demony chaosu - jak zaczac ?
Moderator: KrzysiekW
Re: demony chaosu - jak zaczac ?
Jest "normalnym" bohaterem tak jak kazdy pospoloty herald. Problem jest tylko taki ze zasady ma w wd wiec nie zawsze (albo prawie nigdy) nie bedzie dopiszczony na turniejach (jesli sie myle prosze poprawic)
wyszukałem go bo nie znalem wczesniej i wygląda ciekawie (napewno kiedys przetestuje)
1250 Pts - Daemons of Chaos Roster
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts (Blue Horrors; Daemon of Tzeentch; Musician Mus; Causes Fear; Daemonic; Immune to Psychology; Daemonic Attacks; Daemonic Aura; Daemonic Instability)
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts (Blue Horrors; Daemon of Tzeentch; Musician Mus; Causes Fear; Daemonic; Immune to Psychology; Daemonic Attacks; Daemonic Aura; Daemonic Instability)
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts (Blue Horrors; Daemon of Tzeentch; Musician Mus; Causes Fear; Daemonic; Immune to Psychology; Daemonic Attacks; Daemonic Aura; Daemonic Instability)
10 Pink Horrors of Tzeentch, 150 pts (Blue Horrors; Daemon of Tzeentch; Musician Mus; Standard Bearer Std; Causes Fear; Daemonic; Immune to Psychology; Daemonic Attacks; Daemonic Aura; Daemonic Instability)
5 Flamers of Tzeentch, 200 pts (Daemon of Tzeentch; Causes Fear; Daemonic; Immune to Psychology; Daemonic Attacks; Daemonic Aura; Daemonic Instability; Flames of Tzeentch; Skirmishers; Warpflame)
4 Flamers of Tzeentch, 160 pts (Daemon of Tzeentch; Causes Fear; Daemonic; Immune to Psychology; Daemonic Attacks; Daemonic Aura; Daemonic Instability; Flames of Tzeentch; Skirmishers; Warpflame)
1 Seeker Chariot of Slaanesh, 110 pts (Scythes; Daemon of Slaanesh; Causes Fear; Daemonic; Immune to Psychology; Daemonic Attacks; Daemonic Aura; Daemonic Instability; Impact Hits)
2 Daemonettes of Slaanesh
2 Steed of Slaanesh (Daemon of Slaanesh; Causes Fear; Daemonic; Immune to Psychology; Daemonic Attacks; Daemonic Aura; Daemonic Instability; Poisoned Attacks; Fast Cavalry; Swiftstride; Vanguard)
3 Screamers of Tzeentch, 120 pts (Daemon of Tzeentch; Causes Fear; Daemonic; Immune to Psychology; Daemonic Attacks; Daemonic Aura; Daemonic Instability; Flyer; Lamprey's Bite; Slashing Attack; Swiftstride; Swiftstride)
1 Herald of Tzeentch, 90 pts (General; Daemon of Tzeentch; Causes Fear; Daemonic; Immune to Psychology; Daemonic Attacks; Daemonic Aura; Daemonic Instability; Hand Weapon)
1250 Pts - Daemons of Chaos Roster
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts (Blue Horrors; Daemon of Tzeentch; Musician Mus; Causes Fear; Daemonic; Immune to Psychology; Daemonic Attacks; Daemonic Aura; Daemonic Instability)
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts (Blue Horrors; Daemon of Tzeentch; Musician Mus; Causes Fear; Daemonic; Immune to Psychology; Daemonic Attacks; Daemonic Aura; Daemonic Instability)
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts (Blue Horrors; Daemon of Tzeentch; Musician Mus; Causes Fear; Daemonic; Immune to Psychology; Daemonic Attacks; Daemonic Aura; Daemonic Instability)
10 Pink Horrors of Tzeentch, 150 pts (Blue Horrors; Daemon of Tzeentch; Musician Mus; Standard Bearer Std; Causes Fear; Daemonic; Immune to Psychology; Daemonic Attacks; Daemonic Aura; Daemonic Instability)
5 Flamers of Tzeentch, 200 pts (Daemon of Tzeentch; Causes Fear; Daemonic; Immune to Psychology; Daemonic Attacks; Daemonic Aura; Daemonic Instability; Flames of Tzeentch; Skirmishers; Warpflame)
4 Flamers of Tzeentch, 160 pts (Daemon of Tzeentch; Causes Fear; Daemonic; Immune to Psychology; Daemonic Attacks; Daemonic Aura; Daemonic Instability; Flames of Tzeentch; Skirmishers; Warpflame)
1 Seeker Chariot of Slaanesh, 110 pts (Scythes; Daemon of Slaanesh; Causes Fear; Daemonic; Immune to Psychology; Daemonic Attacks; Daemonic Aura; Daemonic Instability; Impact Hits)
2 Daemonettes of Slaanesh
2 Steed of Slaanesh (Daemon of Slaanesh; Causes Fear; Daemonic; Immune to Psychology; Daemonic Attacks; Daemonic Aura; Daemonic Instability; Poisoned Attacks; Fast Cavalry; Swiftstride; Vanguard)
3 Screamers of Tzeentch, 120 pts (Daemon of Tzeentch; Causes Fear; Daemonic; Immune to Psychology; Daemonic Attacks; Daemonic Aura; Daemonic Instability; Flyer; Lamprey's Bite; Slashing Attack; Swiftstride; Swiftstride)
1 Herald of Tzeentch, 90 pts (General; Daemon of Tzeentch; Causes Fear; Daemonic; Immune to Psychology; Daemonic Attacks; Daemonic Aura; Daemonic Instability; Hand Weapon)
Hej, dwie szybkie szybkie rady:
1) daj taką rozpiskę w dziale rozpiski (zaznacz że jesteś początkujący jak chcesz ), a w naszym dziale wrzuć w odpowiednim temacie link - łatwiej to komentować i może więcej osób to oceni.
