Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: Caledor19 »

zastanawiam sie czy w ogole jest sens takiej magii

HS da mi te 3 kostki ale probujac wciskac miasme to juz tylko z 3 kostek zeby jakos wyciagac dispel scrolla, ale jezel w kluczowym kombacie bede mial przykladowo 12 kostek do 6 dispella to robi sie juz nie ciekawie( zakladajac ze przeciwnik nie zuzyl wczesniej DS)
Warhammer to nie jest sport

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

w shadole nie tylko fajne są miazmy, więc chodzi o to by mieć odpowiedź i kontry na inne jednostki, obniżanie T czy brzytwa, obniżanie S, to świetne czary, pita z miazmą, i szkoda mając HS i taki potencjał w magii za 105 nie wzmocnić go jeszcze bardziej, nie wielki koszt

borze grając wyciągniesz DS wcześniej mając pitę

i zwiększasz obronę magiczna

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

jaka jest szansa ze bede mial pitke na 2 malych magach?

mam grac taktyka na pitke liczac na kosci?
Warhammer to nie jest sport

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

jak bedziesz mial 3x2 to masz szanse

bestie maja najmocniejsz amagie na euro combujaca sie z CC - nie brac tego to grzech ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

siedze i sie bawie z AB, wydaje mi sie ze ta rozpiska ma potencjal, duzo odginaczek, sporo bestigorow, minotaury, spoko magia, mysle ze dala by chyba rade

Unnamed2650 Pts - Beastmen Army

1 Doombull @ 333.0 Pts
General; Frenzy; Heavy Armour; Shield
Sword of Swift Slaying [25.0]
Dawnstone [25.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Gnarled Hide [15.0]

1 Gorebull @ 248.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]

1 Bray Shaman @ 125.0 Pts Lore of Shadow
Magic Level 1; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]

1 Bray Shaman @ 100.0 Pts Lore of shadow
Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]

1 Bray Shaman @ 115.0 Pts Lore of Shadow
Magic Level 1; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]

37 Bestigor Herd @ 501.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]

1 Gouge-horn @ [12.0] Pts

6 Minotaurs @ 384.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Standard; Musician

5 Harpies @ 55.0 Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts

45 Gor Herd @ 393.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

1 Foe-Render @ [10.0] Pts

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts


1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

Models in Army: 125


Total Army Cost: 2644.0
Warhammer to nie jest sport

Awatar użytkownika
d00mdiver
Wałkarz
Posty: 78
Lokalizacja: Ostrów Wlkp

Post autor: d00mdiver »

Z własnego doświadczenia wiem, że bez 4 levelowego maga nie masz szans z nikim kto go ma czyli 99% społeczeństwa grającego na turniejach :) Według mnie trzech 1-wszo levelowych magów to dupna magia a nie spoko :)

Niestety takie czasy że każdy kto gra w battla chce grać skutecznie, więc ma przegiętą magię.
U beastmenów nie masz nic co mogłoby zagrozić przeciwnikowi w pierwszych dwóch jakże ważnych turach (oprócz magii której w tej rozpisce brak) (pomijam niegrywalne cygory) tylko idziesz i zbierasz ostrzał i jesteś czarowany. Magia to twoja jedyna alternatywa na te własnie tury i niestety taka jest prawda ale jak chcesz grać skutecznie to musisz mieć silną magię żeby też mieć jakiś ostrzał (pociski itd) oraz jakże ważną antymagię.

Pograsz trochę na minosach to sam się przekonasz że są fajne, ale miękkie i schodzą od zwykłych łuków, ponad to za ich cenę masz hordę bestigorów :)

Ja gram na czymś takim:

grat bray shaman 4lvl beast
fences blades, fetysz, wsv 4+
great bray shaman 4lvl death
staff of darkoth
wargor bsb
wsv 4+ sv5+
bray shaman 1lvl shadow
herdstone
bray shaman 1lvl shadow
scroll

4x5 ungor raiders
19 gory fcg
10 gory ahw
4x tuskgor charriots
2x 34 bestigory fcg (standard of discipline)
2x razorgor
2x harpie (jedne w scoucie)
2800

jest silna magia, jest antymagia, jest sporo smieci, odginaczek, 3 oddzialy w ambuszu, i 2 silne kloce wsparte rydwanami,

a tak w ogole na format 2400 euro chyba znów odjęli dodatkowe 50 pkt?

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

oj nie wiem nie patrzylem co z tym euro. Na euro poki co moja rozpiska jest to

Unnamed2650 Pts - Beastmen Army

1 Great Bray-Shaman @ 320.0 Pts
General; Magic Level 4; Braystaff
Hagtree Fetish [20.0]
Potion of Toughness [20.0]
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Great Bray-Shaman @ 335.0 Pts
Magic Level 4; Braystaff
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Strength [20.0]

1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Magic Level 1; Braystaff
Feedback Scroll [50.0]

1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]

1 Wargor @ 164.0 Pts
Light Armour; Shield; Battle Standard
Herdstone Shard [50.0]

44 Gor Herd @ 385.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

1 Foe-Render @ [10.0] Pts

21 Bestigor Herd @ 309.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]

1 Gouge-horn @ [12.0] Pts

32 Bestigor Herd @ 441.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

1 Gouge-horn @ [12.0] Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts

Models in Army: 134


Total Army Cost: 2649.0

ale brak mi jeszcze ogrania na euro i jak narazie to baty same zbieram^^
Warhammer to nie jest sport

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Panowie próbowaliście kiedyś jako transportu dla byczków używać Raidersów ? Zbierają na klatę 10 ran czyli na 2 tury OK, champion czasem pomaga, manewruje sie tym spoko. LoSira w gorach czy bestigorach i tak nie ma więc bez różnicy, a wychodzi taniej. Jak byku gdzieś wybiegnie to zostaje nam jeszcze odginaczka.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Widzieliście nowego FAQ'a do Bestii? A konkretnie zmiany dla Hagtree Fetish?

