Rozpiski

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Re: Rozpiski

Post autor: paulinka17 »

Mam nową rozpiskę pt "wsadźcie sobie WS10 I10 i te śmieszne oddziały łuków"

Lord na dziku puszka, reroll woundów, +3A, potka siły @280
Lord Mag NG, 4lvl, grzyby, shadow, scroll @245

BSB potrójny marsz, 2+ Sv, luck stone, dwurak @150
Kowboj w scoucie @55
Kowboj na wilku @55

30 Savage Big Un'ów +1Mv
30 Savage Big Un'ów

7 trolli jaskiniowych
7 trolli jaskiniowych

wózek orczy
wózek orczy
wózek goblinów
wózek goblinów

ślivek
Kretozord
Posty: 1690

Post autor: ślivek »

Próbowałeś. Ale jednak Feral 'Eadbashers są One of a Kind.
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Obrazek
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

ślivek pisze:Próbowałeś. Ale jednak Feral 'Eadbashers są One of a Kind.
no to core'y te same. czyli 30+20+5+5 z fanolami. zamiast kowbojów gość z vanguardem.

wywka wypada. prezes+bsb+vanguard ok 500pkt. 4-5 czarów to ok 250.

1050 na wózki i kloce do bicia... całkiem spoko. Wchodzi np:

Prezes @270 full puszka albo +3A potka siły
BSB dzikus, 2+, dwurak, potrojny marsz
2+1czar NG shadow grzyby
2 lvl orcza/beast, scroll
kolo z vanguardem

30 sav big unowo +1mv
20 NG 3 fanole
5 wilkow
5 pajakow

7 trolli
7 trolli
35 pomidorów
wózek
wózek
wózek

beast jest ok, bo popycha wozki. hate z kolei się przydaje na te WS10.

Trubas
Falubaz
Posty: 1293
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Trubas »

Niestety orki nie zmieniły się wcale. Większość armii niestety ma dużo lepsze atuty. Jeżeli lubisz klimacik i dostawać w pizdę to jest to armia dla Ciebie! Nie dostaliśmy żadnej nowej możliwości a prędzej czy później i tak wszyscy dojdą do wniosku, że najlepszy jest stary znany już wszystkim defens, który jest mocno przeciętny.
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:

Zawsze chciałem być w Nemezis :(
Obrazek

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

A ja mam już zupełnie świeżą kminę. Trochę pokminiłem i humor mi wrócił. Zajęło mi to jednak w cholerę czasu.

Zgadzam się jednak, że armia jest słaba i bardzo wymagająca. Inni wybierają spośród mocnych kombosów: trolle w core'ach, monodemony khorna z channelerm na 2+ i super mocnymi i szybkimi jednostkami, uniwersalne waye w WE, leadbelczerzy za pół darmo w OK, light na szkielach...

U nas te kombosy są raczej liche. Dołuje to, że waagh działa tylko na orki i gobliny, to samo z atrybutem dużego łaa. Nasze przedmioty to kpina. Ja się jednak jeszcze nie poddaję. Jak ktoś chce rozpiskę to proszę na priv.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2016, o 01:13 przez paulinka17, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Parufka
Mudżahedin
Posty: 343

Post autor: Parufka »

Ktoś pamięta jakieś sensowne rozpiski z 6 edycji :).
Albo wie gdzie tu jest jakieś archiwum z tak antycznymi postami?

ślivek
Kretozord
Posty: 1690

Post autor: ślivek »

Trubas pisze:Niestety orki nie zmieniły się wcale. Większość armii niestety ma dużo lepsze atuty. Jeżeli lubisz klimacik i dostawać w pizdę to jest to armia dla Ciebie! Nie dostaliśmy żadnej nowej możliwości a prędzej czy później i tak wszyscy dojdą do wniosku, że najlepszy jest stary znany już wszystkim defens, który jest mocno przeciętny.
Przesadzasz. Imho bardzo duży wpływ na widoczne przez Ciebie wyniki O&G ma wpływ to, że teraz z dobrych graczy u nas gra tym tylko Paulinka. Qc to wiadomo jaki jest - zmienia armie jak rękawiczki. Ja na turniejach zacznę się pojawiać od lutego. Kołata gra bestiami. Szczwaniak pojawił się na forum 9th age, coś tutaj też komentował wątek więc może będzie aktywniej ale póki co niebardzo. Jednak poza tymi co wymieniłem i Tobą grają pojedyncze osoby w Polsce nie chwalące się tym za bardzo, nie komentujące i nie udzielające się.

