Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
Re: Zapytania o zielone zasady
Ale co by nie powiedziec hero i Trolle osłaniaja sie wzajemnie. Heros moze brac czesc strzal na siebie jesli ma T5 i dobry pancerz. Przynajmniej mniej trolli zejdzie. Z kolei trole chronia herosa przed czarami typu kuznia i hunting spear, oraz przed doom diverami, bolcami, itp. Na pewno sa z tego korzysci.
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
nie, nie ma. Kniapie i mishy bohaterowie w trollach giną. nie warto
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
PSz pisze:Nie wchodzi. Faq to opisuje. Na pd nie moze być wynik mniejszy niż 2 czyli break concentration.
Niestety nie jest tak różowo.
A tak było pięknie... Z drugiej strony jedną kostkę można poświęcić...
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
zasady euro
Orcs&Goblins: Night Goblin Shamans mushroom dice do not count as power dice in regard to the PD limit. Maximum model cap is 60 models per unit. +100 pts.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
aa to nie jest powiedziane, że ma się nie liczyć.
HE mają taki item co zabiera kostki i ktoś jeszcze zdaje się, więc i ten atrybut się liczy
HE mają taki item co zabiera kostki i ktoś jeszcze zdaje się, więc i ten atrybut się liczy
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
jeżeli przekraczasz to podpierdalasz ale nie dokładasz do swojej puli, przeciwnik ma -1 kostkę
kapisz?
kapisz?
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
+1Grolshek pisze:Ja jako zielony zielony uważam że klimat jest przeogromny i to jest główna siła. Tą armią z założenia świata nie zdobędziesz więc możesz grać jak człowiek a nie powergamer. A to baaardzo dużo...
Dodatkowo różnorodność jest wielka, w tej armii nie da się grać na jedną "pałę". Całkiem ładne strzelanie (NG + machiny), silna magia, dobra choć wolna piechota, dobre i tanie rydwany, no i wisienki na torcie : manglery, fanatycy i Snoty które zawsze mieszają w szeregach wroga Dla mnie największą zabawą (a dla innych graczy O&G utrapieniem) jest dość spora losowość w tej armii (losowe ruchy, animozja i wiele innych przykładów) które sprawiają, że żadna bitwa nigdy nie jest taka sama Może armia nie jest silna, ale granie nią daje sporo frajdy
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia