Warheim - Fantasy Skirmish - WIP
Re: Warheim - Fantasy Skirmish - WIP
Witam,
Ja odniosę się do paru kwestii, jako że grywamy w składzie od 2-4 ekip regularnie od paru miesięcy,
to w tak:
- w kwestiach pogody - graliśmy już kilkadziesiąt razy myślę - i inna pogoda niż pogodny dzień mieliśmy raz...
Koledzy którym 3 wylosowała się burza myślę że od razu powinni polecieć i nadać totka, bo prawdopodobieństwo
zbliżone ..
- w kwesti uwag i zmian - to mi osobiście strasznie się podoba w którym kierunku zmierza cała sprawa, jedyną uwagę
to miałbym taką - a dokładnie to prośbę o jakiś dodatkowy zestaw scenariuszy na spotkanie 3-4 band - my losujemy z dostępnego
zestawu - ale część trzeba przerzucić bo ciężko zagrać w 3,4 bandy niektóre scenariusze
I standardowy zestaw pytań:
1) Jak wygląda dispelowanie w momencie kiedy gra więcej niż 2 drużyny na przykładzie czaru np.
Pieśń drzew ?
- w swojej turze magi elfi maf rzuca wyżej wymieniony czar, nie jest to czar bezpośrednio w danym momencie
nikomu zagrażający - las się przesuwa w wybranym kierunku i teraz:
- czy pozostałe dwie drużyny mogą go dispelować w momencie rzucenia ?
- czy pozostałe dwie drużyny mogą go dispelować w swojej turze magii - i jeśli im się uda, czar się cofnie ?
2) Czy umiejętności umożliwiające danej postaci możliwość używania danego sprzętu typu Fechmistrz, Strzelec, Siłacz
umożliwiają od razu drużynie zakup sprzętu z danej grupy ? Czyli np. skaven eshin może kupić ciężką zbroję normalnie
dla bandy niedostępną ?
3) Sztandarowy i sygnalistę można kupić jedynie jako nowego stronnika ? Czy można kosztem tych 20 czy 25 zł wyciągnąć
go z istniejącej grupy ?
4) Starcie toczy się w terenie wiejskim/miejskim - ile tych budynków może być i jakie proporcje powinny być zachowane ?
Od razu wytłumaczę o co mi chodzi:
a) zdarza się że w terenie wiejskim gracze wystawiają masę budynków argumentując że to np. stodoły
porzucone, stare wiejskie chałupy, zrujnowane porzucone kaplice itp, w efekcie czego na terenie wiejskim
nagle pojawia się np. 10 budynków
b) drugi przypadek - na terenie miejskim pojawia się masę "parków" stanowiących doskonałe miejsce do operowania
niektórych drużyn np. Elfy z Athel ..
5) I ostatnie pytanie: przykładowo 4 gości szarżuje na 1 wroga, wszystkie szarże wychodzą, nikt nie przejmuje. Pierwszy
z gości wali w pysk wroga, przebija się przez jego WT, i wróg upada. I teraz o ile dobrze pamiętam jeśli przeciwnik upada
to przestaje być związany walką ? Czyli pozostałych 3 atakujących ogląda go z góry i nic nie robią czy też grzecznie go dobijają ?
Dziękuję pięknie i pozdrawiam
Ja odniosę się do paru kwestii, jako że grywamy w składzie od 2-4 ekip regularnie od paru miesięcy,
to w tak:
- w kwestiach pogody - graliśmy już kilkadziesiąt razy myślę - i inna pogoda niż pogodny dzień mieliśmy raz...
Koledzy którym 3 wylosowała się burza myślę że od razu powinni polecieć i nadać totka, bo prawdopodobieństwo
zbliżone ..
