w Lublinie już się "urodziło" kilka takich szczurków... ale zanim ujrzą światło dzienne upłynie trochę ścieków w kanałachvocal pisze:http://fakty.interia.pl/nauka/news/rodz ... ow,1308075 zapowiedź 7 edycji;]
Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...
Moderator: Hoax
Re: Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...
podtrzymuję to co napisałem...Matis99 pisze:Tak, to rzeczywiście strasznie nieklimatyczne, żeby mistrzowie mutatorzy, eskerymentujący od setek lat z tworzeniem spacz-bestii, mieli w tej dziedzinie jakieś sukcesy...Kefas pisze:takie wariacje mogłyby poniszczyć klimata tej przepięknej armii
a teraz z innej beczki... trochę ploteczek dla ożywienia dyskusji :>
The new clan rats look cool. My friend who may or may not work at games workshop snook a pic on his mobile phone. God their soo nice, he says their allot smaller and GW has had them for a few years just never got round to relecing them, he also said that the new storm vermin are much bigger and wont have ASF! their just in heavy armour and have a halaberd...and their plastic.
Mat Ward confirmed one new bit at Baltimore - mainstay is out.
co sądzicie?I just found what I wrote for The Watchman (18 months ago, maybe more).
I thought how closely it tied into what 'thedodgeypanda' had to say.
"SOMETHING FOR ‘RAT FANS’
I promised a little something for skaven fans last time so here is a scrap. Both plastic clan rats and I think also stormvermin are done.
They are smaller and without the BIG hands.
The miniture department has a set of ‘scale masters’ (an unseen line of miniatures) which must be adhered to by the sculptors (Too big or too small and they won’t get done). These were reworked at the time the Wood Elves were done because of the variation in scale (even within some armies) and because of ‘scale creep’ in the minis generally. So just like the new Night Goblins are considerably smaller than the old ones but now in scale with the rest of the Warhammer world so are the new Skaven.
Me…I like my big, old, cartoony ones with massive hands but I am ready to be blown away by the new ones."
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
w sumie mocno okrojone te newsy, wolałym wreszcie jakieś foty zobaczyć
Co do wyskalowania nowych modeli, to wydaje mi się dobry pomysł. A myśle że po wymieszaniu w regimętach nowych i starych modeli też będzie to fajnie wyglądało; wreszcie będzie jakaś różnorodność, a nie wszyscy o jednakowej posturze i wzroście od linijki
Co do wyskalowania nowych modeli, to wydaje mi się dobry pomysł. A myśle że po wymieszaniu w regimętach nowych i starych modeli też będzie to fajnie wyglądało; wreszcie będzie jakaś różnorodność, a nie wszyscy o jednakowej posturze i wzroście od linijki
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Od jakiegoś tygodnia śledzę, co się dzieje na warseerze - i powiem wam, że to co zacytował Kefas to wierzchołek góry lodowej. Biorąc pod uwagę, że jeśli chodzi o następną armię, mogą nią być (wg. plotek na warseerze):
skaveni
krasnoludy chaosu
bestie chaosu
Kitaj
Dogs of war
Ludzie - smoki
należy wszystkie pisane plotki traktować bardzo lekko. Podobnie jak Arbiter uważam, że najrozsądniej jest czekać na zdjęcia.
skaveni
krasnoludy chaosu
bestie chaosu
Kitaj
Dogs of war
Ludzie - smoki
należy wszystkie pisane plotki traktować bardzo lekko. Podobnie jak Arbiter uważam, że najrozsądniej jest czekać na zdjęcia.
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Tyle, że my czekamy i czekamy
Ja już bym chciał wiedzieć czy mam kupować na zapas pudła clanratów czy te nowe miniaturki będą dawały radę. Już nie wspominając o zasadach, żeby wiedzieć co dokupić....
PiotrB pisze:Oczami wyobraźni widzę te tłumy i uśmiechniętego Sola podającego kiełbaskę ...eh ...bezcenne
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
gervaz pisze: Ludzie - smoki
co do reszty to mam nadzieje że wkrótce wyjdą Boch, DoW i HD (ich graczą się to należy).
oczywiście zaraz po booku do skavenów
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
nie wierzcie w brednie, wyjdą szczury:) reszta to pobożne życzenia.
