mag bezpośrednio dostaje D6 S4, bo to on bezpośrednio podejmuje próbę na swojej własnej statystyce. Gdzieś na ten temat była dyskusja w dziale z zasadami i na takiej interpretacji się skończyło, chyba że nie jestem na bieżąco 

I tu sie mylisz, mag jak chce rzucac czary to rzuca na wlasna S, ale rozdzielasz ewentualne hity jak strzelanie, czyli po oddziale; jezeli oddzial chce sie ruszyc to zdaje na najwyzszej w unicie
Cytując z erraty:
Q: If a character tries to leave a unit that is affected by the Net of Amyntok including if he tries to charge out of it, is he required to take a Strength test? Also, if the test is failed, will any resulting damage hit only the character?
A: Yes to both question. Though it is worth noting that a test is not required if he leaves without moving, through the Smooke and Mirrors lore attribute for example.
Więc przy czarowaniu testuje na swojej sile i dodstaje sam d6 hitów najwyraźniej
Q: If a character tries to leave a unit that is affected by the Net of Amyntok including if he tries to charge out of it, is he required to take a Strength test? Also, if the test is failed, will any resulting damage hit only the character?
A: Yes to both question. Though it is worth noting that a test is not required if he leaves without moving, through the Smooke and Mirrors lore attribute for example.
Więc przy czarowaniu testuje na swojej sile i dodstaje sam d6 hitów najwyraźniej
Z glean magic jest tak samo - testuje mag na swojej, ale idzie w unit. Przy wychodzeniu dostaje on sam ale to wynika z wychodzenia, a nie z zasad siatki 

"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Niestety musze Cie zmartwic jest tak jak napisal Qc, mag testuje na swojej sile za kazdy czar jak obleje nie moze czarowac a hity ida w unit. Jak chce wyjsc testuje na swojej jak sie nie uda dostaje hity i oddzial nie moze sie ruszyc.medzik pisze:Jeśli jest siatka, to dostaje mag, bez względu na to czy jest w oddziale czy nie, bo oddział przecież nie czaruje (chyba że czar rzucany jest z odziału np. pink horrory), i jeszcze jedno nie ma od tego Lookouta.
Pzdr.
R
nie jest, dlatego, że nigdzie nie jest tak napisane, a poprzez analogię należy traktować to uściślenie o wychodzeniu również do czarowania, na kilku masterach sędziowano tak jak mówię i uważam to za rozsądne, zresztą był temat już wałkowany przez sędziów na ogólnym