- w kwesti uwag i zmian - to mi osobiście strasznie się podoba w którym kierunku zmierza cała sprawa, jedyną uwagę
to miałbym taką - a dokładnie to prośbę o jakiś dodatkowy zestaw scenariuszy na spotkanie 3-4 band - my losujemy z dostępnego
zestawu - ale część trzeba przerzucić bo ciężko zagrać w 3,4 bandy niektóre scenariusze
I standardowy zestaw pytań:
1) Jak wygląda dispelowanie w momencie kiedy gra więcej niż 2 drużyny na przykładzie czaru np.
Pieśń drzew ?
- w swojej turze magi elfi maf rzuca wyżej wymieniony czar, nie jest to czar bezpośrednio w danym momencie
nikomu zagrażający - las się przesuwa w wybranym kierunku i teraz:
- czy pozostałe dwie drużyny mogą go dispelować w momencie rzucenia ?
- czy pozostałe dwie drużyny mogą go dispelować w swojej turze magii - i jeśli im się uda, czar się cofnie ?
2) Czy umiejętności umożliwiające danej postaci możliwość używania danego sprzętu typu Fechmistrz, Strzelec, Siłacz
umożliwiają od razu drużynie zakup sprzętu z danej grupy ? Czyli np. skaven eshin może kupić ciężką zbroję normalnie
dla bandy niedostępną ?
3) Sztandarowy i sygnalistę można kupić jedynie jako nowego stronnika ? Czy można kosztem tych 20 czy 25 zł wyciągnąć
go z istniejącej grupy ?
4) Starcie toczy się w terenie wiejskim/miejskim - ile tych budynków może być i jakie proporcje powinny być zachowane ?
Od razu wytłumaczę o co mi chodzi:
a) zdarza się że w terenie wiejskim gracze wystawiają masę budynków argumentując że to np. stodoły
porzucone, stare wiejskie chałupy, zrujnowane porzucone kaplice itp, w efekcie czego na terenie wiejskim
nagle pojawia się np. 10 budynków
b) drugi przypadek - na terenie miejskim pojawia się masę "parków" stanowiących doskonałe miejsce do operowania
niektórych drużyn np. Elfy z Athel ..
5) I ostatnie pytanie: przykładowo 4 gości szarżuje na 1 wroga, wszystkie szarże wychodzą, nikt nie przejmuje. Pierwszy
z gości wali w pysk wroga, przebija się przez jego WT, i wróg upada. I teraz o ile dobrze pamiętam jeśli przeciwnik upada
to przestaje być związany walką ? Czyli pozostałych 3 atakujących ogląda go z góry i nic nie robią czy też grzecznie go dobijają ?
Dziękuję pięknie i pozdrawiam
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Hmm, u nas inna pogoda pojawia się nieco częściej Ale w nowych zdarzeniach losowych uwzględniłem także zmianę pogody.Narsik pisze:- w kwestiach pogody - graliśmy już kilkadziesiąt razy myślę - i inna pogoda niż pogodny dzień mieliśmy raz...
Koledzy którym 3 wylosowała się burza myślę że od razu powinni polecieć i nadać totka, bo prawdopodobieństwo
zbliżone ..
Zestaw scenariuszy do gry wieloosobowej pojawi się w podręczniku. Jednak nie będzie to w najbliższej edycji.Narsik pisze:- w kwesti uwag i zmian - to mi osobiście strasznie się podoba w którym kierunku zmierza cała sprawa, jedyną uwagę
to miałbym taką - a dokładnie to prośbę o jakiś dodatkowy zestaw scenariuszy na spotkanie 3-4 band - my losujemy z dostępnego
zestawu - ale część trzeba przerzucić bo ciężko zagrać w 3,4 bandy niektóre scenariusze
Narsik pisze:I standardowy zestaw pytań:
1) Jak wygląda dispelowanie w momencie kiedy gra więcej niż 2 drużyny na przykładzie czaru np.
Pieśń drzew ?
- w swojej turze magi elfi maf rzuca wyżej wymieniony czar, nie jest to czar bezpośrednio w danym momencie
nikomu zagrażający - las się przesuwa w wybranym kierunku i teraz:
- czy pozostałe dwie drużyny mogą go dispelować w momencie rzucenia ?
