8 edycja- pytania
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Re: 8 edycja- pytania
jak szaman bestii rzuca czar który daje niezwłoczne wykonanie BW o S3 noSV, więc gdy ktoś który wykonuje to zionięcie jest w CC to używa 2d6 hit czy wzornik zionięcia?
errata dotyczaca HE
"Halabarda. Wszystkie ataki Ostrza Feniksa zaliczają się Płonących Ataków. Dodatkowo, podlega
zasadzie Wielokrotne Zranienie (K3)."
moje pytanie:
czy to dziala na kazdego czy tylko na jednostki podatne na plonace ataki
np: gram DE i moj bohater zostaje trafiony dostaje obrazenia normalnie 1 czy k3
"Halabarda. Wszystkie ataki Ostrza Feniksa zaliczają się Płonących Ataków. Dodatkowo, podlega
zasadzie Wielokrotne Zranienie (K3)."
moje pytanie:
czy to dziala na kazdego czy tylko na jednostki podatne na plonace ataki
np: gram DE i moj bohater zostaje trafiony dostaje obrazenia normalnie 1 czy k3
Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie. A skurwysyny będą zawsze.
Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum
Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
K3 w kazdego. W łatwopalne cele jeszcze x2
.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
mam propozycje może dajmy graczom HE autowina bo te FQ do nich generalnie nie wiele mniej dają... no może nie 20 / 0 ale 15 / 0 jak by grali z beyemManco pisze:errata dotyczaca HE
"Halabarda. Wszystkie ataki Ostrza Feniksa zaliczają się Płonących Ataków. Dodatkowo, podlega
zasadzie Wielokrotne Zranienie (K3)."
przepraszam za off topa ale jak czytam te busty do HE to aż przypomina się paladyn do WoW'a co pach go przycinają ale jakoś co pach jest lepszy od innych o jakieś 75% ( nie wiem jak teraz bo grałem tylko do 80lvl i kilka przecznic rajdów zaliczyłem )
@Khumanor, ta errata nie dość że jest do spec-herosa, to brzmiała tak samo w 7 edycji ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Żaden nowy boost.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Żaden nowy boost.
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
Parowanie daje magiczna ochrone na 6+ to moje pytanko brzmi czy jesli sa spelnione wszystkie warunki zeby skozystac z parowania czy ta magiczna ochrona sie sumuje z inna magiczna ochrona uzyskana w inny sposob np od przedmiotu
Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie. A skurwysyny będą zawsze.
Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum
Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
myślałem że te Ostrza Feniksa mają PG... nie zostało to sprecyzowane...Asassello pisze:@Khumanor, ta errata nie dość że jest do spec-herosa, to brzmiała tak samo w 7 edycji
Żaden nowy boost.
uff... a już myślałem że to jakieś tragedia się dzieje serio
sorka za offtopa
tylko z markia tezzncha można tego wardsave podnieść ( na 5+ ), jeśli masz inne wardsave wybierasz najwyższyManco pisze:Parowanie daje magiczna ochrone na 6+ to moje pytanko brzmi czy jesli sa spelnione wszystkie warunki zeby skozystac z parowania czy ta magiczna ochrona sie sumuje z inna magiczna ochrona uzyskana w inny sposob np od przedmiotu
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Ward z MR też się sumuje
.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Parry save (ward od tarczy) nie sumuje się z innymi ward savemi ani magic resistance ("magiczne ochrony").Manco pisze:Parowanie daje magiczna ochrone na 6+ to moje pytanko brzmi czy jesli sa spelnione wszystkie warunki zeby skozystac z parowania czy ta magiczna ochrona sie sumuje z inna magiczna ochrona uzyskana w inny sposob np od przedmiotu
Wyjątkiem jest tylko mark (znamię) tzeencha.
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
Dość zamotany #6 czar Lore of Death
Mam pytania do tego, część odpowiedzi znalazłem, ale są porozrzucane, a łatwiej coś w jednym miejscu uściślić.
I Działanie:
1. Kładę template przed magiem. Mały za koszt czaru 15+, Duży za 25+
2. Wybieram kierunek w którym ma iść i rzucam kostką artyleryjską
3. Template porusza się w wybranym kierunku o 3x wynik z kości
4. Każdy model "rozjechany", przykryty, ogólnie dotknięty przez szablon zdaje test inicjatywy.
5. Modele niezdające testu spadają
6. Template pozostaje w grze, jeśli zakończył ruch w oddziale to ląduje 1" za nim.
7. W każdej kolejnej turze template porusza się w losowym kierunku o pojedynczą wartość z kości artyleryjskiej. Misfire w kolejnych turach kończy czar.