Większość armii ma dużo lepsze atuty i to jest teraz miesiąc najbliższy próba wielka czy RT ma jaja i będzie przycinać to zgodnie z zapowiedzią czy nie. Jeśli będzie ciąć - to wychodzimy na tym naprawdę ok. Jeśli nie będzie ciąć - nie czuję się nijak winny bo ja robiłem co należało a w razie co mamy pryzgotowany pakiet boostów jak się okaże, że zmieniają zdanie i jednak poziom armii będzie trochę wyższy niż przewidywali.

Są nowości.
Paulinka ogarnia ale weź też pod uwagę, że jest przyzwyczajony do swojego stylu w którym czuje się dobrze - stąd dużo trolli na przykład. Teraz sam napisał, że przemyślał wszystko odsapnął i okazuje się, że pomidory teraz będzie ogrywał. Zależnie od wyników (które są mocno nieprzewidywalne - na różne armie może trafić, różnych przeciwników, różnie kości się potoczą i różne może mieć po prostu plany na grę w zależności od terenu, rozstawienia przeciwnika czy objectivów) pewnie zacznie ogrywać później coś innego albo szlifować obecną rozpę. Opcji jest dużo tylko trzeba po nie sięgać i nie poddawać się głupio bo inni mają przegięcia - będą wyrównane.

Jak zresztą pisałem wielokrotnie - jeśli uważasz, że jakiś oddział jest słabszy albo lepszy od innych i odstaje w jakiś sposób wyraźny - pisz. Do naprawienia.
paulinka17 pisze:U nas te kombosy są raczej liche. Dołuje to, że waagh działa tylko na orki i gobliny, to samo z atrybutem dużego łaa. Nasze przedmioty to kpina. Ja się jednak jeszcze nie poddaję.
Jak ty się poddasz to ta armia umrze i będzie na mnie, że nie boostowałem :D
Waaargh i atrybut będziemy przepychać by działało na całą armię. Co wyjdzie zależy od RT. Przedmioty piszemy od początku właściwie. Mamy ich 10 i 4 są grywalne - axe, crown, ironhide, gift.
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

ślivek pisze: Qc to wiadomo jaki jest - zmienia armie jak rękawiczki.
Stary, nie trzeba grać jedną armią, zeby cos o niej wiedzieć. Przeciwnie, daje to sporo perspektywy. Gdyby nie Paulinka w teamie pewnie orkami grałbym cały zeszły sezon. Turniej i bitew nastukałem masę. Na starym kodeksie zagrałem wszystkim co miało pozory grywalności. Padasz na merytoryce to wyjeżdzasz mi z takimi tekstami. Fakt jest taki, że byłem w WFB bardzo ograny, lokalnie i masterowo. Nie byłem topowcem, ale sorry, od czasu Golonki na ETC więcej w temacie nie dostaniesz :) A grał defens :)

Orkami gralem w 9th po 2-4 bitwy po kazdych zmianach. Starczyło. Biorąc pod uwagę metę, nasza armia wypada poza top10. Jedyny optymalny build to wymaxowac maszyny (te sa dobrze wycenione i mocne) i sklejac defens. Niestety - ze wzgledu na wyciecie glowki - defens stracil naprostsza i najmocniejsza kontrę. W tej chwilii nasze core poza fastami pajeczymi to bryndza - patrz na Forsakany, trolle czy core w WE/demonach. Nasza magia jest slaba - mala jest gorsza niz byla przez obciecie sensownego CC w armii. Duza jest gorsza przez duzo slabsza stope, ale daje cos tam w CC. Ogolnodostepne lore 0 bestia ishadow - sa duzo slabsze od metalu l lighta

