Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
zastanawiam sie czy w ogole jest sens takiej magii
HS da mi te 3 kostki ale probujac wciskac miasme to juz tylko z 3 kostek zeby jakos wyciagac dispel scrolla, ale jezel w kluczowym kombacie bede mial przykladowo 12 kostek do 6 dispella to robi sie juz nie ciekawie( zakladajac ze przeciwnik nie zuzyl wczesniej DS)
HS da mi te 3 kostki ale probujac wciskac miasme to juz tylko z 3 kostek zeby jakos wyciagac dispel scrolla, ale jezel w kluczowym kombacie bede mial przykladowo 12 kostek do 6 dispella to robi sie juz nie ciekawie( zakladajac ze przeciwnik nie zuzyl wczesniej DS)
Warhammer to nie jest sport
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
w shadole nie tylko fajne są miazmy, więc chodzi o to by mieć odpowiedź i kontry na inne jednostki, obniżanie T czy brzytwa, obniżanie S, to świetne czary, pita z miazmą, i szkoda mając HS i taki potencjał w magii za 105 nie wzmocnić go jeszcze bardziej, nie wielki koszt
borze grając wyciągniesz DS wcześniej mając pitę
i zwiększasz obronę magiczna
borze grając wyciągniesz DS wcześniej mając pitę
i zwiększasz obronę magiczna
jak bedziesz mial 3x2 to masz szanse
bestie maja najmocniejsz amagie na euro combujaca sie z CC - nie brac tego to grzech ; )
bestie maja najmocniejsz amagie na euro combujaca sie z CC - nie brac tego to grzech ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
siedze i sie bawie z AB, wydaje mi sie ze ta rozpiska ma potencjal, duzo odginaczek, sporo bestigorow, minotaury, spoko magia, mysle ze dala by chyba rade
Unnamed2650 Pts - Beastmen Army
1 Doombull @ 333.0 Pts
General; Frenzy; Heavy Armour; Shield
Sword of Swift Slaying [25.0]
Dawnstone [25.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Gnarled Hide [15.0]
1 Gorebull @ 248.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts Lore of Shadow
Magic Level 1; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Bray Shaman @ 100.0 Pts Lore of shadow
Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
1 Bray Shaman @ 115.0 Pts Lore of Shadow
Magic Level 1; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]
37 Bestigor Herd @ 501.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
6 Minotaurs @ 384.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Standard; Musician
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
45 Gor Herd @ 393.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
Models in Army: 125
Total Army Cost: 2644.0
Unnamed2650 Pts - Beastmen Army
1 Doombull @ 333.0 Pts
General; Frenzy; Heavy Armour; Shield
Sword of Swift Slaying [25.0]
Dawnstone [25.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Gnarled Hide [15.0]
1 Gorebull @ 248.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts Lore of Shadow
Magic Level 1; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Bray Shaman @ 100.0 Pts Lore of shadow
Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
1 Bray Shaman @ 115.0 Pts Lore of Shadow
Magic Level 1; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]
37 Bestigor Herd @ 501.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
6 Minotaurs @ 384.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Standard; Musician
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
45 Gor Herd @ 393.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
Models in Army: 125
Total Army Cost: 2644.0
Warhammer to nie jest sport
Z własnego doświadczenia wiem, że bez 4 levelowego maga nie masz szans z nikim kto go ma czyli 99% społeczeństwa grającego na turniejach Według mnie trzech 1-wszo levelowych magów to dupna magia a nie spoko
Niestety takie czasy że każdy kto gra w battla chce grać skutecznie, więc ma przegiętą magię.
U beastmenów nie masz nic co mogłoby zagrozić przeciwnikowi w pierwszych dwóch jakże ważnych turach (oprócz magii której w tej rozpisce brak) (pomijam niegrywalne cygory) tylko idziesz i zbierasz ostrzał i jesteś czarowany. Magia to twoja jedyna alternatywa na te własnie tury i niestety taka jest prawda ale jak chcesz grać skutecznie to musisz mieć silną magię żeby też mieć jakiś ostrzał (pociski itd) oraz jakże ważną antymagię.
