Semi HE
Re: Semi HE
Rerolle dla seaguardow zawsze fajne. Ale mozna sprobowac bez niego.
Tylko odpadaja 2 boosty w cc i zostaja w sumie tylko 2. Podbicie sily i flaming sword, moze byc za malo.
Tylko odpadaja 2 boosty w cc i zostaja w sumie tylko 2. Podbicie sily i flaming sword, moze byc za malo.
Chodzi o to, ze ten mag zżera zasoby innym magom, a bolec dokłada swoje 6s4.
Mogloby byc tez tak. z duza pyromancja...
1 High Prince Adept @ 640 Pts
General; Master of Canreig Tower; Wizard Adept; Spear; Light Armour
Sliver of the Blazing Dawn [100]
Destiny's Call [70]
1 Commander @ 325 Pts
Queen's Companion; Great Weapon; Longbow (1+); Moonlight Arrows; Light
Armour; Battle Standard
Binding Scroll [55]
1 Mage Master @ 385 Pts
Wizard Master; The Pyromancy
Potion of Strength [10]
5 Elein Reavers @ 190 Pts
Light Lance; Bow (3+); Light Armour
21 Citizen Spears @ 296 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician; Champion
26 Sea Guard @ 641 Pts
Spear; Bow (3+); Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
Banner of Speed [50]
21 Flame Wardens @ 633 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Rending Banner [45]
20 Flame Wardens @ 605 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Rending Banner [45]
1 Giant Eagle @ 100 Pts
5 Queen's Guard @ 145 Pts
Spear; Longbow (2+); Moonlight Arrows; Light Armour
3 Sea Guard Reaper @ 180 Pts
Elven Bolt Thrower (3+); Light Armour
Models in Army: 98
Total Army Cost: 4500
1 High Prince Adept @ 640 Pts
General; Master of Canreig Tower; Wizard Adept; Spear; Light Armour
Sliver of the Blazing Dawn [100]
Destiny's Call [70]
1 Commander @ 325 Pts
Queen's Companion; Great Weapon; Longbow (1+); Moonlight Arrows; Light
Armour; Battle Standard
Binding Scroll [55]
1 Mage Master @ 385 Pts
Wizard Master; The Pyromancy
Potion of Strength [10]
5 Elein Reavers @ 190 Pts
Light Lance; Bow (3+); Light Armour
21 Citizen Spears @ 296 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician; Champion
26 Sea Guard @ 641 Pts
Spear; Bow (3+); Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
Banner of Speed [50]
21 Flame Wardens @ 633 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Rending Banner [45]
20 Flame Wardens @ 605 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Rending Banner [45]
1 Giant Eagle @ 100 Pts
5 Queen's Guard @ 145 Pts
Spear; Longbow (2+); Moonlight Arrows; Light Armour
3 Sea Guard Reaper @ 180 Pts
Elven Bolt Thrower (3+); Light Armour
Models in Army: 98
Total Army Cost: 4500
NA Wloclawek czas przetestowac lodowke w nowej odslonie, 375pkt za calkiem fajne statsy i zasady. zobaczymy czy prawdziwa armia feniksow da rade:)
od dluzszego czasu tylko sie kurzy feniks na polce wiec niech polata;)
1 High Prince @ 655 Pts
General; Master of Canreig Tower; Wizard Adept; Spear; Longbow (0+); Light Armour
Sliver of the Blazing Dawn [100]
Destiny's Call [70]
Potion of Swiftness [10]
1 Commander @ 340 Pts
Queen's Companion; Great Weapon; Longbow (1+); Moonlight Arrows; Light Armour; Battle Standard
Banner of Becalming [70]
1 Mage Adept @ 225 Pts
Wizard Adept; The Pyromancy;
5 Elein Reavers @ 190 Pts
Light Lance; Bow (3+); Light Armour
21 Citizen Spears @ 296 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician; Champion