I Slivek personalnie to pewnie nie Twoja wina - ale Ci z innych armii rozumieli, jak sie pisze ksiazki - pod siebie i OP, bo i tak ktos zetnie 80% i te 20% musi pograc. I niestety orkom scieto najfajniejsze rzeczy, ktore wyszly (ostawienie główki, kosa dla goblina na aroku). Wy chcieliscie zrobic cos w balansie, w efekcie masz BO, ktore porownaj sobie do bestigorów zeby zobaczyc, jak to wyglada w mecie :)

A na 9th edycje nie bede zmianial armii jak rekawiczek, bo nie bede gral w system ktory wyklada sie dla mnie na poziomie RB i ogranicza juz tam pare fajnych zlozen dla orasów. Jezeli sie okaze, ze faktycznie przytna inne armie (ale uwazam, ze WE doch czy woch musialyby miec totalny rewrite).

Wiec powiem tylko tyle slivek - stac Cie na wiecej niz czepianie sie mnie ad personam ;) Wex na kaltę, ze orki w 9th maja bardziej przejebane niż na ETC 8 i tyle.

A jak ktos chce grac orkami - 2 klopy 2 DD 3 balisty (czy ile dam sie i tam wlozyc), 3 pajecze fasty, solidna kontra i wystawiajcie się cali od razu zeby nie dac WoChowi zaczac. Jak zacznie to gorzej, ale defns i dobrze poukladani herosi dalej daja szanse na swoje. Olejcie tylko fanioli bo sa za drodzy. Do rozwazenia sa manglery. W skrocie - jedyny build do pogrania competetive (zeby cos nawet wygrac) to okopany defens z kontra. Spokojnie powinien ogarnac wszystko w mecie.

Paulinek - to wykmin, ze pajak sredni jest tanszy i lepszy. I weź dwoch, robia grę. Olej squigi - ani przebicia to nie ma ani wytrzymalosci. Trzymaj sie trolli, bo 2 unity dalej robia robote.

Jeyny problem defensu z kontra to dyskowiec 1+ save reroll udanych woundow na niego 4+ ward 6 sily zioniecie i jakies tam pierdoly za 350 (dziekuje wam o piekni szwedzi za zbalansowany system). Zabija w armii wszystko raz w tym herosow (gratuluje zmiany zasady odmawiania challange) no ale - jak sie pogra to udac sie da.

W sumie - book fatalny i slaby, jedyne jego grywalne zlozenie jednak ma szanse pograc przy odpowiedniej liczbie prob. Ofens odszedl w zapomnienie ze wzgledu na koszty

Pozdro - kocham ślivka i paulinke :* porzucajcie jeszcze kamieniami w osobe majaca inne zdanie ;*
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

spoko był ten banner +1Ld z bound spellem - Flag of the Dark Moon. szkoda, że zniknął, jest jeszcze w ArmyBuilderze :D.
fajnie jakby korona cave goblina pozwalała mu dołączać do Cave Goblinów ORAZ Cave Trolli. to warto przepchnąć (MR3)!

generalnie, jak się wywali wywkę/generała orka to punktów nie brakuje. brakuje bitnych opcji porównywalnych z bigunami.

kowboje na wilkach z 2+ sejvem są dość tani... od 70 pkt. oni, w odróżnieniu od pająków, znajdą u mnie zastosowanie (vanguard, 9Mv!).

fajnie mieć chyba i goblina, i orka maga.
ciężko wcisnąć 3 czary z shadowa na turę, więc małe łaa jest chyba lepsze.
na orku jeszcze nie wiem, beast na pomidory jest syty + atrybut dużego łaa nie działą na pomidory, a atrybut beasta działa na rydwany.

martwi mnie tylko, że nie kumam mety. nastawiałem się na monstery - trafiłem na morze oddziałów.
przyjdę zabijać oddziały a zalecą mnie jakieś s...rwole.

Qc, jesteś przeciwieństwem takiego Kalafiora, który zdaje się nie kumać a robi wyniki. i nie mów, że na DMP dostawałem dobre paringi :D Ty jesteś takim bardziej klimaciarzem - modelarzem :D
Ostatnio zmieniony 11 sty 2016, o 01:14 przez paulinka17, łącznie zmieniany 1 raz.

