W swojej pierwszej szarży możesz przerzucić wszystkie 1 na trafienie, zranienie i ochronę pancerza.
Oraz raz na grę masz zionięcie z siłą 3 które po zahitowaniu przeciwnika daje mu ASL.
Mógłby mi to ktoś przełożyć na zdrowy chłopski rozum
After successfully casting a spell roll D6. On 2-6 Wizard gains recovers one wound and adds +1 to the total rolled for his next casting or dispell. On a roll of 1 Wizard takes a Str6 hit.
Czy to żer, czy to wróg.
Żelazobrzuchy dadzą radę.
Najpierw pobijemy,
A potem to zjemy.
wyszedł Ci czar. Rzucasz k6. Jeśli kulniesz "1" to dostajesz hit z siłą 6. Jeśli kulniesz "2,3,4,5,6" to twój mag leczy jedną zadaną mu wcześniej ( przed rzuceniem czaru) ranę ( ale nie może leczyć się ponad stan) oraz dodaje +1 do następnego rzutu na dispell lub cast. Proste jak budowa cepa