
Elves of Darkness czyli DE w 9th Age
Moderator: Yudokuno
Re: Elves of Darkness czyli DE w 9th Age
Czyli prawdopodobnie koszt egzeków pójdzie w góre 


''If you show your teeth, bite''
spoko że teraz RT zorientowalo sie dopiero teraz ze hate dziala na wszystko tak samo jak 3d6 :0Beast master - za hatred na smoku została zaproponowana cena 100 pkt, a na hydrze 50; skończy się chyba na tym, że w ogóle będzie chyba tylko dawał 3d6 na Stupidity i Frenzy rolls
A swoją drogą Klaudel - wyargumentuj im to prosze i wybij z głowy ze za Hate nikt nie zapłaci 100pkt

Chciałem żebyś powalczył o coś wiecej skoro bylo mówione o równaniu booków elfickich a widzę ze robią coraz większą przepaść w stosunku do He i trzeba się skupić na ratowaniu tego co jeszcze jest grywalne bo za chwilkę nie będzie mieć ani powera ani wyporności ani nawet zasad specjalnych... ( znow wracam do He a propo honorów )
Coś mówią w ogole o He? Że chcemy się równać z nimi czy cisza i każdy nabrał wody w usta?
Spytałeś ich czemu HE mają Young Dragony i Ancient'a a my nie?
Nie wiem i się nie dowiem.
Właśnie się z tego wypisałem.
Poziom burdelu, komunikacji i podejście niektórych uczestników zrobił z tego jakąś krzywą akcję.
Nie mam przyjemności, a nie po to się tam pisałem, żeby się czuć jak w kiepskiej pracy
Także już wam tu żadnych przecieków nie podrzucę.
Właśnie się z tego wypisałem.
Poziom burdelu, komunikacji i podejście niektórych uczestników zrobił z tego jakąś krzywą akcję.
Nie mam przyjemności, a nie po to się tam pisałem, żeby się czuć jak w kiepskiej pracy

Także już wam tu żadnych przecieków nie podrzucę.
We can't stop here. This is bat country.
Widać, że szanujesz swój czas. Naprawdę uważam, że dobrze zrobiłeś jeśli wpuścili Cię w taki kanał. Inna sprawa, że mogło by się poprawić sporo jeszcze i wciąż nic nie jest przesądzone - wyjście zasad ma być dopiero jakoś w kwietniu.
Jakbym nie siedział w tym tak długo może też bym tak zareagował jak by mi przetrzebili book ignorując moje pomysły już całkiem i nie odpowiadając na pytania bardziej niż do tej pory
Teraz tym bardziej widzisz jak dziwnie wygląda to, że to jakoś działa wciąż
Wciąż czekam od nich na jakiekolwiek info jaki będzie poziom docelowy...
Generalnie wciąż chcą nerfić wszystko jak popadnie ale o tym pisałem już w grudniu - dziwne, że jeszcze niektórzy się nie połapali, że oni tak na serio pisali.
Jakbym nie siedział w tym tak długo może też bym tak zareagował jak by mi przetrzebili book ignorując moje pomysły już całkiem i nie odpowiadając na pytania bardziej niż do tej pory

Teraz tym bardziej widzisz jak dziwnie wygląda to, że to jakoś działa wciąż

Wciąż czekam od nich na jakiekolwiek info jaki będzie poziom docelowy...
Generalnie wciąż chcą nerfić wszystko jak popadnie ale o tym pisałem już w grudniu - dziwne, że jeszcze niektórzy się nie połapali, że oni tak na serio pisali.
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Ale kogo ja mam przegadać? Powiedziałem, że moja wypowiedź ma za zadanie wskazać fakt braku pewnych jednostek w DE, ale za to obecność innych. Nie wnikam w balans w HE i DE oraz innych armiach, bo na to na razie czekamy wszyscy 