ślivek
Kretozord
Posty: 1690

Post autor: ślivek »

Kiedy w Ciebie rzucałem kamieniami? Ja tylko uważam, że za bardzo zatwardziały jesteś w przekonaniach. Nie czepiałem się Ciebie nijak nigdzie ad personam. Uważam, że zmienianie armii często nie mówi nic złego a nawet dużo dobrego bo daje większy pogląd na metę jako całokształt. Nie zrozumieliśmy się tutaj ;)
Nie twierdziłem nigdzie, że nie jesteś ograny. Po prostu wyglądało mi na to, że zrezygnowałeś z Orków już całkiem. Jeśli wrócisz jak się ustabilizuje poziom bardziej i wyjdzie 1.0 to super. Jak zmieniłeś system i nie wracasz to co mam napisać o Tobie w momencie kiedy wypisuję graczy którzy byli zainteresowani orkami w 9th age? Że Cię nie ma już bo się zniechęciłeś. Tylko tyle napisałem.

Może jestem za bardzo idealistą do tej roli - nigdy nie twierdziłem, że się nadaję najlepiej. Dla mnie po prostu to jak oni piszą książki to nie jest tak jak się to powinno robić. Wciąż liczę, że Rules Team się wywiąże i przywróci balans w mocy. Sam się obrażę jak poziom zostanie olany i będą na siłę przekonywać, że tak ma być i, że jest sprawiedliwie.
Tak, słyszałem już i sam podzielam pogląd, że obecnie O&G to jedna ze słabszych armii w 9th Age. Dlatego też irytowało mnie, że jest tak rzadko grana na turniejach bo nie było jak tego pokazać. Co więcej jak teraz wyszło, że jednak RT będzie aktywnie ignorować wyniki turniejów do kwietnia raczej to tym bardziej się zrobiło nieciekawie. Wciąż jednak czekam i robię swoje bo do tego się zobowiązałem także przed wami.

Co do Twoich rad dot. grywalności - po części się zgadzam a po części nie. Tym to można ładnie podsumować.

Co do komentarzy czy book fatalny czy nie - proszę dodawaj w takich momentach coś więcej bo book jest naprawdę ok imho pod kątem wewnętrznego zbalansowania a zewnętrznie słaby.

@paulinka ninja
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Paulinka, uwielbiam zachowywać się jak 7 latek (taki moj urok) wiec zapytalbym o nasze wzajemne wyniki - ja narazie jednego lokala tym slabym bookiem rozjechalem :D

A co do walca goblinów - to juz NIE dziala. Bo nie wypychasz woundow herosami - wszystko wali w gobliny niewazne jaki wall sobie ustawisz w 1 szeregu (chyba ze to zmienili az tak nie obserwuje)

Do kwietnia (DMP) gram w 40k - ale 1.0 finisz ma byc podobno w maju ,wiec do tego czasu nie ma co grac, bo zmiany są za duże... :P

A paulinka pisal ze jestem glupi i klimaciarz o! A sam dostaje wciry od lothara grajac OP squigami! (zdradze - sa za miekkie zeby dzialac i za malo robia. srsly trolle lepsze :D mimo ze w chuj drogie to dalej vomit jest dobry w mecie).

Ja wygralem lokal i odszedlem slivek, niepokonany (bo nie gram z WE i dochem :D).
A hejta na gre zlapalem po glowce. Paulinka moze psiac co chce - klocek napadziorow w core z 5++ robil roznice na planszy, tak jak robia ja blodleterzy (chryste taki core miec w armi...). I sorry ale ianczej niz dojebaniem orkow tego nie nazwę. Zwlaszcza gdy kloce goblinow juz nie dzialaja, bo wszystlo leci w RnF.