- czy pozostałe dwie drużyny mogą go dispelować w swojej turze magii - i jeśli im się uda, czar się cofnie ?
A więc przeciwnicy mogą rozpraszać zaklęcie w momencie rzucania. Próbę rozproszenia może podjąć każdy z graczy, jeden lub żaden.Gra wieloosobowa: pisze:Kostki Mocy & Kostki Rozproszenia:
W przypadku rozgrywki WSZYSCY NA WSZYSTKICH pulę Kostek Mocy oraz Kostek Rozproszenia generuje się w taki sam sposób, jak w przypadku rozgrywki jeden na jednego. Należy jednak pamięć, że rozgrywana w tym trybie runda składa się z kompletnych tur wszystkich graczy, w czasie, gdy pierwszy z graczy rozgrywający turę generuje Kostki Mocy, jego przeciwnicy tworzą pulę Kostek Rozproszenia i tak dalej.
Umiejętności umożliwiają zakup oręża lub pancerza konkretnemu bohaterowi, który nauczył się odpowiedniej zdolności.Narsik pisze:2) Czy umiejętności umożliwiające danej postaci możliwość używania danego sprzętu typu Fechmistrz, Strzelec, Siłacz
umożliwiają od razu drużynie zakup sprzętu z danej grupy ? Czyli np. skaven eshin może kupić ciężką zbroję normalnie
dla bandy niedostępną ?.
Tylko jako nowego stronnika.Narsik pisze:3) Sztandarowy i sygnalistę można kupić jedynie jako nowego stronnika ? Czy można kosztem tych 20 czy 25 zł wyciągnąć
go z istniejącej grupy ?
Do podręcznika dodałem paragrafy:Narsik pisze:4) Starcie toczy się w terenie wiejskim/miejskim - ile tych budynków może być i jakie proporcje powinny być zachowane ?
Od razu wytłumaczę o co mi chodzi:
a) zdarza się że w terenie wiejskim gracze wystawiają masę budynków argumentując że to np. stodoły
porzucone, stare wiejskie chałupy, zrujnowane porzucone kaplice itp, w efekcie czego na terenie wiejskim
nagle pojawia się np. 10 budynków
b) drugi przypadek - na terenie miejskim pojawia się masę "parków" stanowiących doskonałe miejsce do operowania
niektórych drużyn np. Elfy z Athel.
orazPrzygotowanie pola bitwy ‘wewnątrz murów’: pisze:Kiedy dobiegnie końca rekrutacja kompanii lub gracze zakończą sekwencję po potyczce, przychodzi czas na przygotowanie pola bitwy, na którym rozegra się potyczka.
Zgodnie z zasadami podanymi w rozgrywanym scenariuszu gracze rozstawiają wspólnie elementy terenu, takie jak makiety budynków, ruiny, nawiedzone lasy, skaliste wzgórze, drogi, rzeki, a nawet magiczne monumenty. Dobrze przygotowane pole bitwy nie dość, że jest wyzwaniem dla strategicznych umiejętności graczy, to na dodatek wspaniale wygląda. Daje to graczom szansę przygotowania scenerii potyczki i sprawienia, by część Starego Świata ożyła.
Gracze rozstawiając elementy terenu powinni wziąć pod uwagę kilka czynników. Po pierwsze przynajmniej połowa pola bitwy powinna być zastawiona elementami terenu, a połowa z wystawionych elementów terenu powinna być wzniesieniami lub budynkami piętrowymi o wysokości przynajmniej 2”. Należy jednocześnie pamiętać, że ustawienie wzniesień lub budynków piętrowych na obrzeżach pola bitwy spowoduje, że kompanie specjalizujące się w strzelaniu zyskają znaczną przewagę. Z kolei umieszczenie wzniesień lub budynków piętrowych w rejonie środka pola bitwy sprawi, że szanse drużyn się wyrównają a elementy terenu nabiorą w trakcie rozgrywki większego znaczenia. Warto też udostępnić wiele dróg przejścia, takich jak drzwi, schody, drabiny czy kładki, pozwalając w miarę możliwości wszystkim modelom zaangażowanym w potyczkę na poruszanie się po wzniesieniach lub budynkach piętrowych. Przy czym, aby urozmaicić rozgrywkę nie każdy element terenu będący wzniesieniem lub budynkiem piętrowym powinien być łatwo dostępny.
