Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Zamówiłem sobie batalion, uznałem że tak będzie najlepiej
Mam kolejne pytanie - czy Sea Guard są dobrą opcją? W Batalionie są Spearmeni, chciałbym ich zamienić na Sea Guardów ze względu na posiadanie łuków..ale nie wiem czy to w ogóle ma sens.
Mam kolejne pytanie - czy Sea Guard są dobrą opcją? W Batalionie są Spearmeni, chciałbym ich zamienić na Sea Guardów ze względu na posiadanie łuków..ale nie wiem czy to w ogóle ma sens.
Ach, czemu Lion pelt się nie liczy na magię... a lewki nie biegają w skirmishu? Byłaby jednostka idealna...
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Jak używam dragon horna a gram w sojuszu z drugimi HE to oni też mogą korzystać z bonusu?
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
to tylko na potrzeby gier z kumplami
Graliśmy 2xHE vs. VC+WoCh
a nie klimatycznie byly sojusze HE+VC lub HE+WoCh
Graliśmy 2xHE vs. VC+WoCh
a nie klimatycznie byly sojusze HE+VC lub HE+WoCh
I niby najbardziej magiczne... Szkoda, że ta magiczność nie ma praktycznie żadnego przełożenia na zasady naszych długouchych...
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
mam pare pytan co do zasad
1. Jak smok dostaje z klopy, to w co idzie hit ? 1-4 smok, 5-6 lord ? czy jak ?
2. Jest sytuacja
S
WWWWW
WWWWW
H
H- uciekajaca od smoka hydra DE
W - witchki DE
S - goniacy hydre smok HE
Hydra ucieka od smoka. Smok goni na tyle cali ze starcza mu aby stanal miedzy regimentem witchek, a uciekajaca hydra. Musze wiec stanac za witchkami, czy moge je zaszarzowac ?
3. Wynik 5-6 na tabelke monster reaction oznacza ze monster broni ciala mastera i dostaje jakies bonusy. Pytanie mam co do tego, czy smok musi tam juz stac cala gre, czy tylko 1 ture?
1. Jak smok dostaje z klopy, to w co idzie hit ? 1-4 smok, 5-6 lord ? czy jak ?
2. Jest sytuacja
S
WWWWW
WWWWW
H
H- uciekajaca od smoka hydra DE
W - witchki DE
S - goniacy hydre smok HE
Hydra ucieka od smoka. Smok goni na tyle cali ze starcza mu aby stanal miedzy regimentem witchek, a uciekajaca hydra. Musze wiec stanac za witchkami, czy moge je zaszarzowac ?
3. Wynik 5-6 na tabelke monster reaction oznacza ze monster broni ciala mastera i dostaje jakies bonusy. Pytanie mam co do tego, czy smok musi tam juz stac cala gre, czy tylko 1 ture?
Kris pisze:I niby najbardziej magiczne... Szkoda, że ta magiczność nie ma praktycznie żadnego przełożenia na zasady naszych długouchych...
poza najlepszymi przedmiotami dla magów i +1 do dispela ,dostępem do każdego z lorów w RB i świetnym własnym lorem to faktycznie ŻADNEGO przełożenia nie ma
Ostatnio zmieniony 6 mar 2009, o 22:28 przez Jasiuuu, łącznie zmieniany 1 raz.