Poradnik poczatkujacego lizaka
Moderator: Ziemko
Re: Poradnik poczatkujacego lizaka
Reedytowane
To figurki z chyba 5tej edycji, powstały przed wydaniem obecnego boxa plastikowych skinków. Wcześniejsze skinki były przysadziste i tępe z mordki. No i miały 5 palców 
Ale za to miały sześciopaki na brzuchach.Kadzik pisze:Wcześniejsze skinki były przysadziste i tępe z mordki. No i miały 5 palców
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
-
Dark_Lord567
- Plankton
- Posty: 2
Coś w sam raz na początek zabawy z Warhammerem i Lizakami.
http://allegro.pl/warhammer-lustria-pod ... 36327.html
http://allegro.pl/warhammer-lustria-pod ... 36327.html
ha i tu Cię znalazłem:)Dark_Lord567 pisze:Coś w sam raz na początek zabawy z Warhammerem i Lizakami.
http://allegro.pl/warhammer-lustria-pod ... 36327.html
uwaga dla nowicjuszy - kolega nie wspomniał w aukcji że zasady są do starej edycji. Pozdrawiam
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
Nie wpisuj tego w każdym poście, bo to stare zasady a kości to chyba każdy ma.Coś w sam raz na początek zabawy z Warhammerem i Lizakami.
http://allegro.pl/warhammer-lustria-pod ... 36327.html
Dwa pytania:
1. Czy skink na stegadonie może latać ze swym mountem dzięki czarowi steed of shadows?
2. Czy gdy nasz bohater zada rane z Carnosaur Pendant i dostanie frenzy, a później przegra combat i normalnie traciłby frenzy ale skoro nie może go już stracić do końca gry to należy go traktować jako unbreakable?
1. Czy skink na stegadonie może latać ze swym mountem dzięki czarowi steed of shadows?
2. Czy gdy nasz bohater zada rane z Carnosaur Pendant i dostanie frenzy, a później przegra combat i normalnie traciłby frenzy ale skoro nie może go już stracić do końca gry to należy go traktować jako unbreakable?
Tak, bylo to bodajze w faqu albo uscisleniach sedziowskich.
W uściśleniach nic nie znalazłem.
W FAQu natomiast to:
Q. Can Barbed Razordons choose to flee from a second or subsequent
charge after it has used its stand and shoot charge reaction? (p57)
A. No.
EDIT
Q. Can Barbed Razordons choose to flee if charged by an enemy that
is close enough to negate the stand and shoot charge reaction? (p57)
A. Yes.
innymi słową nie mogą uciekać jeżeli mogli zrobić S&S.
W FAQu natomiast to:
Q. Can Barbed Razordons choose to flee from a second or subsequent
charge after it has used its stand and shoot charge reaction? (p57)
A. No.
EDIT
Q. Can Barbed Razordons choose to flee if charged by an enemy that
is close enough to negate the stand and shoot charge reaction? (p57)
A. Yes.
innymi słową nie mogą uciekać jeżeli mogli zrobić S&S.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Co sądzicie o mocy lizaków w tej edycji? jak plasują się względem innych armii?
Z jakimi armiami gra się ciężko i dlaczego?
Po 3 edycjach przerwy myślę czy by się czasami nie przerzucać z lasu do dżungli na turniejach.
Czytając tak pobieżnie lizaki wydają mi się jedną z mocniejszych armii, bardzo niewygodną dla przeciwników.
Comp score, został poluzowany więc i ograniczenia nie są zbyt duże, wiadomo że fajnie byłoby mieć 2 oddziały salek ale demony pewnie chciałyby mieć 2 oddziały flamerów
.
Z jakimi armiami gra się ciężko i dlaczego?
Po 3 edycjach przerwy myślę czy by się czasami nie przerzucać z lasu do dżungli na turniejach.
Czytając tak pobieżnie lizaki wydają mi się jedną z mocniejszych armii, bardzo niewygodną dla przeciwników.
Comp score, został poluzowany więc i ograniczenia nie są zbyt duże, wiadomo że fajnie byłoby mieć 2 oddziały salek ale demony pewnie chciałyby mieć 2 oddziały flamerów
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Sa armia srednia troche silniejsze od WE troche slabsze od Imp.
Imho rozpiske zaczyna sie od wyborze loru na slannie, a potem sie robi ja dalej.
Jak ktos wie jak z tym grac to nie jest to ciezki paring.
Boli nas pitka, ktora jest wszedobylska, bo zabija najwazniejsze rzeczy - engine, slann, saurusy, kroxy.