2) obrób trochę rozpiskę np. usuwając zasady specjalne - będzie bardziej przejrzysta i "reader friendly".
1) daj taką rozpiskę w dziale rozpiski (zaznacz że jesteś początkujący jak chcesz ), a w naszym dziale wrzuć w odpowiednim temacie link - łatwiej to komentować i może więcej osób to oceni.
2) obrób trochę rozpiskę np. usuwając zasady specjalne - będzie bardziej przejrzysta i "reader friendly".
Witam kolegów demoniarzy.
Dwa latka nie grałem, coś tam pamiętam na temat zasad, a jak dobrze kojarzę gdzieś na wakacje będzie zmiana zasad (albo we wrześniu).
Póki co myślę nad powrotem do świata WFB.
Mam armie czystego Khorna (60 bloodków, 30 psów, 3 SG, 2BLoodthistery, 3 Heraldy, w ramach prac konwertowanych 3 armaty.) Czy da się tym grać i jakieś propozycje co do rozpiski i na co należy zwracać uwagę.
Dwa latka nie grałem, coś tam pamiętam na temat zasad, a jak dobrze kojarzę gdzieś na wakacje będzie zmiana zasad (albo we wrześniu).
Póki co myślę nad powrotem do świata WFB.
Mam armie czystego Khorna (60 bloodków, 30 psów, 3 SG, 2BLoodthistery, 3 Heraldy, w ramach prac konwertowanych 3 armaty.) Czy da się tym grać i jakieś propozycje co do rozpiski i na co należy zwracać uwagę.
demony sa dosc mocno sciete. raczej nie powinno byc tu problemow.wokrze pisze:I tu trzymam Cię za słowo, że w przyszłym roku będzie sobie można nim pograćShino pisze:Na etc nie jest dopuszcozny, bo za pozno wyszedl.
bede walczyl o to
teraz grqa saie glownie nurglem, bo ma najmocniejszy cc.Mam armie czystego Khorna (60 bloodków, 30 psów, 3 SG, 2BLoodthistery, 3 Heraldy, w ramach prac konwertowanych 3 armaty.) Czy da się tym grać i jakieś propozycje co do rozpiski i na co należy zwracać uwagę.
to co potrzebujesz to dowolnego demona oprocz bt (jesli przechodzisz z powrotem z 40k to pewnie masz jesszcze gdzies albo guo akbo fateweavera, ktorzy sa niezlymi wyborami).
bloodki sa slabe (chyba, ze jakos wskrzeszany oddzial). Psmai mozna grac, choc nie opieralbym sie tylko na nich.
sg sa dosc twardym wyborem, choc tu tez powinny miec mark nurgla jesli chcesz nimi grac. Armata korna jest z kolei najmocniejszym oddzialem w booku pod wzgledem koszt/cena, ale na ograniczenia raczej niebedziesz mogl wystawic wiecej niz jedna. Jesli mozesz wystawic 2 to nawet sie nie zastanawiaj
warto sie zapatrzc w jakies bestie i horrory jeszcze.
W domyśle, armat będę miał trzy.
Chciałbym grać na khornie. Wizualnie figurki mi się podobają.
Czy ktoś mógłby jeszcze się wypowiedzieć, jak to dzielni bojownicy khorna - o miłość, pokój i sprawiedliwość na świecie, się spisują? Z czym mają problem (ostrzał?).
Chciałbym grać na khornie. Wizualnie figurki mi się podobają.
