Empire Armylist by Ismael

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Statystyki, które podajesz dotyczyły chyba Ar-Ulrica, czyli takiego Volkmara. Ustalaliśmy, że Nasz High Priest to jeden szczebel pod Ar-Ulrickiem. W związku z tym nie jestem pewien, czy powinien mieć takie staty

OK...jak już powiedziałem zawsze swoje przykłady opieram na już napisanych zasadach, jednostkach - w tym wypadku posiłkowałem się listą Cult of Ulric z white dwarfa i chronicles 2004. Ty mylisz dwie osoby. High Priest Ar-Ulric Emil Valgeir i High Priest of Ulric to dwie różne osoby.

Emil ma takie statystyki (za storm of chaos, 43str) WS5, BS3, S4, T4, W3, I5, A4, Ld9.

Natomiast HPoU, o którym ja wspomniałem bazuje na liście Cult of Ulric, którą każdy gracz Imperium na pewno zna bo jest szeroko dostępna.
Jego statystyki to: WS5, BS3, S4, T4, W3, I5, A3, Ld9.

Tak więc jak łatwo zauważyć HPoU ma podobne statystyki do Emila ale jednak ma mniejszą ilość ataków. Uważam, że to co zaproponowałem jest logiczne i poparte zasadami i statystykami, które i wystarczy je skopiować do Naszej listy.

Ja bym chętnie dał opcje ulepszania do Wielkiego Mistrza poszczególnych Zakonów Imiennych, tak jak zaproponowałem w swoim Armyliście. Niby nic takiego, a fajny klimat wprowadza.

Już zwróciłem na to uwagę i pozostało to bez echa. Jeśli utrzymamy te imienne zakony będziemy mieli maks 5 takowych. Jeśli zrobimy tylko zwyczajne ulepszenia do legendarnych zakonów będziemy mogli zrobić dłuższą, ciekawszą listę pozostawiającą większy wybór graczom a chyba o to chodzi, tak? Czy może się mylę? Co wolicie? 5 ulepszeń przypisanych do 5 zakonów i tylko one będą mogły z tego korzystać? Np. Moor odp na fear albo Reiksguard stubborn w pierwszej turze? Czy może 8-10 zwyczajnych ulepszeń nie przypisanych do konkretnego zakonu i można sobie wybierać co kto lubi np. Morr z magicznymi atakami, albo WW ze stubbornem...etc

Jeszcze chyba nie wiadomo, czy będzie GM WW i ewentualnie ile będzie płacił za młot.
Tzn? Jak nie wiadomo? Toż to oczywista oczywistość, że musi być i dlaczego miałby więcej płacić za młot? Jakie argumenty by za tym poszły. Więcej argumentów musimy podawać to będzie lepsza dyskusja.


SAH --> tak dałem 4, nie wiem za bardzo jaka mogłaby być 5. Nie znam się na wszystkim. Pozatym przy tych 4 modlitwach nie ma mowu o rzucaniu na inne charaktery. Co do 3 modlitwy...Twoja wersja jest lepsza jak widzę i tu się spierał nie będę. Co do 2 zauważ, że u mnie KAŻDY model z btb otrzymuje D3 z S5 lub S6 co jest chyba lepsze. Co do Twojej piątej modlitwy jest ciekawa.

Co do nie możliwości rzucania modlitw Sigmara na Ulrykowcó to to jest mam nadzieję oczywiste. Tak samo jak nie można wstawiać do jednego oddziału kapłana Sigmara i Ulryka.

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

Grand Admiral Thrawn -> właśnie dlatego zmieniłem delikatnie zapis 1 modlitwy, jest model, więc można rzucić na kogoś innego. A co do 2 modlitwy, BtB contact to dla pieszego 4? Konnego 6? i to piechurów. Przy templatce, każdy pod dostaje hita, nawet jak nie całościowo pokryty. Więc wydaje mi się, że większą ilość wroga zahaczy.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Jesli można wtrącić 3 grosze. Padła tu propozycja zmiany nazwy Generała imperium na Elector Counta. Moźe się czepiam, ale chyba absurdalna jest sytuacja kiedy wystawiamy np. Templar Grand Mastera i Generała i "generałem" jest ten pierwszy....dla mnie to po prostu lepiej brzmi fluffowo.