26 Sea Guard @ 641 Pts
Spear; Bow (3+); Light Armour; Shield; FCG
Banner of Speed [50]
20 Flame Wardens @ 605 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Rending Banner [45]
21 Flame Wardens @ 633 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Rending Banner [45]
3 Sea Guard Reaper @ 180 Pts
1 Frost Phoenix @ 375 Pts
Models in Army: 93
Total Army Cost: 4500
od dluzszego czasu tylko sie kurzy feniks na polce wiec niech polata;)
1 High Prince @ 655 Pts
General; Master of Canreig Tower; Wizard Adept; Spear; Longbow (0+); Light Armour
Sliver of the Blazing Dawn [100]
Destiny's Call [70]
Potion of Swiftness [10]
1 Commander @ 340 Pts
Queen's Companion; Great Weapon; Longbow (1+); Moonlight Arrows; Light Armour; Battle Standard
Banner of Becalming [70]
1 Mage Adept @ 225 Pts
Wizard Adept; The Pyromancy;
5 Elein Reavers @ 190 Pts
Light Lance; Bow (3+); Light Armour
21 Citizen Spears @ 296 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician; Champion
26 Sea Guard @ 641 Pts
Spear; Bow (3+); Light Armour; Shield; FCG
Banner of Speed [50]
20 Flame Wardens @ 605 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Rending Banner [45]
21 Flame Wardens @ 633 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Rending Banner [45]
3 Sea Guard Reaper @ 180 Pts
1 Frost Phoenix @ 375 Pts
Models in Army: 93
Total Army Cost: 4500
Lodowy feniks się fajnie kombi z Lion Guardami, działa trochę jak 1 z divi i pomaga trafiać z czym czasem są problemy. Zamieniłbym 1 oddział Flame wardensów na LG. Reszta rozpy dość standardowa. Podoba mi się pota speeda na Lordzie, widzę tęgie kminy były jako kontry na innych lordów, których to ty przypadkiem szarżujesz
W sumie nie wiem czy nie lepiej banner of becalming zamienić na Book of arcane knowlage na magu z pyro. Takie +1 to wound wchodzące na 5+ trochę tyra przeciwnikowi psychikę
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Biega tego teraz z AGI 9/10 po stolach to trzeba zwalczac ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ksiazka byla ale wyleciala bo brakowalo na feniksa. Mieczyk z 2 kosci jest fajny, ale sztandar tez... do przemyslenia
ksiazka daje tez opcje hereditarki z tego maga na 7 co tez tyra przeciwnika
CO do LG to juz testowalem na szczyrku i niestety lewki troszke odstaja, to juz nie ten sam oddzial, troche wymuszaja aby siedzzial tam lord a wbrew pozora nie jest tam bezpieczniejszy niz w FW. Generalnie jakos malo atakow z lewkow idzie w porownaniu do FW, szybciej sie koncza i ten stubborn nie pomaga.
W sumie to juz nie jest oddzial do wszystkiego jak kiedys teraz trzeba dobrze wybrac cc dla lewkow.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ksiazka byla ale wyleciala bo brakowalo na feniksa. Mieczyk z 2 kosci jest fajny, ale sztandar tez... do przemyslenia
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
CO do LG to juz testowalem na szczyrku i niestety lewki troszke odstaja, to juz nie ten sam oddzial, troche wymuszaja aby siedzzial tam lord a wbrew pozora nie jest tam bezpieczniejszy niz w FW. Generalnie jakos malo atakow z lewkow idzie w porownaniu do FW, szybciej sie koncza i ten stubborn nie pomaga.
W sumie to juz nie jest oddzial do wszystkiego jak kiedys teraz trzeba dobrze wybrac cc dla lewkow.