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
Skoro nowe modele mają być mniejsze, to myślę, ze będą z nich wspaniali slavsi
Chociaż przydały by się jakieś foty.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Hmmm skoro nie jesteś wstanie strawić "ryboludzi" lub "smokoludzi" to rozumiem, że pakujesz fifsy i idziesz do domu za każdym razem jak przychodzi Ci walczyć ze "szczuroludźmi" albo "jaszczurkoludźmi"Arbiter Elegancji pisze:![]()
Cathay zrozumiem i zaakceptuje, ale jak wyjdą ludzie-smoki albo ryboludzie i przypadnie mi na turnieju gra z osobą grającą którąś z tych dwóch "armii" to spakuje figurki i pójde do domu
. Mam nadzieje że GW nie upadnie tak nisko żeby wprowadzać coś tak żałosnego i niepasującego w żaden sposób do świata warhammera
![]()
Dla mnie ryboludzie i jaszczuroludzie czy inne szczury to te same kategorie. Rzeczą ludzką najwyraźniej jest obawiać się tego co nowe. Jestem pewien, że gdyby zamiast szczuroludzi istniałaby armia smokoludzi albo ryboludzi i GW teraz chciałby wydać armie skavenów, czyli armie "szczuroludzi" to napisałbyś dokładnie ten sam komentarz
Nawet jak GW wyda chomikoludzi to ludzie to poprostu zaakceptują a nawet później zaczną mówić że to bardzo klimatyczna i fajna armia, jak to zwykle ma miejsce.
Co oczywiście nie znaczy że jestem fanem armii typu: myszoludzie. Wprost przeciwnie - nie podobają mi się armie które zbyt mocno odbiegają od normy humanoida ludzkiego. No chyba, że mają naprawdę nieźle zrobione figsy jak zwierzoludzie czy driadki WE
A co powiecie o smokoszczurach 
W armii chałasu są jakoś Smokogry i nikt się temu nie dziwi. Nie mam nic przeciwko mieszankom. Jeśli mają odpowiednio dobudowany klimat i zasady (np. Skaveni) są ciekawsze od każdych elfów, ludzi, wampirów, krasnali itp.
Bardziej bałbym się, że GW wyposaży ich w zasady typu "Gracz Smokoludzi wygrywa bitwę w rzucie D6 na 2+" tak jak to zrobili z demonami. Nowa armia musiałaby się sprzedać, a przegięte zasady to najlepszy sposób na promocję.
Co do chomikoludzi, to Skaveni mogliby dostać podobną jednostkę. Torby polczkowe pozwalałyby im magazynować spore ilości spaczenia, który wprowadzałby je w szał bojowy (Frenzy, Immune to Psychology). Mutacje sprawiłybby, że jezyki chomikoludzi zmieniłyby się w pół-demony więc ich ataki byłyby magiczne i zadawałyby d3 woundów...
Bardziej bałbym się, że GW wyposaży ich w zasady typu "Gracz Smokoludzi wygrywa bitwę w rzucie D6 na 2+" tak jak to zrobili z demonami. Nowa armia musiałaby się sprzedać, a przegięte zasady to najlepszy sposób na promocję.