Pograsz trochę na minosach to sam się przekonasz że są fajne, ale miękkie i schodzą od zwykłych łuków, ponad to za ich cenę masz hordę bestigorów
Ja gram na czymś takim:
grat bray shaman 4lvl beast
fences blades, fetysz, wsv 4+
great bray shaman 4lvl death
staff of darkoth
wargor bsb
wsv 4+ sv5+
bray shaman 1lvl shadow
herdstone
bray shaman 1lvl shadow
scroll
4x5 ungor raiders
19 gory fcg
10 gory ahw
4x tuskgor charriots
2x 34 bestigory fcg (standard of discipline)
2x razorgor
2x harpie (jedne w scoucie)
2800
jest silna magia, jest antymagia, jest sporo smieci, odginaczek, 3 oddzialy w ambuszu, i 2 silne kloce wsparte rydwanami,
a tak w ogole na format 2400 euro chyba znów odjęli dodatkowe 50 pkt?
Niestety takie czasy że każdy kto gra w battla chce grać skutecznie, więc ma przegiętą magię.
U beastmenów nie masz nic co mogłoby zagrozić przeciwnikowi w pierwszych dwóch jakże ważnych turach (oprócz magii której w tej rozpisce brak) (pomijam niegrywalne cygory) tylko idziesz i zbierasz ostrzał i jesteś czarowany. Magia to twoja jedyna alternatywa na te własnie tury i niestety taka jest prawda ale jak chcesz grać skutecznie to musisz mieć silną magię żeby też mieć jakiś ostrzał (pociski itd) oraz jakże ważną antymagię.
Pograsz trochę na minosach to sam się przekonasz że są fajne, ale miękkie i schodzą od zwykłych łuków, ponad to za ich cenę masz hordę bestigorów
Ja gram na czymś takim:
grat bray shaman 4lvl beast
fences blades, fetysz, wsv 4+
great bray shaman 4lvl death
staff of darkoth
wargor bsb
wsv 4+ sv5+
bray shaman 1lvl shadow
herdstone
bray shaman 1lvl shadow
scroll
4x5 ungor raiders
19 gory fcg
10 gory ahw
4x tuskgor charriots
2x 34 bestigory fcg (standard of discipline)
2x razorgor
2x harpie (jedne w scoucie)
2800
jest silna magia, jest antymagia, jest sporo smieci, odginaczek, 3 oddzialy w ambuszu, i 2 silne kloce wsparte rydwanami,
a tak w ogole na format 2400 euro chyba znów odjęli dodatkowe 50 pkt?
oj nie wiem nie patrzylem co z tym euro. Na euro poki co moja rozpiska jest to
Unnamed2650 Pts - Beastmen Army
1 Great Bray-Shaman @ 320.0 Pts
General; Magic Level 4; Braystaff
Hagtree Fetish [20.0]
Potion of Toughness [20.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Great Bray-Shaman @ 335.0 Pts
Magic Level 4; Braystaff
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Magic Level 1; Braystaff
Feedback Scroll [50.0]
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Wargor @ 164.0 Pts
Light Armour; Shield; Battle Standard
Herdstone Shard [50.0]
44 Gor Herd @ 385.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
21 Bestigor Herd @ 309.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
32 Bestigor Herd @ 441.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
Models in Army: 134
Total Army Cost: 2649.0
ale brak mi jeszcze ogrania na euro i jak narazie to baty same zbieram^^
Unnamed2650 Pts - Beastmen Army
1 Great Bray-Shaman @ 320.0 Pts
General; Magic Level 4; Braystaff
Hagtree Fetish [20.0]
Potion of Toughness [20.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Great Bray-Shaman @ 335.0 Pts
Magic Level 4; Braystaff
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Magic Level 1; Braystaff
Feedback Scroll [50.0]
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Wargor @ 164.0 Pts
Light Armour; Shield; Battle Standard
Herdstone Shard [50.0]
44 Gor Herd @ 385.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
21 Bestigor Herd @ 309.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
32 Bestigor Herd @ 441.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
Models in Army: 134
Total Army Cost: 2649.0
ale brak mi jeszcze ogrania na euro i jak narazie to baty same zbieram^^
Warhammer to nie jest sport
Panowie próbowaliście kiedyś jako transportu dla byczków używać Raidersów ? Zbierają na klatę 10 ran czyli na 2 tury OK, champion czasem pomaga, manewruje sie tym spoko. LoSira w gorach czy bestigorach i tak nie ma więc bez różnicy, a wychodzi taniej. Jak byku gdzieś wybiegnie to zostaje nam jeszcze odginaczka.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Właśnie przejżałem. Myślałem, jak tu pisałeś, że coś złego z nim zrobili, a to taka pierdoła(prznajmniej dla mnie).