Czy ktoś mógłby jeszcze się wypowiedzieć, jak to dzielni bojownicy khorna - o miłość, pokój i sprawiedliwość na świecie, się spisują? Z czym mają problem (ostrzał?).
Jeśli chodzi o Khorna to mogę się wypowiedzieć na temat bloodcrusherów bo często na nich gram Przyznam, że spisują mi się prawie zawsze, zwykle przy wjazdach na flankę oddziałów trzymanych przez bestie lub plagusów. W szarży siła uderzeniowa jest naprawdę zacna (WS 5, 3A z S6 + 1A z S5 + stompy), zwłaszcza jak mało co może im oddać Bo tu niestety boli niski T4, save 4+ który przy porządnej sile wroga nie znaczy zbyt wiele no i niska inicjatywa crusherów (2) która sprawia że zwykle biją ostatni. Dlatego rzeczywiście strzelanie boli, a z racji kiepskiego save/wytrzymki też nie mogą brać na klatę wszystkiego Ale ja jestem z nich zadowolony - zwykle wystawiam 3 lub 4 bez herosa...herald Khorna na molochu i z hatred by się przydał ale kosztuje to kosmicznie dużo punktów...BOGINS pisze:W domyśle, armat będę miał trzy.
Chciałbym grać na khornie. Wizualnie figurki mi się podobają.
Czy ktoś mógłby jeszcze się wypowiedzieć, jak to dzielni bojownicy khorna - o miłość, pokój i sprawiedliwość na świecie, się spisują? Z czym mają problem (ostrzał?).
Hejka,
składając rozpę na 2400 zauważyłem pewne ograniczenia:
ktoś ma jakieś doświadczenia z nim na euro?
składając rozpę na 2400 zauważyłem pewne ograniczenia:
tutaj moje pytanie, jak z grywalnością daemon princa z 4lvl death? czy jest on aż ta słaby w porównaniu z GUO, że nie znalazł się w ograniczeniach? zastanawiam się nad włożeniem go w tej konfiguracji do rozpy, dzięki czemu zmieści się działo, ale mam wątpliwości teraz, co do jego grywalności?Daemons of Chaos
• Beast of Nurgle, max 7 models in total and 4 models per unit
• 4 or more Beast of Nurgle models in the army/Skull Cannon (max 1)/1st Nurgle Herald/Great Unclean One with Lore of Death, max 2
ktoś ma jakieś doświadczenia z nim na euro?
DP ma 4W tylko i bardzo latwo go stracic. Punktowo nie wychodzi wcale jakos duzo taniej niz regularny Great Deamon.
Guo jest niemobilny a jak sie wychyli to dostaje praktycznie od wszystkiego (pestki, maszyny).
Opcja to grac na KOS albo LOC albo na samych heraldach.
Guo jest niemobilny a jak sie wychyli to dostaje praktycznie od wszystkiego (pestki, maszyny).
Opcja to grac na KOS albo LOC albo na samych heraldach.
ja akurat prawie zawsze gram na DP nurgla z 4lvl death i nie narzekam..Wiadomo iż trzeba uważać na niego ze względu na 5T i 4W ale latanie daje mu dużą mobilność. Można go schować lub wskoczyć na tyły ze słoneczkiem
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
Gralem rozpa z DP w Szczyrku. Swiata nie zawojowalem, ale mialem mega lepszy komfort w poruszaniu i czarowaniu niz z GUO.
Wybor zalezy glownie od Twojego stylu gry i umiejetnosci wepchniecia Greater Daemona w dobry combat, ktory ukryje go przed ostrzalem i magicznymi pociskami.
Wybor zalezy glownie od Twojego stylu gry i umiejetnosci wepchniecia Greater Daemona w dobry combat, ktory ukryje go przed ostrzalem i magicznymi pociskami.
Ja właśnie rozważam opcję grania na DP, ale zastanawia mnie ten zapis w ograniczeniach, który wskazywałby, że przegięty jest bardziej GUO z Lore of Death, niż DP z Death. Wszędzie spotyka się cięcia Deatha na magach, a tutaj o DP nikt nie wspomina, co sugeruje, że albo na ten model jest słaby, albo Death w tym przypadku działa gorzej
Również pytanie co do złożenia. Rozumiem, że flight jest tutaj obowiązkowy, armor też zwiększa przeżywalność przeciwko pestkom, ale jakie gifty na DP? Czy lesser+greater sa ok, czy może lepiej celować w Exalted (np. +2T, extra lesser albo free dispel dice)?