Ostatnio gracz Imperium na GV napisał o bitewniakach, że najlepszy klimat jest jak się gra ludźmi... Nie ma co, Imperium to rzeczywiście egzotyka nieziemska, wżadnej innej grze nie masz okazji popdrowadzić do boju ludzi w klimatach późnego średniowiecza...Co oczywiście nie znaczy że jestem fanem armii typu: myszoludzie. Wprost przeciwnie - nie podobają mi się armie które zbyt mocno odbiegają od normy humanoida ludzkiego. No chyba, że mają naprawdę nieźle zrobione figsy jak zwierzoludzie czy driadki WE . Ale szczury, jaszczurki, rybki - nie ma mowy, obchodzą z dalekaHmmm skoro nie jesteś wstanie strawić "ryboludzi" lub "smokoludzi" to rozumiem, że pakujesz fifsy i idziesz do domu za każdym razem jak przychodzi Ci walczyć ze "szczuroludźmi" albo "jaszczurkoludźmi"Arbiter Elegancji pisze:![]()
Cathay zrozumiem i zaakceptuje, ale jak wyjdą ludzie-smoki albo ryboludzie i przypadnie mi na turnieju gra z osobą grającą którąś z tych dwóch "armii" to spakuje figurki i pójde do domu
. Mam nadzieje że GW nie upadnie tak nisko żeby wprowadzać coś tak żałosnego i niepasującego w żaden sposób do świata warhammera
![]()
Dla mnie ryboludzie i jaszczuroludzie czy inne szczury to te same kategorie. Rzeczą ludzką najwyraźniej jest obawiać się tego co nowe. Jestem pewien, że gdyby zamiast szczuroludzi istniałaby armia smokoludzi albo ryboludzi i GW teraz chciałby wydać armie skavenów, czyli armie "szczuroludzi" to napisałbyś dokładnie ten sam komentarz
Nawet jak GW wyda chomikoludzi to ludzie to poprostu zaakceptują a nawet później zaczną mówić że to bardzo klimatyczna i fajna armia, jak to zwykle ma miejsce.
Co oczywiście nie znaczy że jestem fanem armii typu: myszoludzie. Wprost przeciwnie - nie podobają mi się armie które zbyt mocno odbiegają od normy humanoida ludzkiego. No chyba, że mają naprawdę nieźle zrobione figsy jak zwierzoludzie czy driadki WE. Ale szczury, jaszczurki, rybki - nie ma mowy, obchodzą z daleka
Co do chomikoludzi, to Skaveni mogliby dostać podobną jednostkę. Torby polczkowe pozwalałyby im magazynować spore ilości spaczenia, który wprowadzałby je w szał bojowy (Frenzy, Immune to Psychology). Mutacje sprawiłybby, że jezyki chomikoludzi zmieniłyby się w pół-demony więc ich ataki byłyby magiczne i zadawałyby d3 woundów...
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
nie, nie, nieKal_Torak pisze:Hmmm skoro nie jesteś wstanie strawić "ryboludzi" lub "smokoludzi" to rozumiem, że pakujesz fifsy i idziesz do domu za każdym razem jak przychodzi Ci walczyć ze "szczuroludźmi" albo "jaszczurkoludźmi"Arbiter Elegancji pisze:![]()
Cathay zrozumiem i zaakceptuje, ale jak wyjdą ludzie-smoki albo ryboludzie i przypadnie mi na turnieju gra z osobą grającą którąś z tych dwóch "armii" to spakuje figurki i pójde do domu
. Mam nadzieje że GW nie upadnie tak nisko żeby wprowadzać coś tak żałosnego i niepasującego w żaden sposób do świata warhammera
![]()
Dla mnie ryboludzie i jaszczuroludzie czy inne szczury to te same kategorie. Rzeczą ludzką najwyraźniej jest obawiać się tego co nowe. Jestem pewien, że gdyby zamiast szczuroludzi istniałaby armia smokoludzi albo ryboludzi i GW teraz chciałby wydać armie skavenów, czyli armie "szczuroludzi" to napisałbyś dokładnie ten sam komentarz![]()
Co do skavenów, to sam mam sporą armijkę szczurzaków. Również nie narzekam jak na przeciwko mnie na turnieju stanie gracz skavenów.
Piszcie poprawnie
M
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Wy tu gadu gadu o klimacie i innych takich, a ja zadam konkretne pytanie (bo myślę nad wymianą armii z Imperium na szczurki): czy są jakieś informacje co do tego kiedy ma wyjść armybook? Bo ostatnio znajomy przytomnie zauważył, że on o swojej armii na sporo przed datą wydania booka wiedział już o nich praktycznie wszystko, a tutaj widzę, że rozpływamy się w domysłach i koncercie życzeń plus polemice na temat dodawania nowych, bajkowych armii do systemu.