Kto nie czytał: fetish nie działa na Caress of Laniph i Fate of Bjuna z Deatha. Ani na żadne ataki nie oparte na sile.
Kto nie czytał: fetish nie działa na Caress of Laniph i Fate of Bjuna z Deatha. Ani na żadne ataki nie oparte na sile.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .
Dibo raczej chodziło o Traitor Kina in general - obecny wording mówi, że hagtree nie działa na Traitor Kina, bo ten nie ma zdefiniowanej siły. Na Viletide (z przedmiotu czy nie) działa nadal.
BTW - hagtree nie działa teraz również na feedback scrolla (brak siły) i można się kłócić czy działa na rany z miscasta (obecnie zapis mówi tylko o czarach).
Jak dla mnie brak działania na snajperki to całkiem sporo. Zwłaszcza na siłową. Do tej pory pojedyncze rzucenie prawie na pewniaka wyciągało nekromantów itp (minus wordy), a teraz wydajność czaru spadła o 25% (4+ vs 4+ z przerzutem).
BTW - hagtree nie działa teraz również na feedback scrolla (brak siły) i można się kłócić czy działa na rany z miscasta (obecnie zapis mówi tylko o czarach).
Jak dla mnie brak działania na snajperki to całkiem sporo. Zwłaszcza na siłową. Do tej pory pojedyncze rzucenie prawie na pewniaka wyciągało nekromantów itp (minus wordy), a teraz wydajność czaru spadła o 25% (4+ vs 4+ z przerzutem).
Dla mnie zawsze łączenie Fetysza z deathem było wałkiem, ale nie wracajmy do tego tematu.
W wildzie chodziło mi o Traitor kin. Dmisie, rhinoxy, pegazy itp. atakowały swoich jeźdźców ze swoją S ale na ich T. To było piękne! a ponadto można to było rzucać na odziały w CC, i fetysz tu działał. (S5 praktycznie bez sejva )
Zmiana dotycząca T robi spoorą różnice.
Nie zgodzę sie z Wokrze - Traitor ma zdefiniowaną sile, jest to siła dosiadanego potwora. Nie może być niezdefiniowana inaczej bo działa obszarowo i swoim działaniem może objąć różne odziały gdzie rumaki mogą mieć różna siłe. (w 12' pegazy z S4 i konie z S3).
Doskonale działało na Hydre która tłukła poganiaczy (z T3 bez regeny) czyli de fakto zabijała ich wszystkich, nie zdane monster reaction i hydra nie będzie groźna do końca gry.
Feedback też jest wałkiem ale Uściślenia Sędziowski mówią inaczej - hehe na władze nie poradze
W wildzie chodziło mi o Traitor kin. Dmisie, rhinoxy, pegazy itp. atakowały swoich jeźdźców ze swoją S ale na ich T. To było piękne! a ponadto można to było rzucać na odziały w CC, i fetysz tu działał. (S5 praktycznie bez sejva )
Zmiana dotycząca T robi spoorą różnice.