Które powinny pomóc w ustawieniu stołu.Przygotowanie pola bitwy ‘poza murami’: pisze:Tak jak makiety zrujnowanych budynków są ważnym elementem terenu podczas rozgrywania scenariuszy ‘wewnątrz murów’, tak prastare drzewa pełnią ważną rolę podczas rozgrywania wiejskich potyczek. W trakcie przygotowań do potyczki toczącej się ‘poza murami’ gracze rozstawiają wspólnie elementy terenu, takie jak makiety starożytnych ruin, nawiedzonych lasów, skalistych wzgórz, rzek, gościńców, czy w końcu prastarych drzew. Choć prastare drzewa w bezpośredni sposób związane są z celem kilku zaledwie scenariuszy, to w trakcie każdej potyczki na polu bitwy powinno być rozstawionych od kilku do tuzina reprezentujących samotne drzewa elementów terenu.
Podobnie jak w przypadku rozgrywek miejskich gracze rozstawiając elementy terenu ‘poza murami’ powinni wziąć pod uwagę kilka czynników. Po pierwsze przynajmniej połowa pola bitwy powinna być zastawiona elementami terenu, a połowa z wystawionych elementów terenu powinna być wzniesieniami o wysokości przynajmniej 2”. Należy jednocześnie pamiętać, że ustawienie wzniesień na obrzeżach pola bitwy spowoduje, że kompanie specjalizujące się w strzelaniu zyskają znaczną przewagę. Z kolei umieszczenie wzniesień w rejonie środka pola bitwy sprawi, że szanse drużyn się wyrównają a elementy terenu nabiorą w trakcie rozgrywki większego znaczenia. Przy czym, aby urozmaicić rozgrywkę nie każdy element terenu będący wzniesieniem powinien być łatwo dostępny.
Pozostałe modele wykonują swoje ataki w normalny sposób dopóki szarżowany nie zostanie Wyłączony z akcji!.Narsik pisze:5) I ostatnie pytanie: przykładowo 4 gości szarżuje na 1 wroga, wszystkie szarże wychodzą, nikt nie przejmuje. Pierwszy
z gości wali w pysk wroga, przebija się przez jego WT, i wróg upada. I teraz o ile dobrze pamiętam jeśli przeciwnik upada
to przestaje być związany walką ? Czyli pozostałych 3 atakujących ogląda go z góry i nic nie robią czy też grzecznie go dobijają ?
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
W trakcie pracy nad nową edycją podręcznika zmodyfikowałem także zasady drużyny Jaszczuroludzi z Lustrii. Więcej informacji na BLOGU.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Jako, że szanowne państwo-draństwo zwróciło uwagę to wprowadziłem zmiany. W zasadach rydwanów i pojazdów dodałem dwa, nowe akapity, dotyczące poruszania się pojazdów:
Zwrot:
Manewrowanie wozem na otwartej przestrzeni to w miarę łatwe zadanie. Problem pojawia się wtedy, gdy trzeba pokonać wąskie, miejskie ulice lub zniszczone imperialne gościńce.
W trakcie wykonywania ruchu lub szarży kierujący pojazdem woźnica może bez utraty prędkości wykonać jeden zwrot zmieniając kierunek przemieszczania się wozu o kąt nie większy niż 45º. Jeżeli woźnica zdecyduje się skręcić o więcej niż 45º ale nie więcej niż 90º to dystans ruchu jaki pojazd może pokonać w trakcie rozgrywania bieżącej fazy ruchu zostaje zmniejszony o K6”.