A book nie jest zbalansowany. BO nie grają - trolle dalej sa najlepsze w specach (tak paulinka kmini squigi i mu nawet kibicuje bo mam 60 metali, ale MOIM zdaniem ten unit nie ma prawa bytu, bo wszyscy maja takie same klocki, tylko zbuffowane lepsza magia = w opor lepsze. i czasem tansze [vide spearmeni, tansi, lepsi i w core do tgo, a to tylko przecietne podobno imperium]). W specialach dobre sa balsity, ale juz np drozsze rydwany - no so much. Dla mnie special to dwa wybory - trolle, balisty. squigi z potencjalem

Rare - wszystko niby OK, ale Avatar drogi, dosc wolny i zajmuje slot BSB jezeli ma warda. No i nade wszystko - do mety 2 x DD i 2 x klopa to msut have, zaden rare sobie nie radzi ze spamem herosow. Wiec rare to jeden wybor - maszynki

Core - bryndza. Poza pajeczym fastem nie ma tu nic co byloby choc porownywalne do innych bookow. W skrocie - wewnetrzne zbalansowanie, bo wszystko jest tak samo slabe? ok mze to sukces :) ale nawet tu zwykle gobliny upadajo, inne orki niz savage tez. o z plusem

Hero - tu taj przy malych herosach naprawde ciekawie, duzo kombinacji. Niestety - nie ma nic wyjatkowego w itemach, a inne armie (tak, musisz na nie aptrzec, wewnetrzny balans to jest drugorzedny cel, bo co to da jak wszystko tak samo biedne :P). W sumie poza srednimi pajakami 2+ reroll i 2+4+ nie mozna znaleźć nic do rywalizacji. Tak, maly goblinek na wilku z 2+ jest ciekawy paulinka, czaje baze. Ale to smaczek. Klepaczy mamy kilka klas slabszych

Wiec w sumie p oprostu bardzo slaby book, granie nim to masochizm, najlepszy kozak z wynikami niezaleznie od paringow Paulinka konczy 1 od konca przegrywajac z ogrami (podobno tez toptier book) Lothara. Jak to o czymś nie swiadczy, to nie wiem co swiadczy :D

Ale na szczescie moze GW wyda 9 edycje, a to znaczy ze wroci stary dobry porzadny book z 8ed :) [kto by pomyslal ze 9th zrobi cos takiego, ze tak dobrze wypowiem sie o staruszku z 8 :D]
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

core mamy zajebiste. mówię to z całą odpowiedzialnością. NG grają, dzikusy grają, fasty oba bardzo dobre (nie wystawię bo oszczędzam 5 pkt biorąc hero odginaczkę), kawa doszła - jeszcze nie testowałem, zwykłe z dzidami też są do rozważenia...

rare to gówno niestety. idol zabiera jeden z dwóch sztandarów cennych jak złoto, jego boosty działają w jego szarży gdzie ma 3 ataki i się łamie, maszynki drogie...

speciale są słabe... trolle są za drogie, pomidory za miękkie, wózki goblińskie podrożały o 10%, black orki za wolne...

bohaterowie są ok. WoCh wystawia bohatera z 1+, 4++, przerzut woundów w kolesia i słomka. możemy identycznego na dziku wystawić zamiast dysku:
- ok, nie ma Fly(9) tylko kawalerię 7Mv
- ma chopę (7 zamiast 6 siły robi różnicę)
- krzyczy Łaaa z +1A
- nie dostaje mocniej z Ordnance
- jest tańszy
Hero gobliny mają wszystkie potencjał, ale tak jak kilka razy pisałem, średni pająk mnie nie przekonuje. Tak czy inaczej są OK.

magia jest OK - Light jest tylko gięty.

Przedmioty są dramatycznie słabe. Nawet te 4, które ślivek wymienia są bardzo sytuacyjne. Dwa z nich to sztandary, których ta armia ma dwa, a w RB są inne superowe (veteran + BSB), więc mam wybór między 5+ WSv na strzelanie albo potrójny marsz, albo muszę wystawic spider gobliny piesze, żeby dostać poison zamiast np. +1Ld.

Podsumowując: core mocne. w rare chciałbym wybierać frykasy jak z bombonierki, a w ogóle tam nie zaglądam, speciale powinny konkurować z herosami i rare'ami a są gorsze od core'ów, hero są moim zdaniem ok, choć magowie goblińscy powinni być tańsi bo nie dają lidery ani nie są w stanie niczego przeżyć.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

No w core się nie zgodzę, ale co kto lubi. A grać to mogą Ci nawet hoppersi chodzi o to żeby wygrać :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Ostatnio omija mnie granie i ba, nawet nie robiłem rozpisek.
Dlatego wasza dyskusja Ślivek,P17,Qc bardzo mi się podoba. Zawsze to jakieś info o mecie i innych AB. :)
Odnośnie pomidorów to też uważam że są superowe. Miękkie ale szybkie i z swiftridem. Dodatkowo In4 też im pomaga.
Gigantami chciałbym grać ale ciągle mnie nie przekonywują.