Rozpiska z Włocławka:
Commander [270pts]: Battle Standard Bearer, Great Weapon, Longbow (1+)
Queen's Companion: Moonlight Arrows
High Prince [655pts]: Army General, Longbow (0+), Master of Canreig Tower, Spear
Destiny's Call, Potion of Swiftness, Sliver of the Blazing Dawn
Mage [295pts]: Pyromancy, Wizard Adept
Book of Arcane Mastery, Potion of Strength
21 Citizen Spears [296pts]: Champion, Musician
5 Elein Reavers [190pts]: Bow (3+)
26 Sea Guard [641pts]: FCG
Banner of Speed
21 Flame Wardens [633pts]: FCG
Rending Banner
20 Flame Wardens [605pts]: FCG
Rending Banner
3 Sea Guard Reaper [180pts]
Phoenix [375pts]: Frost Phoenix
++ Total: [4,500pts] ++
1 bitwa - Filup, DH (2 klocki wariorow, 15 hamkow, dzialo, 2 bolce, zyrki, kowadlo, bsb na tarczy, shmit, 2 seekerow)
Kolega zaczynal i napieral od poczatku, ja 2 tury postrzelalem i tez poszedlem, poprzechalismy sie, nie udalo mi sie zgonic klocka z gen. potem sie zebral i skonczylismy w 5 turze. moj scen
15-5
2 bitwa - Smiechu, UD (morghasty, weze, rydwany, szkiele w ambushu, taki klasyk)
Przez 6 tur strzelalem do rydwanow a smiechu je wskrzeszal, feniks pilnowal wezy na drugiej flance, generalnie takie szachy troche. Zastrzelilem chyba z 30W na rydwanach a na koniec zabraklo 1W do polowy za oddzial... przegralem 9-11 ale urwalem scenariusz wiec ostatecznie 12-8
3 bitwa - Rilam, KoE (grale, lanca z impactami, lanca zwykla, 2 scorpiony, duke i bsb na koniach, pegazy)
Kolega mnie troche oszukal zabierajac zaczynanie na "6" przez co stracilem fasta w 1 i nie mialem jak wjechac ofensywnie w pomiedzy te lance. postrzelalalismy, posmialismy sie i 10-10![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
4 bitwa - Grimgorg, UD (50 szkieli!, rydwany, weze, kolos, sfinks)
Bratobojcza walka z kolega klubowym, do 3 tury bylo remisowo, potem szalalem z duza popychaczka i gre otworzyly obszarowe mieczyki z pyro dzieki czemy gwardia polozyla sfinksa. Wygralem szachy na flance i zajalem scenariusz. 15-5
5 bitwa - Sowa, DL (demonetki, blodki, 2x kulima, 3x 13 psow, fiendy)
Demony to przyjemny paring dla mnie, wystrzelalem 1 psy i wiekszosc demonetek, w 4 turze przyjalem szarze blodkow i 4 demonetek ktore sie ostaly na bok, mialem hereditarke i pokulalem dobrze wardy i wygralem ten cc. Tu kolega sie poddal bo w mojej kontrowalem ten combat druga gwardia z lordem.
20-0
Bardzo fajnie mi sie sprawdzil feniks, ladnie kontroluja flanke i zajmuje przeciwnika, w obu paringach z UD feniks byl pilnowany przez weze co dla mnie jest ekstra bo zajmuje sie wtedy tylko rydwanami. Z KoE trzymal grali na dystans i cala flanke w zasadzie. Z DL jedne psy i fiendy pilnowaly feniksa wiec tez super. Cos czego brakowalo mi w rozpisce, szybki monster z ITP i sypaniem jak demony czyli prawie jakby mial "stubborn" nie ucieknie![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Gwardia gniecie jajca.
Jedyna rzecz ktorej mi brakuje to kontroli stolu, dlatego zastanawiam sie czy nie wymienic 1 bolca na 2 orly lub na 1 orla i binding scrolla i cos jeszcze za ok 50 pkt (crystal ball czy zianie)
ostatecznie 72 z bitew i 2 mc na masterze, o tyle wysoka poycja cieszy ze pierwszy raz udalo sie wbic na pudlo![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Commander [270pts]: Battle Standard Bearer, Great Weapon, Longbow (1+)
Queen's Companion: Moonlight Arrows
High Prince [655pts]: Army General, Longbow (0+), Master of Canreig Tower, Spear
Destiny's Call, Potion of Swiftness, Sliver of the Blazing Dawn
Mage [295pts]: Pyromancy, Wizard Adept
Book of Arcane Mastery, Potion of Strength
21 Citizen Spears [296pts]: Champion, Musician
5 Elein Reavers [190pts]: Bow (3+)
26 Sea Guard [641pts]: FCG
Banner of Speed
21 Flame Wardens [633pts]: FCG
Rending Banner
20 Flame Wardens [605pts]: FCG
Rending Banner