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

To jest dosyć względne, bo co, gdy pojawia się 2 Elektorów...? a 13...?

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

SAH --> a co powiesz na coś takiego?

Battle Howl – RiP. As long as the Battle Howl is in effect, the Priest and any unit he leads add D6” to their charge moves. If the charge is failed, the extra movement is wasted; make a normal move towards the target as normal.
Destruction – Cast only on Priest himself. Place a large 5” round template on the Priest. Every enemy model under the tempate (those with partly covered base too) receive one S5 hit (Demons, Undead and Forest Spirits have one S6 hit) with no AS allowed.
Winter’s Chill –Cast only on Priest himself. Enemy unit engaged in close combat suffer a –1 to roll to hit until end of the turn. If they break in this turn, they suffer –1 to the flee roll.
Fury of Ulric – RiP until dispelled or the Priest attempts to use another Prayer. The Priest and any unit he leads become immune to fear, terror and panic.
Ulric’s Vigor – Model that is engaged in close combat receive +1A and may attack his enemy. Wound caused by this attacks does not count to combat resolution.


Połączone moje z Twoimi. Wyjątkiem jest Howl Destruction (skoro templatka to duża tak jak było w 6 edycji z soulfire u sigmarowskiego kapłana), które ma zadawać duże obrażenia (mi bardziej chodziło o dowalenie porządne kilku modelom niż walenie pojedynczego hita ale jeżeli już to niech to będzie ten większy templejt i żadnego look out sir...toż to modlitwa a nie strzelanie jakieś).

Toni --> chyba łatwiej do przełknięcia jest pojawienie się kilku EC niż GotE. Jak to doktorek powiedział...lepiej brzmi.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

To jest dosyć względne, bo co, gdy pojawia się 2 Elektorów...? a 13...?

co za bzdura.....niech ich bedzie i 50 ...po prostu nie bylo kiedys herosa o nazwie "General of the Empire" a teraz jest i w dodatku moze nawet nie byc generalem....co powoduje zrozumialą smiesznosc tej nazwy....był za to Elector Count co nawet dobrze brzmiało.

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Grand Admiral Thrawn pisze:SAH --> a co powiesz na coś takiego?

Battle Howl – RiP. As long as the Battle Howl is in effect, the Priest and any unit he leads add D6” to their charge moves. If the charge is failed, the extra movement is wasted; make a normal move towards the target as normal.
Destruction – Cast only on Priest himself. Place a large 5” round template on the Priest. Every enemy model under the tempate (those with partly covered base too) receive one S5 hit (Demons, Undead and Forest Spirits have one S6 hit) with no AS allowed.
Winter’s Chill –Cast only on Priest himself. Enemy unit engaged in close combat suffer a –1 to roll to hit until end of the turn. If they break in this turn, they suffer –1 to the flee roll.
Fury of Ulric – RiP until dispelled or the Priest attempts to use another Prayer. The Priest and any unit he leads become immune to fear, terror and panic.
Ulric’s Vigor – Model that is engaged in close combat receive +1A and may attack his enemy. Wound caused by this attacks does not count to combat resolution.
Modlitwy prawie Ok.
Poza 1szą. Poza kometą nie pamiętam innego czaru, który można dwa razy próbować dispellować, zanim pojawi się jego efekt. Dlaczego to nie może być zwykła to popychaczka D6 wykonywana w fazie magii?
Destruction- 5" to za mocne... 3" z S5 wystarczają. E
Ulric’s Vigor -cały oddział wykonuje dodatkowy atak.
Propozycja
Hammer of Urlic 1 Hit S8 D3 ran w model btb z Pristem.
Toni --> chyba łatwiej do przełknięcia jest pojawienie się kilku EC niż GotE. Jak to doktorek powiedział...lepiej brzmi.
Zdecydowanie jestem za Elctorem.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2008, o 21:09 przez pelcu, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Tyle, że widzisz - Elektorów jest +/- 11 i tym sposobem nie może ich być ani 13, ani 50 :wink:

