Bandy w Mordheimie

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jose
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jose »

a ja myslalem ze to tylko fluffowe artykuly ... :)
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.

Awatar użytkownika
nahar
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 39

Post autor: nahar »

Tylko na Sigamar nie łącz Khemri z Lizardmanemi.

Jak coś to weźcie Khemri i jeszcze jakąś bandę (z materiałów GW to tylko chyba Nomadzi byli) lub Lustrię.

Dobra rada - Khemri są bardzo schematyczni i w sumie jak nie grasz na pustyni (z zasadami specjalnymi) to ciency. Mają za to fajny klimat, ale wolę ich używać jako NPC (vide Skarb Mumii).

A jak się za Lustrię zabierzecie, no to inne makiety by trzeba było zrobić, przestrzegać zasad gry w dżungli itp. Wtedy wychodzi cacy, serio.

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Middenheim jest super :) Naprawde swietna banda, na herosach masz duzo mozliwosci, ktore powoduja ze moga byc anty large targetowe.

A i pytanie. Czy moge dac mlodzikom blunderbussy?

A i czy moge dokupic imperial assasinowi flaila np? :twisted:

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

1. W Middenheim nie, w innych najemnikach jak zdobędzie odpowiedni skill.

2. Tak
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Awatar użytkownika
Jose
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jose »

@nahar - jak narazie musze sie wczytac w zasady, przeczytac erraty etc. ja i tak prawdopodobnie bede gral zwyklymi undeadami slyszalem ze tez ciency ale musze cos zrobic z modelami undead piratow i wilkolaka (bo to TK mi nie pasuja) ;)
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.

Awatar użytkownika
Inkq
Wałkarz
Posty: 84
Lokalizacja: =][=Legion=][=

Post autor: Inkq »

Jose pisze:ja i tak prawdopodobnie bede gral zwyklymi undeadami slyszalem ze tez ciency
Zwykli (podręcznikowi) undeadzi nie są ciency. Dla niektórym mogą wydać się nudni, ale nie ciency.

Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Skavenblight »

Undeadzi nie są ciency. Nudni też nie :)

Awatar użytkownika
Wojtku
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 188

Post autor: Wojtku »

Są poprostu mało różnorodni ;) (ciii, sam gram undeadami :P)
Obrazek

Awatar użytkownika
Inkq
Wałkarz
Posty: 84
Lokalizacja: =][=Legion=][=

Post autor: Inkq »

Wojtku pisze:Są poprostu mało różnorodni ;) (ciii, sam gram undeadami :P)
Przez to dla niektórych są nudni.

Jakoś nie ma bandy w Mordheimie, którą nie mógłbym grać. Wszystkie są ciekawe, zupełnie na odwrót niż WFB. Tam nie widzę dla siebie armii. 8)

Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Skavenblight »

Bo WFB jaki jest, każdy widzi :badgrin:
Generalnie podzielam Twoje zdanie, Inkwizytorze :) Ja co i rusz widzę dla siebie jakąś nową bandę do składania... zaczęłam szóstą...

Awatar użytkownika
Telchar
Wodzirej
Posty: 750
Lokalizacja: Łorsoł

Post autor: Telchar »

Skavenblight pisze:Ja co i rusz widzę dla siebie jakąś nową bandę do składania... zaczęłam szóstą...
Heh, skąd ja to znam. Właśnie zabieram się powoli za piątą...

Awatar użytkownika
Motor
Chuck Norris
Posty: 500
Lokalizacja: Lublin [Moria]
Kontakt:

Post autor: Motor »

Tylko jeszcze trzeba mieć czas na granie. Ja do tej pory nie skończyłem Undeadów, niby brakuje mi tylko z 5 Zombików, 3 wilczków i wszystko pomalować, ale jakoś nie mogę się za to wszystko zabrać, trochę mi się zmienił pomysł na wygląd bandy i może dlatego stoję z nią w miejscu. To samo z Averlandem, pozostały mi jakieś połamane plastiki, 3 niziołki, Greatswordzi z których chciałem zrobić młodzików, z czasem wyszła 7 edycja i pomyślałem o modelach właśnie z niej, ale też jak na razie kupa.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jose
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jose »

undeadzi nie sa nudni ;) chyba ze chodzi o niewiele mozliwosci ich wystawienia. jaka podstawke ma dire wolf? taka jak wfb (kawaleryjska) ?

i nie wiem czemu nie moge w rulebooku znalezc progow z doswiadczeniem ... w dziale experience pisze ze maja byc przy bandach ... ale ja chyba slepy jestem i zmeczony juz
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.

Sykstus
Masakrator
Posty: 2518
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Sykstus »

Progi masz na karcie bandy przecież. A początkowy exp jest zawsze podany na początku zasad danej bandy.

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Direwolf ma podstawke kawaleryjska

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Szkoda ze ne moge dac mlodzikom blunderbussow ...

W takim razie nic nie beda miec. Bo po co?
W czasie ostatniego turnieju awansowali mi max 2 razy. I tak nic im sie praktycznie nic nie oplacalo brac ze skili, bo co niby?

Tak samo czy widzicie sens wystawiania swordsmena z 2 mieczami? Niby 2 przerzucane ataki ale z sila 3 ...