Skaveni mają wyjść na jesieni - czy będzie to wrzesień, czy listopad - nie wiadomo. Na innych forach (np. warseer) nie jest lepiej... Tam też nie ma konkretów, za to ludzie sypią pomysłami, przy których kretozord jest wzorem umiarkowaniaMyth pisze:Wy tu gadu gadu o klimacie i innych takich, a ja zadam konkretne pytanie (bo myślę nad wymianą armii z Imperium na szczurki): czy są jakieś informacje co do tego kiedy ma wyjść armybook? Bo ostatnio znajomy przytomnie zauważył, że on o swojej armii na sporo przed datą wydania booka wiedział już o nich praktycznie wszystko
A teraz spora porcja plotek z underempire. Brzmią mało wiarygodnie, ale za to fajnie. Ich nadawca nie podaje źródła...
Lords ..
Master Assassin: will have an upgrade to have jezzail that allows him to pick and take out models
Warlords: will get leadership 8
Warlock Master: will have a warp-lighting 13 spell that a hits strength 3 hit every model in the unit.
Like the Warp scroll on page 38
Master Mutators : will get any clan Moulder beasts Hate or/ frenzy with in 8 inch of him
Plague lord: will be able to cast Plague 12 inch range only once per battle as irresistible force he will cost 40-60 more points
Heros -
Chieftain: will get leadership 7
Warplock Engineers: Gears will cost more, and he can join and warp cannon to re roll on the artillery dice but not on a Misfire.
Master moulder: get hate/ or frenzy to the unit of beast joined
Assassin: gets something called "playing dirty " when a player issue a challenges and the assassin is hidden in the unit. the assassin may take a shooting attack on him with a throwing star before jump him for the attacks, ( this is rule is unclear and is for Eshin only i think but you get a free attack out of it )
New Heros SlaveMaster- can only join slaves leadership 4 and can kill slaves to boost leadership
Clan Sorcerer 65 pt is a level 1 wizard
35pts level 2 wizard
50 point of magic gear
Core-
Clanrats- Clawleader can take a flail
Stormvermin- are stubborn and have fear
Giant Rats- Are stubborn as long as packs are a live
gain frenzy with master moulder
Night runner- have poison upgrades
Slaves- get a rule call " Fear of the master " and try too stay in combat
Globadier - get to throw D3 globes that need 4's the hit and wound cost 5 - 10 points more and count as a weapon teams that need to be with a unit.
Special-
Gutter-Runners- get poison and cost 14 pts
may upgrade weapons for warplock pistols +8pts
Jezzails- get sniper champion but is only BS (4-5) and leadership 6 cost 20pt for model and 20pt upgrade
Plague monks- get poison upgrade +2pts a model
Rat ogres-are stubborn as long as pack-masters are alive ( and may get toughness 5 )
Gain hate with master moulder
New unit Rat Riders 18 pts/Fast Cavalry
m ws bs s t w i a ld
Rat rider - 3 3 3 3 1 5 1 5
Riding rats 8 3 0 3 3 1 4 1 3
watchman - 3 3 3 3 1 5 2 5
weapons and light armuor
- any unit may be equipped with spears +1pts/model-/and or Slings 2pts/model
- any unit may be equipped with shields +1pts/model
-Upgrade one rider to Musician for +5 pts
-Upgrade one rider to Standard bearer +10pts
- Upgrade one rider to watchman rat for +10 pts
Watchman may upgrade weapon for warplock pistol 10pts
Rares
Plague censer bearers - cost 22 pt
and now have fear has well as WS 4 and Censer count as flails first round and then as Great weapon after that.