3 Sea Guard Reaper [180pts]
Phoenix [375pts]: Frost Phoenix
++ Total: [4,500pts] ++
1 bitwa - Filup, DH (2 klocki wariorow, 15 hamkow, dzialo, 2 bolce, zyrki, kowadlo, bsb na tarczy, shmit, 2 seekerow)
Kolega zaczynal i napieral od poczatku, ja 2 tury postrzelalem i tez poszedlem, poprzechalismy sie, nie udalo mi sie zgonic klocka z gen. potem sie zebral i skonczylismy w 5 turze. moj scen
15-5
2 bitwa - Smiechu, UD (morghasty, weze, rydwany, szkiele w ambushu, taki klasyk)
Przez 6 tur strzelalem do rydwanow a smiechu je wskrzeszal, feniks pilnowal wezy na drugiej flance, generalnie takie szachy troche. Zastrzelilem chyba z 30W na rydwanach a na koniec zabraklo 1W do polowy za oddzial... przegralem 9-11 ale urwalem scenariusz wiec ostatecznie 12-8
3 bitwa - Rilam, KoE (grale, lanca z impactami, lanca zwykla, 2 scorpiony, duke i bsb na koniach, pegazy)
Kolega mnie troche oszukal zabierajac zaczynanie na "6" przez co stracilem fasta w 1 i nie mialem jak wjechac ofensywnie w pomiedzy te lance. postrzelalalismy, posmialismy sie i 10-10
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
4 bitwa - Grimgorg, UD (50 szkieli!, rydwany, weze, kolos, sfinks)
Bratobojcza walka z kolega klubowym, do 3 tury bylo remisowo, potem szalalem z duza popychaczka i gre otworzyly obszarowe mieczyki z pyro dzieki czemy gwardia polozyla sfinksa. Wygralem szachy na flance i zajalem scenariusz. 15-5
5 bitwa - Sowa, DL (demonetki, blodki, 2x kulima, 3x 13 psow, fiendy)
Demony to przyjemny paring dla mnie, wystrzelalem 1 psy i wiekszosc demonetek, w 4 turze przyjalem szarze blodkow i 4 demonetek ktore sie ostaly na bok, mialem hereditarke i pokulalem dobrze wardy i wygralem ten cc. Tu kolega sie poddal bo w mojej kontrowalem ten combat druga gwardia z lordem.
20-0
Bardzo fajnie mi sie sprawdzil feniks, ladnie kontroluja flanke i zajmuje przeciwnika, w obu paringach z UD feniks byl pilnowany przez weze co dla mnie jest ekstra bo zajmuje sie wtedy tylko rydwanami. Z KoE trzymal grali na dystans i cala flanke w zasadzie. Z DL jedne psy i fiendy pilnowaly feniksa wiec tez super. Cos czego brakowalo mi w rozpisce, szybki monster z ITP i sypaniem jak demony czyli prawie jakby mial "stubborn" nie ucieknie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Gwardia gniecie jajca.
Jedyna rzecz ktorej mi brakuje to kontroli stolu, dlatego zastanawiam sie czy nie wymienic 1 bolca na 2 orly lub na 1 orla i binding scrolla i cos jeszcze za ok 50 pkt (crystal ball czy zianie)
ostatecznie 72 z bitew i 2 mc na masterze, o tyle wysoka poycja cieszy ze pierwszy raz udalo sie wbic na pudlo
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ze mną nie wygrał.JarekK pisze:Gratulacje! Męczysz te elfy tyle, że ci się należało. 2x wygrana z UD mega dobrze świadczy.
2 bolce tak nie straszą jak 3
Zrobił tylko scenariusz
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Wyszło moje nie ogranie w nową jak dla mnie edycje.
No z bolcami niby racja, ale 2 orzełki Ci dadza troche odkwadratowienie tej listy. Brałbym. Bindinga olej chyba ze naprawde masz pod neigo jakis plan - ja np w monstertruckach go biore bo ture bez 2d6 s6 z occu czy banishmentu daje rade ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Rozpiska Z DMP
650 - High Prince, General; Master of Canreig Tower; Wizard Adept; Spear; Sliver of the Blazing Dawn, Destiny's Call; Potion of Swiftness
315 - Commander, Queen's Companion; Longbow (1+); Moonlight Arrows; Battle Standard; Binding Scroll
285 - Mage, Wizard Adept; The Pyromancy; Book of Arcane Mastery
190 - 5x Elein Reavers, Bow (3+);
260 - 20x Citizen Spears, Musician
675 - 30x Sea Guard, FCG
605 - 20x Flame Wardens, FCG, Rending Banner
605 - 20x Flame Wardens, FCG, Rending Banner
3x180 - Sea Guard Reaper
375 - Frost Phoenix
1 bitwa.