No i lepiej zdobywac expa herosami :P

A i jeszcze jedno. Nie mam pomyslu z sprzetem na capitana i championow middenheimowych

Myslalem nad:
Capitan z halabarda (jako ze ma wiecej inicjatywy)
Championi z mieczem i palka albo 2 palami

Bo mlodzicy nawet z mieczem i pistoletem pojedynkowym sobie rady nie daja. Trafiajac kazdego na 4+ ...

Moge dac imperial assasinowi na poczatku tworzenia bandt kazdy ekwipunek? Rwoniez ten ktorego nie mam w army liscie? ( :twisted: 2 ataki z sila 6 :twisted: )

Awatar użytkownika
Inkq
Wałkarz
Posty: 84
Lokalizacja: =][=Legion=][=

Post autor: Inkq »

Pedros pisze:Szkoda ze ne moge dac mlodzikom blunderbussow ...
Nawet jeśli byś mógł to po co? Dla szybkiego expa?


W takim razie nic nie beda miec. Bo po co?
W czasie ostatniego turnieju awansowali mi max 2 razy. I tak nic im sie praktycznie nic nie oplacalo brac ze skili, bo co niby?
Zaraz zaraz, młodziki w middenheimie nie mają do stepu np. do strongmana? Moim zdanie jest to bardzo użyteczny skill, szczególnie na młodzikach.
Tak samo czy widzicie sens wystawiania swordsmena z 2 mieczami? Niby 2 przerzucane ataki ale z sila 3 ...
Tak, miałem takich dwóch na ostanim oMTH w Marienburgu. Panowie robili swoje w 3 na 5 bitwach. W jednej Mistrz za szybko mnie zniszczył a w drugiej grałem przeciwko Reiklandowi z kusznikami i łucznikami z BS 5.
Moge dac imperial assasinowi na poczatku tworzenia bandt kazdy ekwipunek? Rwoniez ten ktorego nie mam w army liscie? ( :twisted: 2 ataki z sila 6 :twisted: )
Traktujesz Assasina jako członka twojej bandy a więc możesz mu kupić taki sprzęt jaki jest na liście twojej bandy.

Awatar użytkownika
Telchar
Wodzirej
Posty: 750
Lokalizacja: Łorsoł

Post autor: Telchar »

Pedros pisze:Szkoda ze ne moge dac mlodzikom blunderbussow ...

W takim razie nic nie beda miec. Bo po co?
W czasie ostatniego turnieju awansowali mi max 2 razy. I tak nic im sie praktycznie nic nie oplacalo brac ze skili, bo co niby?
Strogman do tego młot i miecz i będą nieźle kosić. Wg zasad im masz mniejszy WS tym łatwiej czasem sparować (ja gram na house rulesy
znoszące to)

Tak samo czy widzicie sens wystawiania swordsmena z 2 mieczami? Niby 2 przerzucane ataki ale z sila 3.
Oczywiście, tak naprawdę większość przeciwników ma 3T więc woundujesz na 4+, no chyba, że grasz z samymi dwarfami, orkami i beastmenami :P , a i nawet wtedy się opłaca. Mając przerzut praktycznie zawsze trafisz przynajmniej jednym, a najczęściej dwoma atakami, a to większa szansa na zadanie rany itd.
A i jeszcze jedno. Nie mam pomyslu z sprzetem na capitana i championow middenheimowych

Myslalem nad:
Capitan z halabarda (jako ze ma wiecej inicjatywy)
Championi z mieczem i palka albo 2 palami
Halabarda to nie najlepszy pomysł dla kapitana. Po pierwsze ma jeden atak zamiast dwóch, a to zawsze jest słabe. A poza tym nie ma sznsy na parowanie, a kapitana trzeba chronić bo ma najwyższy Ld w bandzie (przynajmniej na początku). Lepsza opcja miecz i młot (to podstawa klimatu middenheimu, zasady ma te same co pałka, ale tak dla porządku). Championowi możesz dać halabardę, drugiemu młotek i miecz.
Bo mlodzicy nawet z mieczem i pistoletem pojedynkowym sobie rady nie daja. Trafiajac kazdego na 4+...
To musiałeś mieć jakieś pechowe rzuty...

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Ehe :)

Wszystkich zabijalem ze strzelania, bo imperial assasin dostal quick shota :P

A Capitan mi zginal w pierwszej turze w pierwszej rozgrywce od goscia ze scenariusza (jakis gsoc z ws 2 wyskoczyl :P)

A gosc z halabarda kosil rowno, w pierwszej bitwie zabil tyle ze mial 2 awansy.

Ciagle kusza mnie dueling pistole na mlodzikach. trafianie na 3+ jest calkiem fajne, a i mazna kogos przysnajpowac.
Co do tego strongmana - moooze to i dobry pomysl. Myslalem czy by takich od poczatku nie wystawic, by dobijali kogo, ale bez parowania ;/

Awatar użytkownika
Reiko
Mudżahedin
Posty: 210
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Reiko »

Czy Ostlandczycy to brudasy?

Pytam poważnie :)

ODPOWIEDZ