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Właśnie przejżałem. Myślałem, jak tu pisałeś, że coś złego z nim zrobili, a to taka pierdoła(prznajmniej dla mnie).
Kto nie czytał: fetish nie działa na Caress of Laniph i Fate of Bjuna z Deatha. Ani na żadne ataki nie oparte na sile.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

To z deathem było jasne ale teraz to tylko rozwiało wątpliwości.
Gorzej z tym Wildem, jak właśnie zacząłem eksperymentować to mi kłody pod nogi.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

chodzi ci o krzyk???
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

chodzi ci o krzyk???
I 2*5d6 hitów z siłą 1 (te drugie 5 z boundspella)

Dargor
Chuck Norris
Posty: 479

Post autor: Dargor »

A ja obstawiałem zapis przez który demisie ranią się na T4 a nie T3 :(

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Dibo raczej chodziło o Traitor Kina in general - obecny wording mówi, że hagtree nie działa na Traitor Kina, bo ten nie ma zdefiniowanej siły. Na Viletide (z przedmiotu czy nie) działa nadal.

BTW - hagtree nie działa teraz również na feedback scrolla (brak siły) i można się kłócić czy działa na rany z miscasta (obecnie zapis mówi tylko o czarach).

Jak dla mnie brak działania na snajperki to całkiem sporo. Zwłaszcza na siłową. Do tej pory pojedyncze rzucenie prawie na pewniaka wyciągało nekromantów itp (minus wordy), a teraz wydajność czaru spadła o 25% (4+ vs 4+ z przerzutem).

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Dla mnie zawsze łączenie Fetysza z deathem było wałkiem, ale nie wracajmy do tego tematu.

W wildzie chodziło mi o Traitor kin. Dmisie, rhinoxy, pegazy itp. atakowały swoich jeźdźców ze swoją S ale na ich T. To było piękne! :twisted: a ponadto można to było rzucać na odziały w CC, i fetysz tu działał. (S5 praktycznie bez sejva :lol2: )
Zmiana dotycząca T robi spoorą różnice.
Nie zgodzę sie z Wokrze - Traitor ma zdefiniowaną sile, jest to siła dosiadanego potwora. Nie może być niezdefiniowana inaczej bo działa obszarowo i swoim działaniem może objąć różne odziały gdzie rumaki mogą mieć różna siłe. (w 12' pegazy z S4 i konie z S3).
Doskonale działało na Hydre która tłukła poganiaczy (z T3 bez regeny) czyli de fakto zabijała ich wszystkich, nie zdane monster reaction i hydra nie będzie groźna do końca gry.

Feedback też jest wałkiem ale Uściślenia Sędziowski mówią inaczej - hehe na władze nie poradze :wink:
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Dibo pisze:Dla mnie zawsze łączenie Fetysza z deathem było wałkiem, ale nie wracajmy do tego tematu.
To już kwestia gustu - mi się podobało :)
Dibo pisze:Nie zgodzę sie z Wokrze - Traitor ma zdefiniowaną sile, jest to siła dosiadanego potwora. Nie może być niezdefiniowana inaczej bo działa obszarowo i swoim działaniem może objąć różne odziały gdzie rumaki mogą mieć różna siłe. (w 12' pegazy z S4 i konie z S3).
U naszych chłopaków dominuje podejście RAW, a opis jest jednak dość precyzyjny - czar musi mieć podaną siłę. Traitor nie ma - mówi, że coś tam atakuje coś tam. Nie mamy metalu, ale np. w sojuszu z WoCh'em też by nie zadziałał na sygnaturkę metalową.
Dibo pisze:Feedback też jest wałkiem ale Uściślenia Sędziowski mówią inaczej - hehe na władze nie poradze :wink:
Myślę, że to tylko do czasu aż się Furion nie dogrzebie tego zapisu... ;)

EDIT: Ad Traitor Kina i Feedback - pomęczyłem Liddera na PM'ce i ten powiedział, że wszystko co rzuca na podręcznikową tabelkę S vs T ma przerzuty, a cała reszta nie. Tak więc Traitor (i podobne), wybuchy z miscastów i wszystkie czary z określoną siłą mają przerzuty, feedback & snajperki z death nie mają.

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Bardzo prosta rozpiska Kózek :twisted: Zastanowić sie tylko muszę nad Szkołami Magii.

1 Great Bray-Shaman @ 330.0 Pts
General; Lore of Shadow/Beast; Magic Level 4; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
Herdstone Shard [50.0]

1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]

1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Beasts/Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]

5 Harpies @ 55.0 Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts

29 Bestigor Herd @ 393.0 Pts
FCG
Standard of Discipline [15.0]

29 Bestigor Herd @ 378.0 Pts
FCG

29 Bestigor Herd @ 378.0 Pts
FCG

50 Gor Herd @ 425.0 Pts
2ndWeapon; FCG

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts


Models in Army: 154

Total Army Cost: 2650.0

Prawda ze nie pokomplikowane? Bestigory idą w wagonikach a nie hordach.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

herdsotne abttery masz bardzo slabe, klocek z dyscyplina mniejszy o dziesiec, a jedne bestigory do 40 ze swiftnessemi jedziesz
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Herdstone mi właściwie nie potrzebny za bardzo, można z niego zrezygnować i coś pokombinować jeszcze.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

ODPOWIEDZ