Jaku - OK, duzy kloc bruiserow, 6, 3, 3 strzelcow, 2 hunterow, 2 cannony
Zaczynalem, ale musialem sie cofnac i zrezygnowac z pierwszej salwy Seaguardow bo troche sie balem dostac zwrotke z pestek S4. Feniksa wystawilem na flance grzie 2 hunterow urzadzilo sobie polowanie na niego wiec musialem go wycofac. W mojej nastepnej mocno ostrzelalem duzy oddzial strzelcow, a feniksem wylecialem na flanke i aby cos namieszac i zapolowac na maly oddzial ogrow i cannona. w 2 kolejne tury mi udalo sie rozstrzelac cale wsparcie a feniksowi udalo sie nie zginac od cannonow. w 4 na stole byl tylko duzy kloc z bochaterami i 2 cannony z czego 1 zepsuty.
w 5 wystrzelalem duzy kloc do takiej liczby ktora juz bez problemu polamalem lordem.
20-0
2 bitwa - Big Boss M - SA, karni, kroxy z bsb, skinek na palanquinie, duze saurusy, engine, 2x ripki, salka.
ustawilem sie ciasno lekko na flance, z jednej strony oslanial mnie domek z drugiej obelisk. Big Boss naparl mocno, salka wywalil mi pol oddzialy gwardii :/ tu myslalem ze bedzie juz ciezko, bo musialem przyjac 26 saurusow na 12 gwardzistow z lordem. Gwardia wytrzymala, udalo sie skontrowac feniksem, ktory potem z pogoni wpadl w karniego i go przytrzymal. Droga gwardia przyjela ripki i engine'a i przytrzymala na srodku. Karni rozszarpal feniksa ale w mojej dostal combo szarze z spearow i seaguardow i polamal sie o 4. Kroxy mocno wystrzelalem, na koniec solo BSB wyszarzowal aby dobic resztki gwardii walczacej z stegadonem, moj lord tez wyszarzowal aby dobic rannego stegadona i z overruna wpadl w kroxy. BSB krox wytlukl gwardie do konca.
Speary ktore zagonily karniego wbily sie od boku w slano skinka i poplynal.
20-0
3 bitwa - Ripley - DE, 2x hydra, 2 bolce, 3 korsarze, 2 shady, 2 assassinow, czarka, beastmaster, rydwan, fast.
Wystawilem sie na srodku do napierania, Ripley jak to zobaczyl to zaproponowal 13 ale kapitan kazal grac:) wiec wystawil siew rogu prawie wszystkim, a w drugin fasta, korsatzy i rydwan.
zaczynalem i lor z gwardia na maksa w strone naroznika z armia DE. Sea guardzi srodkiem po scenariusz. ruga flanke udalo sie spanikowac w pierwszej turze, weszlo tez duze popchniecie na lorda wiec jedna gwardia wyladowala 10" od DE. Feniks probowal szarzy na 10 z gorki w pierwszej ale nie doszedl. Ropley odgial mnie shademi, cos postrzelal. w drugiej wpadlem feniksem na 1W i gwardia w shadow z assassinem. Pozamiatane. Hydry wpadly w polowke gwardii z lordem, jedna zginela od lorda druga sie wyzyla ale gwardia wytrzymala. w kolejnej dobilem hydre.
20-0
4 bitwa - kolega z Rosji, UD - 2x8 uszatek, rydwany, weze, 2 fasty, bunkier 3 liczek i architekta.
pierwsze 3 tury kontrolowalem sytuacje, powoli napieralem. wpadlem nawet pelna gwardia w gole 8 rydwanow i poprostu mnie zabily
lol
Tu mozliwe ze popelnilem blad zbijajac zle boosty, oraz moglem probowac zamiast wpasc sama gwardia na automacie to probowac wpasc gwardia z lordem na 8 z overruna w te rydwany wtedy pewnie by bylo 20-0 bo za rydwanami byli liczki, ale niestety sie nie udalo i musialem ratowac punkty.
4-16
5 bitwa - kolega z Bialorusi, KoE - 60 chlopow (8 statica sic!), grale, lanca, 5 pegazow, lord pegaz, druidyzm.