Fakt, mają inne jednostki. Ale te jednostki są gorsze.
Jeśli zaś chodzi o young dragon i ancient to nie ma ich odpowiedników ani niczego nawet zbliżonego.
Na chwilę obecną ancient dragon może spokojnie sam wygrać grę, bo niewiele rzeczy jest w stanie go zdjąć.
Na dodatek jest tylko 100pkt droższy od zwykłego smoka, IMO powinno to być 200pkt.
Jeśli zaś chodzi o young dragon i ancient to nie ma ich odpowiedników ani niczego nawet zbliżonego.
Na chwilę obecną ancient dragon może spokojnie sam wygrać grę, bo niewiele rzeczy jest w stanie go zdjąć.
Na dodatek jest tylko 100pkt droższy od zwykłego smoka, IMO powinno to być 200pkt.
+ 1Stan pisze:Fakt, mają inne jednostki. Ale te jednostki są gorsze.
Jeśli zaś chodzi o young dragon i ancient to nie ma ich odpowiedników ani niczego nawet zbliżonego.
Na chwilę obecną ancient dragon może spokojnie sam wygrać grę, bo niewiele rzeczy jest w stanie go zdjąć.
Na dodatek jest tylko 100pkt droższy od zwykłego smoka, IMO powinno to być 200pkt.
własnie o tym mówie cały czas i dlatego powinnismy to przepychac argumentacją na naszym forum na 9th age.
Wszystko porówno albo w cale. Lub zwiększyć koszt żeby to zbalansowac
No szkoda. Przydałaby sie jakas rozsądna osoba. Ale w sumie to sie nie dziwie.Klaudel pisze:Nie wiem i się nie dowiem.
Właśnie się z tego wypisałem.
Poziom burdelu, komunikacji i podejście niektórych uczestników zrobił z tego jakąś krzywą akcję.
Nie mam przyjemności, a nie po to się tam pisałem, żeby się czuć jak w kiepskiej pracy
Także już wam tu żadnych przecieków nie podrzucę.
To jeszcze wam wrzucę jak ma wyglądać cały book, żebyście mieli pełen obraz. To jest stan na sobotę rano. Jak o czymś nie piszę, to znaczy, że bez zmian.
-Killer Instincts udało się uratować, ale cudem
. Chcieli zmienić na only in the forst round of cc.
-Kulty: upgrade'y dla jednostek corowych za darmo, ale za to jak jednostka ma przynależność do któregoś z kultów, to traci zasadę Killer Instinct. Do tego, jeżeli jakakolwiek jednostka w twojej armii ma przynależność do kultu, to cała reszta, która może wziąć taki upgrade też musi go wziąć. Także jeżeli weźmiesz Altar of Yema, to wszystkie twoje jednostki corowe też muszą mieć Yeme, tak samo czarka, czy warlocki. Z tym jest problem, bo teraz także lordowie i herosi będą mogli wziąć ten upgrade, a więc w takiej sytuacji nie będą mogli wziąć Fleet Commandera, czyli bye bye Innate Defence 5+. Do tego zmiana Cult of Yema: +1M i Strider (dotyczy też mountów)
-Fleet Commander - nie będzie już dawać Swifstride. Reszta bez zmian
-Beast Master -?? 100 pkt? nie ustalono
-Ołtarze i blessingi - nie ustalono. Niektórzy członkowie RT chcą przerobienia ich. Nie wiadomo jeszcze jak, ale chyba skończy się na skopiowaniu zasad działania chariotów imperialnych (w sensie aura na 6 cali i tylko jeden efekt dla każdego wózka). Do tego obecne efekty są przez niektórych uważane za za mocne. Nie ma powrotu do War Platform.
-Beast Master Lash
Beastmaster’s Lash (40 pts)
Type: Hand Weapon. The wearer gains +1 Attack. Close Combat attacks with this weapon are always made at Strength 5 (ignore any modifiers). If a model suffers an unsaved wound from this weapon, reduce the target's Weapon Skill for the remainder of this Combat Round to 1.
- Amulet of Spite - do zmiany ale nie było zgody, jak ma wyglądać
- Midnight Cloak - 50 pkt dla wszystkich
- Dagger - 35/25 pkt zabijasz d3 modele i obniżasz o tyle samo casting cost wszystkich czarów w tej turze
- Zmiany punktowe na lordach i herosach - mają być, ale nie ustalono jakie. Charioty mają być mniej więcej na takim poziomie, jak dla haji. Nie wiem tylko, czy to oznacza podwyższenie kosztów dla haji czy zmniejszenie dla DE
- High Cult Priestess - do usunięcia
- Exalted Oracle i Oracle - rozważane usunięcie pegaza jako mounta, ale decyzja nie zapadła
- Assassin - ward za 35 pkt, ale być może tylko na cc (nie ustalono). Bloodroot będzie dawał MW (2) na wszystko
- woje - upgrade spear za 1ppm
- korsarze, być może +1 ppm (nie było zgody) i nie będą mieli już TW, a za to wrócą stare repeater bows; wnioskowaliśmy o skirmish ale odpowiedź była, że i tak mają już za dużo opcji
- DR była dyskusja o zwiększeniu kosztów kusz o 1ppm, ale nie byo zgody. Do tego akurat dla nich więcie kultu ma kosztować 1 ppm, ale też nie było na to zgody.
- witchki z powrotem do core, ale po 12 ppm. Do tego brak Killer Instinct i Devastating Charge, za to powrót Frenzy i Hatred z kultu. Nie było zgody czy WS ma spaść z powrotem do 4.
- sisterki - banner 50 pkt, Ld -1, opcja skirmish za 2 ppm (mają Cult of Yema więc bez killer instinct i AP ale za to z +1M i Strider - ciekawa opcja imo)
-gwardia - FiER
-execi - pierwsze 10 sztuk po 13 ppm, dalsze po 15 ppm. Banner 25 pkt (zamiana z sisterkami). Przyczajcie, że nie mają już Killer Instinct, ale za to mają Hatred.
- Hunting Chariot - BS4 i QtF, chociaż jeden członek RT chciał w ogóle usunięcia tej jednostki z booka
- bolce - 85 pkt z repeaterami
- szejdzi - przeniesieni do Rare; GW +1 ppm
- Kraken - dostanie Aura of Despair i być może +1 Ld
- Hydra - nie ustalono, ale skończy się pewnie na Regena 5+ i +1Ld (te bonusy do liderki zależą jeszcze od tego, co ustalą w sprawie Beast Mastera)
- locki - była propozycja, żeby z automatu byli Cult of Yema, ale nie było zgody na to
- Meduza - tutaj w ogóle jakieś skrajne opinie; była nawet też propozycja, żeby usunąć tę jednostkę. Ostatnie, co padło, to żeby miały -1A, ale za to Frenzy.
- konie - free reform dla Cult of Yema non-wizard characters. Ale się udało to uzyskać po tym, jak gościu, który jest najbardziej anty się rozłączył, bo go tam żona wołała, czy coś w tym stylu
. Więc bym się nie przywiązywał za bardzo do tego.
Widać, że RT jest bardzo podzielony w sprawie tego booka. Dwóch członków jest na nie, dwóch w miarę neutralnych i jeden wyraźnie promuje. W efekcie mieliśmy dość intensywną 3-godzinną dyskusję, w której jak widać niewiele się udało na 100% ustalić. No ale macie pełen obraz tego, na czym stoimy.
-Killer Instincts udało się uratować, ale cudem