Obrót:
Rydwany i powozy to masywne i ciężkie machiny, których obrócenie sprawia trudności nawet doświadczonym woźnicom. Zamiast wykonywać ruch powożący pojazdem woźnica w fazie ruchu może obrócić pojazd o więcej niż 90º ale nie więcej niż 180º. Obrót należy wykonać wokół osi wyznaczonej przez środek podstawki rydwanu lub powozu.
Plik pdf z aktualnymi zasadami można pobrać STĄD lub obejrzeć ONLINE.
DOWNLOAD|ONLINE
Zwrot:
Manewrowanie wozem na otwartej przestrzeni to w miarę łatwe zadanie. Problem pojawia się wtedy, gdy trzeba pokonać wąskie, miejskie ulice lub zniszczone imperialne gościńce.
W trakcie wykonywania ruchu lub szarży kierujący pojazdem woźnica może bez utraty prędkości wykonać jeden zwrot zmieniając kierunek przemieszczania się wozu o kąt nie większy niż 45º. Jeżeli woźnica zdecyduje się skręcić o więcej niż 45º ale nie więcej niż 90º to dystans ruchu jaki pojazd może pokonać w trakcie rozgrywania bieżącej fazy ruchu zostaje zmniejszony o K6”.
Obrót:
Rydwany i powozy to masywne i ciężkie machiny, których obrócenie sprawia trudności nawet doświadczonym woźnicom. Zamiast wykonywać ruch powożący pojazdem woźnica w fazie ruchu może obrócić pojazd o więcej niż 90º ale nie więcej niż 180º. Obrót należy wykonać wokół osi wyznaczonej przez środek podstawki rydwanu lub powozu.
Plik pdf z aktualnymi zasadami można pobrać STĄD lub obejrzeć ONLINE.
DOWNLOAD|ONLINE
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Propozycja...
Jako, że prace nad kolejną edycją podręcznika do Warheim FS zbliżają się do końca zwracam się do szanownego państwa-draństwa z pewną propozycją współpracy.
Mianowicie, podobnie jak miało to miejsce w przypadku poprzednich edycji, poszukuję osób które przejrzałyby wstępną wersję podręcznika i podzieliły się swoimi uwagami. Dotyczącymi składu, podziału na rozdziały, błędami które dostrzegliście, nieścisłościami które zauważyliście, itd. Czasem, nawet przypadkowe spojrzenie świeżej osoby pozwala dostrzec błędy, które dla mnie są niewidoczne.
Część starych przeglądaczy potwierdziło już swój udział ale świeży rzut oka z pewnością nie zaszkodzi. Jeśli ktoś z państwa-draństwa jest zainteresowany to zechce wysłać emaila na adres: quidamcorvus @ poczta . fm w tytule wpisów WFS016.
Jako, że prace nad kolejną edycją podręcznika do Warheim FS zbliżają się do końca zwracam się do szanownego państwa-draństwa z pewną propozycją współpracy.
Mianowicie, podobnie jak miało to miejsce w przypadku poprzednich edycji, poszukuję osób które przejrzałyby wstępną wersję podręcznika i podzieliły się swoimi uwagami. Dotyczącymi składu, podziału na rozdziały, błędami które dostrzegliście, nieścisłościami które zauważyliście, itd. Czasem, nawet przypadkowe spojrzenie świeżej osoby pozwala dostrzec błędy, które dla mnie są niewidoczne.
Część starych przeglądaczy potwierdziło już swój udział ale świeży rzut oka z pewnością nie zaszkodzi. Jeśli ktoś z państwa-draństwa jest zainteresowany to zechce wysłać emaila na adres: quidamcorvus @ poczta . fm w tytule wpisów WFS016.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Co prawda scenariusze do gry wieloosobowej miały pojawić się później ale udało mi się przeredagować kilka potyczek i w kolejnej edycji podręcznika pojawią się także bitwy dla kilku graczy.