Ostatnia bitwa, wiec ale wszystko albo nic
. King of the hill, chcialem napierac, wiec wybralem las w strefie przeciwnika, co go powaznie zdziwilo, on wybral ten sam las i sie tam wystawil, ja na przeciwko i naparlem wszystkim na maksa, feniks zwyczajowo flaneczka zalatywal. W turze przeciwnika, chlopi wyszli na przeciw mojej gwardi ubezpieczani po bokach przez 2 lance. Feniks przyjal szarze aspiranotow i fasta, polamalem i z pogoni wpadl w bok pegazow. W 2 turze wpadlem gwardiami w chlopow, tutaj niestety nie weszly mi flaming swordy z 5 kosci co potem bedzie kluczowe.
w nastepnej dostalem szarze lanc od przody w gwardie i zrobil sie epicki kombat, niestety moj lord akurat teraz postanowil sie nie bic i zadal tylko 2W, koniec koncow dostalem breja o 8. (majac mieczyki i gdyby lord trafil na 3+ to mialbym breja na 6-7 czyli do ustania). Tutaj mialem sporo szczescia bo nie zagonil zadnej gwardii. W mojej kolejnej feniks lamie pegazy z lordem ale ich nie zagania, gwardie sie zbieraja poczym dostaje szarze chlopow (juz tylko ok 30) i lancy (6), grale wpadaja w seaguardow, ale w tej samej turze gwardia sie lamie i chlopi parkuja w seaguardach ktorzy tez pekaja zabierajac ze soba killku grali i sporo chlopow. Na stole zostaje mi tylko zebrana gwardia z lordem, bolce, feniks i male speary ktore boczkiem obeszly strefe przeciwnika po scenariusz. Bylo cienko ale co mi pozostalo jak sprobowac szarzowac resztke chlopow, w turze przeciwnika wkoncu ich polamalem i overrunowalem na srodek, skad w mojej wpadlem w kolejnych rycerzy. Lord pozamiatal i wszedlem na scenariusz.
Wesola bitwa, pelna zwrotow akcji, przeciwnik plakal na koniec bo powinien wygrac ale ta gra jest przewrotna![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Taktyka ciaglego naporu, atakowac wszsytkim i caly czas sie tu sprawdzila, chlopi i rycerze sie w koncy skonczyli.
15-5
Indywidualnie 79 pkt z czego jestem b zadowolony, druzynowo 28mce wiec tak sobie, ale DMP jest i tak best of the best. Swietne gry, przyjemni przeciwnicy i ciesze sie ze udalo sie zagrac z 2 zagranicznymi druzynami. To zawsze cos innego.
Co do rozpiski to jest super, komfortowo sie nia gra ale bedzie kilka zmian. potka agi zbedna, i dalbym rending na seaguardow + champion na male speary i musze wcisnac jakos orla albo fasta kolejnego.
Ciekawa rzecza jest to ze glownym casterem jest teraz pyro, biore mieczyki i hereditarke na nim, z ksiazka te czary wchodza bez stresu, a lord rzuca swoje z 2 wiec tez bezpiecznie.
650 - High Prince, General; Master of Canreig Tower; Wizard Adept; Spear; Sliver of the Blazing Dawn, Destiny's Call; Potion of Swiftness
315 - Commander, Queen's Companion; Longbow (1+); Moonlight Arrows; Battle Standard; Binding Scroll
285 - Mage, Wizard Adept; The Pyromancy; Book of Arcane Mastery
190 - 5x Elein Reavers, Bow (3+);
260 - 20x Citizen Spears, Musician
675 - 30x Sea Guard, FCG
605 - 20x Flame Wardens, FCG, Rending Banner
605 - 20x Flame Wardens, FCG, Rending Banner
3x180 - Sea Guard Reaper
375 - Frost Phoenix
1 bitwa.
Jaku - OK, duzy kloc bruiserow, 6, 3, 3 strzelcow, 2 hunterow, 2 cannony
Zaczynalem, ale musialem sie cofnac i zrezygnowac z pierwszej salwy Seaguardow bo troche sie balem dostac zwrotke z pestek S4. Feniksa wystawilem na flance grzie 2 hunterow urzadzilo sobie polowanie na niego wiec musialem go wycofac. W mojej nastepnej mocno ostrzelalem duzy oddzial strzelcow, a feniksem wylecialem na flanke i aby cos namieszac i zapolowac na maly oddzial ogrow i cannona. w 2 kolejne tury mi udalo sie rozstrzelac cale wsparcie a feniksowi udalo sie nie zginac od cannonow. w 4 na stole byl tylko duzy kloc z bochaterami i 2 cannony z czego 1 zepsuty.
w 5 wystrzelalem duzy kloc do takiej liczby ktora juz bez problemu polamalem lordem.
