Ogry w 9 edycji
Moderator: Afro
Re: Ogry w 9 edycji
@ Odoamar
W 1.3 ten item obniżał AP wynikające z siły do 2, zwykłego AP nie kroił. poza tym zgodnie z faq redukcja o połowę następowała już po wszystkich modyfikacjach.
Teraz, zgodnie z porządkiem ze str. 12 podziały i mnożenie statystyki ma robisz zanim ją powiększasz/pomniejszasz. Ja rozumiem to tak:
- trafia mnie hero (np s4) z dwurakiem, który np z enchanta daje +3 siły.
- wpierw jego siłę S4 + 2 z dwuraka, czyli łącznie 6 obniżam do 5 z mamooth hide,
- następnie jego siła jest modyfikowana o +3 z enchanta.
Nie wiem czy dobrze to rozumiem, ale wydaje mi się, że tak to teraz działa.
W 1.3 ten item obniżał AP wynikające z siły do 2, zwykłego AP nie kroił. poza tym zgodnie z faq redukcja o połowę następowała już po wszystkich modyfikacjach.
Teraz, zgodnie z porządkiem ze str. 12 podziały i mnożenie statystyki ma robisz zanim ją powiększasz/pomniejszasz. Ja rozumiem to tak:
- trafia mnie hero (np s4) z dwurakiem, który np z enchanta daje +3 siły.
- wpierw jego siłę S4 + 2 z dwuraka, czyli łącznie 6 obniżam do 5 z mamooth hide,
- następnie jego siła jest modyfikowana o +3 z enchanta.
Nie wiem czy dobrze to rozumiem, ale wydaje mi się, że tak to teraz działa.
"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM
Fluffy TM
Już na wstępie coś źle rozumiesz. Z jakiej racji pierw jest bonus z siły za gw, potem ustalanie wartości a potem kolejny bonus z enchanta? To jedno i to samo. Oba bonusy do siły powinny mieć miejsce w tym samym momencie.
To idzie tak:
1 - konkretna liczba (np, ataki posiadają siłę 5) lub wzięcie współczynnika od innego modelu (najczęściej brani LD od generała)
2 - dzielenie lub mnożenie
3 - dodawanie i odejmowanie
4 - uwzględnianie współczynników które "zawsze" lub "nigdy" posiadają jakąś wartość (np, ataki zawsze posiadają siłę 5 lub ataki nigdy nie mogą ranić posiadacza lepiej niż 5+).
W przypadku mamoth hide jest "nigdy nie mogą mieć siły większej niż 5" więc:
1- brak
2 - brak
3 - dodajesz +2 z GW, dodajwesz +3 z enchanta
4 - redukujesz do 5, bo na pewno jest większa
1 - konkretna liczba (np, ataki posiadają siłę 5) lub wzięcie współczynnika od innego modelu (najczęściej brani LD od generała)
2 - dzielenie lub mnożenie
3 - dodawanie i odejmowanie
4 - uwzględnianie współczynników które "zawsze" lub "nigdy" posiadają jakąś wartość (np, ataki zawsze posiadają siłę 5 lub ataki nigdy nie mogą ranić posiadacza lepiej niż 5+).
W przypadku mamoth hide jest "nigdy nie mogą mieć siły większej niż 5" więc:
1- brak
2 - brak
3 - dodajesz +2 z GW, dodajwesz +3 z enchanta
4 - redukujesz do 5, bo na pewno jest większa
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Gdy weżmiesz go na Szamanie i rzucisz dużą wersję hereditarki to wszystko na świecie wounduje Szamana na 6+
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Najemników tknęli, mają inne koszty uzbrojenia czyli taki mały tweek
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
No dobra - ale to kosmetyka.
Teraz zauważyłem, że generałem nie musi być postać o najwyższym współczynniku Dyscypliny. Teoretycznie mogę schować shamana generała z tyłu w mini klocku, a Gkhanem bez obaw cisnąć w drugim. Jak to widzicie?
Teraz zauważyłem, że generałem nie musi być postać o najwyższym współczynniku Dyscypliny. Teoretycznie mogę schować shamana generała z tyłu w mini klocku, a Gkhanem bez obaw cisnąć w drugim. Jak to widzicie?
Ostatnio zmieniony 18 sty 2018, o 10:15 przez Huss, łącznie zmieniany 1 raz.
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Nie głupi pomysł z tym, tylko chyba GK > K w tym zabiegu? Chyba, że szkoda pkt bo i bsb musi być a tak to w sumie z trolleater i khagadai's legacy? Muszę takiego huntera przetestować
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Jeśli mowa o Krakowie to ja jadę OK z południa
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Bez hellfista ta armia jest niegrywalna
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Kłamstwo! Gdyby bohaterowie byli troszkę tansi to bym z czystym sumieniem polecał grubasków
Impreza super, gry już gorzej Nie ugralem za dużo lecz mimo to mój team znalazł się w środku stawki. Wszystkie bitwy zabrałem na armie których u nas nie ma w klubie lub są traktowane jako drugorzędne, więc wiele zagran było dla mnie nowością. Ogólna meta trochę odstaje od naszej SzczecińskiejMarek_W pisze:I jak wrażenia po Krakowie?
1 Shaman- Gut Roarer Master @ 675.0 Pts
General; Wizard Master; The Thaumaturgy; Great
Weapon; Light Armour
Karkadan's Resilience [50.0]
Book of Arcane Power [70.0]
Rod of Battle [60.0]
Big Name - Gut Roarer [45.0]
1 Khan- Cult Leader @ 430.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Battle Standard
Big Name - Cult Leader [45.0]
Lygur's Tongue [50.0]
Talisman of Shielding [50.0]
1 Mammoth Hunter- Trolleater @ 425.0 Pts
Paired Weapons; Hunting Spear (2+); Innate Defence (1); Light Armour;
Scout
Wrestler’s Belt [60.0]
Supernatural Dexterity [40.0]
Big Name - Trolleater [85.0]
9 Bruisers @ 798.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician, Champion
Pennant of the Great Grass Sky [50.0]
3 Bruisers @ 190.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
3 Bruisers @ 190.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
1 Thunder Cannon @ 320.0 Pts
2 Yetis @ 175.0 Pts
2 Yetis @ 175.0 Pts
1 Sabretooth Tigers @ 80.0 Pts
1 Sabretooth Tigers @ 80.0 Pts
5 Scrapling Trappers @ 80.0 Pts
3 Tusker Cavalry @ 572.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Speed [50.0]
1 Slave Giant @ 310.0 Pts
Great Weapon
Models in Army: 33
Total Army Cost: 4500.0
Grałem czymś takim, na ostatnią chwilę wrzuciłem tego Lowce i żałuję , że zagralem nim jak berło parę razy ( można tłumaczyć się ogromnym kacem ).
Z 18" zasięgiem bsb czułem duży komfort co wiele razy pozwalało mi na szerszą grę. Łowca z Scoutem super potrafi się dostosować gdy wystawiasz się do końca, a Ty potem do jednego kota dokładasz go i wspólnie smigacie Vanguarda. łowca wędruje w deployu przeciwnika a kot bezpiecznie wraca w szeregi. Nowa magia jest naprawdę ekstra, lecz chyba trochę za mocna, szczególnie cosmo.
Nie ma co więcej pisać, nie grałem na wysokich stołach choć były aspiracje na 10-13 miejsce.