Rozpiski Imperialne 2
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 2
w puszkach okej, ale nie wszystkich w jednym oddziale, to jasne. tylko raczej ich nie wystawiaj na jakieś głupie szarże wroga, to jasne i będzie gitez
yy tak mam kompleksy dlatego rekompensuje je 4 działami i 2 czołgami , przecież po to wziąłem imperium...
dla was zabawa to granie jak idiota , i wystawianie specialnie słabych jednostek , ja to nazywam głupotą , no bo przecież o co może chodzić w grze strategicznej? zaraz o zwycięstwo? a nie chyba że o oglądanie figurek , ale to również można robić na np. turniejach malarskich....
dla was zabawa to granie jak idiota , i wystawianie specialnie słabych jednostek , ja to nazywam głupotą , no bo przecież o co może chodzić w grze strategicznej? zaraz o zwycięstwo? a nie chyba że o oglądanie figurek , ale to również można robić na np. turniejach malarskich....
Czy ktoś mówi, że osoba grająca głupoto-odporną rozpiską świadczy o niskiej inteligencji gracza? Nie, więc bądź tak miły, dostosuj się i nie obrażaj innych.Pabis pisze:yy tak mam kompleksy dlatego rekompensuje je 4 działami i 2 czołgami , przecież po to wziąłem imperium...
dla was zabawa to granie jak idiota , i wystawianie specialnie słabych jednostek , ja to nazywam głupotą
O to, o co chodzi w każdej grze - dobrą zabawę. Nie piętnuj innych tylko dlatego, że chcą bawić się (nawet niekoniecznie wygrywać) w innym stylu i w inny sposób niż Ty.Pabis pisze:no bo przecież o co może chodzić w grze strategicznej? zaraz o zwycięstwo? a nie chyba że o oglądanie figurek , ale to również można robić na np. turniejach malarskich....
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Panowie koniec wyzywania się i flame'ów, następne posty nie na temat będę usuwał.
Co do rozpiski, luck stone na dużym magu jest prawie obowiązkowy w ostateczności +1 do casta.
Casket jest dziwny raz potrafi czynić cuda a drugim razem zawsze na kradnięcie czarów wyrzuca się 1,2,3. Pegaziście jeszcze można zastanowić się nad jakimś pistoletem czy łukiem.
Pomyślałbym o Doomfire ringu też to jakiś bound spell.
Co do rozpiski, luck stone na dużym magu jest prawie obowiązkowy w ostateczności +1 do casta.
Casket jest dziwny raz potrafi czynić cuda a drugim razem zawsze na kradnięcie czarów wyrzuca się 1,2,3. Pegaziście jeszcze można zastanowić się nad jakimś pistoletem czy łukiem.
Pomyślałbym o Doomfire ringu też to jakiś bound spell.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Na lublin 1500 + 250 kontyngentu
kadra:
Kapitan na pegazie,pistol,lanca,plate armour - Ulrich von Plauen
Aldred Cascet of Sorcery
Enchanted Shield
Kapitan BSB na koniu z bardingiem,plate armour - Alfred Furstenberd
Shroud of Magnus
Mag Bitewny 2lv - Adolf Feuerbach
2xdispell scroll
core:
5 Knightly Orders mus
5 Knightly Orders mus
10 Huntsmen, marksmen
special:
24 Greatswords , full command group
+9 swordsmen
+9 swordsmen
Great Cannon
Great Cannon
Rare:
Hellblaster Volley Gun
Kontygent:
10 Handgunners champ
hochland long rifle
10 Hangdunners champ
hochland long rifle
(zostaje 40 pkt ale nie ma ich gdzie powsadzac a nie mam więcej hdgunnów więc się zmarnują.)
opcjonalny kontygent to
10 Archers, champion
10 Archers
10 Archers
Armia imperium ładnie się prezentuje na polu bitwy. Mam bsbka z GS więc ci nie powinni się złamać a są też w miarę odporni na magię. Fear Ountnumber może stanowić problem ale pogodzę się z tym chyba że zrezygnuje z resistanca i dam ikonę dla bsb z armour of met iron. Kontygent strzelecki. Liczę na nieco szczęścia z hochlandami a oni czasem potrafią pokazac co potrafią nawet likwidując czempiona wrogiego który nam może przeszkadzać. Opcjonalnie w kontygencie łuczniczym skirmishujemy sobie i zgodnie z zasadami kontygentu nie panikujemy głównej armii.