Zresztą 2 Elektorów ramię w ramię ciężko spotkać na polu bitewnym, chyba, że obu prowincjom tych elektorów zagraża coś poważnego. Ale wtedy pojawiają się również te znienawidzone przez klimaciarzy czołgi i waraltary... Nie jestem też za nazwą "General of Empire", ale za Elektorem też nie jestem

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Pelcu albo do następnej fazy magi Imperium dany regiment ma D3/D6 dodatkowego ruchu w szarży, i to chyba jest najlepszy pomysł.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

sorki, ale jak dla mnie to w ogóle nie myślicice elastycznie...

ja już tam keidyś pisalem co do piechoty imperialnej, jak ja poprawić. Obok pomyslu z dzialami to widze to tak:

spearmen: 2pkt
staty takie same ale ws2, goly, z możliwością LA za +1pkt. (tak aby bylo, i tak by nikt nie wziąl)

swordmen: jak jest, tylko -1pkt

halabardnik: jak jest, tylko LD8 i heavy armour bez możliwości shielda i -1pkt.

I zasada, że w pierwszej turze CC te trzy wyzej wymienione ST są stuborn, proste, banalne i ugrywalnia tą piechote. Przecież oni mają problem z ustaniem szarzy w zasadzie. A jak ktoś wystawi 30 spearmenów plus detki i to bedzie stuborn gdy jest szatrżowane to potem sobie poradzi. Halabardnicy tacy sobie, ale mają stuborn na 8ld, swordmeni jak są tylko, że tańsi.

I ogólnie piechota tańsza. I wyśmieje kogoś jak ktoś mi zarzuci, że spearmen taki jak tu przedstawielkm jest za tani. Jest racze idelanie wyceniony, dlabym jakby się dalo 1,5 pkt za takiego :)

do tego jakieś ciekawe sztandary, typu 12 cali oddzialy są odporne na psyche za koszt coś w stylu 100-125 dla BSB i taka piechota da rade.

Piechota plus artyleria i imperium znowu jest silne, czyli takie jak powinno być. Bo nie rozumiem tutaj tak strasznego kombinwoania po prostu na sile.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Bo nie rozumiem tutaj tak strasznego kombinwoania po prostu na sile.


I tu jest pies pogrzebany. Nie rozumiesz, bo jak sam przyznałeś nie grasz Imperium. Więc raczej można się domyślić, że masz blade o nim pojęcie a Twe pomysły są nienajlepsze (mówiąc to z angielską flegmą). Może niech piechota będzie za darmo...to też jest świetny pomysł. Nie obraź się ale...to temat dla graczy Imperium i oni chyba będą najlepiej wiedzieli co trzeba zmienić a co nie.

To tyle w temacie...pomysły high elfa. :roll:

Pelcu albo do następnej fazy magi Imperium dany regiment ma D3/D6 dodatkowego ruchu w szarży, i to chyba jest najlepszy pomysł.
Sa!int dobrze gada. To jest idea tej modlitwy. Zawsze była. Prawda jest taka, że nic nigdy nie będzei tak dobre jak tego sobie życzymy a o innych graczach i ich armiach też trzeba pamiętać.

Co do Destruction to wychodzą 3 koncepcje:

1 - btb D3 hitów z S5 lub S6
2 - mały templejt 3" z S5 lub S6
3 - duży templejt 5" z S5 lub S6

Battle Howl są dwie:

1 - D3" do szarży
2 - D6" do szarży

Przy reszcie mamy jako taki konsensus.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Grand Admiral Thrawn pisze:
Bo nie rozumiem tutaj tak strasznego kombinwoania po prostu na sile.