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 385

Post autor: ninjaska »

A co sadzic o Dzikicy w Core? Wydaje sie wspaniala. Moze dowiezc Herszta do walki, przejac za niego zioniecie i to wszystko za eleganckie 18pkt.
I zdaje sie, ze na forum 9th edycji zachwycaja sie IronOrkami. Z potrojnym marszem jest szansa dopchac ich do walki.
Obrazek

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

Kawaleria na dzikach w Core to bardzo fajna opcja. Przydałby się tam veteran standard na niej tylko - moim zdaniem niedopatrzenie, skoro gobliny mogą mieć szmatę.

Łatwo złożyć dobrych herosów na dzikach, wilkach i pająkach, co daje dobre kombo.

IronOrki są OK. Są bardziej uniwersalne od pomidorów:
- mają muzyka
- szmatę magiczną (potrójny marsz najlepszy, ale flaming do rozważenia)
- mogą mieć extra ataki, dwuraki z S7(!), albo ASv 3+ i trzymać coś dłużej
- mają 8 Ld, więc można je trzymać dalej od generała
Są świetne na drużynówki, gdzie nie trzeba wygrywać wszystkiego wysoko.

ślivek
Kretozord
Posty: 1690

Post autor: ślivek »

brak veteran standardu to jak najbardziej zwykłe niedopatrzenie - dostaliśmy pozwolenie na wprowadzenie tych zmian na chwilę przed releasem i zwyczajnie zapomnieliśmy (chcieliśmy to dodać!) a na sprawdzenie czasu nie było już.

Chcemy też umożliwić wymianę fast cavalry na możliwość wzięcia veterans banner na goblin ridersach. Zobaczymy co RT powie ;)
Obrazek

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

Sprawdzałem defens. Raczej nie mój styl, ale można złożyć coś takiego:

Prezes Mag 4lvl duże łaa, scroll, MR3
BSB puszka, flame albo ironclad icon (5+WSv na shooting)
3*mały mag, pocisk
2*kowboj odginaczka

3x10 kusz
ok 50 forest goblinów, fcg posion
2xfast

3x wozek goblinski
35 IronOrków, dyscyplina
czuka

2 lobby
2 git launchery

Fajny jest ten oddział łuków z poisonem: tylko ok 215 pkt. Można go rozważać zawsze, gdy nie chce się przekroczyć Core ponad 600, a pierwszy oddział kosztuje pod 400 punktów. Zabiera Veteran sztandar, ale to sensowna opcja.
Podobnie z 10tką kusz. Jak macie jeden oddział w Core, dwa fasty i nie wiecie co zrobić z 90 punktami do koniecznych 600 to warto sprawdzić. Pierwsza dziesiątka wychodzi niedrogo.

Przydałoby się kilka czarów z shadowa, ale na to już nie starcza punktów, bo trzeba jechać po maszyny wroga (kowboje) i odginać na potęgę (kowboje, fasty).

IronOrki powinny mieć chyba flame. Rozumowanie jest trochę nie wprost, ale jest większy dostęp do plate armour i ludzie nie biorą armour of destiny, tylko WSv 4+ z amuletu... a jest tylko jeden amulet, więc regena też jest popularna...

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

Takim czymś ETC Fin zajął 3 miejsce na 16. Połowa graczy to byłą ich ekipa ETC.

O&G:
Orc Aporcalypse axe 2+as
Shaman Big Green
BSB distracting armour +1ld
Goblin Warboss Crown of Cavern King
60 CG 3 Mad Gits, nets, spear&shield
60 FG poisonbanner
32 Ironorcs PA Striderbanner
1 x goblin chariot
2 grotlings
1 x stonetroll
2 x splatterer
2 x git launchaer

Ciekawe, że użył snotów, na których ja tu psy wieszam od miesiąca.

ODPOWIEDZ