-Kulty: upgrade'y dla jednostek corowych za darmo, ale za to jak jednostka ma przynależność do któregoś z kultów, to traci zasadę Killer Instinct. Do tego, jeżeli jakakolwiek jednostka w twojej armii ma przynależność do kultu, to cała reszta, która może wziąć taki upgrade też musi go wziąć. Także jeżeli weźmiesz Altar of Yema, to wszystkie twoje jednostki corowe też muszą mieć Yeme, tak samo czarka, czy warlocki. Z tym jest problem, bo teraz także lordowie i herosi będą mogli wziąć ten upgrade, a więc w takiej sytuacji nie będą mogli wziąć Fleet Commandera, czyli bye bye Innate Defence 5+. Do tego zmiana Cult of Yema: +1M i Strider (dotyczy też mountów)
-Fleet Commander - nie będzie już dawać Swifstride. Reszta bez zmian
-Beast Master -?? 100 pkt? nie ustalono
-Ołtarze i blessingi - nie ustalono. Niektórzy członkowie RT chcą przerobienia ich. Nie wiadomo jeszcze jak, ale chyba skończy się na skopiowaniu zasad działania chariotów imperialnych (w sensie aura na 6 cali i tylko jeden efekt dla każdego wózka). Do tego obecne efekty są przez niektórych uważane za za mocne. Nie ma powrotu do War Platform.
-Beast Master Lash
Beastmaster’s Lash (40 pts)
Type: Hand Weapon. The wearer gains +1 Attack. Close Combat attacks with this weapon are always made at Strength 5 (ignore any modifiers). If a model suffers an unsaved wound from this weapon, reduce the target's Weapon Skill for the remainder of this Combat Round to 1.
- Amulet of Spite - do zmiany ale nie było zgody, jak ma wyglądać
- Midnight Cloak - 50 pkt dla wszystkich
- Dagger - 35/25 pkt zabijasz d3 modele i obniżasz o tyle samo casting cost wszystkich czarów w tej turze
- Zmiany punktowe na lordach i herosach - mają być, ale nie ustalono jakie. Charioty mają być mniej więcej na takim poziomie, jak dla haji. Nie wiem tylko, czy to oznacza podwyższenie kosztów dla haji czy zmniejszenie dla DE