EDIT: moje złożenie to raczej DP z death, herald Tzeencha z metalem, 1-2x horrory z Tz. DP ma wtedy dobrego lora i rozdaje liderkę w 18calach, herald nie jest objęty ograniczeniami i może wylosować fajne odp. na save 2+ albo banner HE (final transmutation). Dzięki temu mam 4lvl death i jednocześnie dużo bestii i działo. Z wroną musiałby wejść herald jako BSB, więc automatycznie wypadłoby działo (z bestii nie zrezygnuję )
Również pytanie co do złożenia. Rozumiem, że flight jest tutaj obowiązkowy, armor też zwiększa przeżywalność przeciwko pestkom, ale jakie gifty na DP? Czy lesser+greater sa ok, czy może lepiej celować w Exalted (np. +2T, extra lesser albo free dispel dice)?
EDIT: moje złożenie to raczej DP z death, herald Tzeencha z metalem, 1-2x horrory z Tz. DP ma wtedy dobrego lora i rozdaje liderkę w 18calach, herald nie jest objęty ograniczeniami i może wylosować fajne odp. na save 2+ albo banner HE (final transmutation). Dzięki temu mam 4lvl death i jednocześnie dużo bestii i działo. Z wroną musiałby wejść herald jako BSB, więc automatycznie wypadłoby działo (z bestii nie zrezygnuję )
Hey, mam pewien problem, otóż uroiłem sobie w główce, że pora na zbieranie drugiej armii... wybór padł na Demony - zależało mi na czymś o przeciwnym klimacie niż moja obecna armia (HE). Problem polega na tym że główne figurki które mi się podobają należą wyłącznie do Khorna, mam w związku z tym pytanie, czy jest sens zbierać taką armie chociażby dla rozgrywek ze znajomymi na 2400 pkt. ? Jak przedstawia się grywalność jednostek tj: działo khorna, psy, blodletter, bloodcrushersi , herald of khorne, demon prince oraz Bloodthirster ? Z tego co kojarzę Khorne nie ma swojej magii - mógłby ktoś zaproponować grywalną rozpiskę na nowe euro z użyciem powyższych jednostek i jakimś dopakiem który mógłby czarować ? chodzi mi o jakieś sensowne rozplanowanie zakupów i lepsze rozeznanie w temacie. Dziękuje za zainteresowanie. Pozdrawiam
Anamesh pisze:Hey, mam pewien problem, otóż uroiłem sobie w główce, że pora na zbieranie drugiej armii... wybór padł na Demony - zależało mi na czymś o przeciwnym klimacie niż moja obecna armia (HE). Problem polega na tym że główne figurki które mi się podobają należą wyłącznie do Khorna, mam w związku z tym pytanie, czy jest sens zbierać taką armie chociażby dla rozgrywek ze znajomymi na 2400 pkt. ? Jak przedstawia się grywalność jednostek tj: działo khorna, psy, blodletter, bloodcrushersi , herald of khorne, demon prince oraz Bloodthirster ? Z tego co kojarzę Khorne nie ma swojej magii - mógłby ktoś zaproponować grywalną rozpiskę na nowe euro z użyciem powyższych jednostek i jakimś dopakiem który mógłby czarować ? chodzi mi o jakieś sensowne rozplanowanie zakupów i lepsze rozeznanie w temacie. Dziękuje za zainteresowanie. Pozdrawiam
z khorna głownie core jest słabe, czyli bloodlettersi. przydałoby się wstawić zamiast nich horrory tzeentcha dla magii.
1.Bloodthirster - szczególnie te nowe to najlepsze klepacze warhammera
2. Cannon też jest najlepszy w grze ;p
3. DP w demonach jest słaby, bo ma małego armour sava i nie morze brać przedmiotó magicznych innych niż bronie
4. pieski khorna - bardzo fajna jednostka i stosunkowa tania w porównaniu do ich stat.
5. bloodcrusherzy- znacząco odstają od tych wochowych, są tacy średni
4. herald khorna- to już zalezy od Twojego pomysłu, głównie służyłby aby dopakować troche resztę jednostek.
Na khornie da sie grać, a po uzupełnieniu magii, mogą działać naprawdę super. Wszystko zależy od pomysłu.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Dziękuje Janus za szybką odpowiedź, właśnie tego pomysłu na armię szukam a niestety ale ani nie miałem okazji pograć z demonami ani nikt znajomy nimi nie gra. Góra listy wyglądała fajnie, potem niestety coraz gorzej co do core, to szkoda strasznie bo pink horrory "urodą" nie grzeszą - a jakoś będę musiał potem te modele pomalować . Tak samo okrutnie ubolewam nad bloodrushersami - chyba druga jednostka która wizualnie jak dla mnie kopie tyłek. Problemem u nich jest rozumiem słaba góra ? Czy może jednak da się dla nich znaleźć jakiejś miejsce na polu bitwy ?