Warp lighting cannon - same cost
you may have extra crew for +5 points
one member of the extra craw maybe upgrade to a tinkerer for +15 points
Tinkerer Adds one extra dice to the range pool ( Normal 8d6,with Tink 9D6)
Warp fire throwers are now move and shot but cost 90 pts
If wound in close combat the team suffers the Kaboom! rule ( see on misfire chart )
Ratling guns teams are move and shoot and cost 75pts
Suffer form the Kaboom! rule on misfire chart 5-6
New War machines 0-1 Rare DOOMWheel . Counts as super heavy chariots
Cost 220 ( arounded that many)
m ws bs s t w i a ld
Doom wheel 8 - - 5 6 4 - - -
Crew - 3 3 3 3 1 3 2 5
Rider/driver - 4 3 3 3 1 3 1 6
Super heavy-3D6 impact hits
You may Upgrade Doomwheel with Spinning Blade for + 20pts ( re-roll one impacted hit dice)
you may Upgrade Doomwheel with more Push slave for +15pts ( Movement 9 )
You may equip DoomWheel with Ratling gun for 90pts / or Warp fire throwers for 105pts
You may have a hero/lord Riding Doomwheel for 150 pts
YES IT SPELLS DOOOOOOM!!!! but is costly
The Screaming bell now may get a new chart
The Giant Rat 0-1 RARE Moulder only 230
Stats like a Giant But as its own funny Attack chart
Magic- Yes you people who hate skaven Finally get what you wanted
Warp lighting is now only Str 4 but has +5/+9/+11 for every Skaven spell caster
But pestilent breath is Str 4
No wizard Character May eat more then there toughness in Warpstones a turn expect special characters
Wargear- Warp Stones may only cost 5pts
new banner Called "the undying Plague" Pestilens only 100pts Removes 3-4 plauge ends
unit with banner has immunity to plague spell
Enchanted item Moulder only
Giant saddles 50 pts: Give a hero/lord ability to ride a Rat giant..
Weapons: Slave drivers wipe 30pts the first slave rat killed give +2 to leadership
The gut ripper 40pts give user Killing blow
special characters
Warlord Queek the head-taker
when in Stormvermin Gains Terror and gets Stormvermin bodyguard rules
100 plus victory points for killing other heros and lords
Death Master Snikch
Well hidden your oppositions Heros and lords are Fearful of his attack, every unit causes fear to generals and heros only.
Lord Skrolk
Causes Terror
"Walking plauge"
when in base to base contact with units, the units must make a toughness test or take a wounds
Ikit Claw
with in 6 inchs of warp cannon may re-roll misfire one per turn, str 10 on the artillery dice fires the full 48'' inchs 54" with tinkerer
Greyseer thanquol and boneripper
Still are lovable team of kill
NEW special characters LORD MORSKITTAR
Yes for people know who this bad boy is he came equipped With his Handy-Dandy
WARP STONE DRIVEN STOLEN STEAM TANK.... NEED I SAY MORE
Lords ..
Master Assassin: will have an upgrade to have jezzail that allows him to pick and take out models
Warlords: will get leadership 8
Warlock Master: will have a warp-lighting 13 spell that a hits strength 3 hit every model in the unit.
Like the Warp scroll on page 38
Master Mutators : will get any clan Moulder beasts Hate or/ frenzy with in 8 inch of him
Plague lord: will be able to cast Plague 12 inch range only once per battle as irresistible force he will cost 40-60 more points
Heros -
Chieftain: will get leadership 7
Warplock Engineers: Gears will cost more, and he can join and warp cannon to re roll on the artillery dice but not on a Misfire.
Master moulder: get hate/ or frenzy to the unit of beast joined
Assassin: gets something called "playing dirty " when a player issue a challenges and the assassin is hidden in the unit. the assassin may take a shooting attack on him with a throwing star before jump him for the attacks, ( this is rule is unclear and is for Eshin only i think but you get a free attack out of it )
New Heros SlaveMaster- can only join slaves leadership 4 and can kill slaves to boost leadership
Clan Sorcerer 65 pt is a level 1 wizard
35pts level 2 wizard
50 point of magic gear
Core-
Clanrats- Clawleader can take a flail
Stormvermin- are stubborn and have fear
Giant Rats- Are stubborn as long as packs are a live
gain frenzy with master moulder
Night runner- have poison upgrades
Slaves- get a rule call " Fear of the master " and try too stay in combat
Globadier - get to throw D3 globes that need 4's the hit and wound cost 5 - 10 points more and count as a weapon teams that need to be with a unit.