Jeśli szanowne państwo-draństwo ma pomysły na scenariusze do gry wieloosobowej to czekam na propozycje.
Scenariusze bitew można pobrać STĄD lub obejrzeć ONLINE.
DOWNLOAD|ONLINE
Co prawda tekst przeczytałem kilka razy ale na pewno jest w nim jeszcze kilka błędów, dlatego będę wdzięczny za ich wskazanie.
Jeśli szanowne państwo-draństwo ma pomysły na scenariusze do gry wieloosobowej to czekam na propozycje.
Scenariusze bitew można pobrać STĄD lub obejrzeć ONLINE.
DOWNLOAD|ONLINE
Co prawda tekst przeczytałem kilka razy ale na pewno jest w nim jeszcze kilka błędów, dlatego będę wdzięczny za ich wskazanie.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Tak. Jest taka szansa.
To może ja odpowiem, bo to moje tłumaczenie uchyliło Chadekom drzwi do świata Warheim.
Fluff będzie, a w większej części już jest, miksem podręczników o których mówisz. Nie inaczej będzie z zasadami, a przynajmniej tak to obecnie wygląda
Fluff będzie, a w większej części już jest, miksem podręczników o których mówisz. Nie inaczej będzie z zasadami, a przynajmniej tak to obecnie wygląda
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
W ostatnim czasie otrzymałem wiele pytań o kompanię Krasnoludów Chaosu do Warheim FS. Zwykle zbywałem pytających, odpisując że zajmę się Dawi'Zharr gdy otrzymam fluff w języku polskim. No i znalazł się Marks, który przetłumaczył fragmenty nieoficjalnych Ksiąg Armii Krasnoludów Chaosu. I tak, korzystając z nadesłanych przez Marksa tekstów oraz posiłkując się materiałami do WFRP i tym, co było już w Warheim FS stworzyłem zasady dla Krasnoludów Chaosu z Zorn Uzkul.
Nie jestem specjalistą od historii Krasnoludów Chaosu, więc chętnie zapoznam się z wszelkimi informacjami, które przyczynią się do uzupełnienia fluffu Dawi'Zharr.
Dokonałem też kilku zmian w mechanice, między innymi obniżyłem wartość współczynnika Sz Zagana z 8 do 6. Właśnie. Miałem problem z nazwą dla byka ze skrzydłami ale Sister of Mercy odnalazła w odmętach internetu postać 'Zagana' i postanowiłem nazwać tak model służący w kompanii Krasnoludów Chaosu.
Zresztą zapraszam do lektury!
Drużyna jest wstępnie ograna ale wszelkie uwagi państwa-draństwa będą mile widziane.
Plik z zasadami kompanii Krasnoludów Chaosu z Zorn Uzkul można pobrać STĄD lub obejrzeć ONLINE.
DownLOAD|ONLine
Nie jestem specjalistą od historii Krasnoludów Chaosu, więc chętnie zapoznam się z wszelkimi informacjami, które przyczynią się do uzupełnienia fluffu Dawi'Zharr.
Dokonałem też kilku zmian w mechanice, między innymi obniżyłem wartość współczynnika Sz Zagana z 8 do 6. Właśnie. Miałem problem z nazwą dla byka ze skrzydłami ale Sister of Mercy odnalazła w odmętach internetu postać 'Zagana' i postanowiłem nazwać tak model służący w kompanii Krasnoludów Chaosu.
Zresztą zapraszam do lektury!
Drużyna jest wstępnie ograna ale wszelkie uwagi państwa-draństwa będą mile widziane.
Plik z zasadami kompanii Krasnoludów Chaosu z Zorn Uzkul można pobrać STĄD lub obejrzeć ONLINE.
DownLOAD|ONLine
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Zaktualizowałem zasady Krasnoludów Chaosu z Zorn Uzkul zgodnie z sugestiami i opiniami, które otrzymałem poprzez forum czy też drogą email.
Wśród nowości pojawił się palankin na którym Czarnoksiężnik Dawi'Zharr może być niesiony do bitwy.