EDIT: uprzedzając komentarz. Generałowi Ulrichowi odmówiono wypożyczenia czołgu z gildii inżynierów co więcej wyśmiano go za taką prośbę by posłać go na służbę stacjonowania w forcie gdzie może zardzewieć i się zepsuć.
Myślałem też o zamianie bsb na inżyniera z gołębiami i pistolem repetującym ewentualnie zamianie heleny na hellstorma. Myślę że obie maszynki nie są złe same w sobie.
kadra:
Kapitan na pegazie,pistol,lanca,plate armour - Ulrich von Plauen
Aldred Cascet of Sorcery
Enchanted Shield
Kapitan BSB na koniu z bardingiem,plate armour - Alfred Furstenberd
Shroud of Magnus
Mag Bitewny 2lv - Adolf Feuerbach
2xdispell scroll
core:
5 Knightly Orders mus
5 Knightly Orders mus
10 Huntsmen, marksmen
special:
24 Greatswords , full command group
+9 swordsmen
+9 swordsmen
Great Cannon
Great Cannon
Rare:
Hellblaster Volley Gun
Kontygent:
10 Handgunners champ
hochland long rifle
10 Hangdunners champ
hochland long rifle
(zostaje 40 pkt ale nie ma ich gdzie powsadzac a nie mam więcej hdgunnów więc się zmarnują.)
opcjonalny kontygent to
10 Archers, champion
10 Archers
10 Archers
Armia imperium ładnie się prezentuje na polu bitwy. Mam bsbka z GS więc ci nie powinni się złamać a są też w miarę odporni na magię. Fear Ountnumber może stanowić problem ale pogodzę się z tym chyba że zrezygnuje z resistanca i dam ikonę dla bsb z armour of met iron. Kontygent strzelecki. Liczę na nieco szczęścia z hochlandami a oni czasem potrafią pokazac co potrafią nawet likwidując czempiona wrogiego który nam może przeszkadzać. Opcjonalnie w kontygencie łuczniczym skirmishujemy sobie i zgodnie z zasadami kontygentu nie panikujemy głównej armii.
EDIT: uprzedzając komentarz. Generałowi Ulrichowi odmówiono wypożyczenia czołgu z gildii inżynierów co więcej wyśmiano go za taką prośbę by posłać go na służbę stacjonowania w forcie gdzie może zardzewieć i się zepsuć.
Myślałem też o zamianie bsb na inżyniera z gołębiami i pistolem repetującym ewentualnie zamianie heleny na hellstorma. Myślę że obie maszynki nie są złe same w sobie.
5 KO ze szmatą to list do przeciwnika "tu są punkty" 5KO z muzykiem mowi "nie zwracaj na mnie uwagi"mati.pl pisze:pistolet fajniejszy, ja teraz na pg wymyślam armię konną, 2 x canon, 2 x pistolety, do tego 4 x piatki ko z muzykiem i szmatą, w pakiecie z dwoma magami na koniach, reszta to wiadomo
Hm , no nie wiem , moim zdaniem jest tak jak Rzymek napisał , 5 KO ze sztandarem jest o tyle bolesna że np. 20 łuczników już robi , bo taką salwą farciarską mogą ci zabić 2 typa , zostaje 3 (ofc jak zdasz panike) --> w takiej liczbie są już free fragiem - niespecialnie coś z nimi zrobisz ponieważ nie odegniesz nic bo tracisz sztandar...
@Murmandamus - jak zwykle bardzo fajna rozpa. Uwag nie mam, bo i doświadczenie nie takie, ale za to pytanie. Jak Ci się Huntsmeni sprawdzają, też myślałem nad nimi, no i dają 1core, co czasami się przydaje.