I tu jest pies pogrzebany. Nie rozumiesz, bo jak sam przyznałeś nie grasz Imperium. Więc raczej można się domyślić, że masz blade o nim pojęcie a Twe pomysły są nienajlepsze (mówiąc to z angielską flegmą). Może niech piechota będzie za darmo...to też jest świetny pomysł. Nie obraź się ale...to temat dla graczy Imperium i oni chyba będą najlepiej wiedzieli co trzeba zmienić a co nie.
:lol: :lol2:

no to grajcie sobie nowymi listami empire vs empire w swoim towarzystwie :)

no i mam blade o nim pojecie to fakt, zapewne Ty masz zdecydeowanie większe ;)

co do piechoty, 2 pkt za takiego spearemna? Czy Ty w ogóle widzisz za ile są teraz nowe piehcoty? spearelf? black guard :shock: clanbrat, a to jest akurat stara peichota.

Troszke realizmu stolowego by Ci się przydalo :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Kosa pisze:spearmen: 2pkt
staty takie same ale ws2, goly, z możliwością LA za +1pkt. (tak aby bylo, i tak by nikt nie wziąl)
Kosa proszę Cię na litość Sigmara, Ulryka, Morra i tych Twoich bogów za wody nie porównuj wyszkolonego żołnierza imperialnego do goblina czy skaveńskiego slave'a Zrozum to co Ci kiedyś mówiłem że włócznicy nie są mięsem armatnim, nim mogą być free company. A WS 2 dla włóczników to pomysł z kosmosu. Obniżyć Ld swordmenom? Do 6... Sigmarze uchowaj.
Wojskom Imperium nie dużo trzeba:
Możliwości Heavy Armora i Armour Piercing dla Halabardników.
Dla włóczników walka z 3-4 szeregów.
Magiczne bannery które mogą im pomóc.
Oraz magiczne itemy które sprawią że bohaterowie Imperium będą w stanie pomagać wojskom, i tworzyć z State Troopsami jakieś komba. Coś na miarę kilku przedmiotów które podałem w swoim armyliście
Sa!nt pisze: Sword of Province…………..100 points
When using the Sword of Province character add +1 Attack and +1 Strength to his profile for every State Troops with Unit Strength 20+ within 12"
Sword of Morr:..……………..65 points
Weapon; +1 Strength; Wounds inflicted by character with Sword of Morr (but not those coused by his mount) count towards CR of every combat with State Troops within 12"
Bo nie oszukujmy się nasze przedmioty są średnie kilka jest godnych uwagi i powtarzają się w każdej rozpisce, ale żaden z tych przedmiotów nie jest ukierunkowany aby pomagać piechocie.
AL na war altarze z MoH i AoMI
GM z SoP i LoV
To są najczęściej spotykane kombinacje i żadna z nich nie zakłada aby pomóc State Troops w pokonaniu przeciwnika.

Ale do przedmiotów dojdziemy i State Troopsów na razie się skoncentrujmy nad bohaterami bo już nie daleko do skończenia tego rozdziału.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Sa!nt pisze:
Kosa pisze:spearmen: 2pkt
staty takie same ale ws2, goly, z możliwością LA za +1pkt. (tak aby bylo, i tak by nikt nie wziąl)
Kosa proszę Cię na litość Sigmara, Ulryka, Morra i tych Twoich bogów za wody nie porównuj wyszkolonego żołnierza imperialnego do goblina czy skaveńskiego slave'a


a to niby kim są? Czy w ogole ST to nie mięso armatnie? Raczej tak, elite masz wśród GS i swordemnów, do tego jakby dochodzą halabardnicy jako straż iejscka i takie tam, a spearemni? W ogole to impeiurm urzywa speary>

Sa!nt pisze: A WS 2 dla włóczników to pomysł z kosmosu.


a jaka jest zmiana w tego typu unicie miezy ws 2 a 3?

Sa!nt pisze:Obniżyć Ld swordmenom? Do 6...


to nie moj pomysl i fakt jest z ksomosu, nie wiem jak na niego wpadleś.