20-0
2 bitwa - Big Boss M - SA, karni, kroxy z bsb, skinek na palanquinie, duze saurusy, engine, 2x ripki, salka.
ustawilem sie ciasno lekko na flance, z jednej strony oslanial mnie domek z drugiej obelisk. Big Boss naparl mocno, salka wywalil mi pol oddzialy gwardii :/ tu myslalem ze bedzie juz ciezko, bo musialem przyjac 26 saurusow na 12 gwardzistow z lordem. Gwardia wytrzymala, udalo sie skontrowac feniksem, ktory potem z pogoni wpadl w karniego i go przytrzymal. Droga gwardia przyjela ripki i engine'a i przytrzymala na srodku. Karni rozszarpal feniksa ale w mojej dostal combo szarze z spearow i seaguardow i polamal sie o 4. Kroxy mocno wystrzelalem, na koniec solo BSB wyszarzowal aby dobic resztki gwardii walczacej z stegadonem, moj lord tez wyszarzowal aby dobic rannego stegadona i z overruna wpadl w kroxy. BSB krox wytlukl gwardie do konca.
Speary ktore zagonily karniego wbily sie od boku w slano skinka i poplynal.
20-0
3 bitwa - Ripley - DE, 2x hydra, 2 bolce, 3 korsarze, 2 shady, 2 assassinow, czarka, beastmaster, rydwan, fast.
Wystawilem sie na srodku do napierania, Ripley jak to zobaczyl to zaproponowal 13 ale kapitan kazal grac:) wiec wystawil siew rogu prawie wszystkim, a w drugin fasta, korsatzy i rydwan.
zaczynalem i lor z gwardia na maksa w strone naroznika z armia DE. Sea guardzi srodkiem po scenariusz. ruga flanke udalo sie spanikowac w pierwszej turze, weszlo tez duze popchniecie na lorda wiec jedna gwardia wyladowala 10" od DE. Feniks probowal szarzy na 10 z gorki w pierwszej ale nie doszedl. Ropley odgial mnie shademi, cos postrzelal. w drugiej wpadlem feniksem na 1W i gwardia w shadow z assassinem. Pozamiatane. Hydry wpadly w polowke gwardii z lordem, jedna zginela od lorda druga sie wyzyla ale gwardia wytrzymala. w kolejnej dobilem hydre.
20-0
4 bitwa - kolega z Rosji, UD - 2x8 uszatek, rydwany, weze, 2 fasty, bunkier 3 liczek i architekta.
pierwsze 3 tury kontrolowalem sytuacje, powoli napieralem. wpadlem nawet pelna gwardia w gole 8 rydwanow i poprostu mnie zabily
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tu mozliwe ze popelnilem blad zbijajac zle boosty, oraz moglem probowac zamiast wpasc sama gwardia na automacie to probowac wpasc gwardia z lordem na 8 z overruna w te rydwany wtedy pewnie by bylo 20-0 bo za rydwanami byli liczki, ale niestety sie nie udalo i musialem ratowac punkty.
4-16
5 bitwa - kolega z Bialorusi, KoE - 60 chlopow (8 statica sic!), grale, lanca, 5 pegazow, lord pegaz, druidyzm.
Ostatnia bitwa, wiec ale wszystko albo nic
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
w nastepnej dostalem szarze lanc od przody w gwardie i zrobil sie epicki kombat, niestety moj lord akurat teraz postanowil sie nie bic i zadal tylko 2W, koniec koncow dostalem breja o 8. (majac mieczyki i gdyby lord trafil na 3+ to mialbym breja na 6-7 czyli do ustania). Tutaj mialem sporo szczescia bo nie zagonil zadnej gwardii. W mojej kolejnej feniks lamie pegazy z lordem ale ich nie zagania, gwardie sie zbieraja poczym dostaje szarze chlopow (juz tylko ok 30) i lancy (6), grale wpadaja w seaguardow, ale w tej samej turze gwardia sie lamie i chlopi parkuja w seaguardach ktorzy tez pekaja zabierajac ze soba killku grali i sporo chlopow. Na stole zostaje mi tylko zebrana gwardia z lordem, bolce, feniks i male speary ktore boczkiem obeszly strefe przeciwnika po scenariusz. Bylo cienko ale co mi pozostalo jak sprobowac szarzowac resztke chlopow, w turze przeciwnika wkoncu ich polamalem i overrunowalem na srodek, skad w mojej wpadlem w kolejnych rycerzy. Lord pozamiatal i wszedlem na scenariusz.