Jedyne, co się tyczy fearoutnumber, i tak jak piszesz zamienisz na AoMI+IoM to odejdzie Ci koń z bardingiem, plus te 40 pkt, wolnych co masz to już coś wciśniesz, ot choćby 10 FreeCompany, albo po konnym jednym. To zależy co już byś potrzebował do wizji.
@gotih - inni dobrze mówią, a ja dorzucę tylko, że tak mało mi się wydaje tego u Ciebie, właśnie fear'a bym się bał i ogólnej przewagi liczebnej. Z dział wszystkiego nie zestrzelisz, a nawet jeśli, to dojdą Ci jakieś klocki czy cokolwiek, czego jest us 10+ i zaczyna się lipa wtedy. Dla mnie jednak static CR jest ważny, no ale nie masz tego, masz szybkość. Daj znać jak poszło
Jedyne, co się tyczy fearoutnumber, i tak jak piszesz zamienisz na AoMI+IoM to odejdzie Ci koń z bardingiem, plus te 40 pkt, wolnych co masz to już coś wciśniesz, ot choćby 10 FreeCompany, albo po konnym jednym. To zależy co już byś potrzebował do wizji.
@gotih - inni dobrze mówią, a ja dorzucę tylko, że tak mało mi się wydaje tego u Ciebie, właśnie fear'a bym się bał i ogólnej przewagi liczebnej. Z dział wszystkiego nie zestrzelisz, a nawet jeśli, to dojdą Ci jakieś klocki czy cokolwiek, czego jest us 10+ i zaczyna się lipa wtedy. Dla mnie jednak static CR jest ważny, no ale nie masz tego, masz szybkość. Daj znać jak poszło
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
problem z tymi 40 stoma pkt to to że to idzie z kontyngentu a to jakby dwie odzielne siły i nie można wg zasad Lublina ich łączyć. Kwestia sprowadza się właśnie do:
a) BSB sv na 2+ Ward 5+ MR(2) na oddziale na koniu
b) BSB sv 1+ i odporność na fear w odziale na piechotę.
obie opcje mają plusy i minusy. Większa ochrona to a) ale z drugiej strony b) mogę mieć większe szanse z demonami i VC. Jednak ta masterze mogę nie trafić na WC czy demony. To jest ryzyko. Po prostu nie wiem czy nie lepiej jednak postawic na warda i magic resistance. Zwłąszcza ze mam tylko jednego maga ze scrolami. Huntsmeni się potrafią sprawdzic , nie to że kogoś zabiją ale zajmą lasek i przeszkadzają a potem można i tak ich poświęcić. Zastanawiam się czy w ramach kontygentu nie zabrać drugich skoro jego zasady pozwalają na drugie flamery...
a) BSB sv na 2+ Ward 5+ MR(2) na oddziale na koniu
b) BSB sv 1+ i odporność na fear w odziale na piechotę.
obie opcje mają plusy i minusy. Większa ochrona to a) ale z drugiej strony b) mogę mieć większe szanse z demonami i VC. Jednak ta masterze mogę nie trafić na WC czy demony. To jest ryzyko. Po prostu nie wiem czy nie lepiej jednak postawic na warda i magic resistance. Zwłąszcza ze mam tylko jednego maga ze scrolami. Huntsmeni się potrafią sprawdzic , nie to że kogoś zabiją ale zajmą lasek i przeszkadzają a potem można i tak ich poświęcić. Zastanawiam się czy w ramach kontygentu nie zabrać drugich skoro jego zasady pozwalają na drugie flamery...
Odnośnie huntsmanów to i ja się wtrące , niestety moim zdaniem oni są bardzo słabą inwestycją - właściwie 100 ptk w błoto bo praktycznie z każdą armią byle kupa ich zabije... wejdą do lasku i co? (już pomijając fakt że jak rzucisz gorzej od takich DE na scoutów albo innej armii to będą przeszkadzać jedynie Tobie na własnym deploymencie..) są także bardzo zależni od stołu...