Ograniczenia na euro cholernie nerfia ta armie, bo 2 najmocniejsze rzeczy - slann + salki sa udupione.
Imho rozpiske zaczyna sie od wyborze loru na slannie, a potem sie robi ja dalej.
Jak ktos wie jak z tym grac to nie jest to ciezki paring.
Boli nas pitka, ktora jest wszedobylska, bo zabija najwazniejsze rzeczy - engine, slann, saurusy, kroxy.
Ograniczenia na euro cholernie nerfia ta armie, bo 2 najmocniejsze rzeczy - slann + salki sa udupione.
Faktycznie lore na Slannie determinuje typ rozpiski.
Co do pitki – jest problemem, szczególnie kiedy shadow jest tak popularny. Trzeba chyba rozpiskę składać tak żeby być na shadow stosunkowo odpornym. No i sama antymagia u lizaków jest bardzo mocna.
Co do ograniczeń – Slann bez nich byłby za mocny – i tak jest to one man army
Co do pitki – jest problemem, szczególnie kiedy shadow jest tak popularny. Trzeba chyba rozpiskę składać tak żeby być na shadow stosunkowo odpornym. No i sama antymagia u lizaków jest bardzo mocna.
Co do ograniczeń – Slann bez nich byłby za mocny – i tak jest to one man army
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Dla mnie zabieranie 6tek powinno kosztowac 1dd - jest to mocna umiejetnosc, ale w momencie, gdy przeciwnik sobie zmierzy to moze ominac to.
Duzo mocniejszy przedmiot WE (przerzucanie dispelow) kosztuje 1 dd.
Gdyby kosztowal 1 dd moznaby wtedy wrzucic cuba lub ds co duzo bardziej wzmocniloby antymagie, a tu mamy klops.
Slann jest one man army, ale nie ma co ukrywac, ze jego stratra = granie na remis (no dobra zalezy w ktorej turze, ale strata w poczatkowych to jest gg)
Nie da sie w tej armii nie bac pity, bo slanna trzeba miec, chociaz jedne saurusy tez, wiec sa juz 2 potencjalnie bardzo dobre cele do pitki.
Sila lizakow z euro compem, a bez niego jest jak niebo i ziemia.
Duzo mocniejszy przedmiot WE (przerzucanie dispelow) kosztuje 1 dd.
Gdyby kosztowal 1 dd moznaby wtedy wrzucic cuba lub ds co duzo bardziej wzmocniloby antymagie, a tu mamy klops.
Slann jest one man army, ale nie ma co ukrywac, ze jego stratra = granie na remis (no dobra zalezy w ktorej turze, ale strata w poczatkowych to jest gg)
Nie da sie w tej armii nie bac pity, bo slanna trzeba miec, chociaz jedne saurusy tez, wiec sa juz 2 potencjalnie bardzo dobre cele do pitki.
Sila lizakow z euro compem, a bez niego jest jak niebo i ziemia.
Jak dla mnie Lizaki są ciągle bardzo silną armią. Co prawda nie powiedziałbym tego na żadnym innym forum, bo jeszcze dojdą jakieś ograniczenia itp.
Armia ma spory potencjał, łączy mocną magię, fajowe strzelanie i mase różnego tałatajstwa jak Stegadony itp. Wariacji na temat rozpiske jest sporo, ale dwie główne to moja i Ziemka. Co do samego slanna, owszem robi grę, ale jest zawodny i pokładanie w nim całej nadzieji nie wychodzi na dobre prawie nikomu, już nie pamiętam kiedy wygralem bitwę przez utafienie, czy cokolwiek.
Czas zastanowić się nad innym Lorem. Co do ciebie Laiku, armia by ci się spodobała, nie jest tak mocna jak na 7 edycji (gdzie jak dla mnie była pod koniec prawdopodobnie najmocniejsza, o czym świadczy min. moje miejsce na Masterze Blasterze, a przyznam się, że nie grałem wtedy porażająco dobrze) Ciągle faknie się nią gra. Tylko trzeba cały czas uważać na wszystko praktycznie.
Czas zastanowić się nad innym Lorem. Co do ciebie Laiku, armia by ci się spodobała, nie jest tak mocna jak na 7 edycji (gdzie jak dla mnie była pod koniec prawdopodobnie najmocniejsza, o czym świadczy min. moje miejsce na Masterze Blasterze, a przyznam się, że nie grałem wtedy porażająco dobrze) Ciągle faknie się nią gra. Tylko trzeba cały czas uważać na wszystko praktycznie.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?




