8 edycja- pytania

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Khuman »

jak szaman bestii rzuca czar który daje niezwłoczne wykonanie BW o S3 noSV, więc gdy ktoś który wykonuje to zionięcie jest w CC to używa 2d6 hit czy wzornik zionięcia?

Awatar użytkownika
Manco
Mudżahedin
Posty: 261
Lokalizacja: Siemianowice Sl

Post autor: Manco »

errata dotyczaca HE

"Halabarda. Wszystkie ataki Ostrza Feniksa zaliczają się Płonących Ataków. Dodatkowo, podlega
zasadzie Wielokrotne Zranienie (K3)."

moje pytanie:

czy to dziala na kazdego czy tylko na jednostki podatne na plonace ataki

np: gram DE i moj bohater zostaje trafiony dostaje obrazenia normalnie 1 czy k3
Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie. A skurwysyny będą zawsze.

Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

K3 w kazdego. W łatwopalne cele jeszcze x2 :mrgreen: .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Manco pisze:errata dotyczaca HE

"Halabarda. Wszystkie ataki Ostrza Feniksa zaliczają się Płonących Ataków. Dodatkowo, podlega
zasadzie Wielokrotne Zranienie (K3)."
mam propozycje może dajmy graczom HE autowina bo te FQ do nich generalnie nie wiele mniej dają... no może nie 20 / 0 ale 15 / 0 jak by grali z beyem

przepraszam za off topa ale jak czytam te busty do HE to aż przypomina się paladyn do WoW'a co pach go przycinają ale jakoś co pach jest lepszy od innych o jakieś 75% ( nie wiem jak teraz bo grałem tylko do 80lvl i kilka przecznic rajdów zaliczyłem )

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

@Khumanor, ta errata nie dość że jest do spec-herosa, to brzmiała tak samo w 7 edycji :)
Żaden nowy boost.
Obrazek

Awatar użytkownika
Manco
Mudżahedin
Posty: 261
Lokalizacja: Siemianowice Sl

Post autor: Manco »

Parowanie daje magiczna ochrone na 6+ to moje pytanko brzmi czy jesli sa spelnione wszystkie warunki zeby skozystac z parowania czy ta magiczna ochrona sie sumuje z inna magiczna ochrona uzyskana w inny sposob np od przedmiotu
Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie. A skurwysyny będą zawsze.

Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Asassello pisze:@Khumanor, ta errata nie dość że jest do spec-herosa, to brzmiała tak samo w 7 edycji :)
Żaden nowy boost.
myślałem że te Ostrza Feniksa mają PG... nie zostało to sprecyzowane...

uff... a już myślałem że to jakieś tragedia się dzieje serio

sorka za offtopa
Manco pisze:Parowanie daje magiczna ochrone na 6+ to moje pytanko brzmi czy jesli sa spelnione wszystkie warunki zeby skozystac z parowania czy ta magiczna ochrona sie sumuje z inna magiczna ochrona uzyskana w inny sposob np od przedmiotu
tylko z markia tezzncha można tego wardsave podnieść ( na 5+ ), jeśli masz inne wardsave wybierasz najwyższy

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Ward z MR też się sumuje :) .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Kozioł
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Kozioł »

Ale nie z parry

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Manco pisze:Parowanie daje magiczna ochrone na 6+ to moje pytanko brzmi czy jesli sa spelnione wszystkie warunki zeby skozystac z parowania czy ta magiczna ochrona sie sumuje z inna magiczna ochrona uzyskana w inny sposob np od przedmiotu
Parry save (ward od tarczy) nie sumuje się z innymi ward savemi ani magic resistance ("magiczne ochrony").

Wyjątkiem jest tylko mark (znamię) tzeencha.
Obrazek

EmpGeX
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 190

Post autor: EmpGeX »

Dość zamotany #6 czar Lore of Death

Mam pytania do tego, część odpowiedzi znalazłem, ale są porozrzucane, a łatwiej coś w jednym miejscu uściślić.