Wesola bitwa, pelna zwrotow akcji, przeciwnik plakal na koniec bo powinien wygrac ale ta gra jest przewrotna
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Taktyka ciaglego naporu, atakowac wszsytkim i caly czas sie tu sprawdzila, chlopi i rycerze sie w koncy skonczyli.
15-5
Indywidualnie 79 pkt z czego jestem b zadowolony, druzynowo 28mce wiec tak sobie, ale DMP jest i tak best of the best. Swietne gry, przyjemni przeciwnicy i ciesze sie ze udalo sie zagrac z 2 zagranicznymi druzynami. To zawsze cos innego.
Co do rozpiski to jest super, komfortowo sie nia gra ale bedzie kilka zmian. potka agi zbedna, i dalbym rending na seaguardow + champion na male speary i musze wcisnac jakos orla albo fasta kolejnego.
Ciekawa rzecza jest to ze glownym casterem jest teraz pyro, biore mieczyki i hereditarke na nim, z ksiazka te czary wchodza bez stresu, a lord rzuca swoje z 2 wiec tez bezpiecznie.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Gratuluję.podobno wardy rzucales jak szalony;)
![Obrazek](http://images67.fotosik.pl/668/b54a419c25d55655gen.jpg)
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
czyli inwestycja w cheat dice'y się opłaciłalwieserce85 pisze:Gratuluję.podobno wardy rzucales jak szalony;)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Troche zamieszalem w herosach aby wycisnac punkty na kolejne oddzialy.
Lord byl fajny ale jak juz wchodzil w cc to slbo nikt go nie bil albo schodzil na raz np od takiego portenta z wdg.
Dlatego teraz dzida na bsb, ma tylko 4+/2++ na ogien ale z zalozenia ma bic tylko smiecio piechote a ta nie powinna go szybko zlozyc.
Wchodzi tez duze pyro.
I teraz zaczyna sie zabawa bo zamiast jednej gwardi i scrolla i orla (750pkt) moze byc tez:
2x 5 Ryma + cos dla maga za 70-110pkt (jesli zdejme muzykow z rycerzy)
albo
2x Lodowy feniks
Commander [465pts]: Battle Standard Bearer, Dragonforged Armour, Master of Canreig Tower, Shield, Spear, Sliver of the Blazing Dawn
Mage [430pts]: Army General, Pyromancy, Wizard Master, Binding Scroll
20 Citizen Spears [260pts]: C, M
5 Elein Reavers [190pts]: Bow (3+)
27 Sea Guard [678pts]: FCG
Rending Banner
21 Flame Wardens [628pts]: FCG
Banner of Relentless Company
20 Flame Wardens [605pts]: FCG
Rending Banner
20 Flame Wardens [605pts]: FCG
Rending Banner
Great Eagle[100pts]
Sea Guard Reaper [180pts]
Sea Guard Reaper [180pts]
Sea Guard Reaper [180pts]
++ Total: [4,500pts] ++
Lord byl fajny ale jak juz wchodzil w cc to slbo nikt go nie bil albo schodzil na raz np od takiego portenta z wdg.
Dlatego teraz dzida na bsb, ma tylko 4+/2++ na ogien ale z zalozenia ma bic tylko smiecio piechote a ta nie powinna go szybko zlozyc.
Wchodzi tez duze pyro.
I teraz zaczyna sie zabawa bo zamiast jednej gwardi i scrolla i orla (750pkt) moze byc tez:
2x 5 Ryma + cos dla maga za 70-110pkt (jesli zdejme muzykow z rycerzy)
albo
2x Lodowy feniks
Commander [465pts]: Battle Standard Bearer, Dragonforged Armour, Master of Canreig Tower, Shield, Spear, Sliver of the Blazing Dawn
Mage [430pts]: Army General, Pyromancy, Wizard Master, Binding Scroll
20 Citizen Spears [260pts]: C, M
5 Elein Reavers [190pts]: Bow (3+)
27 Sea Guard [678pts]: FCG
Rending Banner
21 Flame Wardens [628pts]: FCG
Banner of Relentless Company
20 Flame Wardens [605pts]: FCG
Rending Banner
20 Flame Wardens [605pts]: FCG
Rending Banner
Great Eagle[100pts]
Sea Guard Reaper [180pts]
Sea Guard Reaper [180pts]
Sea Guard Reaper [180pts]
++ Total: [4,500pts] ++
Ostatnio zmieniony 21 lip 2019, o 06:21 przez Semi, łącznie zmieniany 1 raz.