- High Cult Priestess - do usunięcia
- Exalted Oracle i Oracle - rozważane usunięcie pegaza jako mounta, ale decyzja nie zapadła
- Assassin - ward za 35 pkt, ale być może tylko na cc (nie ustalono). Bloodroot będzie dawał MW (2) na wszystko
- woje - upgrade spear za 1ppm
- korsarze, być może +1 ppm (nie było zgody) i nie będą mieli już TW, a za to wrócą stare repeater bows; wnioskowaliśmy o skirmish ale odpowiedź była, że i tak mają już za dużo opcji
- DR była dyskusja o zwiększeniu kosztów kusz o 1ppm, ale nie byo zgody. Do tego akurat dla nich więcie kultu ma kosztować 1 ppm, ale też nie było na to zgody.
- witchki z powrotem do core, ale po 12 ppm. Do tego brak Killer Instinct i Devastating Charge, za to powrót Frenzy i Hatred z kultu. Nie było zgody czy WS ma spaść z powrotem do 4.
- sisterki - banner 50 pkt, Ld -1, opcja skirmish za 2 ppm (mają Cult of Yema więc bez killer instinct i AP ale za to z +1M i Strider - ciekawa opcja imo)
-gwardia - FiER
-execi - pierwsze 10 sztuk po 13 ppm, dalsze po 15 ppm. Banner 25 pkt (zamiana z sisterkami). Przyczajcie, że nie mają już Killer Instinct, ale za to mają Hatred.
- Hunting Chariot - BS4 i QtF, chociaż jeden członek RT chciał w ogóle usunięcia tej jednostki z booka
- bolce - 85 pkt z repeaterami
- szejdzi - przeniesieni do Rare; GW +1 ppm
- Kraken - dostanie Aura of Despair i być może +1 Ld
- Hydra - nie ustalono, ale skończy się pewnie na Regena 5+ i +1Ld (te bonusy do liderki zależą jeszcze od tego, co ustalą w sprawie Beast Mastera)
- locki - była propozycja, żeby z automatu byli Cult of Yema, ale nie było zgody na to
- Meduza - tutaj w ogóle jakieś skrajne opinie; była nawet też propozycja, żeby usunąć tę jednostkę. Ostatnie, co padło, to żeby miały -1A, ale za to Frenzy.
- konie - free reform dla Cult of Yema non-wizard characters. Ale się udało to uzyskać po tym, jak gościu, który jest najbardziej anty się rozłączył, bo go tam żona wołała, czy coś w tym stylu

Widać, że RT jest bardzo podzielony w sprawie tego booka. Dwóch członków jest na nie, dwóch w miarę neutralnych i jeden wyraźnie promuje. W efekcie mieliśmy dość intensywną 3-godzinną dyskusję, w której jak widać niewiele się udało na 100% ustalić. No ale macie pełen obraz tego, na czym stoimy.
We can't stop here. This is bat country.
Wytlumacz im prosze, ze przymus kultu odstawi jeszcze wiecej modeli na polke... killer instinct jest zbyt dobry by z niego rezygnowac, a dostepny buff jest nieswspolmiernie gorszy... obnizenie regeny na hydrze rowniez wplynie negatywnie na wartosc tego modelu na stole... to tak na szybko, bo musze w pierwszej kolejnosci zebrac kopare z podlogi...

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15