II Misfire
1. Stawiam Template na magu i rzucam D6 i kością ze strzałkami.
2. Template porusza się w wylosowanym kierunku i na wylosowaną odległość i niszczy część naszego oddziału.
look out działa normalnie. Nie zadziała tylko na maga, który rzucał czar w przypadku misfire.
Pytania:
1. Czy po misfire w czasie rzucania czar nadal pozostaje w grze? Jeśli tak to jako rzucający mogę go wyłączyć ?
2. Jak wybieram kierunek, to mogę wybrać taki, że tamplate trafi, zahaczy na jednostki będące w CC ? Nigdzie nie natknąłem się na nic co zabraniałoby tego, bo nie celuję w konkretny oddział tylko po prostu wybieram kierunek.
Mam pytania do tego, część odpowiedzi znalazłem, ale są porozrzucane, a łatwiej coś w jednym miejscu uściślić.
I Działanie:
1. Kładę template przed magiem. Mały za koszt czaru 15+, Duży za 25+
2. Wybieram kierunek w którym ma iść i rzucam kostką artyleryjską
3. Template porusza się w wybranym kierunku o 3x wynik z kości
4. Każdy model "rozjechany", przykryty, ogólnie dotknięty przez szablon zdaje test inicjatywy.
5. Modele niezdające testu spadają
6. Template pozostaje w grze, jeśli zakończył ruch w oddziale to ląduje 1" za nim.
7. W każdej kolejnej turze template porusza się w losowym kierunku o pojedynczą wartość z kości artyleryjskiej. Misfire w kolejnych turach kończy czar.
II Misfire
1. Stawiam Template na magu i rzucam D6 i kością ze strzałkami.
2. Template porusza się w wylosowanym kierunku i na wylosowaną odległość i niszczy część naszego oddziału.
Do dispelowania słoneczka pozostającego w grze wystarczy wyrzucić 15+, niezależnie czy to tańsza czy droższa wersja.NIE liczą się już modele dotknięte przez wzornik wskutek "dodatkowego" ruchu wykonywanego po to, by umieścić wzornik cal za oddziałem.
look out działa normalnie. Nie zadziała tylko na maga, który rzucał czar w przypadku misfire.
Pytania:
1. Czy po misfire w czasie rzucania czar nadal pozostaje w grze? Jeśli tak to jako rzucający mogę go wyłączyć ?
2. Jak wybieram kierunek, to mogę wybrać taki, że tamplate trafi, zahaczy na jednostki będące w CC ? Nigdzie nie natknąłem się na nic co zabraniałoby tego, bo nie celuję w konkretny oddział tylko po prostu wybieram kierunek.
Ostatnio zmieniony 29 lis 2010, o 21:19 przez EmpGeX, łącznie zmieniany 1 raz.
![Obrazek](http://images67.fotosik.pl/668/b54a419c25d55655gen.jpg)
ad1. tak pozostaje. tak możesz go zakończyć.
ad2. tak, możesz wybrać dowolny kierunek - nawet jeśli ma wpaść w CC.
i jeszcze jedna mała uwaga do I.4 i I.5 - zamiast "jednostka" lepiej używać słowa "model" - jest bardziej precyzyjne.
ad2. tak, możesz wybrać dowolny kierunek - nawet jeśli ma wpaść w CC.
i jeszcze jedna mała uwaga do I.4 i I.5 - zamiast "jednostka" lepiej używać słowa "model" - jest bardziej precyzyjne.
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
Czyli potworki w "mosnter and handlers" i mounstrualnej kawie biją z jednego czy z dwóch szeregów
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
nie bija z drugiego szeregu, mogą natomiast wyprowadzać supporting attacks tak jak opisano w RB przy tego typu jednostkach (MC)likaon pisze:Czyli potworki w "mosnter and handlers" i mounstrualnej kawie biją z jednego czy z dwóch szeregów
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
Jest taka sytuacja- model na dość sporej podstawce (Hellcannonw tym przypadku) robi swój random movement. Problem w tym że z boku, cal od stoi wroga jednostka, a sam Hellcannon stoi w rogu stołu, o cal od obu krawędzi. Czy w takim wypadku obraca się o tyle ile pozwala miejsce i nie rusza się więcej (bo bedzie dalej od najbliższego przeciwnika?)
Było wałkowane kilka stron temu:Szczur22 pisze:Jest taka sytuacja- model na dość sporej podstawce (Hellcannonw tym przypadku) robi swój random movement. Problem w tym że z boku, cal od stoi wroga jednostka, a sam Hellcannon stoi w rogu stołu, o cal od obu krawędzi. Czy w takim wypadku obraca się o tyle ile pozwala miejsce i nie rusza się więcej (bo bedzie dalej od najbliższego przeciwnika?)
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 43#p658743