Sa!nt pisze: Możliwości Heavy Armora i Armour Piercing dla Halabardników.

co to niby zmieni?, strazne 6 ataków z silą 4 i slabym WS i mega savem na 5+ i tak zabaraknie komu oddać jak nie zaszarżują, a nawet, trafi 3, przebije się 2 przy dobrych wiatrach, to nic tutaj nie zmienia


Sa!nt pisze: Dla włóczników walka z 3-4 szeregów.

to to są sparelfy, pikemani czy w koncu spearmeni?
Od kiedy jakiś czlowiek jest lepiej wyszkolony w walce wlocznią od elfa, nawet mroczni tak nie umieją, to skad niby jak czlowiek? I to i tak jest sytuacja adekwatna do halabarników z AP, cóz HE mają takich super spearelfów, z możlwiosćią 21 ataków z ASF i wcale nie drogich, no cóz nikt, zupelnie nikt na nich nie gra.

Sa!nt pisze:Magiczne bannery które mogą im pomóc.

racja, bannery jak najbardziej.



Cóż, spójrzcie z realizmem co sie teraz w battlu dzieje i nie róbcie sobie jakiegoś glosowania we wlasnym zamkniętym gronie, dodając masakrycznie wiel z czego nic nie wynika, bo piechoty to nie wzmocni. Gotowy jestem na polemike w czystym duchu, ja wysnulem swoje argumenty co do tego,że te zmainy Sainta nic nie zmienią w ST i dlaej będą plewne jak byly.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Nie atakujcie proszę Kosy, nawet jeśli nie zgadzacie sie z jego pomysłami. Trzeba się cieszyć, że ludzie grający innymi armiami (mający inne spojrzenie na sprawę) poddają swoje pomysły i komentują Naszą pracę. O ile spearman za 2 pts całkiem mi się nie widzi, pomysł z łączeniem dział z piechotą był dość ciekawy. Może Kosa ma więcej interesujących koncepcji.
Już zwróciłem na to uwagę i pozostało to bez echa. Jeśli utrzymamy te imienne zakony będziemy mieli maks 5 takowych. Jeśli zrobimy tylko zwyczajne ulepszenia do legendarnych zakonów będziemy mogli zrobić dłuższą, ciekawszą listę pozostawiającą większy wybór graczom a chyba o to chodzi, tak? Czy może się mylę? Co wolicie? 5 ulepszeń przypisanych do 5 zakonów i tylko one będą mogły z tego korzystać? Np. Moor odp na fear albo Reiksguard stubborn w pierwszej turze? Czy może 8-10 zwyczajnych ulepszeń nie przypisanych do konkretnego zakonu i można sobie wybierać co kto lubi np. Morr z magicznymi atakami, albo WW ze stubbornem...etc
Osobiście najbardziej do mnie przemawia rozwiązanie, które zaproponowałem u siebie. Wybieramy 4-5 najbardziej popularnych zakonów, np: WW,Panther,Reiksguard,Blazing Sun,Morr i bonus, specjalną umiejętnośc, którą daje przynależność do tego zakonu.
Wówczas:
Grand Master - może być zwykły lub za +x punktów przynależy do imiennego zakonu, dostając specjalną umiejętność
Knightly Orders - mogą być zwykli lub za +x punktów przynależą do imiennego zakonu, dostając tę samą specjalną umiejętność (wciąż mają siłę 3)
Knights of Inner Circle - mogą być zwykli lub za +x punktów przynależą do imiennego zakonu, dostając tę samą specjalną umiejętność (mają siłę 4)

Zwykli: GM, KO, KoIC reprezentowaliby przedstawicieli innych zakonów, bez nazwy.

Bonusy nie powinny być zbyt mocne, bardziej charakterystyczne, z klimatem. Przykładowo idealny bonus dla WW to dla mnie młot + re-roll to wounds.