Special-
Gutter-Runners- get poison and cost 14 pts
may upgrade weapons for warplock pistols +8pts
Jezzails- get sniper champion but is only BS (4-5) and leadership 6 cost 20pt for model and 20pt upgrade
Plague monks- get poison upgrade +2pts a model
Rat ogres-are stubborn as long as pack-masters are alive ( and may get toughness 5 )
Gain hate with master moulder
New unit Rat Riders 18 pts/Fast Cavalry
m ws bs s t w i a ld
Rat rider - 3 3 3 3 1 5 1 5
Riding rats 8 3 0 3 3 1 4 1 3
watchman - 3 3 3 3 1 5 2 5
weapons and light armuor
- any unit may be equipped with spears +1pts/model-/and or Slings 2pts/model
- any unit may be equipped with shields +1pts/model
-Upgrade one rider to Musician for +5 pts
-Upgrade one rider to Standard bearer +10pts
- Upgrade one rider to watchman rat for +10 pts
Watchman may upgrade weapon for warplock pistol 10pts
Rares
Plague censer bearers - cost 22 pt
and now have fear has well as WS 4 and Censer count as flails first round and then as Great weapon after that.
Warp lighting cannon - same cost
you may have extra crew for +5 points
one member of the extra craw maybe upgrade to a tinkerer for +15 points
Tinkerer Adds one extra dice to the range pool ( Normal 8d6,with Tink 9D6)
Warp fire throwers are now move and shot but cost 90 pts
If wound in close combat the team suffers the Kaboom! rule ( see on misfire chart )
Ratling guns teams are move and shoot and cost 75pts
Suffer form the Kaboom! rule on misfire chart 5-6
New War machines 0-1 Rare DOOMWheel . Counts as super heavy chariots
Cost 220 ( arounded that many)
m ws bs s t w i a ld
Doom wheel 8 - - 5 6 4 - - -
Crew - 3 3 3 3 1 3 2 5
Rider/driver - 4 3 3 3 1 3 1 6
Super heavy-3D6 impact hits
You may Upgrade Doomwheel with Spinning Blade for + 20pts ( re-roll one impacted hit dice)
you may Upgrade Doomwheel with more Push slave for +15pts ( Movement 9 )
You may equip DoomWheel with Ratling gun for 90pts / or Warp fire throwers for 105pts
You may have a hero/lord Riding Doomwheel for 150 pts
YES IT SPELLS DOOOOOOM!!!! but is costly
The Screaming bell now may get a new chart
The Giant Rat 0-1 RARE Moulder only 230
Stats like a Giant But as its own funny Attack chart
Magic- Yes you people who hate skaven Finally get what you wanted
Warp lighting is now only Str 4 but has +5/+9/+11 for every Skaven spell caster
But pestilent breath is Str 4
No wizard Character May eat more then there toughness in Warpstones a turn expect special characters
Wargear- Warp Stones may only cost 5pts
new banner Called "the undying Plague" Pestilens only 100pts Removes 3-4 plauge ends
unit with banner has immunity to plague spell
Enchanted item Moulder only
Giant saddles 50 pts: Give a hero/lord ability to ride a Rat giant..
Weapons: Slave drivers wipe 30pts the first slave rat killed give +2 to leadership
The gut ripper 40pts give user Killing blow
special characters
Warlord Queek the head-taker
when in Stormvermin Gains Terror and gets Stormvermin bodyguard rules
100 plus victory points for killing other heros and lords
Death Master Snikch
Well hidden your oppositions Heros and lords are Fearful of his attack, every unit causes fear to generals and heros only.
Lord Skrolk
Causes Terror
"Walking plauge"
when in base to base contact with units, the units must make a toughness test or take a wounds
Ikit Claw
with in 6 inchs of warp cannon may re-roll misfire one per turn, str 10 on the artillery dice fires the full 48'' inchs 54" with tinkerer
Greyseer thanquol and boneripper
Still are lovable team of kill
NEW special characters LORD MORSKITTAR
Yes for people know who this bad boy is he came equipped With his Handy-Dandy
WARP STONE DRIVEN STOLEN STEAM TANK.... NEED I SAY MORE
Zaiste plotki niesamowie.... ale 3 wariancje WL z S4 na 5/9/11+ wydaja mi się całkiem prawdopodobne...
xYz