dalej , jak już będą w lesie to komu i w jaki sposób przeszkodzą? w 1 turze nie tną marszu , w 2 jak ktoś jedzie to pewnie i tak będzie miał ucięty marsz... zestrzelić to oni mogą przy dobrych wiatrach fasta w 2 tury , bo praktycznie jak cokolwiek wejdzie do lasu to oni albo muszą uciekać (w liczbie 10 może być lekko problematyczne) a jak zdechną to 100 ptk dla przeciwnika(czyli tyle co cannon - to jest raczej dużo...)
dalej , jak już będą w lesie to komu i w jaki sposób przeszkodzą? w 1 turze nie tną marszu , w 2 jak ktoś jedzie to pewnie i tak będzie miał ucięty marsz... zestrzelić to oni mogą przy dobrych wiatrach fasta w 2 tury , bo praktycznie jak cokolwiek wejdzie do lasu to oni albo muszą uciekać (w liczbie 10 może być lekko problematyczne) a jak zdechną to 100 ptk dla przeciwnika(czyli tyle co cannon - to jest raczej dużo...)
Jakkolwiek abstrakcyjne by to nie było - zgadzam się z Pabisem. Huntsmeni to porażka, gdyby ich można było wystawiać po 5, to już by było coś.
U mnie tylko 2 razy dali rade coś zrobić. Zabili nekromantę konnego w CC i pokonali załogę goblińskiej machiny, też w CC
U mnie tylko 2 razy dali rade coś zrobić. Zabili nekromantę konnego w CC i pokonali załogę goblińskiej machiny, też w CC
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Mam taką prośbę. Najprawdopodobniej w sobotę będę grał Imperium na Orki. Moglibyście coś poradzić na rozpiskę off na orki na 1000 pkt. Jako że jestem graczem początkującym (To moja pierwsza walka) nie mam doświadczenia w grze oraz w budowaniu rozpisek. Z góry dzięki za odpowiedzi
Dwie rzeczy nie mają granic: wszechświat i ludzka głupota.
Jako początkujący, to graj czym Ci się podoba Serio Lubisz kawalerię, daj dwa oddziały 5 rycerz tylko z muzykiem - na tyle pkt starczą.
Lubisz piechotę, jeden oddział 20chłopa plus 2 duże detachmenty po 10/9 albo dwa mniejsze oddziały 15chłopa + mniejsze detachmenty.
Weź maga 2 poziomu, zobaczysz jak czary się rzuca, maszynki ze dwie i kolesia do bicia się z herosów, na 1000pkt zupełnie starczy a pewnie i jeszcze kilka rzeczy wciśniesz:)
No i pytanie jakie figurki masz do dyspozycji.
Lubisz piechotę, jeden oddział 20chłopa plus 2 duże detachmenty po 10/9 albo dwa mniejsze oddziały 15chłopa + mniejsze detachmenty.
Weź maga 2 poziomu, zobaczysz jak czary się rzuca, maszynki ze dwie i kolesia do bicia się z herosów, na 1000pkt zupełnie starczy a pewnie i jeszcze kilka rzeczy wciśniesz:)
No i pytanie jakie figurki masz do dyspozycji.
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
-
- Wałkarz
- Posty: 83
Arch Lector of Sigmar @ 320 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
Sword of Power [40]
War Altar @ [0] Pts
Battle Wizard @ 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Battle Wizard @ 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Rod of Power [30]
Ring of Volans [20]
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Pistoliers @ 104 Pts
Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse: Outrider
Great Cannon @ 100 Pts
Great Cannon @ 100 Pts
Steam Tank @ 300 Pts
Steam Tank @ 300 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 6
Models in Army: 54
Total Army Cost: 2349
Prosze o ocene mojej rozpy na bazyla
General; Prayers of Sigmar
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
Sword of Power [40]
War Altar @ [0] Pts
Battle Wizard @ 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Battle Wizard @ 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Rod of Power [30]
Ring of Volans [20]
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Pistoliers @ 104 Pts
Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse: Outrider
Great Cannon @ 100 Pts
Great Cannon @ 100 Pts
Steam Tank @ 300 Pts
Steam Tank @ 300 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 6
Models in Army: 54
Total Army Cost: 2349
Prosze o ocene mojej rozpy na bazyla