Nie zgodzę sie z Wokrze - Traitor ma zdefiniowaną sile, jest to siła dosiadanego potwora. Nie może być niezdefiniowana inaczej bo działa obszarowo i swoim działaniem może objąć różne odziały gdzie rumaki mogą mieć różna siłe. (w 12' pegazy z S4 i konie z S3).
Doskonale działało na Hydre która tłukła poganiaczy (z T3 bez regeny) czyli de fakto zabijała ich wszystkich, nie zdane monster reaction i hydra nie będzie groźna do końca gry.
Feedback też jest wałkiem ale Uściślenia Sędziowski mówią inaczej - hehe na władze nie poradze
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
To już kwestia gustu - mi się podobałoDibo pisze:Dla mnie zawsze łączenie Fetysza z deathem było wałkiem, ale nie wracajmy do tego tematu.
U naszych chłopaków dominuje podejście RAW, a opis jest jednak dość precyzyjny - czar musi mieć podaną siłę. Traitor nie ma - mówi, że coś tam atakuje coś tam. Nie mamy metalu, ale np. w sojuszu z WoCh'em też by nie zadziałał na sygnaturkę metalową.Dibo pisze:Nie zgodzę sie z Wokrze - Traitor ma zdefiniowaną sile, jest to siła dosiadanego potwora. Nie może być niezdefiniowana inaczej bo działa obszarowo i swoim działaniem może objąć różne odziały gdzie rumaki mogą mieć różna siłe. (w 12' pegazy z S4 i konie z S3).
Myślę, że to tylko do czasu aż się Furion nie dogrzebie tego zapisu...Dibo pisze:Feedback też jest wałkiem ale Uściślenia Sędziowski mówią inaczej - hehe na władze nie poradze
EDIT: Ad Traitor Kina i Feedback - pomęczyłem Liddera na PM'ce i ten powiedział, że wszystko co rzuca na podręcznikową tabelkę S vs T ma przerzuty, a cała reszta nie. Tak więc Traitor (i podobne), wybuchy z miscastów i wszystkie czary z określoną siłą mają przerzuty, feedback & snajperki z death nie mają.
Bardzo prosta rozpiska Kózek Zastanowić sie tylko muszę nad Szkołami Magii.
1 Great Bray-Shaman @ 330.0 Pts
General; Lore of Shadow/Beast; Magic Level 4; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
Herdstone Shard [50.0]
1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]
1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Beasts/Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
29 Bestigor Herd @ 393.0 Pts
FCG
Standard of Discipline [15.0]
29 Bestigor Herd @ 378.0 Pts
FCG
29 Bestigor Herd @ 378.0 Pts
FCG
50 Gor Herd @ 425.0 Pts
2ndWeapon; FCG
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
Models in Army: 154
Total Army Cost: 2650.0
Prawda ze nie pokomplikowane? Bestigory idą w wagonikach a nie hordach.
1 Great Bray-Shaman @ 330.0 Pts
General; Lore of Shadow/Beast; Magic Level 4; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
Herdstone Shard [50.0]
1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]
1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Beasts/Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
29 Bestigor Herd @ 393.0 Pts
FCG
Standard of Discipline [15.0]
29 Bestigor Herd @ 378.0 Pts
FCG
29 Bestigor Herd @ 378.0 Pts
FCG
50 Gor Herd @ 425.0 Pts
2ndWeapon; FCG
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
Models in Army: 154
Total Army Cost: 2650.0
Prawda ze nie pokomplikowane? Bestigory idą w wagonikach a nie hordach.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
herdsotne abttery masz bardzo slabe, klocek z dyscyplina mniejszy o dziesiec, a jedne bestigory do 40 ze swiftnessemi jedziesz
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"