Przy takim rozwiązaniu wszystko się logicznie ze sobą komponuje. A tak, póki co wychodzi Nam dziwactwo - mix 6 edycyjnych zapisów i nieśmiałe próby zmian. WW mają mieć osobny profil, a Pantery już nie, choć i jedni i drudzy to poprostu Imienny Zakon. Wewnętrzne Kręgi Zakonów Imiennych mają dostać bonusy, a zwykli imienni mają wcale nie występować. Bije od tego niespójnością na kilometr niestety.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Kosa --> Lepsze pomysły Sa!nta i innych niż Twoje bo są w zgodzie tego jak się gra na świecie a nie w polskim piekiełku powergamerkim. Chcesz grać na masie strzelania i czego tam jeszcze macie u hajów to graj ale nie mieszaj tutaj wziętymi z kosmosu pseudo zmianami. Może i nie gram tak często na turniejach ja zapewne Ty ale historię swojej armii znam i wiem mniej/więcej co jak powinno wyglądać. Nie będę szedł najkrótszą ścieżką po wygraną i dodawał idiotycznych ulepszeń bo tylko słabi ludzie tak robią a w tym kraju jak widać wielu takich jest. Jak wejdzie comp score to wtedy sobie pogadamy a teraz z łaski swojej nie zaśmiecaj już tego tematu.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Grand Admiral Thrawn pisze:Kosa --> Lepsze pomysły Sa!nta i innych niż Twoje bo są w zgodzie tego jak się gra na świecie a nie w polskim piekiełku powergamerkim. Chcesz grać na masie strzelania i czego tam jeszcze macie u hajów to graj ale nie mieszaj tutaj wziętymi z kosmosu pseudo zmianami. Może i nie gram tak często na turniejach ja zapewne Ty ale historię swojej armii znam i wiem mniej/więcej co jak powinno wyglądać. Nie będę szedł najkrótszą ścieżką po wygraną i dodawał idiotycznych ulepszeń bo tylko słabi ludzie tak robią a w tym kraju jak widać wielu takich jest. Jak wejdzie comp score to wtedy sobie pogadamy a teraz z łaski swojej nie zaśmiecaj już tego tematu.
granie na świecie, poslkie piekielko, pseudo zmiany,, najkrótsza droga po wygraną, idiotyczne ulepszenia, slabi ludzie, nie żasmiecaj...

cóż a ja mysle, zę warto wrzucić z Twojej strony na luz, chyba Ci go brakuje troszke, gdyż w tak krótkim teksćie tyle wyrazów o tak negatywnym znaczeniu. Echhh, a ja myślalem, że każdy battlowiec to luzak i jakoś w większosci tych, któych poznalem, znacyz wszystkich i nawet z paroma z tych "gigantów" zamienilem slowo i jakoś każdy z nich byl wielce wyluzowany w zueplnosci na odwrót niż Ty, ktory jakoby z treści Twoich postów jesteś ich przeciwieństwem i chcesz grać kliamtycznie. No cóz armia każda jest kliamtyczna, ale nie każdy gracz jest na wystarczajacym luzie.

pozdrawiam i nie jest to post zaczepny, bo cóż dlaczego mam się z TObą klocić skoro bawimy sie w jedno hobby?

A no tak ja gram hajami a Ty imperium, awiadomo elfy są dziwne, wiewc elfy to wrogowie ;)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Nie mam nic przeciwko elfom i dwarfom bo to sojusznicy ludzi. Nie podobają mi się Twoje propozycje...dosyć bardzo kontrowersyjne i nie mogące przejść bo większość tego nie poprze. A że mam ciętty język....cóż dla jednych to zaleta dla innych wada. Taki już jestem. Love me or hate me. Sam miałem kilka pomysłów, które nie przeszły i siedzę cicho pokornie. Pozatym potrafię się wyluzować..zwłaszcza że dziś Espana wygrała. JEszcze tylko finał.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

to ciesze się, że espania wygrala, ja bylem za Squadra Azzura ;)

a co do pomyslów, jakbyś zauważyl to caly ten pomysl jest kontrowersyjny bo go też większosć nie poprze już u podstaw swych, więc nie ma się co spierać czy damy steam tanka w corze :P czy też w ogole go usuniemy, prawda?

A ciety język niestety suma sumarum zawsze jest wadą, podobno... :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Na ST w core się nigdy nie zgodzę. Prędzej w special. ;)

Podobno tak....ale nie w polityce.

Dobra...I go to sleep. Goodnight all.

ODPOWIEDZ