I Działanie:
1. Kładę template przed magiem. Mały za koszt czaru 15+, Duży za 25+
2. Wybieram kierunek w którym ma iść i rzucam kostką artyleryjską
3. Template porusza się w wybranym kierunku o 3x wynik z kości
4. Każdy model "rozjechany", przykryty, ogólnie dotknięty przez szablon zdaje test inicjatywy.
5. Modele niezdające testu spadają
6. Template pozostaje w grze, jeśli zakończył ruch w oddziale to ląduje 1" za nim.
7. W każdej kolejnej turze template porusza się w losowym kierunku o pojedynczą wartość z kości artyleryjskiej. Misfire w kolejnych turach kończy czar.

II Misfire
1. Stawiam Template na magu i rzucam D6 i kością ze strzałkami.
2. Template porusza się w wylosowanym kierunku i na wylosowaną odległość i niszczy część naszego oddziału.
NIE liczą się już modele dotknięte przez wzornik wskutek "dodatkowego" ruchu wykonywanego po to, by umieścić wzornik cal za oddziałem.
Do dispelowania słoneczka pozostającego w grze wystarczy wyrzucić 15+, niezależnie czy to tańsza czy droższa wersja.

look out działa normalnie. Nie zadziała tylko na maga, który rzucał czar w przypadku misfire.

Pytania:
1. Czy po misfire w czasie rzucania czar nadal pozostaje w grze? Jeśli tak to jako rzucający mogę go wyłączyć ?
2. Jak wybieram kierunek, to mogę wybrać taki, że tamplate trafi, zahaczy na jednostki będące w CC ? Nigdzie nie natknąłem się na nic co zabraniałoby tego, bo nie celuję w konkretny oddział tylko po prostu wybieram kierunek.
Ostatnio zmieniony 29 lis 2010, o 21:19 przez EmpGeX, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

ad1. tak pozostaje. tak możesz go zakończyć.
ad2. tak, możesz wybrać dowolny kierunek - nawet jeśli ma wpaść w CC.

i jeszcze jedna mała uwaga do I.4 i I.5 - zamiast "jednostka" lepiej używać słowa "model" - jest bardziej precyzyjne.
Obrazek

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

ja mam pewne pytanie- a mianowicie czy na ciosy zadawane przez magiczne ataki np demonów dodaje się ward z magic resistnce??

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Nie.Magic Resistance daje bonus do warda tylko przeciwko obrażeniom zadawanym przez czary.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

pytam się po według wordingu jest by magic a nie by spells

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Czyli potworki w "mosnter and handlers" i mounstrualnej kawie biją z jednego czy z dwóch szeregów
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

likaon pisze:Czyli potworki w "mosnter and handlers" i mounstrualnej kawie biją z jednego czy z dwóch szeregów
nie bija z drugiego szeregu, mogą natomiast wyprowadzać supporting attacks tak jak opisano w RB przy tego typu jednostkach (MC) :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Szczur22
Oszukista
Posty: 821
Lokalizacja: "Red Scorpion" Pszczyna

Post autor: Szczur22 »

Jest taka sytuacja- model na dość sporej podstawce (Hellcannonw tym przypadku) robi swój random movement. Problem w tym że z boku, cal od stoi wroga jednostka, a sam Hellcannon stoi w rogu stołu, o cal od obu krawędzi. Czy w takim wypadku obraca się o tyle ile pozwala miejsce i nie rusza się więcej (bo bedzie dalej od najbliższego przeciwnika?)

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Szczur22 pisze:Jest taka sytuacja- model na dość sporej podstawce (Hellcannonw tym przypadku) robi swój random movement. Problem w tym że z boku, cal od stoi wroga jednostka, a sam Hellcannon stoi w rogu stołu, o cal od obu krawędzi. Czy w takim wypadku obraca się o tyle ile pozwala miejsce i nie rusza się więcej (bo bedzie dalej od najbliższego przeciwnika?)
Było wałkowane kilka stron temu:

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 43#p658743

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

KB zciaga regeneracje ?? (nia mam RB a zalezymi na odpowiedzi)
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Zablokowany