Więcej państwo-draństwo znajdzie w pliku, który można obejrzeć TUTAJ.
Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane.
ONLINE
Wśród nowości pojawił się palankin na którym Czarnoksiężnik Dawi'Zharr może być niesiony do bitwy.
Więcej państwo-draństwo znajdzie w pliku, który można obejrzeć TUTAJ.
Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane.
ONLINE
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Prowadzisz bloga na którym publikujesz wpisy związane z Warheim FS?
Chcesz umieścić link do swojego bloga na blogach quidamcorvus i Warheim Fantasy Skirmish?
Wyślij link do twojego bloga i logo (o szerokości 340 pikseli i wysokości do 200 pikseli) na adres quidamcorvus @ poczta . fm i przyczyń się do promocji gry!
Chcesz umieścić link do swojego bloga na blogach quidamcorvus i Warheim Fantasy Skirmish?
Wyślij link do twojego bloga i logo (o szerokości 340 pikseli i wysokości do 200 pikseli) na adres quidamcorvus @ poczta . fm i przyczyń się do promocji gry!
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Jak wiecie prace nad kolejną wersją podręcznika do Warheim FS zajmują mi ostatnio większość wolnego czasu, choć po prawdzie niewiele tego czasu jest, co widać choćby w spadku aktywności modelarskiej. Na szczęście przygotowania do wypuszczenia kolejnej edycji powoli zbliżają się do końca. Poniżej mam dla szanownego państwa-draństwa plik, w którym zawarłem większość zmian, jakie pojawią się w kolejnej edycji. Większość, bo z pewnością część zapomniałem wpisać.
Polecam także wątki na Azylium, gdzie z lektury pytań i odpowiedzi oraz erraty szanowne państwo-draństwo może dowiedzieć się więcej.
Errata, czyli co nowego pojawi się w edycji 0.16.
Polecam także wątki na Azylium, gdzie z lektury pytań i odpowiedzi oraz erraty szanowne państwo-draństwo może dowiedzieć się więcej.
Errata, czyli co nowego pojawi się w edycji 0.16.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Wersja 016 podręcznika do Warheim FS jest już niemal gotowa, pdf z wersją BETA został wysłany do kilkunastu osób, które dzielnie wspierają mnie w pracy.
Jeśli jednak, ktoś z szanownego państwa-draństwa chciałby rzucić na podręcznik jeszcze przed premierą i podzielić się swoimi ewentualnymi uwagami dotyczącymi składu, podziału na rozdziały, błędami które dostrzegliście, nieścisłościami które zauważyliście, itd. to wyślijcie emaila na adres: quidamcorvus @ poczta . fm w tytule wpisując WFS016BETA.
Jeśli jednak, ktoś z szanownego państwa-draństwa chciałby rzucić na podręcznik jeszcze przed premierą i podzielić się swoimi ewentualnymi uwagami dotyczącymi składu, podziału na rozdziały, błędami które dostrzegliście, nieścisłościami które zauważyliście, itd. to wyślijcie emaila na adres: quidamcorvus @ poczta . fm w tytule wpisując WFS016BETA.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Przygotowałem okładkę dla zbliżającej się wersji podręcznika do Warheim FS, którą postanowiłem oznaczyć numerem 0.5, bowiem znacznie bliżej jej do ostatecznego wyglądu niż wersjom poprzednim.
Na okładce pojawi się znana szanownemu państwu-draństwu grafika wykonana przez Quintusa, na którą nałożyłem kilka filtrów. Tak, by odróżniała się od poprzednich edycji.
Okładkę w pełnym rozmiarze można zobaczyć TUTAJ.
]
Na okładce pojawi się znana szanownemu państwu-draństwu grafika wykonana przez Quintusa, na którą nałożyłem kilka filtrów. Tak, by odróżniała się od poprzednich edycji.
Okładkę w pełnym rozmiarze można zobaczyć TUTAJ.
]